Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.09.2018 in Мнения

  1. 2 точки
    https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1 х 4 литра Стойност на поръчката: 25,96*0,95*1,9675 = 48,52 лева Парите ще бъдат преведени по сметка към към БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: офис на ЕКОНТ
  2. 2 точки
    Имай само предвид, че ако едно масло го горят повечето акорди, твоя може да не го гори (например да е в по-добро състояние). Така че ползвай съветите за основа на собствени опити и наблюдения, а не като истина за твоята кола.
  3. 2 точки
  4. 1 точка
    Аз само да вметна тука набързо - сервизната акция за спирачките на ACURA няма нищо общо с европейските акорди. Въпреки че колите си приличат на външен вид - това съвсем не значи, че цялата 7 гнерация акорд в целия свят е с дефектни спирачки. Малката подробност, че спирачките на TSX са различни с тези на акорда няма да я споменавам - който не вярва да погледне парт номерата на апарати, дискове и накладки. До колегата с кривите дискове - аз на твое място бих погледнал спирачните апарати и най-вече състоянието на водачите. Ако приемем, че в сервиза си разбират от работата и са монтирали всичко както трябва, като са почистили повърхността на главината, където ляга диска - остава проблема да е в апаратите.
  5. 1 точка
    Ако е нужно разглобяване на фара(че е лепен) за да прехвърлиш нужните части, то карай си така и не си прави панаири. Буквално ще е панаир който не си заслужава. По добре потърси афтърмаркет фарове(Депо или др.) пп... https://www.ebay.com/itm/DEPO-Euro-R-CL7-JDM-Headlights-Blue-Clear-Lens-Fit-04-05-06-07-08-Acura-TSX-/302835900049?fits=Model%3ATSX предпочитам да дам 600лв за чисто нови фарове, отколкото 250лв Стари за английски дето ще си играя сумати време и не се знае какво ще се получи, и най вече че ще са СТАРИ и малко или много захабени. В момента им искат безбожни пари ! Реално цената за комплект Английски фарове не трябва да е повече от 100лв !
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Аи да отпуша темата, Линк: https://www.ato24.de/en/nissan-motoroel-5w-30-dpf.html Вид и количество: Nissan Motoröl Fully Synthetic 5W-30 C4 DPF 1туба от 5литра Стойност на поръчката: 37х1.9675лв/EUR -5% = 69.20лв Начин на плащане:  - Парите ще бъдат преведени по сметка към 15.09 през епай към БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер* Адреса на офиса допълнително.
  8. 1 точка
    Фаца има, това е безспорно. Прилича на предсерийните концепт кари, на които интериора не е готов и за това ги фолират така. Проблема не е и в катажиите -за тях си прав. Проблема е за теб, породен от каращия зад теб, но щом не ти е хрумнало, все някой ще ти го покаже нагледно (дано не е с много). Иначе фаца има.
  9. 1 точка
    Те тия накладки ще излязат големи герои, щом след 3 смени на дискове нищо им няма . Трябвало е още на втората смяна на дискове да сложиш нови накладки АТЕ. Карам АТЕ от 5 год и никога съм нямал проблеми. Меки са и за около 150-200 км се напасват и колата спира перфектно. Махай го това брембо, сложи си АТЕ и си карай спокойно. П.С. Айде хвърли едно око на сегашните си накладки и кажи има ли още "хляб" в тях да карат, че ми е много интересно...
  10. 1 точка
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Това ми беше една от хипотезите за предпоставки за изкривяване. Но при мен не е имало нещо такова. Не е. Ама има си хас да дойдат директно от магазина на EBC в Англия и да не отговарят по спецификация. Това ще го направя още със следващото посещение в сервиз. И обещаното продължение. Днес бях в сервиза Инкар. Ето малко снимки: Ляв диск преди пристъргване: Ляв диск след пристъргване: Десен диск по време на пристъргване: Пускам снимки от пристъргване на десен, защото при левия машината беше наопаки. Според момчетата има още доста хляб в тези дискове. Процедурата ми излезе 70лв (по телефона бяха казали 80). Понеже накладките според тях бяха към края на живота си, а колата така и така беше разглобена направо ги сменихме с АТЕ, за което не ми взеха допълнително пари. Предполагам са си сложили труда в цената на накладките. В момента колата е ОК, но съм умерен в ентусиазма си, защото и преди беше ОК, когато ги пристъргаха при стругар. Макар сега уж пристъргването да е съобразено с отклоненията на главината, ако има такива. При всички положения, благодаря на @ROCKONOFF за споделения опит, който ми беше от полза. И две думи за сервиза. Доволен съм от тях. Дори момчето, което изглеждаше да е собственик, първоначално работи лично по колата ми. Съответно стриктно следеше и наставляваше останалата част от екипа си кой какво прави. Няма вкиснати хора - всичко, което се случва ти се обяснява, ако си при тях по време на манипулацията. Намира се на Сребърна зад VIP секюрити. Видях, че правят и водородно почистване на двигатели, което ще е едно от следващите неща, които възнамерявам да направя по печицата си.
  13. 1 точка
    Проблеми с помпата не съм имал. Но има едно "Но". При тази система не трябва да се кара на резерва на газ (има червен светодио, който показва, че е достигнато критично ниско ниво на газта в резервоара). Зареждането трябва да става преди светването на резервата, за да не работи помпата на "сухо" и да не прегрява. Освен това в коша имам един клапан за течната фаза преди инжекторите и този клапан е с филтър. Филтъра трябва да се сменя на 10 - 15 хил км. Никой не казва да се прави тази процедура, но филтъра е достачерен и лепкав при смяната. Това са малки съвети за безаварийно каране на течна газ със системите на Виале.
  14. 1 точка
    Така, след 70 000 км на газ - течна фаза LiquidSi на Vialle отворих капака на клапаните за реглаж и ето какви са резултатите: Всмукателни: 0.18мм (при първото отваряне на капака на клапаните 2015 г, бяха 0.20мм) Изпускателни: 0.30мм(при първото отваряне на капака на клапаните пак бяха 0.30мм) Регулирах всмукателните и ги направих 0.20 мм и с голямо удоволствие затворих капака на клапаните. Като обобщение за първи път карам с газова уредба, при която не се налага да регулирам на всеки 15 000 км клапаните. Има и нещо друго, този мотор R20A2 е с много по-сериозен ресурс по отношение на потъване на клапаните в леглата и самия реглаж дори при обикновен газов инжекцион може да се прави по-рядко.
  15. 0 точки
    Кога е установено, кой го установи и кога ни уведомихте?
  16. 0 точки
    Аз отивам слагам 0-20 YACCOO да го тествам
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...