Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

На 19.04.2020 г. at 3:57, Emicha написа:

 

Краси, както обещах:

- за N22  i-CTDI , при 120 км/ч  на 6-та е с - 2250 оборота.

- за  i-DTEC - информация другата седмица.

 

Краси, ето ти и за  i-DTEC  ръчка  - на 6-та с 120 км/ч  точно 2300 оборота. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте . Колко точно см. е височината на CR-V 2 от най-ниската й точка и коя е тя ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип дават по документи 206мм

 

Редактирано от firediesel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, firediesel написа:

По принцип дават по документи 206мм

 

Няма как да е толкова . Не виждам да е над 15 на око . Може от праговете да е мерено . Никой ли не е мерил с ролетка от долу ? Аз съм мерил на HR-V и най-ниската точка е 15 . След повдигане на гърнето стана към 17 .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има как да е толкова - и ако трябва да сме по-точни е : 205 мм.

Почти толко е и на 1-ва генерация с (+5мм.), а при 3-та е намален на 185 мм.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,реших да сменя уплътнението на багажника,защото моето е скъсано.Намерих втора ръка здраво.Нямам идея с какъв уплътнител да го монтирам.Старото,като го извадих има нещо в канала лепкаво от рода на болкит.Ако някой знае да помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, търся помощ за името и парт номера на една част :)
около задно ляво колело има пластмасов "щет" който да защитава резервоара от кал и вода

При мен е деформиран от годинитеи не си върши работа, посъветваха ме да потърся - евентуално от морга, ама идея си нямам как се казва това нещо, някой да може да помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Заповядай може да я има тук, по VIN номер се търси 

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Предварително се извинявам за тъпия въпрос!На всички CRV-та ли е предвидено да може да се монтират степенки?Защото при мен май не виждам отдолу дупки за монтах.Колата е края на 2002.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На CR-V 2 не съм се заглеждал, а сега не ми се ляга отдолу.

 

На CR-V 1 има заводски монтажни отвори с резба за монтиране на степенки. Намират се под декоративната пластмаса на прага. За да монтираш степенка трябва да се изреже пластмасата, за да легне монтажната планка на степенката директно на метала отдолу. Предполагам, че и тук е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На crv 2 не се реже пластмаса. Моята няма такива степенки но ги има отворите, твоята също би трябвало да ги има. Ето видео в което ще видиш къде са отворите и как се монтират тези степенки.

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.11.2016 г. at 15:58, dindin написа:

Знае ли някой как да стигна най-лесно и безболезнено до долна помпа на съединител, за да си опресня течността?

Свалих цялата кутия на въздушния филтър и маркуча към дросела. Плюс входа за студен въздух. В ръководството пише и стойката за акумулатора да се свали (за смяна на помпата), но тя е доста по-настрани и не виждам смисъл.

Виждам помпата отгоре, точно под дросела и колектора. Виждам и пробката, но абсурд да си навра ръката да намуша маркуча, камо ли да мушна ключ да развия пробката...

 

А отдолу пак нямам кой знае какъв достъп :)

 

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7g.htm#154862

Колега какъв е пътя до долната помпа за смяна на течността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш шлаухка около 1,5м, ключ и бъркаш покрай радиатора. Махаш защитната капачка, слагаш шлаухката и развиваш леко да текне. 

Аз я сменях без да разглобя нищо. 

При мен има достъп.

долна+помпа+за+съединител-SACHS-6283600147-Honda-CR-V-2-RD-2.2-CTDi-imagetdbig-837714223-637103658.jpg

Редактирано от firediesel
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.09.2020 г. at 18:20, firediesel написа:

 

На бензиновото не мога бръкна от никъде.Ще се разглобява,но не ми се работи на проба грешка.Ако може  който го е правил да обясни.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина се бърка отдолу, само че аз лично не го пробвах.

Майсторът оттам бръкна, но си трябваше още 1 човек да припомпа педала. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

След смяна на алтернтор, всичко по колата пулсира ( премигва) сиреч, фарове, плафони и тн.
Дори  работата на двигателя е странна.
Търсих такава тема, но не успях да намеря.
Ако някой има мнение ще се радвам да го сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може реле регулатора да не е читам или някой от диодите да не работят(мисля че им казват диодна плочка) алтернатора е трифазен и всяка фаза се изправя, ако с повишаване на оборотите мигането се забързва може диодния блок да е проблема. Естествено може да има лошо връска но тогава мигането ще е с непредсказуем характер и ротира може да е проблема.

С 2 думи върни го да го оправят, до колкото знам най често освен реле регулатора(и това не е сигурно) другите части са "втора употреба", с което не искам да кажа нищо лошо.

 

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. На моето црв гумите са 205/70/15 искам да сложа по широки и по високи тип BF goodrich all terrain. Някой дали има идея дали е възможно.или само този размер оригиналния върши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.06.2020 г. at 17:02, videvid написа:

Колеги,реших да сменя уплътнението на багажника,защото моето е скъсано.Намерих втора ръка здраво.Нямам идея с какъв уплътнител да го монтирам.Старото,като го извадих има нещо в канала лепкаво от рода на болкит.Ако някой знае да помага.

Използвах Body 920

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте имам хонда црв2 2.0 кубика бензин светрше ми чека отидох на сервиз казаха ми че е датчик колянов вал но все нямах време и така го карах след 1 година смених двигстеля чека пак ми свети после смених и датчика за коляновия вал истрихме грешката но след 10 15 мин пак се появяваше грешката колата и загрява незнам защо термостата всичко си работи някой може ли да ми помогне от какво може дасвети чека след като съм сменил датчика и от какво може да загрява благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ми ново "гофре", срещу 138.60лв. , че това на колата, няма да издържи още много. 😀

IMG_20210507_144658.thumb.jpg.395d64a2de141e29d042deb48272bcd6.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, нов съм във форума  едва от месец има хонда црв 2  2,2 дизел,падна ми акумулатора защото една седмица не я бях карал,сложих друг акумулатор но не иска да запали..моля помагайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, напомпи нафтата с помпичката под капака. Над горивния филтър е. Ако не стане, трябва си диагностика. Така с гадаене, трудна работа.

Редактирано от Ivan B

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

оглеждам се за CR-V II, но едно нещо не ми дава мира - защо на някои модели им "виси" резервоара (предполагам), в едно като кафез е отзад отдолу, докато на други не забелязвам същото нещо. Дали зависи от годината на колата, или от това бензин или дизел е???

Колата е прилично висока и точно за такива цели я търся, но това "нещо" отзад няма ли да опира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всички CR-V 2 са така.

Само ти се струва, че виси по-ниско. Всъщност е на едно ниво със всичко останало - средно гърне, катализатор, преден "мост", заден диференциал.

Иначе, като погледнеш колата отпред отдалече има една малка пластмаса, която виси от предния мост. Нямам идея, какво пази, ама на всички е така.

 

edit:

Няма CR-V 2, на което задните гуми да са разчекнати (отворени навън в долния край). На някои повече, на някои по-малко. Лекува се, дискутирано е в началото на тази тема.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще снимам такова като видя, залягал съм даже учуден под CR-V II, на което не му виси резервоара. Освен да е правена някаква доработка... не знам.

А на всички "2-ки" ли може да се сложи газ без това да е за сметка на багажника?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, deianr написа:

А на всички "2-ки" ли може да се сложи газ без това да е за сметка на багажника?

Да всички имат в багажника място за резервна гума, освен ако нямаш такава на вратата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото CR-V 2 без резервна гума на 5-ата врата е JDM. Не съм сигурен, дали няма и USDM без резервна гума на вратата.

Коритото в пода на багажника е плитко, не става за пълноразмерна гума. Така че, или слагаш прекалено малка тороидна бутилка за газ, или повдигаш леко масичката, за да се събере по-нормален размер бутилка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 53 литрова и масичката не ляга на мястото си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А автоматичната скоростна кутия на CR-V II фейслифт добра ли е? Колко степенна се води? Проблеми някакви?

Досега все ръчки съм карал, и Акорда ми е ръчка, но излизат по-добри обяви за "2-ки" с автомат.

ПП: извън града вдига ли разхода автомата, че аз основно извънградско карам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моята е прифейс и е с 4-степенния автомат.

На магистралата със 115км/ч по GPS оборотомерът е на 3000.

Обикновено не ме е грижа за разхода, ама да кажем, че се върти около 10л/100км комбинирано.

Кутията е изключително здрава.

 

Не съм сигурен на 100%, ама на фейса кутията е вече 5-степенна. Същото като моята на здравина, ама с една степен повече. За разхода, не знам, зависи, какви са предавателните числа на 5-степенната кутия.

 

п.п. Карам агресивно, по-скоро спортно, т.е. разходът ми е голям спрямо пенсионерското каране на някой друг.

 

edit:

Виж сега, тъкмо прочетох последните мнения в темата ти в офроуд форума.

Какво да ти кажа (за цялата тема) - не приемай всичко за истина. Там пишат и знаещи, ама пишат и хора, виждали CR-V (и Хонда въобще) само на картинка.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих може би вярната тема, ако има такава, за коментар на обяви за CR-V II-ген, намерих за III-та.

Какво мислите за тази обява? И този салон не съм го срещал досега - това оригинално ли е, или е претапицирано?

21659121271097298_vp.jpg

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21659121271097298

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тапицерията е оригинална за CR-V II.

 

Сега, дали конкретната кола от обявата е излязла от завода с тези седалки, нямам представа.

Може да са монтирани по-късно, но определено не е претапицирано.

Седалките са от кола с ляв волан. Личи си по регулирането на предния край на седалката във височина. Такова има само шофьорската седалка, независимо ляв, или десен волан.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, без видими причини (за започващ евентуален проблем) , на един светофар забелязах че от капака излиза лек пушек. 

Отбих в дясно и проверих, обаче пушека, примесен с миризма на нафта, идваше от под капака на двигателя. Леко и бавно прибрах колата до дома, свалих декоративния капак на двигателя и установих че дюзата на 3-ти цилиндър изпуска и изхвърля гориво. Викам си дифтунгата е изпуснала и започнах да разглобявам за да я сменя докато чаках да ми донесат нова . При разглобяването установих, че болта на петата където държи дюзата, се оказа доста разхлабен. 

Както и да е, развих го и извадих дюзата сравнително лесно. Проблема обаче се оказа не в дифтунгата, а в самата дюза която се беше цепнала в долната част. 

Както и да е, купих дюза втора употреба от автоморгата и я сложих за 10 минути и  вече няма проблем - колата си заработи перфектно. 

Сега се чудя, от какво може да се е сцепила въпросната дюза и дали въпросното сцепване е довело до разхлабване на болта на петата.?

 

IMG_20220823_181006.thumb.jpg.0482c381db08e1534332904d16ae33b9.jpg

 

IMG_20220823_180955.thumb.jpg.e1676c62498e903acd7a92347d834ca4.jpg

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, колко я плати дюзата втора ръка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 лева. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги. Honda CR-V 2003г. може ли да се кара с гуми с размери 225/70/16? 
В момента съм с 215-65-16 и не съм имал проблем с опиране по завои и т.н.

Някои карал ли я е с такива ? Всичко по окачването си е заводско, няма манипулации повдигане и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...