Jump to content
igniter

Газов инжекцион - течна фаза

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Искам да попитам ако някой от Вас е наясно с начина на работа, устройството и монтажа на газов инжекцион с течна фаза?

Ако някой има опит с ползването на такъв моля да сподели предимства / недостатъци.

Опитах се да намеря инфо в мрежата но няма нищо конкретно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има във форума двама колеги с такива уредби,те могат да споделят впечатления като ползватели,а аз като подръжка и монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сподели бе колега :)

Преди време си монтирах сам Г.И. а сега чета някакви неща за повече динамика и нисък разход на гориво при течната фаза и се замислям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии е точно така,динамиката е по-добра ,разхода е по-нисък отколкото при стандартния ГИ.Хубаво нещо е само дане беше толкова скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-големия недостатък според форумния фолклор е капризната и скъпа помпа, която с нашата газ се прецаквала още преди да се е изплатила газовата.

Но нека все пак форумните газаджии да внесът малко по-вече разяснение....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е все пак дали технологията е узряла до толкова че да превъзмогне лошата газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Технологията наистина се е развила през последните години,но и нашите алхимици не са спали през това време :DПомпите не изкарват много сега сменихме на Хюндай И 40 задна помпа и предна в дистрибутора на 22 х.км.Става въпрос за ГИ течна фаза с директно впръскване.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи консуматив си е помпата :( Кофти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средна стойност на помпата?

Лесен ли е демонтажа и монтажа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новия тип бутилки смяната е лесна и бърза,защото помпата е външна,цената е 350 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се насяваме че съвсем скоро ще измислят специални филтърчета за тях или ... още по-добре ще ги направят по-устойчиви на калпавата гасссс. Какви "добавки" блъскат родните търгаши че толкова бързо дават фира тия помпи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новия тип бутилки смяната е лесна и бърза,защото помпата е външна,цената е 350 лв.

За тороидални бутилки ли става въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата със стария модел е във фланеца на бутилката,в кабелажа ,в бутона Газ/Бензин и съответно в централата.Филтри има м/у зарядното и бутилката и около самата помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еиии браво, външна помпа тва вече е добра новина и не е на цената на евтин ГИ. Още 2-3 годинки и ще станат перфекни :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще станат перфектни когато цената им почва с 1, че сега май е с 3...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях при Иво каравелгаз и съвсем човешки ми обясни отдели ми от времето си да ми покаже схеми и тн. Много земен човек , аз лично се навих за подобна система , защото с ГИ неможах да подкарам колата ...Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях при Иво каравелгаз и съвсем човешки ми обясни отдели ми от времето си да ми покаже схеми и тн. Много земен човек , аз лично се навих за подобна система , защото с ГИ неможах да подкарам колата ... Sent from my iPhone using Tapatalk

И това на какъв автомобил. Би ли споделил с нас наученото ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Аз съм с liquidSi от има няма 3000 км. Монтирана е в НитоАутоГаз. Много качествен монтаж и съм много доволен. Разхода е колкото на бензин. Забравих да спомена, че е сложена на CR-V III генерация R20A2 мотор. Върви страхотно. Аз си взех допълнително ето този филтър http://autogashybrid.com/product/89/filtar-za-techna-faza.html. Всички казват, че нямало смисъл, но след 15 зареждания, мога да кажа, че доста боклуци са се събрали, а иначе щяха да са в бутилката. Тялото на самия филтър е някаква метална уплетка.

Като отворя капака на клапаните след 7000 км ще споделя дали наистина течната фаза пази и давата вида клапани. За всмукателните е ясно, че ги пази, но за изпускателните е под въпрос, т.е казват, че ги пази, но да видим. 

Да споделя и за омаслителите - няма никакъв ефект от тях. Проверено! Омаслителите се слагат на всмукателите и няма как да предпазват изпускателните клапани! Редовната проверка е най-сигурния начин да се гарантира дълготрайна работа на двигателя.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да кажа за цената ... да зарадвам колегата bongo789 ... цената започва с 1xxx за liquidSi и стига до 2xxx в зависиомост от това какво ще се сложи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@qnkomu - Как се държи течната фаза, правила ли ти е проблеми? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Много съм доволен от работата на двигател R20A2 (CRV III) на течна фаза. Изминал съм малко над 11 000 км и сега предстои реглаж на клапаните. По отношение на динамика и вървеж няма никакви забележки. Появи се следния проблем откакто по газстанциите започнаха да предлагат зимната газ - когато запаля и покарам над 20 км и след това загася колата при следващия опит за палене колата пали от втория път, а иначе когато е студена или съм минал по-късо разстояние пали от четвърт оборот. Изчетох всички теми по форумите, но това на което най-много ми прилича е, че след по-дълго каране сместа е богата (карал съм със закачен кодочетец и съм гледал сместа ... винаги е по- богата, но не много) и като изгася мотора и се опитам да запаля просто колата все едно се дави. Интересното е, че ако я оставя цяла нощ и на сутринта опитам да запаля ... нямам проблем с паленето.

Брат ми е със същата газова на Honda CRV I ген. 128 кс и миналата седмица прави реглаж на клапаните, изпускателните бяха леко потънали на 2 от цилиндрите .. бяха между 0.13 - 0.15 (преди това бяха на 0.18). Не са ползвани никакви омаслители.

Другата седмица ще видя при мен как е и ще споделя.

Като обобщение, колата върви перфектно на газ и на бензин (след като запали). 

Редактирано от qnkomu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, значи все пак може да очакваме проблем с изпускателните клапани при по-голям километраж на газ... !? Благодаря за споделения опит, че аз още и се чудя на течната фаза...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да споделя резултата след проверката на капаните. Всмукателни и изпускателни клапани след изминати 12000 км на течна фаза са без абсолютно никакво потъване. Хлабините са 0.20 всмукателни и 0.30 на изпускателни (така си бяха фабрично).Слагайте смело течна фаза на двигател R20A5 (това е моят двигател)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз пък до колкото съм успял да подочуя от 1-2 места за въпросните R20A, самия мотор понася по-добре ГАЗ и не се налагало реглажи на 10-20К ами например на 40-50 и нагоре. Защото също така има отзиви и за монтирани инжекциони на почти чисто нови такива автомобили и след 70-80К км клапаните не са помръднали. Тъй че незнам дали е редно всички да са толкова смели при монтажа на течна фаза или по-скоро собствениците на R20A при монтажа на ГИ изобщо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jaccomo.Я си прочети поста и го разтълкувай.Да сме смели и ли да не сме като слагаме газ?

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Имах предвид, че на R20A със същата смелост може да се сложи и обикновен ГИ тъй като съм чул за перфектно предтавяне по отношение на клапаните.

А за това дали ВСИЧКИ трябва да са толкова смели визирах колегите които не са с този мотор и биха разчитали само на течната фаза за съхранения на клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, аз също имам информация, че R20 е пъти по-добре от K20 - карал съм и двата двигателя и мога да споделя опит.

При K20 след 80 хил.км на газ се получи шупла на задния разпределителен вал. На всеки 15 000 km се правеше реглаж на клапаните и изпускателните винаги бяха потънали. Газовият инжекцион беше ФОБОС. Колата вървеше нормално, но имаше разлика межди шофиране при газ и бензин като усещане.

R20 ми е с течна фаза. Пъти по-добре е като динамика спрямо обикновения газов инжекцион. Няма никаква разлика между шофиране на бензин и газ. Газта влиза при -40 градуса, разширява се рязко и охлажда клапаните - поне всмукателните ... а за изпускателните и там има някакво положително влияние тъй като охлажда като цяло. Получава се много по-добра горивна смес и процеса на горенето е много по-добър, отколкото при нормална газ или нормален газов инжекцион.

Бях споменал, че ми се появи проблем с малко по-трудно палене - от 2-рия път когато колата е загряла и след известно време(20 -30 мин)  се опитам да я запаля. Установих, че проблемът се случва само когато двигателят е топъл и когато във формирането на сместа участват fuel trims. След известни тестове се оказа, че проблемът са двете ламбда сонди не отчитаха (първата е важната за горивната смес, втората е за катализатора, но и чрез нея ECU-то прави някаква минимална корекция) правилно горивната смес и ECU-то постоянно се опитваше да добавя гориво. Като резултат когато колата е топла горивната смес е богата и колата се дави и отзад мирише на бензин. След смяната колата работи перфектно и падна и разхода.

Гласувам за течната фаза с 2 ръце - да не забравяме, че все пак имам 1 година опит вече.

Редактирано от qnkomu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой К20 става въпрос, и имал ли е довпръскване на бензин?С какво масло е каран?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът беше К20А4, и над 4500 оборота имаше довпръскаване на бензин. Но това няма общо с разпределеителния вал. На този мотор К20А4 проблемите са им разпределителните валове. Цементацията не е добра и задължително трябва да се кара с много добро масло. Колата беше карана с 0W30 (зимата) или 5W40 OpalJet 24S лятото. Винаги съм слагал качествени масла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи притеснително. Аз карам със същия вискозитет + довпръскване, дано същия проблем не засяга и Z2 двигателите. След около 5000км.ми предстои реглаж ище споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, НЕ засяга Z2 двигателите! Но това не значи да се сипва калпаво масло :yes: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички . От утре ще съм собственик на хонда CR-V lll ген. Колата е 2011 г и с 2.0 двигател . Извинявам се че ползвам тази тема предварително. Но няколко въпроса ми се въртят из главата . Първо няма ли някой който да знае газстанция която да предлага качеството което е нужно на горивото . Второ предполагам че я20 е и моят мотор , и като цяло знам че този тип имат нещо от рода E10 enabled ,което значи че е пригодим към алтернативни горива . Трето къде ще ме посъветвате да отида за монтаж на газов инжекционно течна фаза и има ли значение марката модела ГИТФ за моята хонда? . Има ли проблем при автоматик да се сложи ГИТФ ? благодаря много !!!

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Сивик 6 хеч 70 000 км с Виалле liquidSi  от 2014 година монтирана в Пловдив без никакви проблеми помпи и тн.

От месец карам и ЦРВ  с монтирана пак Виалле  в Пловдив вьрви по добре от бензина и разхода е един  и сьщ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще споделиш ли на каква цена я сложи течната фаза ? Скоро ми предстои покупка на сивик 8 или акорд 8 (двоумя се). И имам желание и аз да поставя течна фаза.

Редактирано от harry11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата им в интернет на тези от Пловдив за 4 цилиндъра 2150лв. По спомен от доста време стои тази цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде в Пловдив ги монтирате тези газови?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не паднаха ли тея течни фази вече? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаде се споменава че може да се ползва и бензинова помпа за течната фаза, така ли е? И едно от предимствата е че по бързо преминава на газ(предполагам че е при по ниска температура). Да не се окаже че заради мръсната ни газ е по евтино да се кара на бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преминава на газ веднага след всеки старт на двигателя /30-40 сек./, ако ще и да е минус 25 градуса.

Е как ще е по ефтино на бензин, цената на помпата е смешна спрямо това което спестяваш   :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...