igniter 60 #1 Публикувано 17 Февруари, 2015 Здравейте колеги, Искам да попитам ако някой от Вас е наясно с начина на работа, устройството и монтажа на газов инжекцион с течна фаза? Ако някой има опит с ползването на такъв моля да сподели предимства / недостатъци. Опитах се да намеря инфо в мрежата но няма нищо конкретно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #2 Отговорено 17 Февруари, 2015 Има във форума двама колеги с такива уредби,те могат да споделят впечатления като ползватели,а аз като подръжка и монтаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #3 Отговорено 17 Февруари, 2015 Ами сподели бе колега Преди време си монтирах сам Г.И. а сега чета някакви неща за повече динамика и нисък разход на гориво при течната фаза и се замислям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #4 Отговорено 17 Февруари, 2015 В общи линии е точно така,динамиката е по-добра ,разхода е по-нисък отколкото при стандартния ГИ.Хубаво нещо е само дане беше толкова скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #5 Отговорено 18 Февруари, 2015 Най-големия недостатък според форумния фолклор е капризната и скъпа помпа, която с нашата газ се прецаквала още преди да се е изплатила газовата. Но нека все пак форумните газаджии да внесът малко по-вече разяснение.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #6 Отговорено 18 Февруари, 2015 Въпросът е все пак дали технологията е узряла до толкова че да превъзмогне лошата газ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #7 Отговорено 18 Февруари, 2015 Технологията наистина се е развила през последните години,но и нашите алхимици не са спали през това време Помпите не изкарват много сега сменихме на Хюндай И 40 задна помпа и предна в дистрибутора на 22 х.км.Става въпрос за ГИ течна фаза с директно впръскване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 18 Февруари, 2015 Начи консуматив си е помпата Кофти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #9 Отговорено 18 Февруари, 2015 Това е положението ,Минке! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #10 Отговорено 19 Февруари, 2015 Средна стойност на помпата? Лесен ли е демонтажа и монтажа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #11 Отговорено 19 Февруари, 2015 На новия тип бутилки смяната е лесна и бърза,защото помпата е външна,цената е 350 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #12 Отговорено 19 Февруари, 2015 Да се насяваме че съвсем скоро ще измислят специални филтърчета за тях или ... още по-добре ще ги направят по-устойчиви на калпавата гасссс. Какви "добавки" блъскат родните търгаши че толкова бързо дават фира тия помпи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #13 Отговорено 19 Февруари, 2015 На новия тип бутилки смяната е лесна и бърза,защото помпата е външна,цената е 350 лв. За тороидални бутилки ли става въпрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #14 Отговорено 19 Февруари, 2015 Разликата със стария модел е във фланеца на бутилката,в кабелажа ,в бутона Газ/Бензин и съответно в централата.Филтри има м/у зарядното и бутилката и около самата помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 16 Март, 2015 Еиии браво, външна помпа тва вече е добра новина и не е на цената на евтин ГИ. Още 2-3 годинки и ще станат перфекни 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #16 Отговорено 17 Март, 2015 Ще станат перфектни когато цената им почва с 1, че сега май е с 3... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
andreykolevsf 0 #17 Отговорено 1 Април, 2015 Бях при Иво каравелгаз и съвсем човешки ми обясни отдели ми от времето си да ми покаже схеми и тн. Много земен човек , аз лично се навих за подобна система , защото с ГИ неможах да подкарам колата ...Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #18 Отговорено 3 Април, 2015 Бях при Иво каравелгаз и съвсем човешки ми обясни отдели ми от времето си да ми покаже схеми и тн. Много земен човек , аз лично се навих за подобна система , защото с ГИ неможах да подкарам колата ... Sent from my iPhone using Tapatalk И това на какъв автомобил. Би ли споделил с нас наученото .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #19 Отговорено 19 Август, 2015 Здравейте колеги, Аз съм с liquidSi от има няма 3000 км. Монтирана е в НитоАутоГаз. Много качествен монтаж и съм много доволен. Разхода е колкото на бензин. Забравих да спомена, че е сложена на CR-V III генерация R20A2 мотор. Върви страхотно. Аз си взех допълнително ето този филтър http://autogashybrid.com/product/89/filtar-za-techna-faza.html. Всички казват, че нямало смисъл, но след 15 зареждания, мога да кажа, че доста боклуци са се събрали, а иначе щяха да са в бутилката. Тялото на самия филтър е някаква метална уплетка. Като отворя капака на клапаните след 7000 км ще споделя дали наистина течната фаза пази и давата вида клапани. За всмукателните е ясно, че ги пази, но за изпускателните е под въпрос, т.е казват, че ги пази, но да видим. Да споделя и за омаслителите - няма никакъв ефект от тях. Проверено! Омаслителите се слагат на всмукателите и няма как да предпазват изпускателните клапани! Редовната проверка е най-сигурния начин да се гарантира дълготрайна работа на двигателя. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #20 Отговорено 20 Август, 2015 Пропуснах да кажа за цената ... да зарадвам колегата bongo789 ... цената започва с 1xxx за liquidSi и стига до 2xxx в зависиомост от това какво ще се сложи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyIPL 2 #21 Отговорено 6 Февруари, 2016 @qnkomu - Как се държи течната фаза, правила ли ти е проблеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #22 Отговорено 8 Февруари, 2016 (Редактирано) Здравейте, Много съм доволен от работата на двигател R20A2 (CRV III) на течна фаза. Изминал съм малко над 11 000 км и сега предстои реглаж на клапаните. По отношение на динамика и вървеж няма никакви забележки. Появи се следния проблем откакто по газстанциите започнаха да предлагат зимната газ - когато запаля и покарам над 20 км и след това загася колата при следващия опит за палене колата пали от втория път, а иначе когато е студена или съм минал по-късо разстояние пали от четвърт оборот. Изчетох всички теми по форумите, но това на което най-много ми прилича е, че след по-дълго каране сместа е богата (карал съм със закачен кодочетец и съм гледал сместа ... винаги е по- богата, но не много) и като изгася мотора и се опитам да запаля просто колата все едно се дави. Интересното е, че ако я оставя цяла нощ и на сутринта опитам да запаля ... нямам проблем с паленето. Брат ми е със същата газова на Honda CRV I ген. 128 кс и миналата седмица прави реглаж на клапаните, изпускателните бяха леко потънали на 2 от цилиндрите .. бяха между 0.13 - 0.15 (преди това бяха на 0.18). Не са ползвани никакви омаслители. Другата седмица ще видя при мен как е и ще споделя. Като обобщение, колата върви перфектно на газ и на бензин (след като запали). Редактирано 8 Февруари, 2016 от qnkomu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyIPL 2 #23 Отговорено 13 Февруари, 2016 Хм, значи все пак може да очакваме проблем с изпускателните клапани при по-голям километраж на газ... !? Благодаря за споделения опит, че аз още и се чудя на течната фаза... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #24 Отговорено 22 Февруари, 2016 Така, да споделя резултата след проверката на капаните. Всмукателни и изпускателни клапани след изминати 12000 км на течна фаза са без абсолютно никакво потъване. Хлабините са 0.20 всмукателни и 0.30 на изпускателни (така си бяха фабрично).Слагайте смело течна фаза на двигател R20A5 (това е моят двигател) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #25 Отговорено 31 Май, 2016 А аз пък до колкото съм успял да подочуя от 1-2 места за въпросните R20A, самия мотор понася по-добре ГАЗ и не се налагало реглажи на 10-20К ами например на 40-50 и нагоре. Защото също така има отзиви и за монтирани инжекциони на почти чисто нови такива автомобили и след 70-80К км клапаните не са помръднали. Тъй че незнам дали е редно всички да са толкова смели при монтажа на течна фаза или по-скоро собствениците на R20A при монтажа на ГИ изобщо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #26 Отговорено 31 Май, 2016 Jaccomo.Я си прочети поста и го разтълкувай.Да сме смели и ли да не сме като слагаме газ? 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #27 Отговорено 1 Юни, 2016 Имах предвид, че на R20A със същата смелост може да се сложи и обикновен ГИ тъй като съм чул за перфектно предтавяне по отношение на клапаните. А за това дали ВСИЧКИ трябва да са толкова смели визирах колегите които не са с този мотор и биха разчитали само на течната фаза за съхранения на клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #28 Отговорено 10 Юни, 2016 (Редактирано) Да, аз също имам информация, че R20 е пъти по-добре от K20 - карал съм и двата двигателя и мога да споделя опит. При K20 след 80 хил.км на газ се получи шупла на задния разпределителен вал. На всеки 15 000 km се правеше реглаж на клапаните и изпускателните винаги бяха потънали. Газовият инжекцион беше ФОБОС. Колата вървеше нормално, но имаше разлика межди шофиране при газ и бензин като усещане. R20 ми е с течна фаза. Пъти по-добре е като динамика спрямо обикновения газов инжекцион. Няма никаква разлика между шофиране на бензин и газ. Газта влиза при -40 градуса, разширява се рязко и охлажда клапаните - поне всмукателните ... а за изпускателните и там има някакво положително влияние тъй като охлажда като цяло. Получава се много по-добра горивна смес и процеса на горенето е много по-добър, отколкото при нормална газ или нормален газов инжекцион. Бях споменал, че ми се появи проблем с малко по-трудно палене - от 2-рия път когато колата е загряла и след известно време(20 -30 мин) се опитам да я запаля. Установих, че проблемът се случва само когато двигателят е топъл и когато във формирането на сместа участват fuel trims. След известни тестове се оказа, че проблемът са двете ламбда сонди не отчитаха (първата е важната за горивната смес, втората е за катализатора, но и чрез нея ECU-то прави някаква минимална корекция) правилно горивната смес и ECU-то постоянно се опитваше да добавя гориво. Като резултат когато колата е топла горивната смес е богата и колата се дави и отзад мирише на бензин. След смяната колата работи перфектно и падна и разхода. Гласувам за течната фаза с 2 ръце - да не забравяме, че все пак имам 1 година опит вече. Редактирано 10 Юни, 2016 от qnkomu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #29 Отговорено 11 Юни, 2016 За кой К20 става въпрос, и имал ли е довпръскване на бензин?С какво масло е каран? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #30 Отговорено 13 Юни, 2016 Моторът беше К20А4, и над 4500 оборота имаше довпръскаване на бензин. Но това няма общо с разпределеителния вал. На този мотор К20А4 проблемите са им разпределителните валове. Цементацията не е добра и задължително трябва да се кара с много добро масло. Колата беше карана с 0W30 (зимата) или 5W40 OpalJet 24S лятото. Винаги съм слагал качествени масла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #31 Отговорено 13 Юни, 2016 Това звучи притеснително. Аз карам със същия вискозитет + довпръскване, дано същия проблем не засяга и Z2 двигателите. След около 5000км.ми предстои реглаж ище споделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #32 Отговорено 13 Юни, 2016 Споко, НЕ засяга Z2 двигателите! Но това не значи да се сипва калпаво масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
evgeni_antonov 15 #33 Отговорено 26 Юни, 2016 Здравейте на всички . От утре ще съм собственик на хонда CR-V lll ген. Колата е 2011 г и с 2.0 двигател . Извинявам се че ползвам тази тема предварително. Но няколко въпроса ми се въртят из главата . Първо няма ли някой който да знае газстанция която да предлага качеството което е нужно на горивото . Второ предполагам че я20 е и моят мотор , и като цяло знам че този тип имат нещо от рода E10 enabled ,което значи че е пригодим към алтернативни горива . Трето къде ще ме посъветвате да отида за монтаж на газов инжекционно течна фаза и има ли значение марката модела ГИТФ за моята хонда? . Има ли проблем при автоматик да се сложи ГИТФ ? благодаря много Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Human IN 16 #34 Отговорено 19 Февруари, 2017 Карам Сивик 6 хеч 70 000 км с Виалле liquidSi от 2014 година монтирана в Пловдив без никакви проблеми помпи и тн. От месец карам и ЦРВ с монтирана пак Виалле в Пловдив вьрви по добре от бензина и разхода е един и сьщ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #35 Отговорено 20 Февруари, 2017 (Редактирано) Колега ще споделиш ли на каква цена я сложи течната фаза ? Скоро ми предстои покупка на сивик 8 или акорд 8 (двоумя се). И имам желание и аз да поставя течна фаза. Редактирано 20 Февруари, 2017 от harry11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #36 Отговорено 20 Февруари, 2017 Обявата им в интернет на тези от Пловдив за 4 цилиндъра 2150лв. По спомен от доста време стои тази цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стъни 0 #37 Отговорено 9 Март, 2017 А къде в Пловдив ги монтирате тези газови? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #38 Отговорено 24 Август, 2017 Не паднаха ли тея течни фази вече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #39 Отговорено 17 Ноември, 2017 Някаде се споменава че може да се ползва и бензинова помпа за течната фаза, така ли е? И едно от предимствата е че по бързо преминава на газ(предполагам че е при по ниска температура). Да не се окаже че заради мръсната ни газ е по евтино да се кара на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #40 Отговорено 17 Ноември, 2017 Преминава на газ веднага след всеки старт на двигателя /30-40 сек./, ако ще и да е минус 25 градуса. Е как ще е по ефтино на бензин, цената на помпата е смешна спрямо това което спестяваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове