Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.12.2020 in Мнения

  1. 2 точки
    Сурово ми се струва все още, 10дни в това топло време не стигат. Аз чакам да застудее и почвам моето.
  2. 1 точка
    Не се бях замислял да пиша в този раздел, но покрай карантината имах време да си подредя снимките и се присетих, че всъщност карам втори Акорд Първият го купих по-скоро без да искам през не толкова скорошната 2010 година. Отидох при познат в Австрия, който се занимава с внос на коли и той ме заведе при един дилър на Хонда близо до Линц. Твърдеше, че е намерил кола, която няма как да не купя......... 13-годишен (тогава) Акорд на 190к км с пълна сервизна история, валиден TUV и доста екстри. На фона на цените на 13-годишните Акорди с големия бензинов мотор в момента, 1300-те евра, които платих тогава ми се струват направо смешна сума. Накратко - двигател F22Z2, кожа, заводска навигация, автопилот, шибидах и други благинки, които в онези години не всеки Акорд имаше. След 3 почти безпроблемни години се оказа, че вече не ми трябва толкова голяма кола и я продадох за повече пари, отколкото я бях купил. Настъпиха блажени времена, в които не поддържах собствен автомобил. В началото на 2019 година обстоятелствата наложиха отново да се сдобия с МПС. Набелязах си какво искам да има колата (бензинов двигател без АГУ, 4 врати, климатик, автопилот и шибидах) и започнах да търся. До края на лятото не намерих кола, която да се впише в бюджета и изискванията. Октомври месец имах планирано гостуване в Чехия и реших, че ще отида със самолет, а ще се върна с кола. В Чехия не си харесах нищо, но поне я пообиколих. При моя човек в Австрия вече нямаше читави коли за по 1000-1500-2000 евро и той ме насочи към Германия. Посъветва ме да не си губя времето по плацовете при сърби и араби, а да ходя при официалните дилъри и да търся върнати коли при покупка на нови. Така в един слънчев понеделник се озовах при дрезденския дилър на Хонда. Съвсем случайно продаваха един пълнолетен Акорд, който покриваше изискванията ми, а цената от 999 евра беше тамън половината на заложения бюджет. Да, беше прехвърлил 220к км и светеше чек-а на мотора, но беше взел TUV преди 4-5 месеца и си имаше сервизна история. След повече от седмица обикаляне по плацове и дилъри ми беше писнало и реших, че ще се прибирам със светещ чек. Дори да станеше нещо бях спестил пари за репатрак, ако се наложи. За щастие не се наложи. След 15-часов преход се прибрах в София, но нататък ще разказвам в друг пост.
  3. 1 точка
    Здравейте отново, Благодаря на всички включили се дотук ! За момента няма развитие по проблема, на никой не му се работи по празниците Развръзката ще е явно догодина. Весели празници ! Поздрави, Мартин
  4. 1 точка
    Аз си намерих - Красна поляна, Сф ... Доволен съм, постарал се е там, където другите се не можаха или не искаха да го направят.
  5. 1 точка
    Карам вече 3 г. ФРВ 1,7 с газ и съм си доволен от колата... Кола и жена - какъвто ти е късметът!
  6. 1 точка
    CARPERA, спри се бе човек, ако не можеш да бъдеш полезен на някого със знания, умения то поне не му "цапай" темата с излишни и безсмислени постове. След като си толкова добре запознат с agm батериите сменяй твоята с такава и се върни отново тук след година да ни съобщиш колко са скъпи и некачествени ... или как отново си попаднал на менте в бг.
  7. 1 точка
    Еми имаш си проблем и той не ти е в главата , а най-вероятно в: - акумулатора - все едно си въртял 10/15 минути и това му е последното завъртане преди да капне. - стартера - върти мудно, все едно затяга (може да е следствие от скапан акумулатор, но....?). - връзките - какви са едва ли знаеш или си ги проверявал. Колата ти върти и пали, като 20 годишен издухал дизел, на -15 градуса. Ако това приемате за нормално , за този двигател - съгласявам се, както кажете.
  8. 1 точка
    И да севключа по темата за каретата на кратко. Колата е 2.4, 6 скорости ръчка. Тресене - реалният проблема бе от не балансирана джанта на километри над 100км/ч, а аз сам се диангностицирах, че е вътрешно каре да ме пита човек защо, сигурно защото не бях сядал в кола с реален проблем. Без да търся мнения на майстори и тук в форума избързах да изхвърля старото(перфектно) оригинално вътрешно каре отдясно и сложих на каво парт с целият си акъл. И за капак изхвърлих оригиналният трипод в коша хаха. Това беше топ тъпотията. И след монтажа на въпросното каво партс каре ела да видиш вибрацииии. Ще ми паднат пломбите, като и смачкам гъзта, а аз 80%от времето в нея така я карам. От там ми стана ясно, че до преди това въобще не съм имал проблем с карета и след оглед на оригиналната чашка нея я запазих тя е в идеално състояние ще кача и снимка. Та по на кратко пазете си оригиналните карета и бягайте бързо за рециклаж без да се чудите и никога не копувайте афтърмаркет вътрешни карета, външни незнам но вътрешни никога. А и на рециклаж подлежат само оригинални. На бензин полуоски с каретата и на дизела имат ралика в диаметрите на оста и броя на шлиците не стават. Аз си реших проблема с 300лв и лява и дясна полуоска от десняк(англичанка) смених и двете и край. И нови гуми с баланс де хаха. Имам да кажа само някой подробности, защо афтърмаркета не става, защото чашката и трипода са различни степените на движени са по-малко, защото са ограничени от иглените лагери на трипода оригиналните не са с иглени лагери и имат още една степен на свобода на движение. Така друго моят лагер на дясната ос има луфт малък но има, а лагера от десняка няма грам ама грам луфт, дясното вътрешно каре и шлиците на оста с лагера, където се съединяват има луфт и на моето отварям скоба( заради този луфт смених и карето мислех, че от там имам проблем) е оказа се че не е, точно там има луфт и полуоската от десняка с която нямам никакви вибрации вече втори месец и си раздавам цялата газ и си съсипвам новтите гуми хаха. Колата много върви доволен съм от 190коня. Ако има нещо неясно пишете доста "страдах" ,доста научих.
  9. 1 точка
    Здравей.Една поръчка и от мен. Линк: https://https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 10х1 литър Стойност на поръчката: (10*4.95)*1.9675 = 97.40 лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - чрез куриер (Ще пратя л.с с данни)
  10. 1 точка
    Швабите твърдяха, че чек-ът е светнал заради ЕГР. Изчистили грешката, но пак светнал и при прогнозна цена за нов ЕГР клапан плюс труд от 500 евро предишният собственик оставил колата да се продава и си тръгнал с друга. Не знам доколко е вярно това, но след като се прибрах се сдобих с един ELM 327 и наистина даваше грешка Р0401 или Р0407, което си е баш ЕГР. След изчистване понякога светваше след 5км, понякога след 300км. Накрая ми писна да чистя грешки, гледах клипче как се сваля и почиства ЕГР клапана и го третирах със спрей за нагари. Оттогава мина почти година и все още не е светвал чек-а т.е. май наистина е било от това. Но да си продължа историята.......... След прибирането в България закарах колата да я огледа майстор за нещата, които не можеха да видят с просто око при покупката. Още при дилъра видях, че има драма с дръжките на задните врати, а по пътя разбрах, че не работят пръскалките за предното стъкло. Оказа се, че и подгрева на задното също не работи, а задните накладки им е време да се сменят. Освен това по документи ангренажният ремък беше на над 40к км, маслото на 8к км, а антифриз и спирачна течност не се знаеше кога са сменяни. Уговорихме се да се поръча каквото трябва, а докато дойдат частите минах през КАТ за регистрация. След обслужването останаха нерешени проблемите с подгрева на задното стъкло и дръжките на вратите. Майсторът каза, че за първото не се наема да го прави, а за второто трябват нови дръжки. Тук се появи и един друг проблем. Вече беше началото на ноември, а колата ми я продадоха само с летни гуми. Който е карал такъв Акорд знае, че размерът 195/60/15 не е много разпространен и тъй като държах на гуми с пресен ДОТ се наложи да ги поръчам и съответно изчакам няколко дни. Нали спестих пари при покупката на колата, реших да си взема втори комплект джанти докато чакам. Тук отново предлагането е ограничено, но за мой късмет се сдобих с прясно пребоядисани оригинални джанти от Прелюд 4 Както се вижда на снимката Акордът се оказа 5-врат. Странно, но практично решение при положение, че не се предлага комби версия за този модел. В последствие се оказа, че лифтбеците обикновено са с доста скромно оборудване - често липсват дори подлакътник и термометър за външна температура. За мое щастие първият собственик беше спестил само от навигация и кожен салон с подгрев. Климатикът всъщност е климатроник и седи на таблото доста по-изчистено от трите врътки на обикновения климатик. Имам си и автопилот, шибидах, халогени, а музиката е заводско инсталирано Bose (за което ще разкажа по-нататък). По съвет на приятел с такъв Акорд не побързах да купя нови дръжки на вратите, защото било възможно да се оправят старите. В моят случай наистина се оказа възможно. За съжаление нямам снимки от процедурата, но и на двете задни дръжки се оказа счупено едно и също палче. След като се разглоби вратата до дръжката следва фиксиране на счупеното със секундно лепило, прокарването на рапидка, за да се свържат двете счупени части и заливането на всичко това с двукомпонентно лепило. Според мен след тази операция дръжките стават последното нещо, което ще се счупи в тази кола Останаха "жичкаджийските" проблеми - подгрева на задното стъкло и желанието да сменя оригиналния плеър с модерен, какъвто имах в шкафа. Също така имах два ключа, но само едно дистанционно, което също си беше проблем. По-нататък ще разкажа как се преборих и с тези драми
  11. 1 точка
    Миналата седмица нали откачих оригиналния блутут заради утечката която се появи от него и понеже не ме свърта нещо да не работи по тая кола,и взех за коледа това http://www.proarm.info/product/441/wefa-honda-usb-interfeys-s-bluetooth-za-honda.html и съм много доволен работи супер и хората ги препоръчвам,истински про-та:) Обаче проблема с парното остава и незнам накъде да се насоча вече.От газ инжекциона отпада,тоя ресет който го предлага адаша не мога да го направя засега.Гледах клипчета в тубата за всички други Хонди има някакво решение за нашите Легенди нищо както винаги:) Приемам идеи всякакви
  12. 1 точка
    CARPERA, хубаво е човек да носи на "градивна критика". По отношение на AGM-а е необходимо да си актуализираш информацията ...извън търговските съобщения/реклами. Сега леко по същество: оловен акумулатор максимално зарядно напрежние:2,4 волта на клетка; agm: 2,25-2,30 волта на клетка. Сам си направи изводите когато замениш единия с другия какво ще се случва. Агм-а може да е първенец по отношение устойчивост на вибрации, ниски температури, ниско вътршно съпротивлени и висок стартов ток, но отстъпва по отдаване на продължителен постоянен ток, необходим за поддържане на някои определени функции .... на автомобила. Та тоя тип аку-та са подходящи ако има автомобила старт/стоп система, съответно "алгоритъма на заряд" е съобразен с гореизброените особености + още много други. За това и посъветвах колегата по-горе първо да провери с какъв акумулатор е предвидено да работи бмв-то и после да търси проблеми в алтернатор, релерегулатор...
  13. 1 точка
    Ако синковеца е далеч от свое си семейство - вземи му белия Сивик - та да го мислиш. Ако е по-улегнал - Акорд 6 е естествено по-добрата кола - дори жената повече го харесваше от 7-мото комби.
  14. 1 точка
    Забележете разликата в клиповете! На първия клип мотора пали от 3-тото завъртане на стартера,а във втория от 5-6тото! В първия мотора тръгва плавно,а във втория след повече завъртания рязко и твърдо! За това според мен голямо влияние оказват състоянието на Акумулатора и Стартера. Аз лично съм пробвал на моята да меря компресия и на всички цилиндри ми дава 10.5,но ги постига след няколко такта при студен мотор,а на топъл по-бързо! Но това с трудното палене в моя случай не е критерий,защото моята Хонда е на 322хил км и всичко по мотора е оригинално! 😁
  15. 1 точка
    То това масло трябваше да го хвърлиш още на 6-7 хил.Пробвай с 5на 30 има богат избор от общите поръчки тук. Малко го поизмии този двигател с някоя къса смяна на масло,с това над 10хил с 10 на 40 гаранция е набрало доста нагар. От общите поръчки тук аз съм с това и съм доволен. https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Разгледай темата за капковите проби няма масло които да е добре след 10 хил км,не ги надхвърляй ако искаш чист двигател.
  16. 1 точка
    Ето и крайния резултат. Прозорците се затварят един по един, като при достигане на зададения ампераж модула прехвърля към следващия канал. VID_20191205_163748_512x288.mp4
  17. 1 точка
    Карам бензинови Хонди защото съм природозащитник,а питам за цените на дизеловите защото имам сервиз от 96 година...
  18. -1 точки
    Отзад в багажника трябва да има аварийно отваряне, свали задните седалки и го отвори от там и виж дали ще се оправи.
  19. -1 точки
    Как реши че трябва да се сменят веригите?на този мотор на практика е вечна.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...