Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

Нека тази тема е обща, за всякакви въпроси.

 

И така, понеже някой скоро беше повдигнал тема, за повдигането на СРВ-то отзад, се загледах и в моята. Установих, че нямам видимо увисване на задницата /гледайки я от страни на равно/.

Обаче като я загледах от зад, забелязах, че задните колела стоят леко разкрачени. Не много , но се вижда с просто око, но нямам проблем с износване на гумите.

Та това ме накара да се замисля и да задам няколко въпроса:

1. Това най-вероятно се дължи на омекнали пружини - или бъркам?

2. Мисля ,че и задните колела се регулират на стенд / не само предните/ и дали след реглаж ще се поизправи малко - или не се регулират?

3. Кажете някой сервиз, с добър стенд за реглаж?

4. Да пробвам ли първо с реглаж, или да мисля и аз за подложки ?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виж сега, според моите скромни наблюдения, голям брой, за да не кажа всички CRV-та 1-ва и 2-ра ген. са с леко отворени колела. Не знам, аз си мисля, че това е конструктивно заложено с цел по-добра стабилност на високото комби. Нямам представа oбаче, какъв трябва да е ъгъла на колелата на чисто ново CR-V. Естествено, че с натрупване на годинки, и според начина на експлоатация, това отваряне се увеличава.

 

Регулиране - нямам представа, дали задното окачване на 2-ра ген. е регулируемо, а навън вали и не ми се ще да се навирам за да проверя. Мисля, че няма начин да няма начин ;) Обаче, предвид конструкцията на окачването, няма как да е бързо и лесно в сравнение с 1-ва ген. с нейното мулти линк окачване.

 

Преди да си започнал да правиш, каквото и да е, закарай колата в някой сервиз, където ще могат да я повдигнат цялата, със свободни колела. Погледни, какъв е наклона на колелата, когато колата е на земята, и го сравни с наклона при вдигнат автомобил. Това упражнение ще ти даде някаква представа от къде да започнеш, и дали изобщо да започваш. На моите CRV-та 1-ва ген. разликата беше очевадна, меко казано. Сегашната ми 2-ра ген. също има отваряне, но е пренебрежимо малко, почти незабележимо, и не мисля да предприемам някакви действия.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е, то като я вдигна на подемник, при всички случаи ще събере колелата.

А иначе, така и така съм решил да я карам на реглаж и ще видя какво може да се регулира по задните колела.

Намерих този реглаж, но не знам до колко може да окаже влияние:

post-20738-0-12763400-1430591960_thumb.png

post-20738-0-87502200-1430591729_thumb.png

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при 3-та ген задните колела стоят леко отворени. Като се натовари се отваря още. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходих на реглаж на преден и заден мост и ми казаха, че задния мост е добре и малко ми регулираха предния. И въпреки това и моите задни колела стоят малко разкрачени и това е така, както каза колегата с цел стабилност на по-високото купе. И аз не съм забелязал неравномерно износване на гумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да питам  какво масло ползвате, по специално за бензиновите ЦРВ-та!? Трябва ли да ми светва чека на контакт? Моят не свети никога!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензиновата ,нямам идея какво е маслото, някой колега, ще ти напише спецификацията предполагам.

Но за чека, , при даване на контакт, трябва да ти светне и след запалване да изгасне.

Или джамбазите, са махнали светлината при продажбата /за да не бие на очи/ или просто е изгоряла.

Хубаво е да провериш и да я смениш.

 

Иначе за отворените задни колела, това със стабилността, не е баш така според мен но другата седмица като я закарам на реглаж, ще видим какво ще покаже стенда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да питам  какво масло ползвате, по специално за бензиновите ЦРВ-та!? Трябва ли да ми светва чека на контакт? Моят не свети никога!

Емича ти е отговорил за чека, а относно маслото за нашия климат- 5W30, но по-важното е да се сменя максимум на 8000 км., че иначе разпределителните валове заминават!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да си търся 0W20 не е ли по-добре от 5W30? За чека...свалих таблото ,но се оказа че няма крушка :( Вероятно е диод на самата платка , но за да стигна до него трябваше да свалям стрелките.Отказах се за да не ми показват после грешно  уредите. Инaче имам грешка P1298 Еlectric Load Detector Circuit High Voltage ,която уж бях изчистил но пак се появи, без да има никакви видими проблеми с колата.Ще пробвам да сменя ELD  с това от сивика да видя пак ли ще ми излиза тази грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ELD и ще изчезне, тва си е стандартен, да не кажа фабричен фал при CRV-то :) Аз си го поръчах от общите поръчки от САЩ. Смених го и заспа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0W20  е правилното масло, но все пак климата тук е доста мек, така че проверено от личен опит и с 5W30  няма проблеми, стига да се сменя навреме и да се прави редовно реглаж на клапаните, особено ако се кара на газ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Както споменах малко по-нагоре, другата седмица ще ходя на реглаж на преден и заден мост.

Обаче имам един разбит шарнирен болт на предния десен шенкел, ето този оградения с червеното:

post-20738-0-24066400-1431031349_thumb.jpg

 и искам да го сменя преди това.

Обаче нов, оригинално върви заедно с целия шенкел и е около 500лв., та мисля да избия само стария болт и да набия нов.

Сега въпроса е, на коя марка да заложа, при избора на този болт ?

Чувам добри отзиви за продуктите на -  "Ленфьордер" ,  "Фебест", и на трите "555".

Някой ако е сменявал, или има наблюдения да препоръчва, че до понеделник трябва да взема решение.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, много здрави тези СРВ-та бе  :) !

Никой ли не е сменявал шарнирен болт, или някой накрайник, за да даде мнение за марка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм сменял нищо по окачването на хонда :cool: Разгледах мануалите и гледам ,че си е заложено фабрично това "разкрачване" на задните колела, вероятно за по-голяма стабилност

Camber        Front  0°00' ± 45'

                     Rear  - 1°00' ± 45'

 

Caster          Front 1°45' ± 1°

 

Total Toe     Front 0±2 mm (0 ± 0.08 in.)

                     Rear IN 2+2-1 mm (0.08+0.08-0.04 in.)

                         

 

post-19843-0-23584400-1431356251_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма клизма се оказа търсенето на този шарнирен болт !

По съвети на познати, търсих на марката "555", но се оказа , че в цяла България няма нито една бройка и трябва с доставка до 15 дни.

Започнах да търся на изпитаната "Ленфьордер" - уж го имат на склад на всякъде, ама като искам да го взема и там се оказва с доставка за 10-на дни.

Чак днес, уж намерих /ще ходя да го взимам и ще се разбере към 17,00ч./ и евентуално утре ще го сменявам, а реглажа остава за следващата седмица.

Иначе има евтини налични , на поне 4-5 марки,/ за по 20-25 лв./, но едните, само съм ги чувал но няма добри отзиви за тях, а другите са никому неизвестни.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не може да е истина !

Отивам да взимам "Лемфьордера", гледам опаковката точна и по нея всички обозначения и номера си отговарят.

Отварям я, вътре болта във вакумирано пликче, със смазка и залепен каталожния номер като на кутията.

Викам си най-накрая! Взимам шублера и меря болта, еми точните размери, оглеждам го - доста добра изработка и точно да го платя, се заглеждам за щампата на "Лемфьордер" и какво да видя - щампа има, но на CTR и още една под нея- JK !

Гледам и не вярвам, момчетата и те не вярват, започват да звънят в склада, да не са объркали нещо и да докарат нов болт.Оказа се, че и останалите 3 налични бройки са такива.

Сега, преди "Лемфьордер" си бяха сериозна фирма, която произвеждаше, обаче да не е станала, само опаковъчна и да си поръчва на друг да произвежда частите за по-евтино? 

Иначе нямам нищо против, оригиналния Корейски CTR, защото има и менте. Този който гледах, беше доста добра изработка, нямаща нищо общо с тези от 20-25 лв. и още се чудя дали да го взема ?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опции от чужбина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич,нищо страшно не е станало.Шарнира който са ти дали си е оригинален Лемфьордер,но понеже те не го произвеждат и ползват CTR.Ползвал съм ги многократно и ти гарантирам,че няма да имаш ядове.Точно този е отговора който получих,на един семинар на ZF GROUP,след като и аз се запитах същото.......все пак са доста голямо име за да се излагат,не мислишю ли???

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MIYAMOTO, и аз така си помислих, ама викам да питам де. 

Иначе е добра изработка на фона на другите и визуално и всякак, дори и маншона му беше доста по-добър от на другите.

Значи утре го взимам и го сменявам, /обадиха ми се допълнително/ и дадоха добра цена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сменихме гадното шарнирно болтче  :smile1: , и нещата заспаха.

Вече 30 км. се държи  :tooth:  :D  :thumbs1: .

За информация, оригиналния който избих, е без обозначение за марка на производител, но има щампа-  EV25E , каквото и да значи това.

Тази седмица отивам на реглаж, но още се чудя къде?

В "Бултрако" обявяват 80-100 лв. според зависи, което ми се вижда твърде скъпо за един реглаж, който на други места с последни модели стендове, върви по 30-40 лв.

То най-важното е човека който ще прави реглажа де, затова ще видя и преценя.

Между другото бях поръчал преди още един, на "555" и ще дойде след 10 дни, а продавача се кълне ,че ще бъде 100% Японски и, че ще се убедя като го сравня с другите които се предлагат на "555" тук на нашия пазар.

Ще го видя, като го взема и ще го кача тук за инфо и мнения.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

555 НИКОГА повече. На Сивика слагах шарнири такива , след година ги смених. На ЦРВ-то сложих кормилни накрайници Октомври и днес ги смених . Десният се беше разлопал преди повече от месец . Левият се държеше. Задни биалетки също смених с на CTR.  3-те Петици си имат даже щампа Произведено в Япония. Да бе да......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, като дойде ще го видим  :).

 

Усмихвам се аз, ама днес не ми е до усмивки. 

Направих ,прословутия реглаж на предница и задница, в  много хвален сервиз за тази цел, с много добра техника.

Мога да пиша много, но се чудя от къде да почна и какво да споделя, но това ще стане най-вероятно след ден два, или след като посетя сервиза отново утре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли опит с електромагнитния парктроник ? Дали ще се смущава от резервната гума? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си със фейслифт няма проблем да са 4 броя. Ако не си обикновено слагат 3 . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм фейслифт и номера не ми е в средата. Имах предвид електраомагнитна лента която се лепи от вътрешната страна на бронята , че не ми  се дупчи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и в пликче Хонда идва феродов диск VALEO :) Фирмата CTR както и 555 правят добри части като аз предпочитам направо CTR вместо Lemfiorder.Просто плащаш за марката а всъщност в кутийката е едно и също.За сведение на колегата който е разочарован от 555 , 2 долни шарнира 50 000км до момента.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Обсъдихме окачването на црв-тата - то си е бетон, :). Аз имам въпрос отностно климатика -лято е може да е полезно , понеже имам приятел занимаващ се с климатици и онзи ден се видяхме реших да ми замери количеството  на фреона- оказа се 650 грама, той ми каза че по принцип трябва да е 750 и доляхме 100, поле спорихме и къде са  изчезнали тези  100 грама фреон,обясни ми че е затворена система и не трябвало да има абсолютно никакво изтичане на нова кола. Та въпроса ми е колко събира системата- дали не я препълнихме, защото не немерих данни, а му се доверих колко да долее. Също ще е полезно да се дадат и някой съвети за поддръжката на тази така важна система. Мисля че събираше 122 грама масло по каталог( само това намерих), но кога се сменя ..... По принцип знам  че не е хубаво да го вклчюваш докато двигателят е във високи обороти поне в началото, защото много рязко дига налягането.

Редактирано от bezupre4niq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
$LU&RQGLWLRQLQJ
,WHP 0HDVXUHPHQW 4XDOLILFDWLRQ 6WDQGDUGRU1HZ 6HUYLFH/LPLW
Refrigerant Type HFC-134 a (R-134 a)
Capacity of system 650 - 700 g (22.9 - 24.7 oz)
Refrigerant oil Type ND-OIL8
Capacity of components Condenser 50 mL (1 2/3 fl oz, 1.3 Imp oz)
Evaporator 40 mL (1 1/3 fl oz, 1.4 Imp oz)
Each line and hose 10 mL (1/3 fl oz, 0.4 lmp oz)
Compressor 160 - 175 mL (5 2/5 - 6 fl oz, 5.6 - 6.2 Imp oz)
Compressor Starter coil resistance at 60°C (20°F) 3.9 - 4.3 W
Pulley-to-pressure plate
clearance
0.35 - 0.6 mm (0.014 - 0.024 in.)
Намерих данните :).Сега въпроса ми е дали тия 50 грама ще се в повече 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете откъде купувате течност за скоростна кутия и задния диференциал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само от Бултрако, оня ден новичкото ми црв бая свиреше при пълен десен и ляв, поръчах от Бултрако и ми дойде на 32 лв с доставката DPS F смених го и шума изчезна на секундата...За скоростите пак от там.Изводът е и да не сеплашите при шум от дифа, човекът от Бултрако ми обляви ,че в 90% изчезвал след смяна на масло...За автомата също е важно да е хондовско ATF-Z1 или още един вид, но пак препоръчван от хонда...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на външните кормилни накрайници /оригинални/, и реглаж на предница и задница в "Бултрако", се появи един странен проблем.

Карайки направо, когато задно дясно колело преминава през дупка, или потънали канални капаци на шахти, се усеща едно измятане и потреперване на задната час, на цялата кола.

Какво може да причинява това замятане на задницата, защото преди реглажа го нямаше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда никой не се сблъсквал с това явление?

Утре взимам конеца и ще проверя съосието  /много ме съмнява реглажа който направиха във "Бултрако"/, а в понеделник им се обаждам, да ги притеснявам, за да си оправят бакиите.

99,9% съм сигурен ,че реглажа е адски калпав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... защото преди реглажа го нямаше?

...99,9% съм сигурен ,че реглажа е адски калпав!

Емич, ти си си отговорил сам.

Или са пипнали нещо, което не е било за пипане, или са затегнали някоя гайка на ръка.

Другият вариант е нЕкой тампон рЕзко да е сдал багажа ;)

 

п.п. Налягането в гумите как е?!

Редактирано от Krasi-mir
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Краси, прав си  и в сряда съм в "Бултрако" да я проверят отново.

Иначе за някой тампон рязко да е сдал багажа се съмнявам. Обаче за някой заден амортисьор - по съм съгласен, макар че не усещам подобни признаци. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След нов реглаж, нещата се оправиха.

Съпоставих двете разпечатки и имаше големи разлики в крайните резултати.

Също така имаше и голяма разлика, между данните на първата разпечатка за финални стойности / след приключване на реглажа/ и данните на втората разпечатка за начални стойности /преди започване на реглажа/.

Най-вероятно, нещо не са стегнали както трябва, или цялостно са объркали нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, да е сменявал този оградения в червено тампон, или върви заедно с цялата тръба?

При първа генерация е сменяем, но тук става въпрос за втора. Цената е неприятна /400 лв./, ако трябва да се взима заедно с тръбата .

 

post-20738-0-31638600-1445352196_thumb.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да ви питам дали има опция за автоматично затваряне на прозорците при заключване на колата. Става въпрос за ЦРВ 2ген фейслифт. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да стане, но с монтиране на допълнителна аларма, която има тази опция.

Поне така мисля аз, но питай някой алармаджия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, навсякъде по книжка ми дават 1,9 литра масло за скоростната кутия при смяна. Оставих им в сервиза 2 литра, наляха ги и твърдят, че нивото не стигало пробката ама хич... По тяхна преценка щяло да хване още полвин литър.

Възможно ли е и време ли е да сменям сервиза? :D

Ако нивото е действително 2 и кусур санта под това на пробката за какво да се "ослушвам"?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен, 1,9 литра събира ,5 степенната скоростна кутия, на бензиновото CR-V.

При нас, с дизеловия мотор и 6 степенната скоростна кутия , събира 2,2 литра.

Когато го сменявах, ми наляха и събра точно толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×