Jump to content

Prelude98

Фен
  • Мнения

    627
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

67 Neutral

Относно Prelude98

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 3.01.1970

Profile Information

  • Кара
    Хонда Прелюд, HRV, CRV и Lexus is250
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

8022 профилни разглеждания
  1. Prelude98

    Изхвърли антифриза

    Ако го е изхвърлила докато е топла колата може да накараш някой на място да форсира двигателя до 3-4000 оборота, а и ти да гледаш откъде излиза. Като ти гледам капачката, хич не ми вдъхва доверие! Според мен задължително я смени с оригинална от представителството на хонда. Не ми се вярва да е кой-знае колко по-скъпа. И май наистина ще извадиш късмет май само с една капачка
  2. Prelude98

    Изхвърли антифриза

    Ами трябваше с това да започнеш, че не знаеш от къде изхвърля! Заливаш с една кофа вода да се изчисти разлетия антифриз, доливаш в разширителния съд, караш докато загрее напълно, спираш и почваш да гледаш. Ако не капе при напълно загрял и работещ двигател, значи не е от разширителния съд а от някое съединение или маркуч. Изключваш двигателя и почваш да гледаш, най-вероятно ще протече когато изстине двигателя след 2-3-4 часа в зависимост от външната температура. Моя съвет е да не предприемаш никакви действия докато не разбереш от къде точно капе антифриза.
  3. Prelude98

    Изхвърли антифриза

    Колега, не разбрах от постовете ти, разбра ли със сигурност от къде изхвърля антифриза? Кога го изхвърля- при загрял двигател или след като изстине двигателя? Имал съм подобен случай, когато е горещ двигателя от никъде не капе, поглеждам на студен двигател - всичко олято с антифриз! Трябваше да наблюдавам колата 5-6 часа за да разбера, че капе от един пробит мъркуч и то когато изстине напълно и започне да се свива.
  4. Prelude98

    CR-V 2016 EX - LED Светлини

    Ето линк за халогенните крушки: https://www.youtube.com/watch?v=ZDIce8mxpt0
  5. Prelude98

    CR-V 2016 EX - LED Светлини

    Може би трябваше да спомена, че цитирам специалист, който се занимава само и единствено с тестове на различни видове крушки, така че не се обиждам
  6. Prelude98

    CR-V 2016 EX - LED Светлини

    При халогенните крушки нещата стоят по следния начин: Колкото по-силно свети една крушка, толкова по-бързо изгаря! Причината е много проста за да свети силно една халогенна крушка и се подава по-голямо напрежение, което автоматично скъсява живота и. Обратното е при крушките лонг лайф- подава се по-ниско напрежение от стандартното и живота на крушката се удължава доста спрямо стандартната, но осветеността спрямо стандартната намалява.. Всеки трябва да си прецени кое е по-важно за него, дали по-добра осветеност и по-честа смяна, дали стандартна крушка или такава лонг лайф. Има доста сравнения в ютуб на халогенни, ксенонови и лед крушки. Оказва се, че лед крушките светят най-силно, но живота им за сега е по-кратък от ксеноновите, които пък светят доста по-добре от халогенните и живота им е най-дълъг. Най-зле откъм осветеност и живот са халогенните крушки, изключвам лонг лайфа хологенки, които могат да живеят 3-4 години, но са с възможно най-слаба осветеност. Лично за мен бъдещето е в лед крушките, но засега не са удачни за повечето коли, поради това, че задната им част/където е радиатора и/или вентилатора/ е много дълга и не се събира във фара и трябва да се пробива, разширява и пр. за да се получи. Лично аз ще изчакам още малко, докато направят по-компактни и дълговечни лед крушки. Като гледам с какви темпове се развиват нещата, мисля че до една година и това ще е факт. Вече има и ксенонови крушки без отделен баласт, самия баласт е вграден в крушката, което е голямо удобство, но за сега не е ясно колко дълъг ще им е живота, така че и това е вариант и както се казва: поживем увидем
  7. Prelude98

    Крушки за фарове

    Тези лумени на лед крушките са малко измислени излиза, че са 5-6 пъти по-ярки от найтбрейкъра, но реално ще светят 50-60% повече. Има много сравнения м/у халогенни, ксенонови и лед крушки в ютуб, така че ако те интересува може да погледнеш. Предполагам, че фаровете ти са без лупи и ако сложиш лед крушките много ще заслепяваш насрещните коли. Моя съвет е слагай найтбрейкъра и ще останеш доволен, освен от живота им, но няма как винаги едното е за сметка на другото. Най-добрия вариант, но и най-скъпия е да си сложиш лупи във фаровете и лед крушки, тогава наистина ще получиш най-голяма осветеност и няма да заслепяваш насрещните.
  8. Да, цените са високи, но цените се определят от пазара! Цената това е мястото където се срещат интересите на продавача и купувача, т.е. за колко пари е склонен продавача да даде колата и с колко пари е склонен да се раздели купувача за да получи колата. Това, че акорда държи такава цена може само да ни радва
  9. Задължително се сменя диференциалното масло- 1 л. оригинално на хонда, струва 29 лв. Хубаво е да смениш също и свещите. За пръскалките, първо пробвай да им сложиш отгоре тампони, напоени с оцет, за една нощ и мисля, че ще се отпушат, поне моите така ги отпуших. Друг вариант е да търсиш от моргите, има достатъчно коли за части, но и те може да са запушени.
  10. Prelude98

    Ремък на алтернатор

    Малко късно се включвам, но може на някой да му е от полза! Пистов ремък Гейтс, около 35 лв. В магазините продават комплект ролка+обтегач за около 220 лв. От Бултрако може да се вземе само ролката - 120 лв. Обтегачът не виждам смисъл да се сменя - няма какво да му се износи. Водната помпа, ако не създава проблеми, също няма смисъл да се сменя, поне аз на никоя хонда досега не съм имал проблеми и не съм сменял. Смяната на ремък+ролка става лесно и бързо от човек, който знае какво прави и не би трябвало да струва много, поне на мен ми взеха 20 лв. Става въпрос за ЦРВ 2 преди фейса.
  11. Prelude98

    Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Преди фейса си е точна така, колегите говорят за след фейслифта.
  12. Освен това и задната броня е боядисана, което не е проблем, но си личи дори на снимка, а на живо предполагам още повече ще се набива на очи.
  13. Колеги, някой да е гледал на живо този акорд: http://www.cars.bg/c1950335 и въобще всякаква информация ще ми е от полза ?
  14. Според мен при ЦРВ-то проблема с 4х4 системата не е в проходимостта, до сега не съм имал проблеми в сняг и лед при едни хубави зимни гуми, но при влизане в по-остър и заледен завой има вероятност в най-неподходящия момент да се включи и задното предаване и тогава най-неочаквано може да се окажеш в канавката, не дай си боже и да спреш в някое дърво Това е най-големия недостатък на тази система според мен, тъй като при кола само с предно това не би се случило. Ако можеше да се изключва това 4х4 и да си го пускаш само когато искаш щеше да е много по-добре и съм напълно съгласен с колегата, пуснал темата! Но пълно щастие няма, както се казва
  15. Prelude98

    хонда hr-v

    Смени маслото в задния диференциал. Слага се само оригинално масло от представителството на хонда и събира - 1 литър.
×