New Folder 5 #1 Публикувано 11 Юли, 2015 Здравейте колеги, тези дни когато температурите бяха доста високи климатика спираше да работи при градско шофиране. До сега не го е правил и най-интересното е че когато изстине колата пак си работи. Допълних го с фреон и пак същия проблем. Ходих в бултрако София и там ми казаха че това се дължи на прегряване на съединителя на вала на климатика. Само съединител не се продава и е в комплект с компресора и от тук нататък е яко цифромания за една шайба... Оказа се че това е хроничен проблем за всички хонди: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=85151 но тук не дават решение на проблема освен нов. Новите съединители имали арматурна шайба която на мен ми прилича на залепено феродо за да намалява триенето. Някой запознат ли е дали този проблем има някакво по-евтино решение? Има фирми които лепят феродо какъвто си искаш размер и мисля да им дам съединителя да ми залепят няколко мм слой за да не прегрява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New Folder 5 #2 Отговорено 23 Юли, 2015 Здравейте, проблема е решен! Оказа се че се продава само съединител (after market) и не е нужно да се сменя целия работещ компресор! Естествено че в оригиналните сервизи ще кажат че целия компресор трябва да се смени... ето тези пичове имат всякакъв вид съединители за всички видове автомобили и то налични без да се чака за доставка: http://www.autofrostcomfort.com/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=3&Itemid=51 между другото май това е най-добрия сервиз за климатици за София, не че им правя реклама но останах доволен - съединител нов 85 лв и демонтаж и монтаж - 5 лв марката която слагат е sanden, ще видим колко време ще изтрае, предполагам пак ще се изтърка бързо, но поне ремонта е лесен за 15 минути и не се сменя компресор 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #3 Отговорено 23 Юли, 2015 Добре си го решил проблема , а още по-добре че даваш тази полезна информация. И аз съм ползвал услугите на този сервиз и съм доволен, но на някои колеги им се виждат скъпчии. Е въпрос на разбиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New Folder 5 #4 Отговорено 24 Юли, 2015 да, хората също са си сложили надценка от 100% защото съединителя който го продават за 85 лв в ebay е само $25 но не е като да ти искат в оригиналния 1000 лв за труд и ненужна смяна на цял компресор, които пък копуват OEM компресора и съединителя за макс $150-$200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #5 Отговорено 24 Юли, 2015 Може да са сложили и 200% , по-евтино е от цената която искат в БТ. а и отделно дават гаранция най-вероятно.Винаги някаде в някоя точка на света ще има по-евтино но ние сме си такива , сакън да не се минем 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #6 Отговорено 24 Юли, 2015 След като даде решение, ще използвам темата ти да задам един въпрос - също на Акорд 8ма, но дизел климатика осезаемо не духа толкова студено, както на cr-v 2014 дизел, при настроено и двата на 21 градуса. Колкото и да намалям температурата, пак не става зима вътре. Имате ли представа това на фреона ли се дължи или на нещо друго? Иначе си духа студено, ама не става зима вътре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #7 Отговорено 24 Юли, 2015 (Редактирано) Винаги, първото нещо което е хубаво да направиш в този случай е, да почистиш-промиеш питата отпред /кондензатора/, въпреки , че може да ти изглежда сравнително чиста. Направи го и ще усетиш разлика. След това ,ако няма промяна, търсиш друг проблем /ако въобще има - защото може просто така да си охлажда/. Редактирано 24 Юли, 2015 от Emicha 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #8 Отговорено 25 Юли, 2015 Бях чел преди че като цяло и парното зимата и климатика на този Акорд не се слави със страшна сила. Зимата например ако го включа на AUTO има да чакам цял ден да загрее колата, а като го настроя напред и в краката да духа и вдигна темп и сила и си затопля доста бързо. Ще проверя това с почистването, да видим ще има ли разлика. Мерси за отговора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #9 Отговорено 25 Юли, 2015 Колега и аз карам същата кола и климатика има доста сила и на студено и на топло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New Folder 5 #10 Отговорено 17 Септември, 2016 Има развитие по темата: значи решението което написах със смяна на съединителя в autofrostcomfort трае едва няколко месеца и проблема е че дори и със нов съединител макарата (шайбата) за която се зацепва също е износена. Затова при мен след няколко месеца започна да пищи силно всеки път когато давам повечко газ (например при потегляне). Зтова най-сигурното решение е освен смяната на съединителя да се изглади и макарата. Да припомня че отделно съединител/макара/магнит не се продават за тази генерация акорд а се продава цял колмплект със компресора което значително оскъпява. Затова макарата вместо да я сменям реших да й изгладя челото, което се зацепва със съединителя. Като търсих за съединители на Sanden намерих случайно човек който се занимава с точно такъв вид проблеми - смяна на съединител и изглаждане на шайбата. Проблема е че е в Козлодуй и трябва да му пратите целия комплект компресор и съединител по куриера, той го прави за 1 ден и на следващия ден ви го монтирват. Не е кой знае каква разправия, намерих сервиз само за демонтаж и монтаж на компресора, пратих му го и съм много доволен. Ето и контактите му ако на някой му потрябва: http://www.olx.bg/ad/saedinitel-za-kopresor-sanden-ID66QO0.html 0887708369 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pampov 6 #11 Отговорено 9 Април, 2018 Здравейте,колеги!Имам едно питане относно климатика.Когато го включа,двигателя почва да се тресе доста силно.Иначе си работи,охлажда нормално,но на празен ход се усеща тресенето и в купето.Някой имал ли подобен проблем и как го е решил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #12 Отговорено 9 Април, 2018 Нещо го затормозява,иначе ако питаш мен -чак пък силноооо.Най добре е да потърсиш колега от твоят град (а то има доста) и да сравниш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Motte 9 #13 Отговорено 10 Април, 2018 Преди 20 часа, Pampov написа: Здравейте,колеги!Имам едно питане относно климатика.Когато го включа,двигателя почва да се тресе доста силно.Иначе си работи,охлажда нормално,но на празен ход се усеща тресенето и в купето.Някой имал ли подобен проблем и как го е решил? При мен беше подобно. След пускането му, тресеше и оборотите играеха. След реглаж на клапаните + почистване на дроселовата клапа, всичко заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pampov 6 #14 Отговорено 10 Април, 2018 Мислех си и аз за реглаж на клапаните,дросела го отварях-като нов е.Ще споделя за развитието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #15 Отговорено 10 Април, 2018 И моя двигател си тресе при пускане на климатика.. и съм с регулирани клапани и чистен и обучаван наново дросел.. Досега съм гледал 3 бензинки 2ка и всички тресяха при включен климатик на празен ход.. Ходих и на профилактика на климатика.. И от там нищо не откриха.. Всичко това се случи миналото лято. Това лято смятам така да си я карам.. и без това никой не откри проблема.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pampov 6 #16 Отговорено 10 Юни, 2018 Колеги,проблема се оказа в тампона на двигателя,който е с вакума(маркуча е бил прекъснат).Имаше и реглаж на клапани и почистване на дросела.Сега нещата са много по-добре,усеща се тресене,но съвсем слабо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Motte 9 #17 Отговорено 11 Юни, 2018 Преди 16 часа, Pampov написа: Колеги,проблема се оказа в тампона на двигателя,който е с вакума(маркуча е бил прекъснат).Имаше и реглаж на клапани и почистване на дросела.Сега нещата са много по-добре,усеща се тресене,но съвсем слабо. Здравей, за кой тампон става въпрос, предния ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 11 Юни, 2018 преди 12 минути, Motte написа: Здравей, за кой тампон става въпрос, предния ли? @Motte Този с вакуума е един, пред радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #19 Отговорено 26 Май, 2019 @New Folder Колега няколко месеца е много зле. Няколко години е ок за мен. Намерил ли си решение вече. Виждам че в момента съединителите са по 100 лв, но как да се разбере дали са ъпгрейднати с подложка? https://www.avtochastionline24.bg/nrf/12875385 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #20 Отговорено 29 Май, 2019 Здравейте. Имам въпросния Акорд 2.0 бензин и климатика според мен не духа кой знае колко студено, да не кажа, че при зададени 20 градуса, а навън 24 неможе да охлади добре купето. При lo вече се усеща по-студено. Фреона е допълнен преди 3 седмици. Липсваха около 160 грама. Зимата парното е добре. бъзо загрява и бързо стопля купето. Въпросът ми е можели да е почнал да заминава въпросният съединител? След допълването не съм усетил да е спирал компресора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #21 Отговорено 7 Юни, 2019 Проблемът е решен - нов съединител и шайба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pampov 6 #22 Отговорено 7 Юни, 2019 А тресеше ли двигателя?И след като смени съединителя и шайбата има ли някаква промяна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #23 Отговорено 7 Юни, 2019 Преди 4 часа, Pampov написа: А тресеше ли двигателя?И след като смени съединителя и шайбата има ли някаква промяна? Не, почти не се усещаше кога се пуска компресора. Сега пак пичти не се усеща. На предната 7 ген дето я имах си тресеше. Преди да взема тази, дето я карам тествах една друга 2.0 още в гаранция и там си тресеше осезаемо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #24 Отговорено 22 Юли, 2022 Здравейте, аз също имам същия проблем с лагера на климатика и ролките са за смяна. При по-голямо натоварване и жеги през лятото, компресорът спира, после след някакво време тръгва пак да духа студено. В препоръчан сервиз във Варна само докато го погледнаха, казаха че са за смяна ролките и лагера, наистина се виждат как играят, от скоро се чува и шум Другата седмица ще я вкарам в сервиза, ще споделя как е минало и с какви средства. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #25 Отговорено 22 Юли, 2022 Сподели и кой е сервиза. Аз чух много добри отзиви за някакъв майстор в Каменар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #26 Отговорено 26 Юли, 2022 Добро утро, да ще споделя, нека първо да взема колата и да видим резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #27 Отговорено 28 Юли, 2022 Добро утро, взех колата, в крайна сметка излезе късата клечка, и компресорът беше заминал, та смених целият комплект. Та да се знае, като започне дори за малко да спира да духа студено, да имате едно на ум да се направи проверка веднага. При мен не след дълго излезе и шум и явно беше вече късно. Колата сега е ок, няма шумове, ще се наблюдава, не съм карал още много. Сервизът е в Левски, до Билата на 8ми Приморски, който се интересува повече може да ми пише на лични. Доволен съм, момчетата си знаят работата, мисля, че бях чел и други колеги са посещавали за същия проблем. Поздрави 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове