Jump to content

mita4eto

Фен
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutral

About mita4eto

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.4 2016
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    n/a

Recent Profile Visitors

460 profile views
  1. Честита придобивка, да й се радваш дълго ввреме и като ти омръзне, да можеш да си купиш нова такава ;-) Не бих казал, че съм компетентен, но ще споделя личен опит. За ск. кутия и дифовете е повече от ясно - там САМО оригинални Хонда. За двигателно - всяко доказано истинско масло, отговарящо на заводските спецификации от Хонда ти върши работа - пак казвам, важното е да си убеден, че маслото е истинско такова. На моята й сложих различно от това на Хонда (нямаше откъде да взема Хонда за краткото време, с което разполагах) и заложих на друга марка, която взех от приятел директен вносител. Успех и поздрави!
  2. Благодаря ти за видеото, колега! Респект!
  3. А когато колата е в движение, не се ли прекъсва автоматично сигналът от телефона към колата? Възможно е това да е само при USDM моделите
  4. Изненадах се колко тривиално лесно се оказа тази "процедура" - буквално за 5 минути и двете бяха сменени. Другата ми кола е мазда тройка, там също е лесна подмяната, но отнема повече време. Със CR-V то подмяната на H11-ките се оказа тривиално. И най-вече, че осветеността е значително по-читава. Аз също ще изчакам да се развие още малко ЛЕД технологията и внедряването им на мястото на халогени да стане също тривиално упражнение.
  5. Night Breaker-a пасна добре и разликата в момента е осезаема спрямо предишните жълтеникави и слабо мъждукащи светлини (Sylvania някакви бяха, май така е излязла от завода). Остава и да не вземат да горят през няколко месеца :-)
  6. Доста статии изчетох, минах и през няколко авто форума, дискутирайки в повече подробности темата "LED" и май цялостният извод, който се налага към момента е, че LED-a на мястото на халоген като цяло е компромис. От друга страна, не съм фен на подмяната на конструктивни компоненти с различни от оригиналните такива. А и като не мога просто да пробвам LED без закупуване, мисля да не рискувам и да взема един чифт халогени. Night Breaker или Blue Vision. Благодаря за мненията на колегите :-)
  7. Точно това се бях засилил да направя, зарових се в повече детайли какви са опциите за хубави халогени и тогава темите се омешаха с възможности за LED-ове и аз се обърках ... Принципно далеч не искам да подменям компоненти, които не са според спековете. Затова реших да питам колегите с подобни машини. На другата ми кола (мазда тройка) оригиналните изтраяха около 5 години, след като ги подмених веднъж, минах през Night Breaker и Blue Vision, нито една не изтрая повече от година. Та ...
  8. Колеги, за краткото време, през което колицата е в моите ръце, единственият негатив, който се заформя е по адрес на предните фарове. Наличието на LED очертания е страхотно, но основното нощно осветление е поверено на H11 халогенни крушки. Лошо няма, но самото осветление по време на нощно каране определено можеше да бъде по-добро. Светлината е някак пръсната, не успява добре да покрива близката пътна повърхност. Сравнявайки с мазда тройка със същите H11 халогени, там осветлението е значително по-добро и нямам този дискомфорт при нощно каране. В тази връзка се замислих да заменя халогенните крушки с LED такива. Четох няколко поста по чужди форуми и там всичко жми. Прерових user manual-a си, но никъде не виждам упомената възможност за подмяна с LED осветление. Бих се радвал да чуя съветите на колеги, които са подменили халогенно осветление на четвърта генерация CR-V с LED такова - има ли "скрити моменти", има ли някаква възможност за софтуерна несъвместимост или за някакъв тип "конфликт" между оригиналното халогенно оборудване и адаптацията към LED? Само да вметна - казвайки LED визирам качествени продукти на доказали се световни производители и категорично изключвам всякакви ментаци и фалшиви продукти. Благодарско предварително!
  9. Честита нова "играчка", колега :-) Да те води на много и само хубави места и да не спира да те радва колицата!
  10. Относно ъпдейт на фърмуера, както и всякакви софтуерни манипулации, все още чета и се образовам (до момента на вземане на Хондата не обичах да се ровя по колите си), нямам изградено мнение все още ... Сърбят ме ръцете, да си призная, но за да се запретна имам още доста документация да прегледам. Както един авер каза "кат' беше у Щатите да не би да си сменя и там уредите по таблото, 'земи просто да свикнеш, т'ва да ти е дертЯ". Та, честно казано, засега съм още на тая фаза, па ще видим ... Единственото, което ме дразни по-сериозно е липсата на вградена навигация, та основно там "ровя" засега.
  11. Честита нова придобивка и от мен, колега :-) Това, което аз зная до момента относно маслата за Хонда, следва се неотлъчно препоръчаното от производителя. В моя случай е 0W-20, както казва Markony, пише го на капачката на маслото, а и отделно в сервизното ръководство. Откъм бранд - тук вече идва загадката - кое аджеба ще е истинско по нашите географски ширини. Имам доста познати, каращи японски автомобили (хонди и субару-та), от всички чувам най-вече препоръки към Amsoil. Стига да се намери истинско такова. На моята й сложих 0W-20 Selenia, понеже в него момент това беше единственото, за което съм сигурен, че е истинско и читаво. При следващата смяна ще бъде Amsoil - дотогава трябва да намеря и надеждно място, откъдето да го закупя. Откъм CVT-то, на мен също ми е първи автоматик, едва ли мненията ми са меродавни, по-скоро в момента "се уча". Откъм разход - до момента за две извънградски пътувания (НЕ магистрала) на икономичен режим имах съответно 34.4 mpg и 36.5 mpg, а при градско каране в София за около месец е в рамките на 19.5 - 22 mpg грубо. Един магистрален trip до момента (~300 km) при средна скорост около 120-130 km/h бях с разход 22.8 mpg.
  12. Здравейте колеги, От доста години точа зъби да вляза във вашия клуб, дойде най-после и моят ред. Имах нужда от надежден семеен автомобил с доволно обемен багажник, на който да разчитам за честите ни семейни пътувания. Също така, бидейки фен на риболова, търсех една идея по-голям клиърънс, задължително с 4 задвижващи колела. Изтупвайки от прахта отдавнашното си желание да притежавам Хонда, изборът бе само един - CR-V. След дълъг процес по анализ и подбор, в общи линии успях да набележа няколко потенциални "сценария". Благодарение на "жокер - обади се на приятел" в полезрението ми попадна едно CR-V 2016 EX, американско бензинче на малко над 14000 мили. Обстоен преглед и преценка на ситуацията и вече беше мое. В ръцете ми е за малко повече от около седмица и всяко едно впечатление все още ми е прекалено прясно, а и може би подвластно на хубавата емоция от изпълнената отколешна мечта. Но няма как да скрия задоволството си от, на първо четене, меката возия, достатъчен обем и прекрасно пътно поведение. Няколко бързи кадъра от колицата:
  13. Честито и от мен, колега! Прекрасен автомобил, жестока визия и страхотен разход! Само с кеф да й се возите ;-)
×
×
  • Create New...