Jump to content

Prelude98

Фен
  • Мнения

    624
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Prelude98 last won the day on Февруари 21 2016

Prelude98 had the most liked content!

Обществена Репутация

63 Neutral

Относно Prelude98

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 3.01.1970

Profile Information

  • Кара
    Хонда Прелюд, HRV, CRV и Lexus is250
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

7935 профилни разглеждания
  1. CR-V 2016 EX - LED Светлини

    Ето линк за халогенните крушки: https://www.youtube.com/watch?v=ZDIce8mxpt0
  2. CR-V 2016 EX - LED Светлини

    Може би трябваше да спомена, че цитирам специалист, който се занимава само и единствено с тестове на различни видове крушки, така че не се обиждам
  3. CR-V 2016 EX - LED Светлини

    При халогенните крушки нещата стоят по следния начин: Колкото по-силно свети една крушка, толкова по-бързо изгаря! Причината е много проста за да свети силно една халогенна крушка и се подава по-голямо напрежение, което автоматично скъсява живота и. Обратното е при крушките лонг лайф- подава се по-ниско напрежение от стандартното и живота на крушката се удължава доста спрямо стандартната, но осветеността спрямо стандартната намалява.. Всеки трябва да си прецени кое е по-важно за него, дали по-добра осветеност и по-честа смяна, дали стандартна крушка или такава лонг лайф. Има доста сравнения в ютуб на халогенни, ксенонови и лед крушки. Оказва се, че лед крушките светят най-силно, но живота им за сега е по-кратък от ксеноновите, които пък светят доста по-добре от халогенните и живота им е най-дълъг. Най-зле откъм осветеност и живот са халогенните крушки, изключвам лонг лайфа хологенки, които могат да живеят 3-4 години, но са с възможно най-слаба осветеност. Лично за мен бъдещето е в лед крушките, но засега не са удачни за повечето коли, поради това, че задната им част/където е радиатора и/или вентилатора/ е много дълга и не се събира във фара и трябва да се пробива, разширява и пр. за да се получи. Лично аз ще изчакам още малко, докато направят по-компактни и дълговечни лед крушки. Като гледам с какви темпове се развиват нещата, мисля че до една година и това ще е факт. Вече има и ксенонови крушки без отделен баласт, самия баласт е вграден в крушката, което е голямо удобство, но за сега не е ясно колко дълъг ще им е живота, така че и това е вариант и както се казва: поживем увидем
  4. Крушки за фарове

    Тези лумени на лед крушките са малко измислени излиза, че са 5-6 пъти по-ярки от найтбрейкъра, но реално ще светят 50-60% повече. Има много сравнения м/у халогенни, ксенонови и лед крушки в ютуб, така че ако те интересува може да погледнеш. Предполагам, че фаровете ти са без лупи и ако сложиш лед крушките много ще заслепяваш насрещните коли. Моя съвет е слагай найтбрейкъра и ще останеш доволен, освен от живота им, но няма как винаги едното е за сметка на другото. Най-добрия вариант, но и най-скъпия е да си сложиш лупи във фаровете и лед крушки, тогава наистина ще получиш най-голяма осветеност и няма да заслепяваш насрещните.
  5. Да, цените са високи, но цените се определят от пазара! Цената това е мястото където се срещат интересите на продавача и купувача, т.е. за колко пари е склонен продавача да даде колата и с колко пари е склонен да се раздели купувача за да получи колата. Това, че акорда държи такава цена може само да ни радва
  6. Задължително се сменя диференциалното масло- 1 л. оригинално на хонда, струва 29 лв. Хубаво е да смениш също и свещите. За пръскалките, първо пробвай да им сложиш отгоре тампони, напоени с оцет, за една нощ и мисля, че ще се отпушат, поне моите така ги отпуших. Друг вариант е да търсиш от моргите, има достатъчно коли за части, но и те може да са запушени.
  7. Ремък на алтернатор

    Малко късно се включвам, но може на някой да му е от полза! Пистов ремък Гейтс, около 35 лв. В магазините продават комплект ролка+обтегач за около 220 лв. От Бултрако може да се вземе само ролката - 120 лв. Обтегачът не виждам смисъл да се сменя - няма какво да му се износи. Водната помпа, ако не създава проблеми, също няма смисъл да се сменя, поне аз на никоя хонда досега не съм имал проблеми и не съм сменял. Смяната на ремък+ролка става лесно и бързо от човек, който знае какво прави и не би трябвало да струва много, поне на мен ми взеха 20 лв. Става въпрос за ЦРВ 2 преди фейса.
  8. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Преди фейса си е точна така, колегите говорят за след фейслифта.
  9. Освен това и задната броня е боядисана, което не е проблем, но си личи дори на снимка, а на живо предполагам още повече ще се набива на очи.
  10. Колеги, някой да е гледал на живо този акорд: http://www.cars.bg/c1950335 и въобще всякаква информация ще ми е от полза ?
  11. Според мен при ЦРВ-то проблема с 4х4 системата не е в проходимостта, до сега не съм имал проблеми в сняг и лед при едни хубави зимни гуми, но при влизане в по-остър и заледен завой има вероятност в най-неподходящия момент да се включи и задното предаване и тогава най-неочаквано може да се окажеш в канавката, не дай си боже и да спреш в някое дърво Това е най-големия недостатък на тази система според мен, тъй като при кола само с предно това не би се случило. Ако можеше да се изключва това 4х4 и да си го пускаш само когато искаш щеше да е много по-добре и съм напълно съгласен с колегата, пуснал темата! Но пълно щастие няма, както се казва
  12. хонда hr-v

    Смени маслото в задния диференциал. Слага се само оригинално масло от представителството на хонда и събира - 1 литър.
  13. Accord Coupe CG4-Общи Дискусии

    Благодаря много за информацията! Изкушен съм от това купе: http://www.cars.bg/c1471435 много ми харесва и цената му е добра, но този автоматик много ме притеснява! Какво ще кажете за конкретната обява?
  14. Accord Coupe CG4-Общи Дискусии

    Колеги, чувал съм, че 3 литра двигателя има проблеми с автоматичната трансмисия!? Та въпроса ми е: какъв е този проблем, всички ли го имат или си зависи от поддръжката? Може ли да се намери такъв автомобил със здрава кутия и ако при покупката е наред заслужава ли си риска?
  15. Човек на моята възраст е нормално да е сменил много марки коли, но откакто се влюбих в първата хонда преди 9 години не съм сменял марката! Не, че не ми се е искало, но винаги разума е надделявал! Най ми е смешно, когато слушам някой да си хвали колата колко била здрава, как 20-30 хил.км нищо не бил барнал, а още по-смешно ми е когато става въпрос за чисто нови коли. Само ще дам един пример, а вие сами си правете изводите: Хонда ХРВ произведена 1999 г. от 9 години в семейството и изминати над 120 хил.км. за това време освен ремъци, ролки, масла и филтри са сменени само накладки, съединител и воден радиатор, е и крушки разбира се. За сравнение в далечната 2002 година имах щастието да карам около две години славещото се като "много здраво" Ауди В4, доста по-младо от ХРВ-то, ами какво да ви кажа: то амортисьори ли не бяха, втулки на носачите ли не бяха, тампони да двигателя ли не бяха и куп други дребни, но дразнещи неща. Сравнение с италианския, френския или не дай боже руския автопарк въобще не бих тръгнал да правя, познайте защо. Някой ще каже зависи как е поддържана колата, а не толкова от марката. Тук не съм много съгласен. Да съм имал една хонда добре, ами като съм имал четири и то не за година-две, не мисля че съм имал толкова късмет. Вярно, че поддръжката оказва влияние, но за мен ако при другите марки състоянието на колата зависи 70% от поддръжката и 30% от марката, то при хонда е обратното: само 30% от състоянието на колата зависи от поддръжката. Това може да го приемете като майтап, но както се казва във всеки майтап си има доста истина Е, има си и недостатъци- голяма e скуката с тези хонди, нищо не се разваля само гориво сипваш и караш. Преди време имах контакти по сервизите-загубих ги, не дай си боже нещо да се вчупи не знам нито къде да търся части, нито къде да я правя! Ама карай, като се вчупи нещо, тогава ще му мисля, засега си гледам само кефа и дано да не ми скимне да сменям марката, че тогава със сигурност ще ми побелее и малкото останала черна коса
×