Jump to content
ceco_accord

Радост и тъга

Recommended Posts

Да се надяваме, че разходът ще остане 0 или близък. Че често предни собственици наливат добавки преди продажбата. И моята първото налято масло не го харчеше първите няколко хиляди и после почна. Дано в чужбина не го правят толкова де – помня, че го беше взимал нов внос от доверен вносител? Радвам се, че му се наслаждаваш и си доволен.

 

В тази тема ли ще продължаваш и с Леджънда или ще отваряш нова за него?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

В тази тема ли ще продължаваш и с Леджънда или ще отваряш нова за него?

Още не съм решил.

За сега само споделям.

Не вярвам мнозинството да чете Ледженд раздела, а и да пиша в него, за повечето модела е химера и не е в полезрението им.

Аз също само тайничко си го лелеех, но "силни са мечтите". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Цецо!
Да те питам, не ти ли излезе оферта за последния Лиджънд за Европа?

Аз съм доста объркан за момента и нз какво искам всъщност:
•ЦРВ
•Акорд V6 Седан от последния модел фейс
•Лиджънд/РЛ

Единствено ЦрВ е популярно тук, останалите са кът.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последният не е по джоба ми, макар практически да е същото КВ1.

Честно - не знам какво да те посъветвам. Аз не съм за СУВ - висок ми е, а Ледженда ми пасва, а и е "топ оф дъ рендж". Макар и старичък - бива го доста, особено за часове извънградско круизване - ти нали такава кола търсиш, имайки Джаз за градско?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено извънградско нещо търся.

Джзаката да ме слуша още дълго, пожелал съм си го ...

Въпреки, че сме на море с нея, и направо останах изненадан колко багаж побра.
120-130км/ч. са й предела натоварена и с климатик (за комфортно каране), 4-човека, голям препълнен сак, 4 препълнени плажни торби, 2 пълни раници, лятна количка и пълен резервоар.

Направили сме й над 10К км. за по-малко от 9м.
Ние сме дребнички и лекички, не ни е некомфортно с този автомобил ...

Но искам нещо и за мен ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, crown_bg написа:

Аз съм доста объркан за момента и нз какво искам всъщност:

Ама ти верно си доста объркан :D Изредил си автомобили, които нямат много общо помежду си (освен марката). Почни от това, за какво ще ползваш колата и оттам ще изведеш правилното решение. Ако няма да излизаш много извън пътя, не ти трябва джипка. Аз си я купих, защото съм рибар и ходя по сложни терени. На шосе лимузината е много по-добра. Ледженда е за презокеански пътувания :worthy:, а Акорда е най-универсален.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, crown_bg написа:

 4-човека, голям препълнен сак, 4 препълнени плажни торби, 2 пълни раници, лятна количка и пълен резервоар.

Това го събира и Легендата, а за скорости, комфорт и климатик няма нужда да говорим. Ако няма да газиш черни пътища, а само зимни шосета, също е достатъчен. Като имам път към Софето - ще го видиш/пробваш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм сравнително точен, комбито бе много полезно с товарният си обем, но това рядко се е налагало за 5 години.

1 път ремонтирах покрива на село (греди + керемиди) не гъкна.

2 пъти си напазарувахме разглобени мебели доволно от Икеята и ги докарах от Софията.

5-6 пъти съм возил 3-ма души + 3 байка по състезания.

20-тина пъти сме пътували с пълен багажник по роднини и на море.

Другото му товарене е било лесно, защото не редя багаж, а само го мятам вътре и цъкам копчето на вратата.

Безспорно е предимство да имаш ван с автомобилно поведение, но ежедневните нужди не го налагат перманентно.

Преди да взема комбито си виках - "моем всичко и сам", сега явно съм си променил мирогледа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord когато идваш към Сф - задължително драсни/звънни.

Да се видим и да обменим инфо ;)

Досега, впечатленията които си споделил са 1:1 с моите от легена :plane:

 

Със здраве да я караш много безаварийни километри!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канех се тея дни, но "ударих на камък".

Всички налични за части екземпляри по моргите са вече без хромираните си лайсни по броните, а нови - "нема кЪ а стане".

Ако някой нещо някъде изрови - без значение от цвета на броните - да пише. 4-те на вратите са си ОК, но другите 4 - по краищата на колата са за смяна, или реновиране (ако е възможно) ???

IMG_5323.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, има спрей хром. Подготви основата добре само, грунд и боя. Аз бих ги свалил и да си ги обработя спокойно. Аз като гледам обаче паяжинката, проблема не е само в хромираните лайсни а цялата задна броня е за боя заедно с парктроника.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има доста дреболии тук таме. Някои ще излязат на пастиране, а за други ще е и боя.

Лайсните се откачат от броните, но отзад, така че 2-те трябва да се свалят от колата.

Дай линк за спрея, ако си ползвал конкретен и резултат и трайност са ОК?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм дребни ремонти с боя ( лайсни ) на предната Хонда. Бяха гумирани и се бяха обелили и напукали с годините. Нямам снимка да ти покажа как станаха но се получи доста добре по моите виждания. Правил съм и джанти които не са мръднали до ден днешен като боя ( 2015 година ). Тук вече снимки имам. Не съм хромирал детайли със спрей до момента, защото не ми се е налагало но съм виждал да се продава на спрей. Начинът си го знаеш - шкурене - основа - боя - лак. 
На снимките долу, капачетата на джантите са пластмасови. Очаквах като за сефте тогава да падне боята но не, всичко си хвана както трябва и не е имало проблем освен, че си свахлих кожата от търкане с шкурките.
20120630-145738.jpg
20120630-153704.jpg
20120630-185635.jpg
20120630-190752.jpg
20120630-193142.jpg

За спрей, бих потърсил първо в Halfords. Те имат и точната боя за Хонда ако ти потрябва някога :) Предполагам твоята е или Crystal Black или Nighthawk Black. Те ги имат и 2-те:

https://www.halfords.com/motoring/paints-and-body-repair/car-spray-paints/halfords-honda-nighthawk-black-car-spray-paint-300ml-300129.html

За основа, специално за хрома, предполагам това отдолу е пластмаса или? Ако е пластмасово, шкуриш с по-едра шкурка, основа за пластмаса, боя и може лак а може и да не е нужен лак за хрома, трябва вече да прочетеш. От тукашните магазини ползвах на Car System част от нещата когато ми се занимаваше a боя и лак направена във флакон на спрей от магазин на място.

 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Супер! Ама защо бяла боя, или така изглежда на снимката?

 

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

@dandilov, темата е за друго и цапаме но ще ти отговоря. За син цвят кола, поне за мен най-добре е бели или жълти "жанти" ;) 
IMG-2203-01.jpg


 

 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благо Даря Те!

Аз намерих това https://www.denicom.bg/url-179

Хареса ми в описанието че има атмосферна устойчивост, и че може върху него да се нанася лак.

Ще го обсъдя с моя доверен майстор.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне отдолу по "хилядолетният сокол" няма нужда от интервенции.

Сухо "на барут" + алуминий, карбон и неръждавейка. :)

 

IMG_5348.JPG

IMG_5354.JPG

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се притесняваш, не си я предал. Колата ти е в добри ръце в Плвдив.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несе притеснявай аз ще го наглеждам той дели един гараж с мотора.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/25/2020 at 10:00 AM, ceco_accord said:

Наистина е така - има минимално претрисане, а после може да се усети само на място, ако е тихо и е на мин обороти и на скорост. Поразителното е че това е само на волана, а по седалката и педалите "няма никой".

 

 

Цецо,  ако откриеш случайно причината за тази вибрация,  моля те,  сподели,  защото и при моят V6 Accord положението е Абсолютно същото.  Вибрация във и само във волана + всичко останало точно както си го описал. 

 

Сега,  аз да споделя моят опит: смених свещите с оригиналните платинени (на колата бяха поставени други, никелови NGK ZFR6F-11,  които въобще не са упоменати от Хонда за този модел)  и вибрациите понамаляха.  Предполагам,  но само предполагам, че ако почистя дросела,  нещата ще се подобят още,  но все още не успявам да накарам някой майстор да свърши тази работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Ледженда ще пишем другаде, но принципно така си работи - не се впрягай.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже предната събота новите му стопани само си тръгнаха с комбито (+ пълномощно), днес се повозиха до Монтана, за да си вземат обещаното към колата.

Всичко прилежащо и по закон + смененото през годините + зимният сет гуми/джанти бе натоварено иии ... АДИОС АМИГО.

Покарах я за последно до вкъщи, а на изпращане я гледах странно. Карах я само аз и никога не я бях виждал да се отдалечава от мен - странна гледка. :(

Момчето може да си отвори негова тема и да продължи историята и, а аз като се срещнем, само ще и се радвам.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колата, тъжно ще ти е в известна степен. Все пак си я покарал и си свикнал с нея но сега имаш следващата и ще я забравиш бързо. Друго видях на клипчето аз...няма ли кой да метне малко пълнеж в тия ями? Вечер като се прибираш, все някога ще нацелиш някоя от всичките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите си не забравям. Личните не са били много и спорадично се сещам за всяка от тях.

За дупките си прав. М@мката им на общинарите, но и на асфалтаджиите пари давах - само да сипят малко и пред блока. Не можело то така "извънпланово"!!!

Явно требе да си купя студен асфалт и некоя нощ да го играем Зоро с лопатата.

Поне в чест на Ледженда асфалтираха цялостно главната улица на квартала. :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/17/2020 at 2:13 PM, ceco_accord said:

За Ледженда ще пишем другаде, но принципно така си работи

 

 

А днес,  Цецо,  се сетих друго.  След като тази вибрация е само във волана,  и при развъртане на двигателя намалява до изчезване и слрд като имам И свиреща помпа на сервоуправлението,  дали не е от помпата? Или от ремъка? Или дали ако ремъка не е натегнат правилно  това не е причината и за двата проблема?  И вибрациите във волана И свиренето на помпата,  когато е студена???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен вибрацията на волана си е нормална. Поне при мен е много леко осезаема - далеч по-малко от на Акорда, а я споменах, понеже никъде другаде  няма вибро и звуко усещане че моторът работи.

Най-добре сравни с друга като твоята кола (ако намериш), а волана няма как да вибрира от ремък или хидр. помпа. Дори да е хлабав или пренатегнат, дори шайбата да е крива, мотора има по-големи вибрации от тези неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.09.2020 г. at 16:07, ceco_accord написа:

Колите си не забравям. Личните не са били много и спорадично се сещам за всяка от тях.

6-така е станал "пълен двойкаджия", а 7-мака се е модернизирал.

И двете са добре, грижат се за тях и си ги ползват - със здраве!

130093687_201221838166580_4267173140271947001_n.jpg

128077654_4078889958806802_616557036388422937_o.jpg

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пак видях 6-ака - и той се е модернизирал, и си е жив и здрав.

Тея Хонди са непреходни. Като се сетя че го купих 3 годишен и броих 22 каймета за него 2004-та ...

Тъкмо почнаха да излизат "утечки на информация" за КВ1, ама тогава не смеех да си мечтая за него, обаче Соичиро сан го е измислил (за пауъра на дриймовете). :)

IMG_6334.JPG

145283968_114492357184970_7698634608029054144_n.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си мислите че съм приключил с Акордите!

Ша прАа и синковеца Ондажия. За сега частично :)

Днес взех седалка от десняк 6-та ген. Другото ще е PS4 с волан и педали G29 :)

IMG_20210519_163215.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
На 19.05.2021 г. at 22:20, ceco_accord написа:

Днес взех седалка от десняк 6-та ген. Другото ще е PS4 с волан и педали G29 :)

Е сега вече,не можеш го свали от нея:D!От близо 4г.е залепен за PS4,като не успях да го накарам да го продадем и да спре гейминга:no:!Логично..,то и аз си пазя PS1от 99г.:tooth:!

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

А, той до сега ме мъчи да карам с джойстика и ме биеше (щото е бързак в пръстите), но ми писнА и взехме "накрайници" за ръцете и краката. На гран туризмато кара медиум, аз само седнах, смених го на експерт и му "дадох да се разбере" че не се давам. Едно е да си геймър, а после да вземаш книжка, друго си е да минеш по обратния ред. :)

 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак аз съм доволен!

Из онез дене станах 41-ви левъл, имам над 100 коли само от награди и пари дето немам идея как да похарча, но най-важното - имам всички Хонди в играта. Лошата новина е че ми остават само няколко състезания, но после ще си купя достъп до трековете с Хамилтън и ако не Верстапен на живо, то поне аз виртално - "ша му скинем шортите и оскубЕм перата - плитчиците"!

  • Харесвам 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък застудя и нещо нямам вдъхновение за колело, та пак се лепнах за седалката на Акорда.

Синковеца си направи отбор и почна WRC 8 - ГОЛЯМА РАЗПРАВИЯ. Екип, мениджмънт, механици, мейли, абе занимава се. Онзи ден го излъгаха с прогнозата и кара с гуми за мокро, а капка не капна - уволни си метеоролога и назначи нов - за сега не се е дънил. :) Кара някак - задобрява, но после стейджовете му ги печеля аз. Още ми е мъка ръчната (нямаме лост и е сложена на педала за съединителя), кутията е секвенциална и той е непотребен.

Иначе симулатора е готин, колата има настройки, ама още сме начинаещи и караме FWD. Има някакви челънджи с ретро коли (мале, тоя Стратос нема каране), тренировъчни етапи за проба на настройките и други щуротии - много натоварена с излишни (за мен) активности игра.

Но пък е екшън - убиваме мотор, трансмисия, окачване и най-вече време. :)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord Да е живо и здраво момчето ти, и цялото Ви семейство! Дано повече хора са като Теб (Вас)! Хубав празник, от сърце!

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско Емо!

Всички да сте / са живи и здрави!

Животът на всеки е най-важното нещо (за него и мнозината му околни), ако е смислен!

Ако все още не е - докато е жив, има шанс да го направи. С всеки следващ ден трябва да ъпгрейдва себе си "в по-висока своя версия" и е нелепо някой, или нещо (ментално, или физически) да му отнеме тази възможност.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...