Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Аз ползвам много финни телени четки неръждаеми, обезмаслител и много търкане. Имай в предвид че горния слой на на нагарите е най твърд. Внимай с обезмаслителя че когато е много агресивен разяжда алуминия.
  2. 2 точки
    Аз карах с разминат зъб, около 24часа, светкаше чека, но колата вървеше повече от добре, мислех, че чека свети заради кнок сензора(защото и той ми беше проблем),но когато закачих дигностиката, показа копянов и разпределителен, едновременно. Не я чаках 2000км и я разчекнахме на ново. Тия двигатели лесно прескачат зъб, докатао се мъчиш да го зацепиш, после обаче няма проблем с това, стига веригата, водачите и обтегача да не са страшни ментета и веригата да е прескочила в движение,да се е разтегнала или ба ли и маата. УСПЕХ!
  3. 2 точки
    Една добавка - Чистенето на нагар, когато долната част на двигателя е сглобена е риск. Поне аз не се чувствам удобно. Защото колкото и да си внимателен е възможно да премине разтворител, фини частици и всякакви замърсители покрай буталата и в картерното пространство. Ако двигателя е разглобен и частите са по отделно е най-добрия вариант. Ако ще извършваш тая процедура и двигателя е сглобен, а маслото ще го ползваш, не бързай и внимавай много с четките и с разтворителите.
  4. 2 точки
    Здравейте, Аз имах същият проблем с водата в багажника. Действително причината за това се крие под задната част на гумените лайсни на покрива както е описал stivenj. Вдигнете я чрез приплъзване и уплътнете със санитарен силикон. Проблема изчезва. Поздрави!
  5. 2 точки
    Дани, много си прав за рейката. От нея могат да са и пукането и дърпането. Обаче,преди да се огледате в нея, проверете още един път всичко по окачването - за мен, там би трябвало да е причината. Също, ако има и леко изместване на една от двете предни гуми (напред или назад) спрямо другата, също може да причинява това дърпане. Това на стенд трябва да се хване. Относно макферсоните и те са възможна причина. Както казва Краси, четох някъде в нета, ама в момента немога да си спомня. Относно горния тампон,той се напуква и къса около централната втулка и започва да скърца (усещането е все едно гума се търка в някой от долните краища на челното стъкло), но не би трябвало да се усеща тропане от него. Поне така беше при мен, когато сменявах десния, преди години. Сега се появи същото скърцане, но от ляво и купих от Бултрако (на сляпо-без да съм го гледал) нов тампон да го сменявам. Там, евентуално тропане, може да се получава от лагера. Та сега като се замисля, оригиналните тампони ги дават ляв и десен, като си имат и белег за правилен монтаж, докато при неоригиналните неправят разлика и ги дават че стават и за от двете страни. Дали това, или неправилен монтаж, може да се окаже причината за въпросното дърпане?
  6. 1 точка
    Маслото пристигна! Колегата е много точен
  7. 1 точка
    Дам оказа се дизел Две уплатнения на помпата
  8. 1 точка
    Буташ нагара с макетен нож и внимавай да не дереш буталата, ползвам и малко зъболекарски пособия за по тесни места, четките са на ръка. Тези които ползвам са на MTX 3 бройки в комплекта. Преди ползвах меглио можеш и ти сега ползвам друга химия но тя е агресивна и с нея се внимава. Буталата ако ги миеш само извън блока.
  9. 1 точка
    За обезмаслител бих ти предложил кореселин, разредител за боя съдържащ орто-ксилол или всичко със съдържание на ацетон и толуол/ксилол. Но ако нямаш достъп, може да ползваш и домашен обезмаслител само, че ще си играеш много, което не е лошо, защото трябва да си внимателен. Това са моите съвети, Иван (фена) ще има по-добри, щото го е правил много повече пъти от мен.
  10. 1 точка
    Здравей колега, Аз имах подобен проблем. Това е грешка за липса на запалване в цилиндъра. Усещаш ли да имаш тресене на двигателя ? При мен причината за поява на тази грешка беше нужда от реглаж на клапаните. Друга причина, която бях срещнал е - беше ми се извадило маркучето идващо от газовата уредба за допълнителното омасляване на двигателя. Друга причина, която може да поражда този проблем е не работеща свещ, бобина или комбинация от двете. Последното може да го провериш като разместиш бобините на цилиндрите и да видиш дали грешката ще се появи отново. Надявам се информацията да ти е била от полза Поздрави!
  11. 1 точка
    100 процента е проблем на веригата, или не е зацепена правилно или , си уцелил най голямото менте на света. Когото светнат тия два датчика едновременнно, значи им се разминават сигналите и виновника за това е поставянето на веригата!
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    От средата на 2013г колата стои в гараж. По-нататък годините почват да ми се сливат. 2014... Понеже на менте-ледовете им поизгоряха половината светлини, а и не стават за каране само на тях, реших да сложа Philips DRL 4 led. Доста ръбести и изрязани, но единствените Е и RL00 светлини (т.е. официално хомологирани), които се приближаваха поне малко до размерите, в които трябваше да се монтират. Пак на същото място, за да се впишат в линията на колата. Предимствата им са, че: - пестят гориво от това, че не ти светят къси, габарити отпред, отзад, заден номер, по таблото и жабката дори през деня; - щадят запалките на ксенона, както и самите крушки, които все още са си оригиналните. Светят малко настрани, заради ъгъла на маската на халогените, но няма как. Изпадна ми от ударен акорд на части оригинален преден лип. Не от тайп-с, а аксесоар. По трудния начин разбрах, че тези липове са само за бензинови акорди. Оказа се, че маската на халогените на бензина е или по-малка, или влиза навътре, или най-вероятно и двете. Съответно доста трудно поставихме маските на халогените по местата им, а и липът малко отзяпва. Ама се свиква и цялостният ефект е по-видим. По това време някъде семейството се увеличи с още един човек и докато преди като сложехме количката в багажника и редяхме чанти отпред, сега такава възможност няма и реших да сложа багажник на тавана. Купих (по-скоро направо ги гепих) оригинални греди за модела от ebay и взех FreePlast Space 430, на който се спрях както оптималния баланс между форма и практичност. По спомен багажникът на акорда е 460-470л, а тези 430л отгоре са си направо още един багажник. При оптимално нареждане е събирал три сака + детска кошара + матрака на кошарата. Като взимах колата и намирах малките лип-спойлери за багажника като доста симпатични и изчистени, ама нали знаете как с течение на времето почваш да се чудиш какво още да направиш и реших да сложа големия спойлер на багажника. Взех го в същия цвят с една-две дребни драскотини, като дори не съм го и боядисвал. Слагането без шаблон за дупките беше известно предизвикателство, но успях да си направя собствен някак си. Ето го и резултата: Преди След
  14. 1 точка
    Здравейте, След 7 месеца четечене. чудене, четене, събиране на пари, чудене и пак четене си купих Харви - 1.6 125 кс 4х4 2004г. Какво направих накратко : 1. Изчетох форума ви от - до. 2. Свързах се с Маркони 3. След оглед на едно Харви в Русе (първо той я видя, после аз дойдох от София) и си го купих Отново благодарение на Бранко, беше направено пълно обслужване + Промивка на двигателя + Газификация. При доста майстори съм ходил с предишната и по-предишната ми кола, но до сега такава точност и изпълнителност не бях срещал. Ще нахвърлям няколко от многото неща, които ми направиха впечатление: 1. След като направи оглед на колата ми изпрати детайлни снимки и неговото мнение за това автомобила в какво състояние е. Също така този оглед включваше и диагностика. 2. След като ми хареса колата на снимки и преди да дойда помолих Бранко да ми напише ориентировъчно кое колко би струвало като обслужване и газификация. Човека ми изпрати таблица в гуугъл със всичките разходи, която до последно ъпдейтваше и в крайна сметка спази стриктно! Всичко което ми каза беше спазено почти до стотинката. 3. Направи снимки на цялото първоначално обслужване и също ми ги изпрати. Допълнително се ангажира с това да ми докара колата до София, за което съм много благодарен и като цяло работата с хора, които обичат това което правят е съвсем, съвсем различна от тази с такива. които го правят само за пари. Искам да споделя с вас снимки от Обслужването на автомобила и промиването на двигателя, за да може всеки да се види как е работено върху автомобила. https://photos.app.goo.gl/vCvfoOAKdpNqdmdz2 Радвам се че и аз станах част от Харви семейството и се надявам да мога в бъдеще да помагам с каквото мога на колегите от форума
  15. 1 точка
    Смешни са само напъните на определена форумна клика, да дава наклон към услугите на едни и същи хора. Не коментирам способностите ... След това се поправих - не в кой да е сервиз, а в кой да е читав сервиз, господин необективен клакьор! Нали не се мъчите да убедите хората,че в столицата няма такива?! Тук е форум, а не рекламна агенция. По-полезни ще сте с мнения и хипотези... Но няма проблем, всеки форум си има такива особи...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...