Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.07.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Ako имате италианския рег. номер: https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione километри при последния ГТП, като ГТП е на 2 години. и за рег. номер от Англия: https://www.regit.cars/numberplates Не че не са възможни измами...., ноо
  2. 1 точка
    Близко до невъзможното е да се проверят.Ако имате сервизна книжка може да звъннете на телефонния номер на обслужващия сервиз и да си поговорите с някоя шваба или жабар, но ме съмнява да даде какъвто и да било резултат. Направо не се занимавайте и не гледайте какво пише на километража. Колата е дърта и има огромна вероятност да е на над 250000 километра, дори много повече.Вероятно, ако е удряна здраво може да е на малки километри. 50 лв струва връщането на километраж , сервизни книжки се продават на правилното място, печати се изработват срещу 50 лв и така нататък.
  3. 1 точка
    Има клапан който затваря потока на маслото към радиатора при N,и стои отворен при другите позиции.
  4. 1 точка
    Той колегата няма и да се обади повече. Отговорното поведение не е вродено,това се възпитава!
  5. 1 точка
    Колеги , Падала падна от веднъж и дори да го върнеш на ръка съединител няма - колата си ме остави на пътя . При подобни симптоми да знаете - подмяна на помпа мигновено - при мен беше горна .
  6. 1 точка
    Защо си се занимавал с толкова глупости??? За динамо не се сваля нищо, освен самото динамо. Излиза много лесно отдолу. По-точно отстрани под десния рог, се запрята подкалника и кората на мотора.Естествено, не е за всеки, но радиатор? пп. Имам работещо динамо, ако допреш дотам.
  7. 0 точки
    Това може би се отнася за по новите коли, защото стария Аеродек аз го имах 13г и никога не е дозареждан. Изходяща температура 7 8 градуса и понякога и влага под формата на мъгла излизаше, причината за тази влага може би я знае Емича
  8. 0 точки
    Ако така по-малко ще те дразни - ASTON MARTIN - Red Bull - Honda Може би грешно си ме разбрал? Винаги съм тачил Ферари - заради историята, постиженията и харизмата на моделите им, и аурата която имат като цяло, но не е лесно да им бъда фен, заради кризисната безпътица на отборът им (не само сега) във Ф1. Може това да е моя слабост, но ... Не знам колко италианци познаваш, но трудно им е да са перфектни (дори близко до това) и е цяло чудо че са оцелели толкова години. Иначе всяко Ферари е добре дошло пред погледа ми и почитаемо изпратено, просто са красавци (повечето). Зяпал съм ги по европата като момченце, в някои и съм сядал, но да карам още (и надали някога) не съм. Застигали са ме и ако ги видя - път им давам. Веднъж на немски аутобан ме застигна едно Ф430 - еми не го видях. Бях в лявата лента (че ме бавеха някакви караванки) с предишния си Акорд (от подписа), а то се лепнало зад мен на метър, но няма как да видя че мига, нито да чуя смешната му тромбичка. Единственото което видях в огледалото е задният си капак и нещо като червено спойлерче върху него. Толкова се виждаше от Фераренцето - ивичка от покривът му - прекалено ниско и твърде близко беше, и доста бързо ме е застигнало. Обаче като изостана с метър - два и ревна с маторя си, чак аз погледнах моя оборотомер с почуда - "ко станА бре Танасе". Естествено, дадох му път и поне 15 секунди от моментният ми живот единственото нещо което се чуваше по аутобана бе пронизителният визг на V 8-мака му. Потресающо кресчендо! Така че, уважавам ги много (докато не изкарат и те на пазара някои SUV). Хайде мир и нека по-добрият тим е по-напред.
  9. 0 точки
    При такива симптоми смени и долната.Тя е причината да замине горната.
  10. 0 точки
    Повече от 1 месец нямаше почти никакво раздвижване, тъй като на 2 пъти я вкарвахме за смяна на скоростите, но така и не започвахме да я правим, тъй като имаше други проблеми в сервиза, но вече съм в играта. Изминах малко над 1500 километра дотук с колата, впечатленията са много положително, само окачването ми идва доста твърдо, тъй като съм любител на по-меката возия. Трябва да минавам много по-внимателно през всяка неравност и да пазя всички дупки, а със старата 6-ца бях свикнал просто да държа здраво волана Направих 3 замервания на разхода. В София веднъж даде 12,15/100, а вторият път - 10,13/100. Кракът ми не е много тежък, но определено е по-близо до тежък отколкото до лек, така че съм доволен и от разхода. От София до Рибарица с 5 човека даде 8,8/100, сега предстои да я замеря и по Тракия с постоянна скорост, а септември паля за Гърция. Надявам се, че добрите и приятни изживявания с колата тепърва започват
  11. 0 точки
    1:88 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24632
  12. 0 точки
    Зад 3-4 рънар на изпускателния колектор. Ако не е належащо по добре не я пипай.
  13. 0 точки
    Ато билд казват,че за осма е вярно. Не се препоръчва да стои колата на N освен при теглене.
  14. 0 точки
    Абе, провери фреона (както те посъветваха колегите - най-елементарно и бързо е). Пък тази пара ще мислим по-натам да я обясняваме евентуално - но сигурно е някакво програмирано решение от Хонда , за евентуален комфорт на пасажера , тип овлажняване .
  15. 0 точки
    I did, but changing to Accord wheel which has the buttons on the steering wheel also have 5 cables. OEM on CRV only have 3 and non of them are the same color
  16. 0 точки
    Accord 2005 волан cruise control
  17. 0 точки
    Към всички онези, които се доверяват на Petro-Canada - вече е факт VOA на "новото" Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 Dexos1 Gen2 в oil-club.ru. Можете да го видите ТУК. Маслото и производителят му за поред път доказват класата си . Аз пък искам да поздравя колегата (той си знае кой е, запазвам анонимността му - GDPR , нека сам си каже) с включването му във финансирането на анализа. Моите уважения за тази твоя постъпка (втора такава вече)! Благодаря ти (и на другите съмишленици) за анализа!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...