Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.10.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, колеги, Продължавам с капковите проби на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Четвърта проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. Това е пета проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 44 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 266 320 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 3001 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–04.10.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 45/55%; Средна скорост – 36км/ч.; Моточасове – около 83 м.ч.; Изразходвано гориво – 315л. пропан бутан и 21л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 10 мин. след гасене; Сушена е 24ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение предишните проби.
  2. 2 точки
    Ситуацията е същата като при 2087км. Като цяло цветът на маслото е малко по-тъмен. Чакаме следващата проба...
  3. 1 точка
    Споделям позицията на @dandilov. Налице е (много) леко увеличаване на замърсяването на маслото.
  4. 1 точка
    Брей, как без да искам станах леко известен във форума с една тема Това е в кръга на шегата разбира се! @vespa, колега мисля че всеки, който има опит над конкретен/ни автомобили е полезен в този форум. А идеята да се създаде форум (говоря по принцип) е точно такава, че незнаещия да попита, да прочете и ще научи от знаещия. А знаещия ще прочете, ще отговори и ще научи незнаещия. Та няма смисъл да се наричате "опасен за форума" , както и да с е чудите кой от е опасния, защото и двата сте полезни на аудиторията.
  5. 1 точка
    Може от неточно напасване, ковто е най вероятно причината. ако диска е дори 2% наклонен спрямо главината, пак ще се нагрява повече едната половина на дисак от другата и вкрайна сметка ще го изкриви. затова се чисти всичко хубаво преди да се ложат нови дискове.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Цветът се променя естествено. Беше ми задържало задно дясно буталце и за 3км диска стана лилаво син, но не се изкриви. След месец си беше като нов, с нормалния цвят и изкара още 2 години без драми.
  8. 1 точка
    Последно засичане, на CR-V 3 с 2,2 i-DTEC двигател: Напълнена до капачка, изминати до следващото зареждане пак до капачка - 554 км., от които около 80 в градски режим. Натоварена с: - четирима възрастни и едно дете, - четири огромни и тежки куфари, - голям сак и две раници, - няколко големи плика и три големички дамски чанти, - на покрива, багажник с 350 литрова пилотка, пълна със сумати боклуци - с две думи "изнасилих колата" ( беше почти на тампони ). Поддържана скорост извънградско от 100 до 130 км/ч., като около 200км. бяха и на климатик. Преди дозареждането, разхода по борда беше 7,4 л./100 км. След дозареждането на 38 литра до капачка и пресмятането, резултата излезна - 6,9л./100 км. 554 километра, с 38 литра. Вие преценете дали е висок разхода.
  9. 1 точка
    След първите 2000 километра за няма и две седмици, разхода при мен е: 7,3 - магистрала на темпомат 130км/h ( 4 човека, пълен багажник + климатик) 6,8 - междуградско (80 - 120км/h) ( 4 човека, пълен багажник + климатик) 9,3 до 10 градско Доволен съм от показанията, не съм привърженик на високи скорости и не съм тествал над 150км/h колко се вдига разхода.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...