Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.11.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Здравейте, колеги, Поредната капкова проба на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Четвърта проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. Пета проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. Шеста проба направена на 18.10.2018, изминати 4096км. Това е седма проба направена на 05.11.2018, изминати 5083км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 46 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 268 403 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 5083 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–05.11.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 40/60%; Средна скорост – 39км/ч.; Моточасове – около 130 м.ч.; Изразходвано гориво – 528л. пропан бутан и 36л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 11-12 мин. след гасене; Сушена е 24ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение предишните проби. Нещо не ми се получи добре кръгът този път. Гледах по време на пренасянето на пробата от колата до стаята да не я накланям, но май не съм успял.
  2. 2 точки
    Ще го ползваш,когато включиш обдухването на предното стъкло.Много важно за зимния сезон!
  3. 2 точки
    По-добре вземи нова проба и гледай да не разлееш капката, че иначе ни вкарваш в заблуждения... Може да я оставиш за 1 час в колата, на потвърдено хоризонтална повърхност - да попие. После може да си я качиш в къщи да съхне.
  4. 2 точки
    Това обяснява всичко..турците не са за подценяване, доста сръчни, хитри и бързи са...Така е станало, напръскал е колелото, апарата, съответно ти от еуфория, напрежение и самото чуждо място си действал хаотично(80% от хората ще направят същото)), забързано с цел по-бързо решение на проблема, евентуално "последиците от проблема", възползва се от това кума лиса, взима апарата(не вярвай, че има сервиз на 3-4км), на 25м. има каше, с кума лиса 2 почистват апарата, пребоядисват го, съхне за 2-3мин. един сешоар с горещ въздух и си 6+ видиш ли имат и оригинална боя, където Бултрако е възможно да не открият нщ, за това време ставаш като нов. Връща се казва ти стария не става, намерих нов оригинален, човече ходи пускаи по-често тото! Хубаво от цялата работа е, че си с оригиналния, твоят си апарат, направен качествен ремонт, пребоядисан, прибрали сте се живи и здрави..Просто ей така с едни пари си изгорял, но СХЕМАТА работи, за това е станал профи защото не малко хора са излъгали и вдига левела . Не се ядосвай, всички вече са експериментатори и се справят явно доста добре.
  5. 2 точки
    Извинете, че малко се връщам към вече обсъден въпрос. Винаги съм се чудел защо хората вместо да потърсят в нормативния документ какво е записано, започват да питат насам-натам, ровичкат из знайни и незнайни сайтове, получават 10 различни отговора на въпроса си и нищо не разбират. А колко е лесно просто да се отвори Закон за местните данъци и такси и да се прочете: Чл. 55. (Изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 112 от 2003 г., в сила от 01.01.2004 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 106 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г., изм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) (1) За леки автомобили общинският съвет определя размера на данъка с наредбата по чл. 1, ал. 2 съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва: 1. до 37 kW включително - от 0,34 до 1,02 лв. за 1 kW; 2. над 37 kW до 55 kW включително - от 0,40 до 1,20 лв. за 1 kW; 3. над 55 kW до 74 kW включително - от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW; 4. над 74 kW до 110 kW включително - от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW; 5. над 110 kW - от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW. В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти: Над 14 години: 1 Над 5 до 14 години включително: 1,5 До 5 години включително: 2,8 Има отстъпки за ниска мощност и наличие на катализатор, но за този модел автомобил - нямат значение. После се отваря наредбата на съответната община, например за София е 1.38 лв за киловат мощност. За кола като моята: 103 киловата по 1.38 лв = 142.14 Това число 142.14 се умножава с коефициент 1.5, защото автомобилът е произведен през 2005 година и по смисъла на закона в момента е на 14 години, и се получава: 142.14 * 1.5 = 213.21 Точно толкова данък съм платил и не си губя времето да го смятам с измислени калкулатори, като мога сам да си умножа три числа едно по друго. И като стана въпрос - от догодина вече ще плащам 142.14, защото колата става на 15 години Това си е 75 % от цената на винетката.
  6. 1 точка
    Да, върти само въздуха в колата, без да вкарва външен въздух. Обикновено се ползва в две ситуации: вън мирише гадно и временно спираш външния въздах (например в дълъг тунел); когато навън е много студено или много топло и влизаш в колата можеш да спреш външния въздух, за да се охлади/загрее вътрешния по-бързо. Това второто климатроникът го прави сам когато е нужно на Auto режим.
  7. 1 точка
    Дани поръчвал съм на бегачките слагаме идват под друга марка. Идеята е че поведението на колата се променя и не са ок за евридейка. Като цяло за това споменах цена качество и писах мук и после делфи. Като кажа на клиент 40 кинта на бройка за някои качествен или 50-60 колко беше оем не помня нямаш си на идея какъв поглед вадят.
  8. 1 точка
    Тея плътните не са препоръчителни за коли с всекидневна употреба. И не са на тедгъм. Имам различни, днес заредих от 15-20-25-30 лева бройката. Цена качество са най дибре муг и делфи. Драма в живота на тоя тампон е правилния монтаж.
  9. 1 точка
    OEM маслен и смяна на двиг. масло с източване на несливаемия остатък, с помпичка и маркуче.Общо източено 4,5л. и налято същото количество.Маслото е Mobil1 0W20 AFE.
  10. 1 точка
    Предполага се че всичко е нормално, но си сипи фреон, защото климатика ще ти трябва и зиме.
  11. 1 точка
    Колега на прима виста, изтрити копчета на волана, претапициран волан и сменен лост за скорости, не ми се вярва дори и на 250 хиляди да е. Пък и защо ще и слагаш газ, облужиш и веднага ще я продаваш. Намирисва ми нещо.
  12. 1 точка
    Става по-шумен двигателя.Мощността се вдига с 2 коня.Като забравиш да го почистиш почват да светят едни чекове...няма да ти е скучно.
  13. 1 точка
    Е и аз съм новобранец ,но вече с малко опит.За съжаления ще кажа ,че няма значение дали ще скочиш на голям двигател или ще почнеш с малък и ще сменяш с по-голям.В един мотор има доста повече неща от двигател.Абсурд е да уцелиш правилния мотор от първия път.250кубика е минимума. Ще изброя по-важните: 1.Тежест ...основно 150-230 кг.Важно е както за возията ,така и за вдигането на мотора като паднеш. 2.Стойка,височина на седалката,опора на седалката.Тук има доста детайли ,но ръцете остават без кръв,Гърба и кръста може да те болят.Въпрос на телосложение и височина. 3.Карбуратор или инжекция.Карбуратора е доста нервен,често има проблем с празните обороти.Инжекцията има по-бавен старт и ускорение.по-нисък разход. 4.Дължина на мотора,междуосие и минимален радиус на завой.Това описва поведението в градска среда и възможността да се буташ между шамарите. 5.Спирачки-по съвременните модели имат ABS и тракшън контрол.Екстри полезни не само за новобранец. Много добра идея е да се четат форумите,но според мен първо изкарваш А-категория и после почваш да изпробваш модели,докато ти стане комфортно. Екипировка: Каска. Хиляди модели и марки.Лидери са Bell,AGV, SHOEI,SHUBert. Каска под 500 лв се смята за средно качество.500-1000 лв за доста добра.Каска след едно падане се смята за неизползваема. Екип: Alpinestar ,Dainesse,Falco още 1000 фирми.Важно е да има протектори,колкото повече ,толкова по- добре.Има и ризници за обличане върху ежедневно облекло. Ръкавици и обувки в зависимост от сезона и приложението..
  14. 1 точка
    Абе няма такива неща из харвито,ма ако някой му е присадил VSA трябва да се почерпи...
  15. 1 точка
    Капков тест 5 1.Petro-canada 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-152060. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 40 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.09.2018 до 01.11.2018г. 8.Мото часове, около 140 9.Изразходвано гориво-около 600 л. пропан бутан и 80л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане 150гр.,на 5000км. 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване лек,с обороти от 3 до 4000-4500. 15.Предишно масло-Mobil1 0w20AFE, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,1 мин. след изгасяне. 1.11.2018 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина Хубав пейзаж,харесва ми! Някой ако вижда нещо нередно,да свирка,че май ще го "претакам" преди студовете (ако въобще има). Едит Модератор:Образцов доклад!
  16. 1 точка
    Еми може и да е късмет, но според мен си е чиста постановка.  Точно. Видял някой как капе спирачна течност по време на движение и сигнализирал водача. То няма лошо но до колко течност трябва да изкапе до като задният водач се убеди,че това е спирачна течност,минимум 100 грама и то при условие,че веднага го види.Махни 100 гр.от казанчето и ще светне таблото.Най малкото е трябвало да погледнат казанчето за спирачна течност на какво ниво е.Добрият човечец механик в Мерцедес пък кара Рено (ха-ха) Имам познати в Германия (семейство които работят в Мерцедес дядо, баща, син ) и когато ги помолих за съдействие за ЦРВ от там те ми казаха,че нищо от Мерцедес не ми препоръчват.Естествено карат и тримата само Мерцедес. И този добър човек как пък и има всичко необходимо в колата за тази процедура (повечето знаят как се сменят задни апарати и какво трябва да се отворят за накладките после,не е като от пред.И децата чинно чакат с жената в колата,моето мнение е ,че не чакат а си заработват прехраната. Да не се обиди колегата нещо може и късмет да е но е твърде невероятно. За пореден път се убеждавам,че когато някой ти е от зад можеш да очакваш всичко.
  17. 1 точка
    Не е проблем да пробваш каквото и да било с кутията. Тя си и ма зададен алгоритъм за работа следящ параметри по натоварване, скорост и т. н. Всичко което и поискаш ще изпълни, ако не е в противовес със този алгоритъм -има си блокировки. От Д на М може да минеш винаги и да цъкаш + и - . Ако скоростта не позволява, няма да качи горна предавка, или да свали надолу, а в определени случай дори на М ще свали надолу, а ако спреш, ще вкл 1-ва. Д-3 е нещо като спортен режим -не вкл 4-та и 5-та. Автомата е дуракоустойчив -радвай му се и свиквай. Само не карай по инерция -дълго и с голяма скорост -така или иначе не пестиш гориво, но товариш хидротрансформатора.
  18. 0 точки
    Ех, че не снимах мерачката, та да ви събера погледите
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...