Jump to content
Restless

Трябва ли да се сменя Големия талон ако се сложи газова?

Recommended Posts

Четох че е в сила от 2014-та , изискване ако се сложи газова, да се смени гобемия талон за да се впише че колата е на бензин+газ

Някой да знае подробности - какви документи са нужни (освен издадените при слагане на газовата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И самите ченгета не са много наясно все още.

Аз сложих газова преди да я регистрирам, за да не се разкарвам втори път. Общо взето документите за колата - голям, малък талон, документите за газовата (паспорт и др. бумаги), нищо по-специално.

Нещо бях се наплашил, че удряли голяма такса (уж че променяш конструкцията на колата), но нямаше нищо такова.

Трябва да минеш преглед обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За преглед не съм сигурен, но доколкото знам 10 годишни и кусур бутилки се проверяват задължително. На мен тея на канала само ми погледнаха документите за газовата.

А единственият начин да удостовериш, че бутилката не е толкова дърта е с паспорта на газовата :)

Смяната на номерата при мен наложи преглед, при теб сигурно само ще ти погледнат документите.

Но ако налагат преглед при смяна на талона - сигурно ше е за да ти вземат паричките :D

 

малко офф: В закона пише, че при пререгистрация номерата се сменят ПО ЖЕЛАНИЕ и няма нищо общо с адреса по лична карта на новия собственик, но с ушев спори ли се? Прилагат си закона както им оттърва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента - не, няма нужда да си сменяш талона ако си сложил газова.Въпреки това можеш ако желаеш да минеш да ти го впишат в ГОЛЕМИЯ талон - в малкия не го пише , НОслед 3 месеца като пак се сменят талоните става излишно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не, но е желателно да има заверена на технически преглед паспорт газовата.... за всеки случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ченгетата са си просто малоумни или толкова си могат и го правят заради гръцките си колеги и както винаги в ущърб на гражданите на тъпата ни държава.

Не, че е задължително, старите ще са си валидни.

 

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4513495

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш нова газова уредба вече трябва да отидеш само до пункта за годишни технически прегледи и там ще ти направят първоначален преглед на бутилката (бутилките ,ако си на метан) . Не всички пунктове имат такъв лиценз,в Пловдив на менделеев знам че имат...така че вече в кат не се ходи ,и да отидете ще ви върнат...Газаджията трябва да ви издаде Протокол за монтаж и после към пункта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледът е задължителен и може да имаш проблеми ако не го направиш, за талона никой не те задължава ^^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Талона трябва да се смени ако е сложена след 2014г. гратисния период е 3 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъй, като работя в един от пунктовете за годишни технически прегледи и като човек следящ наредбите ще ти кажа следното.... Не си задължен да впишеш, че автомобила има монтирана газова уредба в големия талон (искаха да го правят задължително не се прие). ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да имаш паспорт за газовата уредба! Ако вече имаш провери последната дата на преглед (говорим за преглед при газаджията) и броиш 5 години от нея. Тоест на всеки 5 години ще трябва да ходиш при оторизиран сервиз за монтаж и лиценз на газ (газаджия) да ти прави водно надуване на бутилката (абеее да си удари печата). През този период от 5 години проверката на бутилката и консумативите се проверяват от механиците в ГТП. Новото което влезе в сила е, че при преглед на автомобила и след издаване на удостоверение за преминат гтп на големият талон (голямото удостоверение) са вписани данните на бутилката (номер, тип, година и т.н.)

Редактирано от Izverg
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко е стара темата но ще помоля да ми разясните как стоят нещата с метана. преди да тръгна нищо не беше ясно. кой проверява и издава паспорт на бутилки втора употреба? трябва ли да се надуят? колко години им е годността по новата наредба?остана ли 20год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хубу де , хипотетично, ако си извадиш от мазето старата "АГУ от Жигулката"/образно казано/ и си я боднеш на дъртата Хондичка , какво следва ?! Водиш я на ГАЗ-сервиз да я одобрят и да ти извадят тескере ли ?! Каква е схемата ?!  :)

Редактирано от ROCKONOFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега dindin, ако четеш само "24 часа", няма да понаучих кой знае повече от малоумните ченгета. Полицаите регистрират по наредба издадена от министъра на вътрешните работи, а не за както им скимне. Министъра е онзи чичко, които е назначен от ония 240 - те които повечето искат да изчистят с АК 47, а допускат всеки път до заветното място. За това че в момента се налага България да пререгистрира автомобили, заради това че в в част II на свидетелството за регистрация не се намират основни за ЕС реквизити, вината не е на Ушев, а на други малоумници. Същите тези малоумници, вместо да обиждат по форумите, като тръгнат за Гърция, мога да седнат да почетат какво се иска за тази държава и какво не. В случая част I на свидетелството върши работа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега junker, нямам проблеми когато тръгвам за Гърция, когато съм в Гърция и когато си тръгвам от Гърция. Нямам проблеми и с оная прослойка Ушев и онази над него, но имам изградено мнение за тях. Колко искате минуси нацъкайте, то няма да се промени.

24 часа не ми е меродавен източник, когато реша да предприема нещо се запасявам с достатъчно информация, официалната която е кът в България, заради познай какви хора :D

И още нещо - полицаите и администрацията им работят най-често по практика и обичай, не толкова по нормативен акт - факт.

Явно има "засегнати" - живи и здрави да сте.

 

http://www.nsgp.mvr.bg/NR/rdonlyres/7AA56EDE-B8EF-4890-A5F5-2CD7652F7955/0/info2011a.pdf

ПРИ ПЪТУВАНЕ С АВТОМОБИЛ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ:

.........

Според тази информация - пътува се само с малък талон.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ровя законите - за нови газови се иска да се мине на специален начален технически преглед за тях и да се смени талона. Не карам никой да ми вярва.

 

Аз имам друг въпрос - ченгетата в България и чужбина заяждат ли се, ако си разлепил лепенката, че караш на газ ? Интересува ме, защото обикновено е забранено да паркираш в подземни паркинги, ако си на газ. Ако не навсякъде, на доста места е така. А най-лесният начин да те познаят, е да си с лепенката. В България едва ли някой гледа за тези неща, но в чужбина гледат. Интересува ме някой с повечко стаж и спирания от катаджии, който е без лепенка, дали е имал грижи. В закона пише, че трябва да имаш лепенка и дори е упоменато мястото й. Формално могат да те глобят за това. Интересува ме как стоят нещата в реалния живот.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.nsgp.mvr.bg/NR/rdonlyres/7AA56EDE-B8EF-4890-A5F5-2CD7652F7955/0/info2011a.pdf

ПРИ ПЪТУВАНЕ С АВТОМОБИЛ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ:

.........

Според тази информация - пътува се само с малък талон.

"При пътуване на територията на Република Гърция, водачите на всички видове моторни превозни средства, включително и такива, които са закупени на лизинг, следва да имат предвид, че в случай на проверка гръцките контролни органи изискват водачът да представи оригиналните І-ва и ІІ-ра част на свидетелството за регистрация на автомобила. Не се приемат нотариално заверени копия на част I на оригиналното свидетелство за регистрация на автомобила.

Изискването е на основание европейска Директива  1999/37/ЕО  чл.5 параграф 1, където е посочено -  „За целите на идентифицирането на превозното средство в пътния трафик държавите-членки могат да изискат водачът да носи при себе си част І-ва от свидетелството за регистрация.” В случая това изискване е инкорпорирано в гръцкото законодателство и е основание за налагане на санкции.

При липса на горепосочените документи се налага парична глоба, комбинирано със снемане на регистрационните табели на МПС и отнемане СУМПС на водача на лизинговото транспортно средство за определен срок.

Глобите се заплащат в пощенските клонове в Гърция. Регистрационните табели и СУМПС се получават обратно от съответното полицейско управление след изтичане на наказателния срок."

 

А според тази-трябва да се носят и двете части!

Редактирано от mirott
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ровя законите - за нови газови се иска да се мине на специален начален технически преглед за тях и да се смени талона. Не карам никой да ми вярва.

Смяна на талони след поставяне на газова уредба в КАТ София:

1. Отивате БЕЗ колата директно в малката сграда след каналите (уточнявам че е добре колата да е наблизо в района, в случай че някой се заяде за нещо, мене ме захапаха за нечетлив номер в документите от първата регистрация)

2. Регистрацията е само по документи. ВАЖНО! Направете си ксерокопие на първата и втората страница на паспорта на газовата уредба...никъде не го пише, наложи се да бягам до най близкия ксерокс в двора!

3. Носите голям и малък талон, голям и малък талон от технически преглед, ГО, лична карта, паспорт на газовата, газаджията трябва да е попълнил и подпечатал декларацията на втора страница!

4. Нареждате се на гишета от 42 до 49 , никога не работят едновремнно и затварят внезапно за почивки или смяна на какичките. Нямам формула да ви кажа кога да отидете аз бях в петък към 13ч, минах сравнително бързо, за час някъде!

5. Идва ви реда, казвате за какво сте, а именно промяна на талон и вписване на вида гориво в талона, пишат бензин/втечнен нефтен газ. Девойките преглеждат доментите ви, прибират двата Талона и ксерокопията от паспорта на газовата и ви дават номерче, с което отивате на касите!

6. Мене ми взеха всичко на всичко 10лв! Дават ви на касата разпечатка за платената такса. Излизате на въздух , по микрофон казват имената на готовите талони , които се вземат от гишета 40 и 41, чува се и извън сградата! Отнема според зависи от опашката между 20 и 40 минути!

7. Викат ви, подавате бележката от касата, подават ви талоните, преглеждате ги , подписвате се и сте готови!

 

Става въпрос за коли, които са сложили газ след 02.03.2014 и трябва да се направи в срок от 14 дни след поставянето!

Ако имате газ от преди датата , НЕ сте задължени да променяте талоните! Само при някаква смяна на собственост, данни и т.н.!

Редактирано от mirott
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично приветсвам хората, които пускат жалби и "жалбички" за да се размърдва системата и да няма "изграждане на мнение", което води до изграждане на предразсъдъци. Описаната система в КАТ София не ми се нрави и на мен. Обикновено държавните администрации работят по ситеми, практики и обичай, допуснати от обслужващите. Поздрави от скрежасала Украйна, и аз вярвам че не минусите а плюсовете трябва да променят мнение.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Ще пътувам за Гърция майските празници и ме интересува дали е нужно да си сменя талона на колата с нов заради газовата уредба. Тя е монтирана 2012 г. и има преглед и паспорт. Моля някой, който е ходил до южната ни съседка да сподели дали са нужни тези промени. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,нищо не трябва да правиш...само си вземи и големия талон за всеки случай в Гърция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, мисля че това е точната тема за моя проблем, та на 1 април си купих кола със ГУ, обаче няма никакви документи, нито лепенка абе нищо, можеш да разбереш, че е с газова само ако намериш от къде се пълни, което е скатано, та понеже съм примерен гражданин се чудя дали мога да си направя документи(паспорт), за да мога да сменя талон и да мина преглед на газовото и дали ще мога да мина ГТП без документи за газово?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж първо табелката на бутилката,годината на производство трябва да е след 2005 до 2013г и да има номер на одобрен тип / или по просто казано трябва да има един номер който започва с буквата "Е" поставена в кръг /ако двете неща ги има може да се измисли нещо. Това е само ако искаш всичко да ти е както трябва и да е вписано всичко правилно. Иначе варианти много,но този е най безболезния според мен. Ако решиш мога да помогна.

Редактирано от Manolito HR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже на мен ми предстои "узаконяване" на новопоставена газова уредба направих проучване какво на практика трябва да се случи. Системата е свалена от друг автомобил, като си купих чисто нова бутилка произведена 05.2015год. със сертификат по евронормите.

1. Колата ми е нов внос без монтирана газова уредба.Съответно в италианския талон пише гориво-бензин. Ходих до КАТ и ми разясниха, че в този случай първо трябва да се монтира газовата в оторизиран сервиз и да ми издадат протокол за монтаж, след това да мина през лицензиран сервиз за проверка и да ми издадат официалният протокол....реших да направя така и директно с първата регистрация в БГ да ми впишат двете горива в големият талон.

2. Посетих пункт специализиран и лицензиран за проверка на АГУ. Обясних им намеренията да се монтира газовата и да ми я проверят преди да ходя в КАТ за регистрация, НО хората казаха че колата трябва да има постоянна регистрация с БГ номера, които се вписват в този протокол. Нямало възможност да впишат италианският номер или пък транзитният, трябвало постоянна табела. При посещение с регистрирана кола да представя протокол за монтаж с описани компоненти и документа на новата бутилка да и впишат номера.(Понеже инсталацията не е монтирана в специализиран сервиз ми казаха къде да отида и да ми направят опис на компонентите....явно все едно са я слагали в такъв).Новите бутилки ще могат да се ползват за период 10год. след това пак купуваме чисто нова. Няма да важат водни проби, ехографи, дефектоскопи и т.н. Това е за монтираните след 2014 год. уредби и бутилки произведени след тази дата. Официалният протокол издаден за узаконяване на уредбата важал 3 години до тогава можем да си сменим големият талон...,като четох наредбите там сроковете са до 14дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е точно така. Може би на документи да, но на практика не е.

Моята ситуация съвсем синтезирано.

 

Автомобил нов внос с временни номера. Монтирахме уредбата, на протоколоте за номер мястото остана празно. Отидох си до кат в града от който съм. Регистрира се, като още на момента в талона се вписват и двете горива. При рутинния ми преглед на около 1000км след монража на системата, хората си дописаха номера.

Нямаше никакви драми нито изречения на въпреки в КАТ (става въпрос за Варна).

 

Аз не бях на ясно с нещата, но си отидох дирекно при монтажниците и те ми обясниха този вариант. Не съм ходил предварително да питам в КАТ как е.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бях решил да съм изряден, колата беше със регистрация , но нямаше газ. Монтирах газ, издадоха ми документ, че всичко е направено според изискванията. На следващата седмица отивам да сменя табелите. Вкараха я на канал и се почна "тва брц кво ще го правим?". Обясних, че искам да го впишат в талона, и че имам документ от сервиза извършил монтажа, но уви последва "искаш да съставим комисия и да чакаш ли?". След което много бързо мирясах и талона остана само на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:punk:  поредното доказателство колко са ни скапани службите и звената работещи наужким под някакви единни нормативни актове задължителни за всички в България. Така винаги ще има "вратички" за заобикаляне...щото еди кой се е преценил така, а какво е по закон на кой ли му дреме. От цялата работа в предните три поста е ясно, колеги търсете най-лесният начин независимо законен ли е :) Да са живи и здрави всички, които дават информация за кое, как, къде и т.н. Коега ХАХО поздравявам те за справянето с "проблема" узаконяване на новопоставено АГУ, а ние с Mad' Head сме прецакани с повторно плащане на такса за издаване на нови талони в КАТ :whistle: :whistle:  е как да не мисля сега да си избия от администрацията в държавата ни по какъвто и да е начин тези 25лв. и чакане един ден. Нека ме убеди някой в ползата да си плащам данък печалба и да храня същите, като тези  дето ни прецакват щото така си тълкуват по тяхна преценка закона.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега MAD HEAD има много лесен вариант за твоето положение. Ако автомобила е бил регистриран и ти след това му монтираш АГУ ,преди да смениш табелите минаваш ГТП в който да отбележат АГУ-то и след това отиваш да я регистрираш. По този начин в КАТ няма как да ти кажат каквото и да е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свърши вече,

 

до скоро се опитвах всичко да е както трябва и както е редно..но уви или те изкарват идиот или си блъскаш главата без особен смисъл...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Септември месец... при закупуване на автомобил му сложих и ГИ, взех си бланката от газаджийте и като сменях талоните предадох копие... вече си пише в талона че съм и на гЪз :D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Да изкарам темата от прахта. Сложих ГИ и подразбрах, че се налага вписване в големия талон на новото гориво, защото се води конструктивно изменение на П.С.

Като цяло съм доста обстоятелствен и разрових и прочетох всички теми от различни форуми. В крайна сметка пише различни неща, а именно:

 

1. При поставяне на АГУ след 01.03.2014 в 14 дневен срок трябва да се впише от КАТ в големия талон.

 

2. Съгласно Наредба I-45 за регистриране на МПС, промяната на данните за вида на горивото в свидетелството за регистрация се заявява от собственика на превозното средство при извършване на първата промяна в регистрацията, настъпила след монтирането на уредба в ПС, позволяваща работата на двигателя с втечнен нефтен газ или сгъстен природен газ, но не по-късно от 3 години от първоначалната проверка по реда на Наредба Н-32.

 

Според тази наредба срока е 3 години, а не 14 дни!?!

 

3. На много места в нета пише, че се налага ПЪРВОНАЧАЛЕН ПРЕГЛЕД на АГУ-то в оторизиран пункт.

 

4. На места пише, че първоначалния преглед може да ти го направят по време на ГТП, а на други места пише, че ако не си вписал АГУ-то в големия талон и/или ако нямаш първоначален преглед на АГУ ще те върнат и няма да минеш ГТП.

 

5. В допълнение на места пише, че ти искат паспорта на газовата, а на други, че вече не бил валиден...

 

Кашата е пълна според мен и единствения вариант е смяна на държавата :)

Имам протокол за монтажа на АГУ и паспорт на уредбата.

Предпочитам да не сменям талона в момента ако имам три години за тази цел(сменях преди 3 седмици и не ми се виси пак пред КАТ).

 

Дали ще мога да мина ГТП в края на годината с протокола от монтажа и паспорта на АГУ или ще имам проблем поради липса на първоначален преглед и/или липса на вписано АГУ в големия талон?

 

Благодаря предварително,

Любо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло протокола ,който издавам за монтаж е една глупост.В него декларирам ,че всяко едно болче има евросертификат и вътре са изредени всички сертификати ...даже почти ги знам наизуст.За нов монтаж по закон можеш да минеш директно през ГТП без да минаваш преглед на бутилка тъй като бутилката е нова и има евросертификат.Та тук закона сам си противоречи.Не си признава сертификата на производителя,а признава подписа на Бай-Кольо,който даже не отваря багажника ,а приписва номера от моя протокол и си прибира 20-те лева.В такава държава живеем момчета.А пък ако някой ми каже ,че е виждал на живо водна проба ще ме застреля право в 10-та.Единственото което съм правил по молба на клиенти на стари бутилки е да ги надувам с азот на 30 бара,за да проверя клапана за свръхналягане...

 

По въпроса...отиваш в локалното ГТП и питаш..в зависимост от настроението ще ти отговорят..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре, че го има все още бай Кольо та минаваме с20 кинта, а не са измислили други джобоизпразващи процедури! Моята до преди месец когато ми беше ГТП я карах с този протокол за монтажа, тъй като бил важал до следващия преглед 1 година демек. Сега след тази 1 година

ми я регистрираха в системата, каква система един господ знае. Само знам, че не всеки пункт за ГТП може да извършва такава регистрация.На предния ми автомобил след 13 години каране на газ, бях решил да ходя за проверка на бутилката по мое желание на уж единственото място в Пловдив за такова изпитание,а от там ме върнаха с обяснението, че бутилката ми била още нова-нямала 15години.Така си я продадох нова...Това по долу е талона от прегледа.Важал за цяла Европа, което малко ме съмнява особенно в южната ни съседка, като ги знам какви са. Пък и няма една дума на английски език.За това карай си колата и си свиркай. Прекалено изпълнителни ни направиха от горе

post-32686-0-39359300-1468380809_thumb.jpg

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, че имам още един документ за газовата, който ми казаха да държа в колата и да показвам него заедно с талона за ГТП. абе въобще манджа с грозде.

post-32686-0-67809700-1468391921_thumb.jpg

post-32686-0-60445300-1468391947_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите :)

JHM, 2012г. като сложих АГУ на Версото направих като теб и си я карах до ГТП с протокола и паспорта. После на ГТП- то я узакониха, но май наистина ми казаха, че не може във всеки пункт. Този, на който ходя го има още от соц време и е към СБА - гледат колите малко по-обстойно, а на мен ми се кара изправна кола Хахах.

И сега пак така ще направя и ще изчакам до ГТП, а за вписване в КАТ има време - до 3 години кой знае какво може да се случи...Попитах за мнения, защото газаджията ми каза тичай към КАТ и аз се разрових в нета и изскочи всичката противоречива информация за промени след 01.03.2014г., относно изискване за вписване в големия талон, срокове за вписване, последователност и изискуеми документи... типично по български.

Поздрав,

Любо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Наскоро се сдобих с АГУ и сега ми предстои пътуване в Гърция. Въпроса е ,че бих желал да не си сменям големия талон възможно най дълго време- тоест 3 години. Някой знае ли дали при проверка в Гърция могат да ми направят проблем за това, че газта не е вписана като гориво в талона на колата?Първоначалния преглед също искам да го отложа за след пътуването ми, за да го направя непосредстено преди следващото ми ГТП, тъй като разбрах че 3 годишния срок за промяна на талона реално започва да тече от първоначалния преглед, а не то датата на монтаж на АГУ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Аз също сложих ГИ миналата седмица и тъй като пътувам често в чужбина това ми беше първият въпрос. Момчетата в сервиза ми казаха , че мога да карам без проблем в ЕС с документа , който те ми дадоха, Големият талон не се сменя задължително , но на следващият ГТП трябва да мина на пункт , който има сертификат за газови уредби те ще ми го впишат в големият талон за преглед и вече при евентуална пререгистрация я вписват в големият талон на колата.За Гърция не знам как стоят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега rangel111, и аз си го помислих това - да пътувам с документа от газаджиите, но той реално е на български език. Мислиш ли, че може да послужи за нещо при проверка в чужбина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, deyan_d написа:

Привет, колега rangel111, и аз си го помислих това - да пътувам с документа от газаджиите, но той реално е на български език. Мислиш ли, че може да послужи за нещо при проверка в чужбина?

Нямам идея. Аз вчера минах през Сърбия , Хърватска , Словения и Австрия - никъде никой не те пита на какво гориво караш. Единствено на излизане на Калотина ми искаха талона. Единственото което е забранено за коли с газова уредба е да се паркира на закрити паркинги. Те като впишат газовата в големият талон за преглед предполагам , че пак ще е само на български. От доста години работя в чужбина - без да съм нарушил правилата са ме спирали 2 или 3 пъти , проверяват документите на колата - дали има преглед и застраховка и това е. 

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×