Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.11.2019 in Мнения

  1. 3 точки
    Тва с двата типа е весело. Единствено и само на 1.1
  2. 3 точки
  3. 2 точки
    Няма какво да се обосновава , разтоянието е едно и то е 1.1
  4. 2 точки
    Могат, ама не искат да ги правят такива! Всички се надпреварват безумно за бързи печалби. Че ерата на двг свърши вече... Сега пък бълват последните нескопосани, турбилирани, малолитражки, които замърсяват 4 - 5 пъти повече околната среда с азотни окиси, ама иначе са Евро-6. Щото им се мери само СО2 - то...
  5. 2 точки
    Днес регулирах клапаните на сивика и направих една снимка. Двигател над 300хкм перфектни гърбици без нагар, цвят на главата като нова. Масло само 10w40 Castrol, сменя се веднъж в годината на12 до 15хкм. Защо тез по новите двигатели не могат като старите да бъдат, се питам аз.
  6. 2 точки
  7. 2 точки
    Като се сложи на горна мъртва точка и белезите на ролкаите са така : При всеки реглаж на клапани може да се провери.
  8. 1 точка
    На газ е напълно възможно да пуши бяло (водна пара), именно като спускаш планина. Газта изгаря на водна пара и СО2. Двигателят работи повече на празен ход и не загрява до оптимална температура. От тук и по-подходящи условия за конденз и т.н. "тежка" пара, която излиза като бял пушек. Зависи също и от качеството на горивото... Ако не ти лапа антифриз - не се филмирай. Ако обаче пуши синкав пушек, това е горене на масло. С харча на масло как си?
  9. 1 точка
    Румба, ако ще стоиш до 2-3 минути, не мести от Д, няма смисъл, че и е по-лошо за кутията дори. Ако ще имаш дълъг престой, по-добре направо изгаси двигателя – ще спестиш малко вредни газове на околната среда, а и някоя капка гориво. N ползвам в следните ситуации: – при паркиране: от D или R минавам на N –> дърпам ръчната -> пускам крачната -> местя на P -> гася двигателя. Така напрежението пада върху ръчната спирачка, а не върху палеца на скоростната кутия. – като искам колата леко да се придвижи под собственото си тегло, ако съм под наклон. Например докато паркирам под наклон, мога да ползвам само D и N или R и N. – ако спирам двигателя за кратко и знам, че до няколко минути ще потегля – просто я държа на N и така паля след това. Не че има много смисъл, но след като няма да вадя ключовете и съм на ръчна, не местя излишно лоста. Това можеш и да го пропуснеш като съвет, просто го пиша, за да съм пълен. – теглене – не ми се е случвало, но е възможно приложение за N – ако по някаква причина искаш да въртиш предните колела докато си я вдигнал на крик, можеш да го правиш на N.
  10. 1 точка
    Чак до Варна за един съединител да се ходи според мен няма смисъл. Не е нещо специално, че да изисква опит с Хонда. Мога да питам колеги от Бургас ако искаш за препоръка, но според мен ще намериш ако поразпиташ тук там.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Ей тая моя кристална топка е за чудо и приказ. Сменяй и си карай колата, от алтернативните на делфи карат.
  13. 0 точки
    Значи натискаш Audio - FM1 и задържаш бутон TA/RDS. После правиш така настройките:
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    От две седмици съм с пауър бокс на Bluespark....доволен https://www.civinfo.com/forum/engines-transmission-10g/405809-new-bluespark-tuning-module-1-5-turbo-civic.html
  16. 0 точки
    Благодаря за коментарите, утре взимам петрото 5-30 4+1л от Чавдар и отивам да сменявам, маслен филтър взех на MAHLE, до колкото успях да видя в аутодатата мотора събира 4,2л. Сега за валовете - последния път когато е правен реглаж на клапаните валовете били перфектни, това като инфо от предния собственик, човека е запален фен, не е търговец, че да ме излъже, а като дойде моя ред да регулирам клапани живи и здрави ще ги видим тия капризни валове, за сега мотора е пушка, мърка като коте, когато колата чука на обороти не се разбира дали е изгасена или запалена, все едно съм се качил на хибрид няма никакъв шум и тресене
  17. 0 точки
    И в Гърция и на всякъде правилата са едни за нормалните и други за богатите и силните . На о.Тасос се нагледах на такива изпълнения че ми идеше да убия някой от тия смотаняци. В северна Гърция са мнооого по-зле от нас да не говорима за малоумните ограничения които абсолютно НИКОЙ освен мен не спазваше и направо ме прескачаха или правеха елементарни грешки при изпреварване.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...