ceco_accord 6014 #81 Отговорено 1 Септември, 2019 Рядко пиша тук, но "жив е той - жив е и нищо му няма". Докато живея с тая мисъл, а времето си тече (вече 47 месеца сме заедно), се натрупаха дреболии за козметичен ремонт, та се наложи да правим фейс лифт на фейса. :) У наше село на калпазаните много им аресва като видят хубава кола да се отъркат в нея. :( През отпуската вместо да идем да се гъчкаме в "голямата супа", пообиколихме родата, видяхме се с приятели, а комбито попадна при един от тях и той му "извади пистолета". Естествено - няма как да стане като ново, но което бе много дразнещо и лесните за отстраняване дреболии бяха оправени. Другото ще впишем в графата неизбежна патина от годините. Основното бе избилата ръжда по веждата на заден ляв калник, ошмулената предна броня и малко от задната. По калника оперативно бе отстранен тумора, а на другите места се мина само с боя и съответните етапи преди нея. Работено е локално, боядисвано частично и лакиране + полиране, така че да не си личи интервенцията. Най се опасявах именно от разлика в цвета, но приятелчето изработи шедьовър в областта и съм доволен, а на него благодарен за тоя "мастърпийс"! Не знам до колко си личат демиджите и взетите мерки по снимките, но на живо си е непокътнато - все едно ги е нямало. Свалената броня показа че продавачът на колата не ме е излъгал и ударът отпред наистина е бил лек, понеже нямаше криво и заварявано по предницата, бронята не беше цепена и лепена от към гърба, а следите издаващи колизията са само по леко смачканото казанче за чистачките. Та гледам сия, ползвам си я и знам че докато е при мен, ще е в почитаемо състояние, па който я наследи, да ме поменува с добро. Апропо, в понеделник ще си видя старият Акорд 6 (от началото на темата), чиито нов собственик ми стана френд и си го тачи, а от време на време ми дава по 1 кръгче. :) 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #82 Отговорено 1 Септември, 2019 Екстра се е справил юнака. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #83 Отговорено 3 Септември, 2019 И аз, и комбито сме доволни - като се има предвид резултата. А като разберете цената (само 3 зелени БГ банкноти), сигурно ще цъкате и вотчета в същия цвят, макар че моята заслуга е просто отношението към колата и че познавам "правилния човек". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #84 Отговорено 3 Септември, 2019 С днешна дата, ако перефразирам заглавието на темата, ще е "Носталгия и радост". Събраха се отново "побратимите", та сребристият ми върна разни спомени. 6-така оставихме снощи за реглаж на клапаните, а 7-мака дадох на френда (да се прибере с него). Живее в друг град, но още като я купи реши че в комшийското сервизче си я знаят от 2004-та и ще продължат да я обгрижват. Сутринта са я отворили и - само 1 леко натегнат от клапаните - за 4 години. Газ никога не е имала. Другото бе смяна гарнитурата на капака им, смяна на шофьорското огледало (някой го бе обърнал) и опресняване маслото в автомата. Вечерта си я взе, но ще идва пак, понеже предните дискове леко вибрират при екстремно спиране. Другото е проза - налива и кара, скоро няма да я сменя. На мойта и врътна 200 км и рече - "много по-добре набира и спира (особено в режим моторна спирачка), стъпва по-солидно и по-комфортно през големите неравности, а воланът е по-лек на място и по-директен на скорост". Возията естествено се дължи на различните размери и марки гуми / джанти, а повечето коне и маса винаги доставят еволюционно усещане. Аз обаче с умиление седнах в 6-така и врътнах 1 кръгче из квартала. Колко леки са вратите, колко ниско се сяда, как нищо не скърца и меко лази по дупките - абе вечна кола. :) Все едно е по-голям Сивик, с по-мощен мотор и по-гостоприемен и безшумен. 7-макът е "по-груб и набит", носи повече "на бой" (товари, скорости, виражи). Уж са рода, а колко са различни като усещане 2-те генерации. Разликата между двата кадъра е 47 месеца. За тея Хонди времето е спряло, макар че на комбито вече кърпих задния ляв калник, а сребристата акула още не е виждала "скалпел", ма нали е италианка а онова е швейцарец. :) 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1788 #85 Отговорено 3 Септември, 2019 (Редактирано) +1 за 6 ти номер! (нищо лично ) Редактирано 3 Септември, 2019 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #86 Отговорено 4 Септември, 2019 Аа, лично е. 6-така е романтичен и ефирен автомобил, предразполагащ към лежерност. Аз си го харесвам и не бих го сменил, но ми се прииска комби. То е по-утилитарен и боеспособен другар, и те провокира да му даваш (и на себе си) жега, и прави живота по-динамичен. Това е генотипът им - 6-така е японската философия за живота, но произвеждан в Англия, докато 7-мака е европейска разработка, но произвеждан в Япония. Шашава работа. Както и да е. Ако някой се колебае кой от 2-та модела да си вземе, нека пробва и двата, и да си прецени според мирогледа. Най-важното условие е човекът от когото я купува да я е почитал. Сегашният собственик на 6-така е по-спокойна натура, но вчера го притискаше времето и не успяхме да си побъбрим, а ето какво ми е писал снощи у фейса: Ако трябва да я сравнявам с твоята: 1. Мотора е по-слаб, но по-икономичен. 2. Автомата не превключва толкова плавно като твоя, но винаги зная на коя предавка съм. 3. Нямам добри спирачки като твоите. Но като седна в нея се чувствам толкова комфортно, сигурно и сякаш е лека като перце. Нямам идея как японеца е постигнал такава ергономия! Направо е удоволствие да се кара! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #87 Отговорено 9 Септември, 2019 От миналия вторник ми се иска да напиша нещо в твоята тема (най-вече по точката за сравнението на 6-та и 7-ма ген, което е неизбежно), но така и не мога да го измисля. Пък и на море бях и още по-трудно стана да пиша в тази тема. Определено ми липсва возията на 6-та (която, когато купих ми се струваше адски твърда, защото преди това бях карал Алфа Ромео 146 на 14"). С 195/60/15 се движи като лодка в сравнение със 7-ма (215/50/17), но затова ще пиша след малко по-подробно в моята тема. Позицията на седене също е една идея по удобна в 6-та, аз предпочитам да съм колкото се може по-ниско. От време на време и аз врътвам по някое кръгче с 6-та и в нея просто има нещо, което го няма в 7-ма. Добре, че баща ми измрънка да му я оставя да се вози с нея, та все още не съм я разкарал. Единствено не мога да се съглася с твърдението ти за вратите, но може да е въпрос на екземпляри. При моята 6-та особено предните врати си искат замах, за да се затворят, а на 7-ма се затварят много мазно и въобще не им трябва допълнителна сила. Приятелката ми, разбира се, не може да запомни с коя кола как се процедира и винаги тръшка вратата на 7-цата, а с 6-цата докато потеглим, трябва да повтори 2-3 пъти упражнението. НО! Факт е, че в 6-та има нещо... специално. Следобед ще напиша обширен отзив за моята 7-ма в другата тема и впечатления от вече 3 месеца и 5000км каране. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #88 Отговорено 9 Септември, 2019 Вратите и на 2-те се затварят лесно и плътно, но на 6-така се усещат някак по-леки. Дори и да са почти еднакви като маса, вероятно на 7-ма ген усещането е заради по-отчетливо фиксираните положения на обтегача - ограничител. Просто усещането в 6-та е като по-лек и ефирен автомобил. Приятелчето каза че на скорост по-твърдата му возия става комфортна, докато при 6-така мекотата на малки скорости с нарастването им преминава в люлеене и клатушкане. Това си е така, дори да се абстрахираме от различните цолажи и широчини на гумите. Просто 7-мака е с по-дебели торсиони, а и комбито е непоклатимо. На място (за да се огледат нередности по окачването) се хващат за релсите на тавана по 2-ма души от страна и пак трудно го разклащат до висока амплитуда. На 6-така са достатъчни по 1 от страна. Но е факт че жената повече харесва 6-та ген, а най-любимата и Хонда е "микровълновата" от подписа ми. Относно ниското сядане, в 7-мака също мога да седна "на пода", но в градски условия малко ми пречат страничните огледала (не съм от високите), и съм се лифтнал нагоре. Това е така, понеже "талията му" (долното ниво на остъклението) е по-високо спрямо при 6-та генерация. Нейният "купол" е по-голям и обзорността е по-добра, но в грубичкият 7-мак човек се чувства по-блиндиран. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #89 Отговорено 29 Септември, 2019 Разходих малко комбито до южната ни земя - сам с минимален багаж. Напълних резервоара до горе с 95 и хванах Петрохан, новата северна дъга и Тракията, по която имаше ремонти и задръстване (половин час пъплене на 1-ва). За 3 часа и 24 литра лапна 250км и бях под тепетата (по конкретно на Альошата). Помотахме се по задръстванията, пренощувах при френдове и в събота (по стария път) скокнах до Ст. Загора. Тамошните задръствания и разходки по околностите (вкл. малко черен път) качиха още разхода и стрелката бе слязла 1мм след средата, а борда отчиташе 8.7/100. Днес реших да почерпя колцата с лакомство (нали ми е Р.Д.), та на път за магистралата допълних до горе 100 октановия Газпром и се запътих към вкъщи. Така се получи смес от 40% А95 и 60% от 100 октана. Знам че със скъпото гориво е по-икономична (като литри и пари, но не очаквах такъв резултат, да не говорим за удоволствието което ми дари за юбилея.:) Какво ли ще е ако някой ден се сетя да нълея само 100 октана при светеща резерва! Нулирах В-то на борд компа и качих Тракията. Там се оказаха камара километри с ограничение, та поддържах 100 на круиза (борда показваше 6,4л/100) после качих круиза на 130 и до началото на баирите се държеше на 6,8л/100, след тунела стигна 7.5, а на слизането до София (преди да кривна вдясно по околовръстното) бе 7,0/100. За съжаление ми звъняха, та пропуснах новата тангента и шляпах по старото околовръстно с трафика, и преди Костин Брод бе на 7,2/100. После захапах баирите, а по-натам започна и празникът на 2-ра и 3-та. До билото бях на 7,5/100, а пред гаража отново на 7,2/100. Но най поразителното е че стрелката на горивото е на 3/4 (тя всъщност чак на София стъпи на МАХ) за 346км и около 4 часа път. Другото е че си припомних как работи автомата като усети добър бензин. Лок-ъпа заключва рано, прави го не само на 5-а , а и на 4-та и 3-та и е великолепно да се карат тея по-реални коневе. Може на капачката да пише А95, но вероятно е по тамошните стандарти. Тук до него се доближават нашите 98 или 100 октана. Направи ми впечатление и че в най-бедния регион на държавата А95 е 2,27лв, по-високите октани гонят 2,80лв, а тази 100-тачка която сипах на Ст Загора бе само 2,32лв. Това да е на вниманието на правителството, дето си мисли (не знам всъщност какво си мисли)??? Някой от юг ако пътува насам - поръчвам си туби свестен бензин на народни цени, а столицата и магистралите не случайно избягвам - окачването хвърли доста труд и героизъм да ме държи в пътя (добре че е дуракоутойчиво). Та така. Първа стъпка към тунинга и икономията на гориво е качественото му съдържание. На печелившите - честито, а колцата е "бомба" (без бомба в багажника)! 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2825 #90 Отговорено 29 Септември, 2019 Ч.Р.Д. от мен! Наздраве и безаварийни километри! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #91 Отговорено 13 Октомври, 2019 Ами, нищо ново. Просто ми е полезен и ме радва - вече кръгло 4 години. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1788 #92 Отговорено 13 Октомври, 2019 (Редактирано) Еий..,холямо съоръжение е тази врата на багажника на комбито! Винаги, като я видя в това положение,се радвам че са я правили японците,инъче риска е голям! Уникална! С добри чувства...! Поздрави. Редактирано 13 Октомври, 2019 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #93 Отговорено 14 Октомври, 2019 Събота със синковеца ходихме на автосалона и той забеляза че далеч не всички коли имат бутон за ел задвижване на багажника (дори някои от скъпите). Заглеждаше се и по обема на багажниците, установявайки че доста от тях губят битката в литрите. Много се смя на новото Джимни в чийто багажник има място за 2 хляба + краставица и мляко за таратор. Относно дизайна също имаше впечатлителни за него неща, но не мога да кажа че на тинейджърска възраст е наясно с тая материя, но излизащите дръжки на GT-R-а и DS му допаднаха, за разлика от камерите вместо огледала на Е-трона, а светещите надписи под вратите нарече кич. Накрая го питам - хареса ли си нещо като марка и модел, а той вика - отделни елементи, но като цяла кола - не. Наща си е хем красива, хем удобна и вътре не е претруфена. Иначе Type R-a му е на сърце (както и GT-R-а - "ма мноу пари"), а в талоните за томболата попълни Джазката, с уговорката че ако я спечелим, ще я менкаме за червената злобарка с алуминиевата топка. Стандартния Сивик хеч не му допада, но пък хареса трансформър задните седалки в Jazz-а и HR-V-то - били хитри като нашите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #94 Отговорено 6 Ноември, 2019 Миналата седмица бе застудяло и ползвах парното. Направи ми впечатление че нещо понамирисва. Огледах под капака и видях че има омаслено по гарнитурата на клапаните. А има ли омасляване и жега си понамирисва. Поръчах я и днес отворихме да я сменим и пътем да проверим "копърките в консервата", че са правени преди 27 месеца и 14700км. По колата се работи, аз само снимах, да сравним преди / сега. Капакът си е чист - както го измих, така си стои. Същото е и с "лисичарника" - справка пост 42 (на предната страница) в тая тема. Въпреки 2-те 5х20 с които е карана от тогава, промяна в цвета няма. Това нещо може ли да се мие, с какво, дали си струва, а и вероятно трябва и картера да се свали, за да не остават мешаници от масло и препарати? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #95 Отговорено 6 Ноември, 2019 Цецо таз кола е карана с хубаво минерално масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2825 #96 Отговорено 6 Ноември, 2019 Това нещо се мие само при напълно разглобен двигател и всички извадени карантии. Кои химикали и препарати са най-ефективни - не знам. По бегъл спомен, Бранко беше писал, че такива неща ги кисне 24 часа в Мегльо, ако не ме лъже паметта... Нямаш друг избор, освен да караш с хубаво масло и да го сменяш на време. Това лакиране няма да се махне, но поне няма да трупаш нови слоеве. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #97 Отговорено 6 Ноември, 2019 Може и с бензин да се почисти така както си е, след това сваляне и чистене на картера и късо масло за 10-15мин на празни обороти. Но според мен и няколко поредни смени с Амсойл ще свърши работа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #98 Отговорено 6 Ноември, 2019 Мисля че и това ще помогне 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2825 #99 Отговорено 6 Ноември, 2019 Няма масло, което да отмие дори малко от "шел - лака". Нито промивачно, нито амсойл, нито каквото и да е. Има доста експерименти и нагледни примери за това. https://www.oil-club.ru/otlozheniya-v-dvigatele/ https://www.oil-club.ru/sposobno-li-motornoe-maslo-myt-dviga/ 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #100 Отговорено 6 Ноември, 2019 Интересно от кога е това оцветяване, или така си е взе? По цвят прилича на смола. И аз мисля, че никакви промивки няма да го махнат. Моя Сивик е каран поне 6г. с 10W40, предполагам минерално, но няма такова оцветяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #101 Отговорено 6 Ноември, 2019 ЖЪлтото оцветяване си е чисто козметично и не мисля, че има някакъв негативен ефект върху маслото и двигатял, по-скоро ако има някакви отлагания, те да се почистят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1788 #102 Отговорено 6 Ноември, 2019 Като си ходил при Маркони,той какво казва по въпроса? Инъче аз бих наливал няколко смени амсойл,вместо разни гадости,като добавки и тем подобни бъркочи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #103 Отговорено 6 Ноември, 2019 Ето от същия сайт как е помогнала промивката на такъв двигател. https://www.oil-club.ru/promyvki-dvigatelya-stoit-li-promyvat/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #104 Отговорено 6 Ноември, 2019 Преди 3 часа, dandilov написа: Няма масло, което да отмие дори малко от "шел - лака". Нито промивачно, нито амсойл, нито каквото и да е. Благодарско за линковете. Изчетох ги и ми стана ясно, че е "кауза пердута". При мен е далеч от видяното "лакиране" на гърбиците по валовете - спрямо Тойотския мотор на братушката. А и няма да разглабям, щото баща ми (светла му памет) относно колите и вманиячаването викаше "едно куче като спи - не го закачай". Виждам че не е много. Странно е че всички ролки са чисти, дори и ходещите по зацапаните гърбици. Проверихме и клапаните. Имаше леко натегнати 3 изпускателни и 5 всмукателни (с 0,01 до 0,02 под долната граница). Едва ли е било фатално, имайки предвид че не я юркам, но ми прави впечатление че и от "натегнатите" има лакирани, докато повечето други гърбици са чисти. Мислех че съпротивлението би ги очистило, но явно нещо не доразбирам. За сравнение спрямо снимката - натегнати 4 / 7 / 8 изпускателни и 1 / 2 / 4 / 6 / 8 всмукателни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #105 Отговорено 6 Ноември, 2019 Цецо нарочно постна снимката за да види реакцията ни. Още след покупката на колата е видял всичко а пък и по празниците ходи при своя селски за обслужване 😀 така, че знае много добре за какво иде реч. Аз със същия цвят на главата минах над 200х.км, нали и ние хората сме бели, черни, жълти и какво от това 😂 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #106 Отговорено 7 Ноември, 2019 Просто споделям моментното и състояние и къде дадох 2 стотака, по тая "скъпа моя кола". Сега вече от парното мирише както трябва - тоест никак. Гарнитура на клапаните (комплект с шайбите), реглажа им, тампони на предната торсионна щанга (вече бяха на 4 години), подробна диагностика на окачването и ремонт на дясна барабанна спирачка за ръчната (нещо стържеше на задна) + труд и препарати, общо 208лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #107 Отговорено 12 Декември, 2019 Дружинка побратими с Акордите! Утре имам път до София и следобеда ще съм в Икея-та и Ринг мола. Ако някой го види и от 15:00 до 17:00 е "айляк" да заповяда. Ще се радвам да се ръкостиснем. За сега сме 3-ма. :) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #108 Отговорено 12 Декември, 2019 Аз съм от 3-мата и ще съм на линия към 14-14:30. Ако някой иска, мога да дам телефон на лично за връзка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #109 Отговорено 13 Декември, 2019 Много хубаво, ама ме няма, пък исках да се видим с Цецо, че само по тел говорим...Нищо, другия път .. Весело и наслука! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #110 Отговорено 13 Декември, 2019 Преди 19 часа, ceco_accord написа: Ако някой го види и от 15:00 до 17:00 е "айляк" да заповяда. Може би ако е в точния раздел, има по-голям шанс някой да го види. Тук по-скоро е случайност някой да види. Освен ако не е това целта де. https://forums.hondabg.com/forum/34-срещи-и-мероприятия/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #111 Отговорено 13 Декември, 2019 Трима, но от сърце. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo Tokiev 1 #112 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) 32 minutes ago, Knoxville said: Трима, но от сърце. Другия път повече 😀 Редактирано 13 Декември, 2019 от Ivaylo Tokiev 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #113 Отговорено 13 Декември, 2019 Радвам се че се запознахме, разменихме по 1 кръгче иии... 2 часа не стигат. Трябват повече време, място, хора и Хондите им. А днес - както се пееше в 1 песен "... 3 акорда на китара, с леко дрезгав глас..." 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #114 Отговорено 13 Декември, 2019 Този пък нашият, ходи на срещи мръсен като сиганче. Ааа може да е от столичния въздух. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #115 Отговорено 13 Декември, 2019 Ако имаш предвид моята, донесох малко влага и асфалтово опесъчаване от Петрохан. Другият път ще гледам да не се вясвам, ако времето не е сухо и пак я оцапам. Иначе нагоре е приятно: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #116 Отговорено 13 Декември, 2019 Преди няколко години асфалта на Петрохана беше като на Запад, а пясъка няма да го коментирам. Това го има на изток от Сърбия само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #117 Отговорено 14 Декември, 2019 Преди 22 часа, ogi28b написа: Може би ако е в точния раздел, има по-голям шанс някой да го види. Тук по-скоро е случайност някой да види. Освен ако не е това целта де. https://forums.hondabg.com/forum/34-срещи-и-мероприятия/ Разбира се че не това е целта, но е не върви моя милост (и от далече) да събира Акордеоните за столичен концерт. Темата за срещи нека си я има и ги правете - мога и там да пиша, когато пак се наложи да идвам до София. Ще гледам да е ясно поне няколко дни по-рано, пак ще ми трябва да е в "работно време", но след това (привечер) мога (и ще се радвам) да отделя някой час за "митинг". 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #118 Отговорено 11 Януари, 2020 Онзи ден се чух със стопанина на 6-така. Добре си е колцата - ползва си я с радост, само дето е скъсала ключето за жилото на предния капак. :( Днес господ даде приемлив климат, та се хванах да пипна нещо и по 7-мака. Да почнем годината на чисто, дет съ вика. Ново масло + филтър на мотора. Старото вече бе на 10К и 16 месеца. Колкото и да е добро, все пак е на почти 180 мото часа. Капнах и нова капка, но като изсъхна нямаше къде да я сканирам, а си изглежда като предишната, но за 2000км нивото е спаднало с 2мм, така че - аут. Смених и въздушните филтри на мотора и купето. Първият е на 9К и 15 месеца, а вторият на 29К и 51 месеца. Не съм имал проблеми с него (откак е купена колата), но ги снимах и 2-та - за да се види разликата лице / гръб. И в 2-те коруби след тях си беше чисто, но особено вторият изглежда като стопанинът му да е "еб@ти мърляча". :) Измих я външно, опрахосмучих вътре, поизпрах вехтите стелки, забърсах тук-таме прахоляк и даже се канех да намажа кожата, ма си викам - много ще го разглезя и ще почне да ми прай номера. За сега е ОК - 174154 км - "полет нормален". Висящо е само положението с 3-тия Хондак (Бялата микровълнова от подписа ми), но си чака ред при Бранко, да видим кво ще намери като го разкости. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #119 Отговорено 11 Януари, 2020 Филтъра на купето ти изглежда по-добре от моя на 6 месеца в София… 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #120 Отговорено 11 Януари, 2020 Off Topic Смятай какво дишате! Нарочно ги снимах, за да се види, щото и други като мен за ДВГ филтъра се сещат, но за този зад жабката по-рядко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове