Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.03.2021 in Мнения
-
8 точкиЗнаете ли защо бутилките за вино са 750 милилитра ? А не да речем – 1 литър (1000 милилитра) ? 19 век - основните клиенти на френските производители на вино са англичаните. Английската единица за измерване обем на течност е ′ ′ имперски галон ′ ′, равняващ се на 4,554609 литра. За да се опростят сметките при преобразуването на мерните единици французите транспортирали виното от Бордо в 225 литрови бъчви или точно 50 галона, съответстващи на 300 бутилки от 750 мл. (75 сантилитра) За да им е по-лесно, те приели, че 50 галона = 300 бутилки. И така, един галон съответства на 6 бутилки. Всъщност това е причината дори и днес кашоните с вино често да бъдат по 6 бутилки. Виното също е и култура! Наздраве !🍷
-
2 точки
-
1 точкаТрябва да си ресетнеш модула за стъклата. Пробвай това: http://www.hocivic.com/resetting_the_power_window_control_unit-697.html А тук е показано на видео:
-
1 точка- Чиче, на тея твойте гуми не виждам да им личи зимни или летни са! - Тея са за мъгла, старши.
-
1 точкаЗдравей. 1. Аз сменях с афтърмаркет на Закс и возията осезаемо се влоши, но пък стана още по-стабилна. Ако си с оригиналните амове, по-добре мисля, че няма накъде. Ако решиш да сменяш задължително тествай амовете, трябва да влизат без особено усилие. 2. Може да се свали втека да отваря по-рано, но ще изгубиш икономията. Аз не веднъж съм го писал, че този двигател е тотално недоразумение, не върви в ниските, а във високите харчи като 1.8. И повярвай до 3000к караш кола с 50-60кс. 3. Aз съм с робот и не мога да дам мнение по казуса. Мисля, че се коментираше във форума това пукане, потърси. 4. Маслото на скоростите се сменя на 120к. За коя хидравлична течност говориш, тази кола е с електрическа рейка. Ако имаш предвид течността на съединителя или спирачките, на всеки 2-3г. и двете с една съща течност Дот4.
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, играл съм го филма (не на джаз, а на сивик), няма оправяне, освен нови фарове. Най-вероятно са ги карали с по-силни крушки (поне при мен това беше проблема) + старостта на фара. Получават се микропукнатини в самата пластмаса и няма нито чистене, нито полиране. Рефлекторите се рециклират като се изпращат за никелиране във вана (20-30лв на рефлектор). Стават като нови, но това решава проблем свързан само с изгорял рефлектор. Отвън капаците се полират + запечатват с фолио/лак спрей. Но колегата най-вероятно говори точно за първото нещо, което за жалост, пак казвам няма решение освен нови. Самото отваряне на фаровете, които не са запечатани с т.нар "перма сийл" или перманенто лепило, се отварят лесно. Фара се слага в предварително загрята фурна на около 160-180 градуса за 3-4 минути, като внимавате да не се допират някъде по фурната ушите за захващане. След като го извадите (с ръкавици) внимателно го отваряте с отвертка, лепилото трябва да е като дъвка.Ако не е --> пак във фурната и проверявате през 2-3 мин. Затварянето се прави по два начина - или гледате да си запазите старото лепило, като там където сте го напластили при отварянето го нагрявате и разстилате по цялата фуга на фара, или изчиствате старото и слагате ново. Лепи се със специално лепило на битумна основа, като това позволява да повторите процедурата за отваряне след време, ако се наложи. (Прикачвам снимка на лепилото). На последната снимка се виждат микропукнатините, за които говоря.
-
1 точкаСтрахотно разнообразие (все амерички пазар), явно различна опаковка,НО интересното е това от дебрите на рунета: Описание HONDA 08798-9063 / 08798-9163 Масло моторное полусинтетическое "Synthetic Blend 0W-20", 1л HONDA 08798-9063 Масло моторное полусинтетическое "Synthetic Blend 0W-20", 1л 08798-9036 / 08798-9163 Все масла оригинального производства HONDA. та ADVANCED/ ULTIMATE и тн. Fully Synthetic....
-
1 точкаПриключих със смяната успешно. Както спомена Емо развива се болта отдолу, може и не напълно, само да се охлаби 4-5 оборота, и се дръпва първо горния край навън. Както каза Краси го нагрях с сешоар панелчето, леко го извадих от рамката и с един здрав конец прерязах болкита (залепящото) отзад. Новото влезе лесно и пасна точно. Сложих вд.зал. И малко черен силикон на няколко точки. Стъклото беше 12лв.
-
1 точка
-
1 точкаТемата си е жива, просто щото няма други популярни. Полезна би била, ако някой има време за нея и принципно би доказала обявеното от производителя, а постигнати стойности под посочените са възможни но нарочно гонени. Давал ми е извънградско малко под 9 на 100 (като заводските данни), както и 15 на 100, а разликата е 5-6 км по-висока средна скорост. Та, аз просто споделям, за да се знае какво може, а може още по-надолу - нагоре е ясно че всеки може. Разбира се че съм чел и знаел колко скъп е Легена. Това е мантра която дори тези които имат тоя кораб споделят, дори да не са патили от него. На мен това ми е чудно - защо се налага мнение за 1 модел, че е чудесен, но и скъп за поддръжка и експлоатация. Нали скъп е относително понятие. На мен реално ми е по-евтин като експлоатация от К24А3 АТ (заради газта), а като поддръжка още не съм се парил. Точно такива бяха очакванията ми когато реших да го взема. И не парадирам с него, а просто споделям, защото мнозина вероятно ги е страх от тая кола, а страхът е като чатал на врата - ограничава, а животът требе да е кеф, а не угнетение. Отворил съм му 1 тема и там пиша всичко, за да е полезен (макар и частен) случай. Автомати карам отдавна и знам как да не харчат много. Тук случаят е същият. Има си тънкости и толкова. Те не са издевателство, а просто ги намираш и ползваш - не че е важно и непременно. Но определено мога да кажа че Акорда ме държеше в напрежение, просто е по-сангвиничен тип характер - наопъки на Ледженда. От него слизам отпочинал, а това е полезно, имайки предвид 2 пътувания седмично до София, първото от които ми е за закуска (и наобед съм си на работа), а второто е следобедно и по здрач съм си дом - кукуряк. Иначе ме радва добрият тон и хумор в темата, а който я взема насериозно (или инак) - емииии... човек и външно вижда вътрешното си аз, та кой каквото си носи.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
1 точкаСивик, 1.8 бензин, имаше подобен проблем. По метода с бушоните, както писаха по-горе установиха, че тока го харчи копчето за заключване на колата. Това, с което се заключваш от вътре в колата. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЗа съжаление идеята ми да има проба на всеки 1000 км се провали - поради отлагане, или възникване на непланирани пътувания, та първата капка е чак сега. Първият пост с прясноналятото масло е 1046 в тази тема. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, + одобрение от (долния десен ъгъл на тубата. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA - вижда се на снимката. 4) Общ пробег на автомобила – 321232 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2610 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82% / 18% - 2130км / 480км . 7) Средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 56 дни - 19.12.2020 - 13.02.2021. 9) Моточасове – около 24 извънградско / 18 градско. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 30-тина литра и около 300 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обрща на газ, та изразходвания бензин е екстра и извънградско - да не забравя как се е родила. БРЦ-то работи перфектно. Трип Б е на почти 5760 км и смесения разход е 10,9 л/100км което е сметката на бензин, а по газ колонката е около 13 за същите км - зимно. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 12 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - НЕ , но според щеката липсват около 2,5мм. Градско се кара полека, понеже е зима и макар да стопля за 3 мин, след още 5 мин съм пристигнал. Извънградското е между 2000 об/мин (шосе) и 3000 об/мин (магистрала), обаче изпреварванията са голем кеф и тогава 5000-6000, та вероятно там си посръбва, но 100мл на 1000 км смятам за нормално. 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е снимана с огледално рефлексен апарат (по инструкцията) и дано този път капката е годна. Снимката не е обработвана. Цветът на маслото (наоко) е като при смяната и смесването му с несливаемия остатък. span приставка
-
1 точка
-
1 точкаНе се продават коли от частни лица, защото са малко тези, които имат Акорд и не го харесват.
-
1 точкаДокарваш колата с целия суап и след два дена я вземеш на ход с б18.
-
0 точкиТази година денят на шегата, лъжата и измамата се измества за 4-ти Април. Молим - поради налагащите се епидемични мерки, да има ред и дисциплина от участниците.
-
0 точкиЧетирима мъже разговарят на тема,коя професия дава най много възможност, съпругатата да сложи "рога". - Най големите рогоносци ,са лекарите.Постоянно дежурства,спешни случаи...и жените им,какво да правят. - Не си прав,виж военните-постоянно наряди,учения... - Глупости...,моряците са най големите рогоносци,с месеци в морето. - Ти какво ще кажеш...?-Попитали четвъртия,който седял умислен. - Какво да кажа...?Аз съм лекар,на военен кораб.
-
0 точкиЖена към мъжа си: -Скъпи,би ли погледнал дали не съм паркирала, доста далеч от тротоара? -От кой..,левия или десния? 🤘😁
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00