Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.06.2019 in Мнения
-
1 точка100% не е на Хонда първото хванато масло от някой щанд. Набутано е някъкво АТФ масло Дано не е нанесло някъкви поражения,по възможност смени го най -бързо на Хонда точно цвета е на олио. 1л е достътъчен. Задължително сваляне и измиване на казанчето по цедката вътре има много мизерии. .
-
1 точкаНяма как да разбереш, какво е наливано. Хондовското е прозрачно като сълза с цвят на олио. Смяната му е за 20/30 минути, а като количество е по-малко от 1 литър и цената му се върти около 40 лв.. Аз не бих доливал каквото и да е било, а бих го сменил цялото, като при смяната му, е хубаво да промиеш и изчистиш казанчето и цедката му. След смяната му, това насичане почти сигурно ще изчезне.
-
1 точкаТам наливаш само Honda PSF и никакво друго, иначе ще влезеш и ти в приключение.
-
1 точкаКато стиснат по-силно кербовката, за да се подсигурят, че няма да изпуска и по този начин щуцират диаметъра на маркуча, съответно му намаляват и дебита и от там идва и виенето на помпата след това. Това е моето мнение за това какво се случва, иначе не си го обяснявам по друг начин, освен с намален дебит към помпата, но е факт, че никой няма да го признае. Давай смело и не се тормози, не е толкова голям дерт. Тъкмо ще те стимулира да си подновиш и течността.
-
1 точкаКапков тест 6 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-160400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч.,може да е и малко повече. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 08.06.2019г. 8.Мото часове около 100. 9.Изразходвано гориво 360л. пропан бутан и 45л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.
-
1 точкаМного хонди,много бижута днес,по пловдивското поле! Някой ще разкаже ли със снимки,от "дракона" в Калояново?
-
0 точкиА ти сигурен ли си че искаш да купиш от Германия? По принцип немците си карат родното производство и тези които избират японски марки са с нагласата да пестят здраво. Бих ти препоръчал да провериш в Испания (гаранция са без ръжда) Полша или Швейцария. Поляците са големи фенове на Хонда и е възможно дори да продават по-евтино.
-
0 точкиОпресняване се прави когато имаш хубаво масло знаеш на колко хиляди км е, изминал си определени км и опресняваш,ти и както и аз сме пропуснали този момент.Следват другите процедури описах ги. Една от функциите на добавката е да се опита да върне еластичност на семерингите откъдето омасляване, това се поддържа и от новото масло "но там никой не сменя" стара българска поговорка на майсторите.
-
0 точкиЗдравей, Чавдар За мен бих искал: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1х1L Стойност на поръчката: (25.96 + 6.95)*0,95*1,9675 = 61.51 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Благодаря! Поздрави, Георги
-
0 точкиСтойностите на дюзите са ти в норма. Този половин сантиметър над мах. не е проблем, още повече че си го сменявал преди седмица. Ако има някакво минимално количество нафта в маслото, ( в следствие на не добра регенерация) но я покараш на дълго, тя ще изчезне (изгори или изпари).
-
0 точкиМисля, че не е необходимо да го сменяш. Миризмата, която си усетил е била най-вероятно от регенерацията, което е нормално.
-
0 точкиИзтече времето за редактиране но да поясня когато сложиш новото бистрото масло за седмица че го оцапа като това което е показал колегата. Но с ново масло и добавка може да караш и 100 хил и нагоре км. Няма как семерингите са заминали вече по системата не се ли рециклира ще цапа. Когато купих колата първото ми ходене в Бултрако беше че исках да сменя масло хидравлика. Отговора беше там не се сменя, само при ремонт,пълни глупости дори има розфасовка за обновяване на определени км . Естествено в Бултрако не са и чували за нея искат големи ремонти за по 300-400лв и нагоре,кой ще се занимава за обновяване за 40-50лв.
-
0 точкиИзключително много ви благодаря за информацията! В момента съм на вълна каквото излезе. Ако има читава бензин 2ка или 2.2 дизел ще се купува. Стискайте палци!
-
0 точкиЩе стане за седмица същия цвят е новото масло . Ето решението и ако тече рейката има и как да промиеш от старото масло .
-
0 точкиИздръжливостта на коня се познава на път, нравът на човек – с течение на времето. Парите растат по дървото на упоритостта. Металът се проверява с огън, човекът – с вино. За глупака няма лекарство. Този, който се усмихва, вместо да се гневи, е винаги по-силният. Криеш ли се, гледай да е под голямо дърво. За да разбереш родителската любов, трябва просто да отгледаш собствените си деца. Направи всичко, което е по силите ти, другото остави на съдбата. Когато характерът на някой не ти е ясен, погледни приятелите му. Боговете се смеят само когато хората ги молят за пари. Честността е най-добрата политика. Всичко, което цъфти, непременно ще увехне. Водата дълбае камъка не със сила, а с постоянство. Искаш ли да опознаеш себе си, попитай другите какво мислят за тебе. Зад излишната скромност се крие горделивостта. Японски поговорки
-
0 точкиЗдравей колега Беселин, Съгласен съм с колегата Rakeem. Извинявам се за off topic-a на първоначалната тема, но само колегиално и неангажиращо да добавя: Дали ще е 1.8 бензин /i-shift, ръчка или автомат/ не би трябвало да очакваш и да ги сравняваш на наклонен път с дизел с по-голям въртящ момент, че и с турбо отгоре,а не се знае коя кола в какво техническо състояние е била по време на "теста" . Но хубавото е че винаги има избор: Караш си дизел с турбо, може покупка на нов Сивик бензин 1.5 турбо, дай боже всеки му и бензин 2.0 Type-R или най-чисто и евтино за джоба......... връщаш си на 5-та или 4-та и колата може би ще достигне "тестовите" километри на твоя "тестови" наклон 😉........Дано отсечката е на магистралата.........най-важно е кой тип шофиране ти е по кеф на теб! До колкото разбирам от поста, за "теста" си карал Сивик 1.8 i-VTEC, която не е чак толкова "изплезила езика", "труп" кола в сравнение с доста други конкуренти от класа й, но трябва и ти малко да участваш зад кормилото. За фенове на бензиновите мотори без турбо, е удоволствие именно да карат, познавайки колата си при наклони, планинско или изпреварване....въпрос на вкус и желание за бачкане зад волана. Автоматик с турбо е ...... друг свят 🙂 Относно темата 8-ген: Неангажиращо мисля, че Сивик 8ген, 1.8 бензин е с един чудесно балансиран и доста надежден мотор в сравнение с много други бензинови мотори на всякакви марки от този клас автомобили. Здравите му кутии и достатъчни екстри, го правят добър семеен (не спортен) автомобил за цената си! Ръчка 6 скорости може да покаже и много конкурентен и приятен за джоба разход на гориво. А ако случайно имате късмет и попаднете на Сивик 1.8 Седан /Японска сглобка/, тогава отивате и на друг клас возене и усещане при шофиране 🙂 Поздрави и моля карайте малко по-толерантно!
-
0 точкиПовече трябва да се притесняваш за това да не ти създаде проблем, ако не си го сменил това масло. На мен това ми прилична на същото, което източих и аз от моята, когато го сменях, но дали е Honda PSF само може да гадаеш. За това не се чуди ами го сменяй задължително и измий хубаво казанчето и цедката преди да потеглиш на път.
-
0 точкиНа мен ми изработиха нов маркуч,след като изпратих и стария в Стамболийски в Ханса Флекс.От стария ползват накрайниците и останалите успокоители и т.н..Струваше по спомен около 90лв.След поставянето на новия смених нова хидравлична течност оригинална на Хонда и нямам никакви странични шумове след това. Изпратено от моят Pixel 2 XL с помощта на Tapatalk
-
0 точкиТемата бензин срещу дизел е безкрайна и нюансна. Сивикът от подписа ми е на 33 години и не си знае километрите. Моторът е часовник, не е отварян и не пуши. Дайте ми такъв дизел на "Христова възраст"?
-
0 точкиДнес захванах шумоизолацията на вратите. Предните 2 са готови,но задните ще трябва да изчакат залепяне на говорителите,че са много зле Монтирах и амбиент лентата,яркоста се регулира заедно с уредите. Обаче ,дясната врата ме затруднява нещо. Няма 12V ,който "идват" при включване на габарит. Намирам 5V "идващи" с включен габарит, та ще го мисля как ще стане за да може да се регулира интензитета и на дясната врата
-
0 точкиТова обяснява доста от разсъжденията ти, колега. Според мен няма смисъл да продължаваме.
-
0 точкиМислех да не отговарям на глупави закачки,ама не може! Да почнем от зад напред...! 1.След като знаеш с какво масло са я обслужвали,за къф ти беше да минаваш на вискозитет 5W30,кое те накара да го сториш (твоя майстор ли)?Такива като теб скачат на 15W40,класика...пък и тънка лайсна. 2.Дори и тези 50лв.,които си броил,не знаеш за каквъФ шит си ги дал.Ама забравих,че не те интересувало.(Що ли...?) 3.Прецакан си от всякъде,ако мислиш,че твоят "доверен човек" мисли за теб,като те е убедил,че ти дава най доброто (без дори и той да знае кое е)...много лошо! 4.Аз ако бих взел масло 5W30 без да гледам като теб какво е,никога нямаше да дам толкова много пари. И тука си "вътре". 5.След като си си намерил,"душевен мир"относно точното масло,защо ти е да пишеш тук,какво очакваш да получиш като отговор или си просто "спортист"? 6.А...и ето какви са евентуалните последици ,със "швейцарските" интервали от по 20х. и "точния вискозитет" Имаш от нас отличен шест,колкото са и горе споменатите точки!
-
0 точкиБудали са и от Хонда, които препоръчват 0-20, сигурно. Твоят пост, колега е малко като „не съм расист ама…“. Казваш „нищо лично, ама“ и следват подигравки вместо културно структурирано изказване. Само на това не съм фен от текста. Да, мисля, че може да има прекаляване с важността на ниския вискозитет, но има също не едно мнение в другия край на спектъра. Очевидно след като в книжката пишат и вискозитети като 15-40, няма да ни се счупи двигателя, ако го караме с 5-30 вместо 20. И все пак, не ми е това професията, не се чувствам достатъчно вещ и не осмивам колегите с друго мнение. Немалко съм научил и от тях.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00