Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.05.2018 in Мнения
-
2 точкиДен пореден, Бултрако: 1.След опит да говоря с управителя, той реши да спортува и да бяга по стълбите нагоре на долу, на горе на долу и аз го оставих да си спортува и реших да поговоря с момчетата от сервиза на по ниските нива. Приемчика ми отдели доста време в натоварения понеделник, момчето е доста точно и разбрано, покарахме колата за да установим някои от проблемите и да видим какво ще сменяме гаранционно, колата е на 7000км. 1.Цялата Honda Connect, втория човек в света съм с разхерметизирана такава...ХаХаХа 2.Намерихме дрънчащия шум, оказа се задния плафон и най-големия т***к, не затегната антена, затегнахме антената и колата вече е друга, нищо не дрънчи и го няма гадния набиващ се шум в главата. Чакаме нов плафон за смяна този има дефект и дрънчи. 3.Левия фар сега няма вода и ще го изчакам да се наводни и да им го снимам за да се смени и той. Дано се наводни и десния да сменим и него...ХаХаХа Чудех се дали е по-добре да я върна и да взема друг модел и да започна пак със смените или да отстранявам проблемите по тази. Знае ли се, другата може да е много, много по зле. Най-странното е че няма еднакви диагнози при HR-V всяко си има различни проблеми, но това е от щампата Made in Mexico...ХаХаХа Искам само да ви кажа под секрет, не се лъжете и за колите правени в UK, там работят същите тарамбуки като в Мексико и проблемите и там са доста, който иска нова Хонда да чака Хонда да си приберат производството след 2019г. в Япония (поне така се говори) или да си взима на старо с щампа Made in Japan...
-
2 точкиЗдравейте, нов съм във форума и обмислям покупка на Сивик хибрид. Говорих с човека от Русе и доста ми обясни за батериите. Извършва проверка на заряда на батерията(50 лв.) и смяна на батериите, ако се налага. Самата батерия струва 100 лв. като се сменят по двойки. В Сивика има 7 или 11 двойки батерии, зависи от модела. Пускам снимка на сайта му, ако админите преценят да я изтрият, а инфо за човека ще дам на лични.
-
2 точкиПасна си, сякаш няма проблеми, поне за сега Поздрави.
-
1 точкаЕми това е колеги. Тъжната новина е че се разделих със стария си верен другар (сребристия "шестак"). Служи ми вярно и ме радва над 11 години, но животът си тече. За този период освен консумативите, английските болежки и няколко дребни щети не съм имал сериозни проблеми, та ако някой се колебае за този модел, просто да търси читав и да не му мисли много. Колцата е чудесна за семеен автомобил и в достатъчна степен носи основополагащите за марката гени. В някои отношения дори е по-добра от следващата генерация: вози по-комфортно, в купето е по-тихо при нормални извънградски скорости и връзката човек машина е на по-високо (за мен) ниво, тъй като газта е механична, а воланът доста по-твърд и информативен. Поддържането и в добра форма бе достойно оценено от новия и собственик и съм сигурен че ако продължи да я стопанисва подобаващо, ще и се радва (и тя на него) още толкова години, тъй като за тези 138 месеца в мои ръце не усетих промени в кондицията и. За новата си мечтаех от поне година. Изчел съм всичко споделено тук (за което благодаря на всинца ви) и изборът ми е съвсем целенасочен. Колцата е с всички екстри (без навигация и активен круиз контрол), естествено е автомат, а ДВГ-то е ясно от снимката. За сега пробегът ми с нея е под 1000км, но имам чувството че се "знаем отдавна", тъй като ми "пасна" достатъчно добре. С изключение на гореспоменатите субективни недостатъци спрямо предния модел всичко и е ПО-ДОБРО и се надявам да ми служи вярно и безметежно. Колебанията ми дали 7-ма или направо 8-ма ген. ги реши рулетката, макар че определено последния модел в топ нивото си е далеч по красив като интериор. Останалото обаче реално не ми бе нужно, а в някои аспекти дори бе недостатъчно и за това се спрях на "седмицата", но фейслифт. Явно и господ бе решил че е време за смяна, тъй като появата на тоя екземпляр, закупуването му, регистрацията и продажбата на старата ми отне десетина дена. Външно е достатъчно добре (с изключение на дразнещо надраните десни джанти), вътре беше мърлява, но технически е добре (Швейцарка е) и си има 2 години гаранция на ск. кутия и ДВГ-то от Апостолов. За сега разходът и не е стряскащ - 8 л на 100 по метода "пълно-пълно" при нормално шофиране 90 -130 и редки радващи сърцето експерименти. По борд компютър на равно с 90км/ч. моторът работи на 2000об/мин и моментният разход е 6л, което като начална стойност е добре, щото по-бавно не мога да карам извънградско. При 130км/ ч. дебитомера вече е на 8-9 , а при рязко ускорение направо шибва 30-така, но тея коне "жадуват разпасване" Над 200 не съм вдигал -нямаше мегдан,в завоите стои като по релси, но тепърва ще търся граничните и режими. Неминуемо ще се появят и питанки, за които ще съм благодарен на отзовалите се.
-
1 точкаЗдравей, бих искал да поръчам: - 2 туби по 5 литра https://www.ato24.de/en/ravenol-vpd-5w-40-pumpe-duese.html 2х33 Euro = 66 Euro*1.9675 = 130лв -5%=124 лв които ще преведа най-късно утре. Поздрави.
-
1 точкаЩе ти пастне всички. Като го гледам ми се вижда, че не е кожен, но може и да греша. Поздрави
-
1 точка
-
1 точкаСлед 2 дни поръвам пак, ако някой иска нещо нека пише.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, Аз искам да се включа със следното: - една туба от 5л https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html - 1бр от https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html 48,95 + 5,99 = 54,94 Euro - 5% = 52,20 х 1,9675 = 102,69 лв. 103лв ще преведа до края на деня. Поздрави!
-
1 точка
-
1 точка+1 глас за монтирано Романо на Акурата. Скоро ще станат +2 тъй като оставих и едно црв 2 за монтаж на ГИ. Настройката е перфектна. Не можеш да разбереш, че си на газ, даже имам чувството, че върви повече
-
1 точкаЗдравейте и от мен, от днес и аз имам едно бижу. Ще се видим по улиците на София и страната. Непременно ще има и много питания.., но по-нататък!!! Лека и до чуване/виждане
-
1 точка
-
1 точкаТоку виж и нарочно го е направил, ПЪЛНО С НЕЩАСНИЦИ! Колелото се върти да знаеш и на него няма да прости! Ще я оправиш, сега и от мене нещо ( близнаци )
-
1 точкаХайде още малко ... Как се разбира, дали лок-ъп е активиран - като пуснеш "газта". Ако е активиран оборотите не падат, стоят си, където са били (като при ръчна ск.кутия). Като подадеш леко газ, колата продължава да се движи (дори да ускорява бавно) и лок-ъп е все още активен. При рязко подаване на газ лок-ъп се отключва и оборотите скачат. Другото предназначение на лок-ъп е т.нар. моторна спирачка. На стръмно спускане, натискаш по-силно спирачката (след като си погледнал в огледалото, да не ти влезе някой в багажника), автомата сваля една предавка надолу и лок-ъп се активира. Двигателя започва да задържа колата. Когато баирът свърши, на двигателя му олеква, лок-ъп се изключва сам и автомата връща на по-горна предавка. Автомата е интелигентен - настройва се по стила на каране. Ако си агресивен, смяната към по-горна предавка става при по-високи обороти. Ако караш пенсионерски - на по-ниски обороти. Същото се случва и с двигателя - интелигентният vtec (i-vtec = vtec + VTC) се настройва по стила на каране.
-
1 точкаСпоко, няма 'те връщаме в 1-ви клас. Броенето ти си е наред. Усещането за една предавка подарък идва при задействане на lock-up. Това е заключване на хидротрансформатора (torque converter). Значи, въртящия момент от двг вече не се предава към ск.кутия чрез маслото, а чрез директна твърда връзка. Така се избягват загубите на въртящ момент и обороти. От тук идва и падането на оборотите с едни 300-400 об/мин. Lock-up се задейства при движение с постоянна скорост на висока предавна (след 3-та, да кажем) продължително време, когато двг не е натоварен. При ускорение няма да се задейства. Не знам, каква е разликата в предавателните числа на ръчка и автомат, но моя 4-степенен автомат си карам на 4-та със 120 км/ч и 3000 об/мин, докато същото CR-V ръчка на 5-а със 120 км/ч е на 3300-3500 об/мин. п.п. Не съм гледал, колко дълга ми е 2-ра, ама на баир на 3-та (при мен това е директна) със 130 км/ч съм на почти 6000 об/мин.
-
1 точкаTaкаа. Да споделя едно възможно лечение на проблема, което при мен сработи и вече 3 седмици не се е чуло скърцане (всичко изпробвано досега даваше резултат за не повече от 3 дена). Проблемът при мен очевидно е в износването на ябълката на буталото (или прилежащата й контактна повърхност) на горната помпа на съединителя (вж. снимките на ЧОЧО) . Решението е да се завърти оста на 180 градуса и щифта да се закрепи от срещуположната страна (от ляво на вилката и педала). По този начин ябълката вече контактува със здравата си страна. Майсторът ми каза, че гресирането се правило при наполовина натиснат педал. Ясно е ,че е временно решение, но пък е безплатно.
-
1 точкаhttps://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HB8Xz6eg.pdf
-
1 точка
-
0 точкиЗабравих да спомена, че волана ми седеше на ляво и ходих да го изправя, майстора каза, че била и със сбъркана геометрия, така си е дошла от Мексико сигурно... Както и да е оправих я, но не в Бултрако, там волана щяха да го направят на дясно сигурно...ХаХаХа
-
0 точкиТака, продължаваме на татък - 6600км, започнаха първите сериозни проблеми: 1.Задни амортисьори се скапаха и са подменени гаранционно 2.Лява вежда на предния калник се отвори - подменена гаранционно 3.Капака на таблото от ляво и той се отвори - подменен гаранционно 4.Стопа за мъгла се наводни, оказа се че смотаните, като са сваляли бронята за теглича, не са го и закачили даже и не свети, чакаме да пристигне 5.Заден под калник за смяна - чакаме да пристигне 6.Инсталацията за теглича беше свързана грешно , щях да се пребия с ремарке! Даваш ляв мигач, свети десен, натискаш спирачка свети стопа за мъгла и т.н. Просто ми обясниха, че жичкаджията явно я е свързал грешно и на обратно, а аз им викам ако беше станала катастрофа какво правим. Сам си я оправих на пътя и сега е по EU. 7.Днес установих, че дисплея на навигацията се разхерметизирал и има прах в него, което не съм виждал никога до сега 8.Левия фар се поти явно и той е дефектен 9.Пълен смях, за кола където няма 10000км, какво ли още ще се разпадне... Мисля, в понеделник да проведа сериозен разговор с управителя, даже и със собственичката, ако трябва ще отида до Пловдив, защото това не може да продължава, ако даже се наложи да си я изкупуват обратно... Една проста Дачия за 20к няма такива проблеми като тази за 60к. Колата е закупена на фирма, ако трябва и ще се съдим, имам средствата и времето да си го позволя! Съжалявам да го кажа но не си купувайте Хонди, които са правени в Мексико... Единственото хубаво нещо в тази кола са гумите и джантите, а да и разхода на гориво...ХаХаХа
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00