Pavel_Pavlov 1029 #161 Отговорено 25 Август, 2020 Да се надяваме, че разходът ще остане 0 или близък. Че често предни собственици наливат добавки преди продажбата. И моята първото налято масло не го харчеше първите няколко хиляди и после почна. Дано в чужбина не го правят толкова де – помня, че го беше взимал нов внос от доверен вносител? Радвам се, че му се наслаждаваш и си доволен. В тази тема ли ще продължаваш и с Леджънда или ще отваряш нова за него? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #162 Отговорено 25 Август, 2020 Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа: В тази тема ли ще продължаваш и с Леджънда или ще отваряш нова за него? Още не съм решил. За сега само споделям. Не вярвам мнозинството да чете Ледженд раздела, а и да пиша в него, за повечето модела е химера и не е в полезрението им. Аз също само тайничко си го лелеех, но "силни са мечтите". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #163 Отговорено 25 Август, 2020 Браво Цецо!Да те питам, не ти ли излезе оферта за последния Лиджънд за Европа?Аз съм доста объркан за момента и нз какво искам всъщност:•ЦРВ•Акорд V6 Седан от последния модел фейс•Лиджънд/РЛЕдинствено ЦрВ е популярно тук, останалите са кът.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #164 Отговорено 25 Август, 2020 Последният не е по джоба ми, макар практически да е същото КВ1. Честно - не знам какво да те посъветвам. Аз не съм за СУВ - висок ми е, а Ледженда ми пасва, а и е "топ оф дъ рендж". Макар и старичък - бива го доста, особено за часове извънградско круизване - ти нали такава кола търсиш, имайки Джаз за градско? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #165 Отговорено 25 Август, 2020 Да, определено извънградско нещо търся.Джзаката да ме слуша още дълго, пожелал съм си го ...Въпреки, че сме на море с нея, и направо останах изненадан колко багаж побра.120-130км/ч. са й предела натоварена и с климатик (за комфортно каране), 4-човека, голям препълнен сак, 4 препълнени плажни торби, 2 пълни раници, лятна количка и пълен резервоар.Направили сме й над 10К км. за по-малко от 9м.Ние сме дребнички и лекички, не ни е некомфортно с този автомобил ...Но искам нещо и за мен ...Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 403 #166 Отговорено 25 Август, 2020 Преди 2 часа, crown_bg написа: Аз съм доста объркан за момента и нз какво искам всъщност: Ама ти верно си доста объркан Изредил си автомобили, които нямат много общо помежду си (освен марката). Почни от това, за какво ще ползваш колата и оттам ще изведеш правилното решение. Ако няма да излизаш много извън пътя, не ти трябва джипка. Аз си я купих, защото съм рибар и ходя по сложни терени. На шосе лимузината е много по-добра. Ледженда е за презокеански пътувания , а Акорда е най-универсален. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #167 Отговорено 25 Август, 2020 Преди 1 час, crown_bg написа: 4-човека, голям препълнен сак, 4 препълнени плажни торби, 2 пълни раници, лятна количка и пълен резервоар. Това го събира и Легендата, а за скорости, комфорт и климатик няма нужда да говорим. Ако няма да газиш черни пътища, а само зимни шосета, също е достатъчен. Като имам път към Софето - ще го видиш/пробваш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #168 Отговорено 25 Август, 2020 Ако трябва да съм сравнително точен, комбито бе много полезно с товарният си обем, но това рядко се е налагало за 5 години. 1 път ремонтирах покрива на село (греди + керемиди) не гъкна. 2 пъти си напазарувахме разглобени мебели доволно от Икеята и ги докарах от Софията. 5-6 пъти съм возил 3-ма души + 3 байка по състезания. 20-тина пъти сме пътували с пълен багажник по роднини и на море. Другото му товарене е било лесно, защото не редя багаж, а само го мятам вътре и цъкам копчето на вратата. Безспорно е предимство да имаш ван с автомобилно поведение, но ежедневните нужди не го налагат перманентно. Преди да взема комбито си виках - "моем всичко и сам", сега явно съм си променил мирогледа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #169 Отговорено 25 Август, 2020 @ceco_accord когато идваш към Сф - задължително драсни/звънни. Да се видим и да обменим инфо Досега, впечатленията които си споделил са 1:1 с моите от легена Със здраве да я караш много безаварийни километри! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #170 Отговорено 25 Август, 2020 Канех се тея дни, но "ударих на камък". Всички налични за части екземпляри по моргите са вече без хромираните си лайсни по броните, а нови - "нема кЪ а стане". Ако някой нещо някъде изрови - без значение от цвета на броните - да пише. 4-те на вратите са си ОК, но другите 4 - по краищата на колата са за смяна, или реновиране (ако е възможно) ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #171 Отговорено 28 Август, 2020 (Редактирано) @ceco_accord, има спрей хром. Подготви основата добре само, грунд и боя. Аз бих ги свалил и да си ги обработя спокойно. Аз като гледам обаче паяжинката, проблема не е само в хромираните лайсни а цялата задна броня е за боя заедно с парктроника. Редактирано 28 Август, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #172 Отговорено 29 Август, 2020 Да, има доста дреболии тук таме. Някои ще излязат на пастиране, а за други ще е и боя. Лайсните се откачат от броните, но отзад, така че 2-те трябва да се свалят от колата. Дай линк за спрея, ако си ползвал конкретен и резултат и трайност са ОК? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #173 Отговорено 29 Август, 2020 (Редактирано) Правил съм дребни ремонти с боя ( лайсни ) на предната Хонда. Бяха гумирани и се бяха обелили и напукали с годините. Нямам снимка да ти покажа как станаха но се получи доста добре по моите виждания. Правил съм и джанти които не са мръднали до ден днешен като боя ( 2015 година ). Тук вече снимки имам. Не съм хромирал детайли със спрей до момента, защото не ми се е налагало но съм виждал да се продава на спрей. Начинът си го знаеш - шкурене - основа - боя - лак. На снимките долу, капачетата на джантите са пластмасови. Очаквах като за сефте тогава да падне боята но не, всичко си хвана както трябва и не е имало проблем освен, че си свахлих кожата от търкане с шкурките. За спрей, бих потърсил първо в Halfords. Те имат и точната боя за Хонда ако ти потрябва някога Предполагам твоята е или Crystal Black или Nighthawk Black. Те ги имат и 2-те: https://www.halfords.com/motoring/paints-and-body-repair/car-spray-paints/halfords-honda-nighthawk-black-car-spray-paint-300ml-300129.html За основа, специално за хрома, предполагам това отдолу е пластмаса или? Ако е пластмасово, шкуриш с по-едра шкурка, основа за пластмаса, боя и може лак а може и да не е нужен лак за хрома, трябва вече да прочетеш. От тукашните магазини ползвах на Car System част от нещата когато ми се занимаваше a боя и лак направена във флакон на спрей от магазин на място. Редактирано 29 Август, 2020 от Mkilla 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #174 Отговорено 29 Август, 2020 (Редактирано) Off Topic Супер! Ама защо бяла боя, или така изглежда на снимката? Редактирано 29 Август, 2020 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #175 Отговорено 29 Август, 2020 (Редактирано) Off Topic @dandilov, темата е за друго и цапаме но ще ти отговоря. За син цвят кола, поне за мен най-добре е бели или жълти "жанти" Редактирано 29 Август, 2020 от dindin 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #176 Отговорено 30 Август, 2020 Благо Даря Те! Аз намерих това https://www.denicom.bg/url-179 Хареса ми в описанието че има атмосферна устойчивост, и че може върху него да се нанася лак. Ще го обсъдя с моя доверен майстор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #177 Отговорено 2 Септември, 2020 Поне отдолу по "хилядолетният сокол" няма нужда от интервенции. Сухо "на барут" + алуминий, карбон и неръждавейка. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #178 Отговорено 13 Септември, 2020 След последното ни общо пътуване с Акорда, темата малко губи актуалност - той вече не е мой. Иначе все още си е радост (от спомените с него) и тъга по раздялата. Служи ми вярно 5 години (как лети времето), обгрижвах го и си живеехме добре, но аз си знам: Колата е като детето - временно е при теб и трябва да си я обичаш, за да дадеш тази възможност и на друг! Отидох с влака да си го прибера (бях решил че го вземам) и като го дадох, пак с влака се върнах. Докато гледах пейзажите, все се връщах в него и си виках, ей, друже - ето тук не сме били, и тук, и тук... Налегна ме носталгията. Вместо да се радвам че някой е оценил грижите ми по състоянието му, аз някак се разчувствах, че съм го дал. Дано не съм го предал! Времето ще покаже. Нека тази тема си остане - би била полезна. Аз явно ще отварям нова - моята Легенда. 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #179 Отговорено 13 Септември, 2020 Няма да се притесняваш, не си я предал. Колата ти е в добри ръце в Плвдив. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #180 Отговорено 13 Септември, 2020 Несе притеснявай аз ще го наглеждам той дели един гараж с мотора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #181 Отговорено 16 Септември, 2020 On 8/25/2020 at 10:00 AM, ceco_accord said: Наистина е така - има минимално претрисане, а после може да се усети само на място, ако е тихо и е на мин обороти и на скорост. Поразителното е че това е само на волана, а по седалката и педалите "няма никой". Цецо, ако откриеш случайно причината за тази вибрация, моля те, сподели, защото и при моят V6 Accord положението е Абсолютно същото. Вибрация във и само във волана + всичко останало точно както си го описал. Сега, аз да споделя моят опит: смених свещите с оригиналните платинени (на колата бяха поставени други, никелови NGK ZFR6F-11, които въобще не са упоменати от Хонда за този модел) и вибрациите понамаляха. Предполагам, но само предполагам, че ако почистя дросела, нещата ще се подобят още, но все още не успявам да накарам някой майстор да свърши тази работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #182 Отговорено 17 Септември, 2020 За Ледженда ще пишем другаде, но принципно така си работи - не се впрягай. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #183 Отговорено 17 Септември, 2020 Понеже предната събота новите му стопани само си тръгнаха с комбито (+ пълномощно), днес се повозиха до Монтана, за да си вземат обещаното към колата. Всичко прилежащо и по закон + смененото през годините + зимният сет гуми/джанти бе натоварено иии ... АДИОС АМИГО. Покарах я за последно до вкъщи, а на изпращане я гледах странно. Карах я само аз и никога не я бях виждал да се отдалечава от мен - странна гледка. Момчето може да си отвори негова тема и да продължи историята и, а аз като се срещнем, само ще и се радвам. Lenovo_A1000_VID_20200917_123853.mp4 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #184 Отговорено 17 Септември, 2020 За колата, тъжно ще ти е в известна степен. Все пак си я покарал и си свикнал с нея но сега имаш следващата и ще я забравиш бързо. Друго видях на клипчето аз...няма ли кой да метне малко пълнеж в тия ями? Вечер като се прибираш, все някога ще нацелиш някоя от всичките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #185 Отговорено 17 Септември, 2020 Колите си не забравям. Личните не са били много и спорадично се сещам за всяка от тях. За дупките си прав. М@мката им на общинарите, но и на асфалтаджиите пари давах - само да сипят малко и пред блока. Не можело то така "извънпланово"!!! Явно требе да си купя студен асфалт и некоя нощ да го играем Зоро с лопатата. Поне в чест на Ледженда асфалтираха цялостно главната улица на квартала. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #186 Отговорено 5 Ноември, 2020 On 9/17/2020 at 2:13 PM, ceco_accord said: За Ледженда ще пишем другаде, но принципно така си работи А днес, Цецо, се сетих друго. След като тази вибрация е само във волана, и при развъртане на двигателя намалява до изчезване и слрд като имам И свиреща помпа на сервоуправлението, дали не е от помпата? Или от ремъка? Или дали ако ремъка не е натегнат правилно това не е причината и за двата проблема? И вибрациите във волана И свиренето на помпата, когато е студена??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #187 Отговорено 6 Ноември, 2020 Според мен вибрацията на волана си е нормална. Поне при мен е много леко осезаема - далеч по-малко от на Акорда, а я споменах, понеже никъде другаде няма вибро и звуко усещане че моторът работи. Най-добре сравни с друга като твоята кола (ако намериш), а волана няма как да вибрира от ремък или хидр. помпа. Дори да е хлабав или пренатегнат, дори шайбата да е крива, мотора има по-големи вибрации от тези неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #188 Отговорено 7 Декември, 2020 На 17.09.2020 г. at 16:07, ceco_accord написа: Колите си не забравям. Личните не са били много и спорадично се сещам за всяка от тях. 6-така е станал "пълен двойкаджия", а 7-мака се е модернизирал. И двете са добре, грижат се за тях и си ги ползват - със здраве! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #189 Отговорено 6 Февруари, 2021 Вчера пак видях 6-ака - и той се е модернизирал, и си е жив и здрав. Тея Хонди са непреходни. Като се сетя че го купих 3 годишен и броих 22 каймета за него 2004-та ... Тъкмо почнаха да излизат "утечки на информация" за КВ1, ама тогава не смеех да си мечтая за него, обаче Соичиро сан го е измислил (за пауъра на дриймовете). 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #190 Отговорено 19 Май, 2021 Да не си мислите че съм приключил с Акордите! Ша прАа и синковеца Ондажия. За сега частично Днес взех седалка от десняк 6-та ген. Другото ще е PS4 с волан и педали G29 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #191 Отговорено 21 Май, 2021 Off Topic На 19.05.2021 г. at 22:20, ceco_accord написа: Днес взех седалка от десняк 6-та ген. Другото ще е PS4 с волан и педали G29 Е сега вече,не можеш го свали от нея!От близо 4г.е залепен за PS4,като не успях да го накарам да го продадем и да спре гейминга!Логично..,то и аз си пазя PS1от 99г.! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #192 Отговорено 21 Май, 2021 Off Topic А, той до сега ме мъчи да карам с джойстика и ме биеше (щото е бързак в пръстите), но ми писнА и взехме "накрайници" за ръцете и краката. На гран туризмато кара медиум, аз само седнах, смених го на експерт и му "дадох да се разбере" че не се давам. Едно е да си геймър, а после да вземаш книжка, друго си е да минеш по обратния ред. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #193 Отговорено 27 Юни, 2021 Абе, ние караме (с радост и стаст), но забравих да доложа какво се получи, та докато синковеца си подрежда стаята ... С 2 думи - "гледайте си работата" казах като разгледах конструкции и цени на подобни кокпити, та реших да караме самоделка. Нагло много пари искат за няколко метра тръболяк от марков мейкър - ай сиктир! Размърдах вехтия си мозък, па спретнах 1 проджект, като комбинация от ергономия, инженеринг и налични джаджи подходящи за случая. Гарнирах тая сбирщина с чертежи и намерих кой да реже и заварява. После сглобяване за проверка, разглобяване за прахово боядисване и отново сглабяне + монтаж на седалка, волан и педали. Ся, малко простичко изглежда, ама е удобно за ръст на водача от 150 до 190. Има нужните регулировки + повдигане на предната част на седалката (за по-рейсърски полегнала поза), за което приспособих обикновен крик и 2 азиатски биалетки (понеже са с шарнири и осигуряват движение в 2 равнини), което бе наложително. Оставих му седмица да се порадва за час - два, а като свърши срока, поне ще го знам по кои пътища (писти) ще е и денем, а аз вечерите 13 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #194 Отговорено 30 Юли, 2021 @ceco_accord, страхотна работа!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #195 Отговорено 30 Юли, 2021 Чак аз съм доволен! Из онез дене станах 41-ви левъл, имам над 100 коли само от награди и пари дето немам идея как да похарча, но най-важното - имам всички Хонди в играта. Лошата новина е че ми остават само няколко състезания, но после ще си купя достъп до трековете с Хамилтън и ако не Верстапен на живо, то поне аз виртално - "ша му скинем шортите и оскубЕм перата - плитчиците"! 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #196 Отговорено 24 Август, 2021 Таз сутрин получих поздравителна картичка от стария си Акорд 6, с текст "234567". В цветущо 22 годишно здраве си е. Да е жив и здрав + адмирации на стопанина му. 6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #197 Отговорено 15 Ноември, 2021 Напоследък застудя и нещо нямам вдъхновение за колело, та пак се лепнах за седалката на Акорда. Синковеца си направи отбор и почна WRC 8 - ГОЛЯМА РАЗПРАВИЯ. Екип, мениджмънт, механици, мейли, абе занимава се. Онзи ден го излъгаха с прогнозата и кара с гуми за мокро, а капка не капна - уволни си метеоролога и назначи нов - за сега не се е дънил. Кара някак - задобрява, но после стейджовете му ги печеля аз. Още ми е мъка ръчната (нямаме лост и е сложена на педала за съединителя), кутията е секвенциална и той е непотребен. Иначе симулатора е готин, колата има настройки, ама още сме начинаещи и караме FWD. Има някакви челънджи с ретро коли (мале, тоя Стратос нема каране), тренировъчни етапи за проба на настройките и други щуротии - много натоварена с излишни (за мен) активности игра. Но пък е екшън - убиваме мотор, трансмисия, окачване и най-вече време. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #198 Отговорено 23 Ноември, 2021 Радост и тъга. Как заглавието на темата ми може да е актуално, но несвързано с колата. Сутринта прегръщам синковеца, да го нагуша - днес става на 17. Вече е възмъжал прилично, по-висок от мен е, но все още (а и завинаги) ще е милото момченце на мама и тати. Някак съм радостен за него и нас ... ... а после пускам телевизора. 46 овъглени, пренесли се от следпразничен сън направо в отвъдното - от нашата територия. Нелепо е, ужасно е, тъжно и непрежалимо завинаги от близките им. Причините ще се изяснят, но това няма да върне жертвите. Но поуки и мерки за нас, оставащите, трябва да има! Вече съм на години, опит бол и за това внимавам, но то никой не прави катастрофа умишлено. Лесно е да направиш каквото трябва - трудното е да решиш какво точно трябва да направиш. Това важи особено при шофирането и милисекундите с които разполагаме за вземане на адекватно решение. Не скоростта убива, а времето за реакция! Тя се превръща от кеф във враг, ако човек надвиши моментната си кондиция и опит. Ние гледаме на това с насмешка, докато не ни се случи, а мнозина и след това го неглижират. Та, скоростта е важна - понякога животоспасяваща! Не сме сами на пътя! Нека си дадем повече време за реакция. Никой няма да ни похвали че сме стигнали 5 мин. по-рано, освен бензинджиите. А нощем, при умора, компрометирана маркировка и непознат път е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да караме със скорост в обхвата на нашата видимост + време за реакция. И пак може да е недостатъчно. На платното, или с колата може много неща да се случат. Всички го знаем, но ... На това уча и синковеца. Сяда отпред вдясно и го карам да следи пътуването и да анализира реакциите на околните участници и евентуалните свои. Дано му е от полза. Все някога ще вземе книжка, ще има кола, ще влезе в отговорност! За това и караме на плейстейшъна. Той си мисли че е игра, но аз следя реакциите и маниерите му (както и своите). За мен е "начесване на крастата", за да не го правя на пътя. Нещата които вече знае от мен: Шофираш ли, с единия крак си в гроба, а с другия в затвора! Ножът, както и колата, са полезни инструменти в ръцете ни, но могат да се окажат и оръжие! Не карай по-бързо отколкото твоят ангел/хранител лети след теб! Видимата зона е за анализ и реакция, не я прекрачвай, разчитайки на "идеални теоретични условия"! Шофирането е доверие по "де фолт" към околните участници, но всички сме грешни, и ако някой сбърка, трябва да имаш спасителен план на мига! Та, честит му рожден ден, с прискърбие към жертвите. Радост и тъга, но и повод за размисъл! Каквото и да кажем е късно за загиналите. Да помълчим минутка и напред в житието - умната! 4 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #199 Отговорено 23 Ноември, 2021 @ceco_accord Да е живо и здраво момчето ти, и цялото Ви семейство! Дано повече хора са като Теб (Вас)! Хубав празник, от сърце! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #200 Отговорено 23 Ноември, 2021 Благодарско Емо! Всички да сте / са живи и здрави! Животът на всеки е най-важното нещо (за него и мнозината му околни), ако е смислен! Ако все още не е - докато е жив, има шанс да го направи. С всеки следващ ден трябва да ъпгрейдва себе си "в по-висока своя версия" и е нелепо някой, или нещо (ментално, или физически) да му отнеме тази възможност. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове