Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.05.2019 in Мнения
-
1 точкаВ руското ръководство има добре и нагледно обяснено теста на двата сензора. Дано да не ти прави ремонта този майстор с байпасите,по точно да я сваля и качва главата.
-
1 точкаПотвърждавам казаното от dindin за Пирели_то, аз с тези я купих есента и сега като се затопли в остри завои се свиркат по малко. Не знам защо за пореден път един и същ колега трябва да осира теми във форума и ние да си трайкаме. Тя темата е Не е за маркировка М+S и зимна гума. Колегата е написал И така за пореден път трябва да си трайкаме с написаното от него И така темата се насочи в посока всесезонни гуми M+S за ЗИМАТА Извинявам се за офф_а
-
1 точка1. Дата: май 2019 2. Повод: Лагери на първичен вал на скоростната кутия, съединител , маншони, семеринги и др. 3. Оценка за качеството: Отлично 4. Оценка за отношение: Отлично. Изключителен професионалист, никога не се бяхме виждали , а отношението му към мен беше като към приятел. Такива хора в България наистина вече няма! 5. Информация за сервиза: За пръв път се свързах с фена преди две седмици. Разбрахме се на коя дата да оставя колата и я започнаха веднага. Трябваше да се отваря скоростната кутия за да се сменят лагери, да се сменят съединител, маншони, кормилни накрайници и семеринги на колянов и разпределителен вал. След два дни този човек ми се обади и не можах да повярвам като ми каза, че колата е готова. Това , че ми беше сменил маховика като подарък и между другото регулирал клапаните няма да го споменавам.... Всички шумове от скоростната кутия ги нямаше, предавките влизат прецизно, все едно не карам моята кола. 6. Препоръки към fenabg: Няма 7. Инфо-препоръки към останалите: Ще повторя написаното от колегите горе. Иван Заслужава същото добро отношение. Респект.
-
1 точкаЗдравей колега. Не сам от най - големите разбирач във форума защото и за от скоро съм собственик на марката. Та да споделя ако мога да ти помогна с нещо.И аз като теб започнах да търся 2 генерация на Хонда ЦР-В след 2005г, но нищо читаво не намерих. Принудих се та изпращах и човек до Германия 3-4 пъти, но от тук като ги гледаш са добри коли като отиде колегата са трагични. Много ръжда , неподдържани и т.н. Това говорим за кола до 8000 евро, просто няма нищо добро и аз се бях много отчаял, Питах колегите във форума, докато един колега Слави не ме посъветва да си взема 3 генерация и така и направих, за което сам му много благодарен за съвета. Аз специално търсех бензин с ръчни скорости, и нищо не можеше да ме накара да си купя нещо друго. По простата причина че не сам карал дизел. И защото си мислех че като и сложа Газ ще ми е по евтино горивото. Но както и да е. Моят съвет е вслушай се в хората от форума те няма да те излъжат. Но както и те ти казват важно е да си намериш запазен екземпляр , поддържан за да имаш по малко ядове след това. Като пример аз като купувах моята имаше един скъсан прахооловител на преден ляв амортисьор и си казах колко ли пък струва после като отидох да си го купя се оказа че струва 105 лв. Пръскалката за задното стъкло 30 лв. и това не от Бултрако. Като впечатление от колата мога да кажа - Вози много добре. Комфортна е, всичко по нея ми харесва с изключение на едно нещо и това е че е много мудна тоест 150 к.с са слаби за това купе. По добре да е с двигател 2.4 - мисля че е 163 к.с. но пък на мен не ми харесва автоматика. Колегата по горе писа че от 2011 започват да слагат 6 степенна ръчна кутия не е точно така а от 2007г с започването на 3 генерация. Относно оборотите някои хонди имат ограничител на оборотите на празен ход, което е добре. Моята например няма и не е добре особено на газ да е форсираш студена. Тази дето си е гледал от Враца(Козлодуй) наистина се предлага от над 1 г. сигурно има някакъв проблем щом не е купена до сега. Ще чуеш много съвети но най добре седни вземи един лист и една химикалка и помисли какво точно искаш от колата дали да е бензин или дизел дали с ръчни скорости или с автоматични. Защото при дизела 2005 - 2006 дизела е с 6 скорости при ръчката. А и дизел с автоматични скорости го има след 2010г и е 150 к.с ако имаш пари горещо ти го препоръчвам. А и не дръж толкова на 6 скорости ако вземеш бензин с ръчка моята е с 6 и разликата с 5 е че моята 1 скорост е по къса от тази на 2005г. И не подценявай дизела мотор на 2006г ако не се лъжа. Много са добри. А относно тези DPF филтри мисля че ако е вземеш купена в България няма този филтър. Относно разхода. Моята както казах е 150 к.с - бензин 3 генерация на Газ градско 15/ смесено 13/ извън градско със скорост 130-140 с 3 човека и багаж 11 и винаги с включен климатроник просто не го изключвам. Все пак може и да гори и по малко всичко зависи както се казва от крачето колко е тежко. Ако караш с 90 ще е по икономична. И ако газъджията ти врътне кранчето и я скопи. На бензин Градско 12,5/10 смесено /8,5 извън града. И ни кога не прави компромиси защото след това че страдаш. Каквото си си харесам си дръж на това и само това търси и вземи най-добрият екземпляр. Успех в търсенето и дано намериш. Тези коли са много добри. Аз моята е карам от 4 м. и мога да кажа само суперлативи. Успех в търсенето.
-
0 точкиПри дъжд или когато се мие колата се случва да протече в купето в кракат на пасажера виновника за това е черната лайсна на предното стъкло и това че тя се огъва с времето и не прилепва така прътно по стъклото ето Първо те се отстранява като се махат пласмасовите копчета аз използвах две тънки пинсети отстрани на тях има малки дупки подпъхва се и се издърпват нагоре Ог долу сащо има такива те се освобождават с завъртане и остава това почиства се този канал под прозореца той е пряко отговорен ако пропусне лайсната черната от там да се оттече водата но винаги е задръстен с боклуци аз използвах тел и праскалка с чиста вода и с прахосмукачка обрах боклучите от долната част на кухината където е механизма на чистачките.Проверете дали не са запушени отворите отляво и от дясно през които се оттича водата тези след почистване аз си купих тънка мрежа с малки дупки и покрих отвора на вентилатора за да не влизат едри боклуци. Ето така Това отстрани е шаблона от хартия за да напасна мрежата към отвора и за да се подсигуря зда не мине вода през вентилатора сложих допълнително ламарина Ако случаино счупите една или повече щипки първо проверете дали има от тези в най близките автоаксесоари за тези не са точно оригиналните но пасват точно . Накрая по горния ръб на черната пластмаса аз сложих дебел слой силикон за да прилепне хубаво в горния край и да няма просвет там тъй като той остава и се запълни с силикона И не на последно място се махат чистачките след щипките като аз белязъх положението им с маркер върху черната пласмаса ето го силикона Дано съм бил полезен на някой. Ето и ламарината снимката е на колега аз забравих да снимам закрепя се с самонарезни винтове.
-
0 точкиСмених най-после PCV клапана. Ще видим резултата от това. Мисля,че до седмица ще си покаже дали продължава консумацията на масло със същото темпо или е намаляло.
-
0 точкиАко маслото не потъмнява, значи просто маже и охлажда, но не мие, а последното също е важно.
-
0 точкиПозволих си да скрия офтопик и заядливи коментари. Ако някой се чувства ощетен, може да ми пише лично.
-
0 точкиМоя се разлепи по същия начин и почна да пуши. Радиатора е консуматив, който се сменя в на около 160к км. Само тука си караме колите докато се счупи нещо. Колата е на 20 години... Ако смяташ да задържиш колата и да я ползваш по-дълго време колата вземи по-скъп. Тия от 117лв. като например ITN, са по-високи и не пасват на ушите на перките. Освен това са доста тънки. Аз си взех NISSENS(на всичкото отгоре ми докараха за автоматична трансмисия, а моята е ръчна), не съм видял лоши мнения за тях. Малко разчекване трябваше да паснат точно на перките, но всичко е ок. Ако сменяш радиатора, промий системата задължително и смени с качествен антифриз. Желателно е да го направиш със стария радиатор щото той е вече позапушен. Махаш термостата и наливаш догоре вода. Караш докато загрее, после източваш и пак същата процедура, докато източваш чиства вода. Чак тогава слагаш новия радиатор, както и термостата. Убедил съм се, че тия коли не търпят части различни от оригиналните. Моята гледам да я поддържам, колкото мога с оригинални. Успех!
-
0 точкиПомислих си го и това, само че проверих цените по сайтовете тук в Бг, за да го пусна на по-ниска или подобна цена, но е доста по-евтин отколкото аз го взех. А според сайта на една от куриерските фирми, изпращането до Холандия би ми излязло 50 лв. Трябва да го занеса до някой офис на въпросния куриер, за да видя колко точно ще ми искат и дали няма да се получи сериозно разминаване и тогава ще реша какво точно да го правя. Но даже и двойна да е цената, пак бих си върнал по-голяма част от парите, отколкото ако го продам.
-
0 точкиЯсно. Аз вече намерих вариант да го взема (също от тук) и даже вече го поръчах. Очаквам го днес/утре или понеделник даже да си го получа, пък "AISIN"-а най-вероятно ще го върна. Междувременно, още малко (надявам се полезна) информация за бъдещи покупки. Говорих си с coxmotorparts за различните маховици, които предлагат и съединителите. Казаха ми, че маховиците, които предлагат в момента са на практика едни и същи, с едно и също качество и са на LUK. Разликата била само и единствено в опаковката. След като попитах как е възможно само заради опаковката единия да е с почти 300 Е по-скъп, няма ли разлика и в качеството, отговориха: "някои хора просто искат оригинални/ОЕМ Хонда продукти, сглобени в Хонда, заради гаранцията която получават при монтажа". В допълнение, казаха че нямат нито една рекламация на LUK маховик при повече от 1000 продадени. За съединител, казаха че вече предлагат само Genuine, защото "Хонда го ревизираха/променяха вече 3 пъти, за да го направят по-издръжлив/дълготраен и има някои обстоятелства, които трябва да се приемат и които не могат да оправдаят разликата в цената".
-
0 точкиYOKOHAMA GEOLANDAR G91 225/65 R17 103H M+S - Шумни са и при температури над 20 градуса свирят в завоите на ниска скорост Те това требваше да напишете а не кой с какви гуми си кара колелото, мотопеда и атв-то ГУМИ ЗА ЦРВ3 М+S или летни.
-
0 точкиДо сега проблемът не е открит . Според писаното по-горе от отзивчиви колеги притегнах и прегледах всички кабели около АГУ и не забелязах нищо разхлабено или прекъснато. После около 500 км не се прояви. Не знам какво да мисля -дали без да искам съм го отстранил или просто не се е проявил по друга причина. Продължавам наблюдението и при допълнителна информация ще я споделя тук. Благодаря за съветите и успешен ден на всички!
-
0 точкиАз съм карал вече с четири комплекта всесезонни гуми на GoodYear. Първо с моделите Вектор 3 и 5, а след това с Vector 4 seasons /и сега съм с такива на ЦРВ-то/. Всесезонните гуми са оправдани, когато не ти се занимава със смяна на гуми два пъти в годината и се кара умерено., защото те все пак са компромис! В интерес на истината Vector 4 seasons са по-добри от повечето зимни гуми и не са ми направили нито един проблем на сняг и лед. Сравнени с хубави летни гуми обаче са по-зле, по-меката гума не е за екстремно каране. По-тихи са от зимна гума, но са по-шумни от лятна. При мен има едно леко "жужене", което се чува особено между 50 и 80 км/ч и ме дразни, защото колата е наистина тиха при такава скорост със летни гуми. Мой колега си взе MICHELIN CrossClimate за неговото ЦРВ 3-та генерация и при него няма такъв шум. Но Мишелина е по-добър като лятна гума, при зимни условия е по-зле от Vector 4 seasons, така, че всеки трябва да си направи извода какво му трябва и какъв компромис може да допусне. От миналата година и Континентал също пуснаха всесезонни гуми, на тестовете са с много добри резултати и на сняг, но нямам реални отзиви за тях. Ако в момента купувам гуми, бих рискувал да ги взема, защото имам хубави впечатления от Continental CrossContact LX с които беше оборудвано фабрично предното ми ЦРВ. Това са всесезонни гуми според Континентал, но нямат снежинка на означението и по магазините ги водят летни, като по периферията имат малко зимни шарки. Може би това е гумата, която търси колегата да замести летните! https://www.continentaltire.com/product/crosscontact-lx-21570r16-100s
-
0 точкиПроблема с климатроника е отстранен. Оправи се само с допълване,но смених профилактично и релето.
-
0 точкиДавам и чакам след това ти да ми отговориш на въпроса Първият споделен опит е от Michelin CrossClimate+ 205/55/16, който баща ми в момента кара 3та година. Две зими не са имали проблем и в най-снежните и заледени дни. Две лета нищо не е свирело не на 20, а на 40 градуса на път за морето. Друг модел гуми може и да свири, но ако всички всесезонни гуми ти свирят над 20 градуса, може и друг да е проблемът. В момента на Honda Jazz, който октомври 2018 взех на майка ми за градска кола, е с Nexen 4 Season 185/55/15. Гласувани от ADAC за най-добрите всесезонни гуми, макар че аз ги купих защото цената им беше супер и защото майка ми не би карала колата ако времето не е слънчево. Но понякога и аз и жена ми караме колата. Ето ти клип от най-големия снеговалеж тази зима в София, НАГОРЕ в посока Витоша по бул. България, докато отстрани имаше закъсали автомобили (предполагам със "супер зимни гуми" от OLX-а). По празниците беше над 20 градуса. Не съм чул нищо да свири. Ти си на ход.
-
0 точкиСупер, значи EXEDY-то става и на LUK маховика. Договорих се с AKR-Performance да им върна AISIN-а, а те да ми върнат парите, въпреки че мина доста време от покупката. Та ако успея да намеря EXEDY до 2 седмици, когато съм записан за смяна, ще го взема и ще върна другия В тази връзка @KrIv, би ли споделил от къде (сайт, магазин) ти си взел EXEDY-то? Ако може и линк направо ще е супер...
-
0 точкиТова само за съединителя ли е било или за комплекта съединител+маховик? Интересно ми е, защото аз преди две години, когато поръчвах от там гледах само за комплекта с маховик и не съм забелязал да е имало различни цени. Може би е било ако взимаш само съединител... Сега пък предлагат 2 маховика - единия е даден като Genuine и е по-скъп, другия е LUK и по-евтин. Съответно, ако поръчваш комплект съединител+маховик има опция да избереш дали маховика да е Genuine или LUK. Не съм питал каква е разликата между двата, но ще взема да го направя. Ако по-евтиния маховик е рециклиран.... тъпа история. И още две питания: - ти само съединителя ли си сменил или и маховика? Ако и маховика - какъв си сложил? Има ли EXEDY и ако да - също ли е по-различен или там няма друга опция освен LUK? - от къде си взел EXEDY-то? От България или някъде от чужбина? Може ли да дадеш линк?
-
0 точкиТова че EXEDY-то e по-различен и няма саморегулиране е добре да се знае. На който му предстои смяна може да го има предвид и да се ориентира към EXEDY. Аз вече съм взел "AISIN"-а, така че няма връщане, ще го слагам пък дано изкара повечко. Само че... какво имаш предвид с: ... нещо различно от OEM ли? Защото ако "да" - аз при първата смяна преди 2 години сложих ОЕМ/Genuine (Part No: 22105PGE325), но то реално си е LUK. Взел съм го от coxmotorparts (оторизиран Хонда дилър в UK). Дори вчера говорих с тях, за инфо просто (преди това само бях проверил в сайта дали имат други марки), питах ги дали могат да предложат друга марка съединител освен LUK. Отговора беше: "Сори, но ние предлагаме само оригинални съединители, които са на LUK". Така че... То затова и бях тръгнал да търся афтърмаркет и взех AISIN-а, уж известна японска марка пък... кой да знае че са опаковали LUK.
-
0 точкиПредлагам, ако има техническа възможност, за потребители с под 100 мнения и регистрирани преди по-малко от 3 месеца (и двете условия изпълнени!), да има задължително одобрение от модератор при публикуване на нова тема, даже и за мненията. Ако не отговаря на правилата - директно в коша. Това е доста добър начин да се научат още отначало на какви правила трябва да отговарят темите. Това, което правят някои, е пълен та**к и неуважение към останалите.
-
0 точкиОпитайте този линк в dropbox: https://www.dropbox.com/sh/r5pjhtnpj8rn1ew/AAA_4HRYU8HqgUW6RerhEMala?dl=0 Sent from my SM-G965F using Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00