Jump to content

vespas

Фен
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно vespas

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CRV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. оправих се. направих три пъти процедурата с познаването , чу се изщракване и проработи. живи и здрави на всички.
  2. Здравейте.От скоро дистанционното на хондата ми не може да задейства централното. Смених му батерията. Пак не става. Дадох на контакт и натиснах копчетата за отключване и заключване, с цел разпознаване. Пак не се уцели. Някви идеи ??? Между другото направи ми впечатление че червеният идикатор след натискане на някое от копчетата светва и след това угасва независимо че продължавам да натискам. Така ли трябва да е . Как е при вас ? мерси предварително.
  3. Ясно -файда никва.Все пак някой ако го е правил и е усетил някво отклонение от номиналния разход да ни светне. То ясно че трите кила кардан няма да се усетят от мотора , а имам в пред вид разтоварването на усилието при задвижване на задния мост.
  4. Здравейте,А бе врътка ми се една мисъл относно свалянето на разхода на ЦРВ-ТОДали ще има проблем ако карам няколко месеца със свален кардан, през лятото разбира се.То мойта онда я карам предимно на асфалт;Един случаен срещнат ми сподели ,че по този начин разхода му паднал на 7-100То ясно че ще си скопя джибката , но кво пък толкоз ,тя и без това не влиза в гората, пък и да отида някога там (планирано) -15-тина болта са, слагам го и готово.3 литра на 100 километра са си 3 литра.Мисълта ми е мога ли да е--ъ м---та на задния диф ако я търкалям така.
  5. Кво по-убаво от 5 W 40Аз съм с такова , нищо че хондата не е първа младост (2000г).Слагай смело.Може и да бъркам но пълната синтетика е много по добър вариянт от полусинтетиката - нищо, че може да се наложи да долееш 100-200 гр.Ако моторът има дори и минимални хлабини , не се подвеждай ,че по-гъстото масло ще спаси положението.Спасява го не по-гъстото , а по-доброто Виждал съм ML на 400 000 км с 5W40 на ,който от смяна на смяна не се долива нищо.Според мен не пребързвайте с 10 W40 а пък да не говорим за 15W40
  6. vespas

    Накладки Cr-v

    Здраейте.Понеже ламаринката на едната ми накладка вече свирна , та се налага и аз да ги сменям.Не можах да разбера , сваля ли се спирачния апарат или мога да мина ''мързелашката'' ....ако мой да си спестя развиването на 4 клиясали болта . то тая ''онда'' много ша ми ареса
  7. vespas

    Акумулатор ЦРВ

    Силата на акумулатора е тясно свързана с особенностите на стартера и при всяка една марка автомобил е различно.Не си мислете че ако шатните по голям , това ще ви е от полза !
  8. Благодаря и на двамата.Дръжката и лосчето са ми ясни.Принципът с щипките - също.Само че нещо не се справям.Със изщракването на'' умряло'' иначе се справих Само дето вместо да се откопчее тя ,се запука кората.И естествено заебах процедурата Има и нещо друго - имам чуството че самата кора е от две части ,като долната се сваля по някъв по-идиотски начин а под нея според мен има и още поне един два болта захващащи главната кора.Дали няма начин да фърля един поглед в някое ръководство.Не че не мога да отида на майстор , но предполагам и той също ще я гледа като индианец.Пък ако ще се чупи нещо предпочитам сам да съм си виновен,от колкото някой да ме гледа смутено и да ми вади от 100 кладенеца вода.Тонколоната , ръкохватката,и разни други ччаркалаци- всичко съм извадилЩе ви бъда благодарен ако продължите с идеите Бах маа му Джапанайска
  9. Здравейте колеги.Налага се да си сваля кората на шофьорската врата , но нещо не ми се отдава далаверата с щипките.Някой ако я е свалял или знае как , ще се радвам да сподели.
  10. А бе някой знае ли колко километра долу горе може да се измине с автомобилът, след като лампата за горивото светне.Напоследък все по-често моята ми блещука в очите.Ами кво да се прави - криза е .Ондата е 200г. 147к.
  11. Именно, до към 5-6000 км маслото не беше мръднало.Явно на mobil характеристиките не са ми най удачният вариант.Така и така скоро ще го сменям, препоръчайте ми някоя марка.Знам, че въпросът е разискван но все пак ...
  12. Здравейте !Когато купих хондата (cr-v) налях масло мобил 5/40 пълна синтетикаАвтомобилът измина 9000км.Наложи се да долея около 700-800 гр.Та въпросът ми е този разход нормален ли е.Предният ми автомобил беше митсубиши и от смяна до смяна не съм доливал нищо.Да пробвам ли следващата смяна да е с полу синтетика 10/40 или да сменям марката на маслото ?Ауспухът е абсолютно чист и до сега не съм забелязвал да изпушва.Хондата е на 138 000 км. (уж)Четох някъде, че моторите на нашите автомобили просто си харчат масълце.Така ли е наистина ?
  13. vespas

    Повдигане на CRV 2

    То май всичките CR-V-та 1- ва генерация са леко увиснали в задника.Но според мен това е направено заради стабилноста.И моето е така.Аз пък мисля да му нахакам гуми 215/70/15 или направо да му слемя джантите с 16-ки.Гледам в моя град има един пич дето е направил този номер и си търкаля колцата с гуми за лек автомобил без никви грижи.Един ван крайслер , еспейс,та дори и зафирите май не са много по-леки от нащи хонди.Щом на тях не им пречи да са с такива галоши ....????А бе направо мисля да го направя.и по голям избор на гуми 16-ки и по евтини.Някой замислял ли се е от вас за този вариянт ?
  14. Нямат такива бушончета.Но все пак благодаря колега.Явно проблема е някъде из трасето. То се е видяло , ще се ходи на електричар.
  15. При едно такова вадене от пряспа на окопан тежък микробус, при мен се случи следното:Хондата стъпи на сух асфалт ,оборотите бяха доста високи , чу се ''ЩРАК'' с последващо изправящо косата лопане и ........се наложи да си нося кардана на ръце.Така, че умната като се правите на влекачи.Извода ми - спецификата на задвижване на задния мост не е глупако устойчива.Оказа се въпреки това , че няма нищо специфично при подмяната на карето ,но да си призная ,доста дълго гледах в точка.Моят съвет е - не си чупете колите на сила.
×