Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.03.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Капков тест 1 1.Mobil1 0W30 ESP 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-156550км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 150км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.13.2019 до 05.03.2019г. 8.Мото часове 2 9.Изразходвано гориво 12л. пропан бутан и 1.4л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350! 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване,тежък,с къси преходи. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.
  2. 1 точка
    Ама хич не си далновиден . Нали по някое време като се изпразни този бюджет, ще вдигнат още данъците, след време и още, и още, и след 100 г. (примерно), данъкоплатците може да се вдигнат масово и да пометат тази администрация, а не като сега, да стачкуват 200 човека пред парламента с лозунг "системата ни убива", пък същите тези данъкоплатци вместо да ги подкрепят още сега, си викат "тия пък какво искат". Прав е Димо, че трябва да се вдигнат данъците двойно, че даже и тройно, още сега на момента, ама е прав, защото гледа от неговата си камбанария . Ако е някой пенсионер по болест и взема 140 лв. пенсия + невероятните 11.50 лв. от социала за транспортни разходи на инвалид, това е за месеца, не на ден, сигурно няма да кара Акорд с висок евро стандарт, а някой 20+ годишен таралясник, колкото да може да обикаля по болници и институции, и сигурно пак ще държи да се вдигнат двойно данъците на старите коли, без евростандарт.
  3. 1 точка
    Официалното обръщение към работниците в Swindon: Honda UK Press Release.pdf
  4. 1 точка
    Направо го изстисках днес от картера.От пробката изтече 4100ml,като несливаемият остатък го дръпнах с помпичка,точно 500мл. Налях 4600ml Mobil1 0W30 ESP C2;C3.Масленият филтър подмених с OEM Purflux ls350,въздушен (временно blueprint,докато ми пристигне колетчето от коксмотор) Разрязах филтъра Honda 15400-RTA-003,made in japan и публикувам снимки.Не ми даваше да кача повече от 1 снимка,за това са тук - http://imgur.com/gallery/O9r0Ot3! Дължината на хартията разпъната до край е 115см.На пурфлукса не знам колко е, но мисля повече да не ползвам от този на снимката.Инъче вътре не намерих нищо обезпокояващо.Оранжевата гумена клапа е доста тънка и с добра еластичност.Прожинката на байпаса не е блокирала и се движи чрез натискане с лекота.Има и снимка на газовия филтър на 11000км.Въздушния не съм снимал но както казах не е черен от мръсотия,което май не е добре.
  5. 1 точка
    Цецо да не би да те е жал за британците. Да ли има друга нация, която повече да е крадяла през последните векове.
  6. 0 точки
  7. 0 точки
    Маховик е добре да се сменя със съединител, за да не се налага да сваляш отново трансмисия след х километри и да плащаш 2 пъти за труд, но ако колата не ти тресе при тръгване, няма вибрации и почуквания, тоест си тръгва и спира глатко, маховикът ти е наред и можеш да минеш само със съединител, като се свали трансмисията ще се разбере в какво състояние и колко ресурс има в него, само я закарай на читав майстор. Няма смисъл да сменяш нещо, в което може да има още 100 000км ресурс, особено ако си караш колата нормално без резки тръгвания и ускорения.
  8. 0 точки
    Аз съм силно обиден всъщност, че цената на данъка пада. Правилно би било цената без Евро категория да е двойна на предишни години, а с Евро категория да пада само ако можеш да докажеш с ГТП, че все още имаш даденият евро стандарт. Бих се радвал и на облекчения на хора с LPG/CNG. Но на много от нас двигателите и катализаторите са заминали и не спазваме съответната евро норма, да не говорим и колко хора карат без катализатор и тоя евро стандарт по талон е толкова реално доказуем колкото отметката "с катализатор" до миналата година. Разбира се - всичко това е невъзможно в контекста на липсата на организираност в държавната администрация и способността да се докара каквато и да е смислена промяна до край. Точно за това и смятам за безумно търсенето на конспирации - ако някой е прецакан или облагодетелстван, все не е било нарочно
  9. 0 точки
    Тия последните мнения са типична "българска му работа" - дават опция за намаляне на данъка и се почва мрънкане, че не ни гонят по улицата да ни се молят да ни връщат пари. Ясно, че не е идеално измислено, обаче не мога да повярвам, че и тук се търси конспирация как държавата ще кяри пари от хора, на които не им се занимава. При положение, че на тия акорди примерно и без отстъпката цената е горе долу колкото миналата година. Дето има една приказка - светът не е такъв какъвто го виждаме, виждаме го каквито сме ние
  10. 0 точки
    Ако към момента маслото е на 8650км и 250моточаса, то до 300 моточаса при градско шофиране (като това от 04.02 до 04.03) са "само" още 50 часа или 1 000км или 50 дни (приблизителна употреба на автомобила 20км/ден - 550км/28дни) или до 20.04.2019 (края на април). Понеже маслото е сменено в началото на септември и до края на април са почти 8 месеца употреба, и без да търся назад в темите колко често е било сменяно маслото до този момент, то моето предположение е смяна два пъти в годината - като се разделя на "зимно" и "лятно" масло. Ако отново моите предположения се окажат верни, то няма смисъл по-натовареното "зимно" масло да се използва почти осем месеца. Според мен е по-удачно преминаване към смяна на масло в края на март/началото на април, когато вече не се очакват температури под 5-7-10 градуса и края на октомври/началото на ноември. По този начин "лятното" масло ще бъде в употреба 6,5-7 месеца, а "зимното" 5-5,5-макс.6 месеца - един (според мен) добър баланс. Та от тази гледна точка предложих употребата му до 280 часа или ако сметките по-горе са ми верни - до началото на април. Разбира се, ако се наложи може да бъде използвано и до 300 часа, но това ще доведе до последваща смяна (при запазване на употребата на автомобила в същото темпо) към средата на зима 2019/2020, което пък е в несъответствие с принципа лятно/зимно масло.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...