zikofb 1 #41 Отговорено 28 Август, 2017 Благодаря, tonywoolf ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #42 Отговорено 29 Август, 2017 https://www.fitfreak.net/forums/fit-diy-repair-maintenance/21034-complete-obd-ii-codes-list.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zikofb 1 #43 Отговорено 29 Август, 2017 Благодаря и на ИцоД ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #44 Отговорено 14 Септември, 2017 Айде, "честито" и на мен: https://s26.postimg.org/q8isx13m1/IMG_2701.png Светна памБата днес. На снимката може да се види, изминах 26км така. Проблем в хода не усетих, но на място лееко се чува промяна в звука на двигателя. Изчистих грешката и всичко се въна по старому. Сякаш компа влиза в някакъв сервизен режим. Ясно ми е, че пак ще светне чета дори и да изчистя клапана (както съм решил). И ще трябва да се почистят и пътищата. Някой има ли идея, кой в Бургас може да го направи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #45 Отговорено 15 Септември, 2017 Както показва колегата горе, проблем с педала на газта. Същото го има и в другите раздели на Хонда. Смяна с нов или втора употреба или разглобяване и почистване и смазка на старият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #46 Отговорено 23 Септември, 2017 Днес, се хванах и почистих клапана. При свален клапан стартирах двидателя. От единия отвор духа а от другия смуче въздух, което ме накара да се замисля, че пътищата не са съвсем запушени. При мен проблема обаче се оказа друг. Когато клапана е закачен за външно захранване работи, когато е закачен за буксата - не. http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/11/SAA2E11K72100081801FAAT00.HTML На конектора между 4 и 6 имам 12V, но между 2 и 3 трябва да има 5V които обаче ги няма. Имам една молба, някой може ли да замери как е при неговата букса, дали ги има тези 5 волта на контакт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #47 Отговорено 26 Септември, 2017 До колкото разбрах, клапана се включва само при високи обороти, може би затова не съм го видял да работи на буксата понеже само я запалих и не съм давал газ, че със свален клапан бръмчи като мотофреза . Предполагам и тогава ще се появят управляващите 5V, като имам време тия дни ще проверя. Междувременно открих един добър гайд със снимки за почистването на пътищата: https://www.drive2.ru/l/6522773/ Виждам, че не е много сложно и ако имах условия където да я разхвърля бих се захванал сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #48 Отговорено 12 Ноември, 2017 Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. Картинката не е много приятна за гледане Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети, 6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nevy 0 #49 Отговорено 13 Ноември, 2017 Здравейте! От два месеца имам Хонда Джаз 1,2 78к.с. 2005г. Голямо удоволствие е да си я карам. Двигателят е тих,работи равномерно,няма придърпване или гаснене.След като изминах първите си 500километра с нея ми светна чека. При диагностика ми казаха,че показва грешка -неправилно запалване в първи цилиндър. След изчистването на грешката чекът светна точно след изминати 230км.След още 230км.сам изгасна,без да е изчиствана грешката и без да е правено нищо по колата.До днес това се случи още 2пъти в същата последователност и на същите 230 иминати километра си светва и сам си изгася чекът. Човекът,който в началото ми прави диагностиката,каза че вероятно свещите са за смяна,ако това не помогне,ще търси причина в бобини,егр и т.н. Въпросът ми е имал ли е някой от вас подобен проблем и какви стъпки е предприел. Ще съм много благодарна да споделите мнение и опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #50 Отговорено 14 Ноември, 2017 Доста често.Голям мазохизъм е да хванеш защо точно прекъсва цилиндъра.Диагностиката на Хонда показва Джазката като 8 цилиндров двигател .Прекъсването се вижда в реално време. Като цяло следва почистване на ЕГР пътищата описано и показано в темата .Смяна на 8 свещи и ако продължава проблема смяна на заден ред бобини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nevy 0 #51 Отговорено 14 Ноември, 2017 Благодаря за отговора! Ще направя всичко това и ще пиша дали и как е решен проблема. Изпратено от моят CAM-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #52 Отговорено 18 Ноември, 2017 Някой да знае сервиз в Бургас, където могат да извършат тази процедура по почистване на ЕГР пътищата? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #53 Отговорено 19 Ноември, 2017 Дано е полезно и моето мнение по темата, след поредица чудене и търсене на причините за придръпване на двигателя в ниските обороти,направих това почистване на газовите пътища и дроселовата клапа ,показано по горе, смених свещите с платинени Брикс и сега колата работи като часовник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Thorintm 0 #54 Отговорено 12 Април, 2018 Здравейте, имам Хонда джаз от две години, преди няколко месеца светна лампата за чека. Бях при общо 4 майстора на различни места. На първото място на комютърната диагностика казаха че й няма нищо и изключиха чека. След няколко км светна отново, но колата започна да придърпва след като загрее. В спряло положение тресе много. Разхода се качи. И спря да работи таблото - не отмита км и километражът не работи. Ходих при друга диагностика - след два часа ми казаха че нямаме представа какво й е. Мисля да отида в сервиза на Хонда на ботевградско шосе. Мнения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #55 Отговорено 12 Април, 2018 Отиди при Слави в Овча Купел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Thorintm 0 #56 Отговорено 12 Април, 2018 Някакъв телефон или точен адрес? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #57 Отговорено 12 Април, 2018 Най,вероятно трябва да се почистят каналите на ЕГРа. Често срещан проблем при Джаза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #58 Отговорено 12 Април, 2018 Вътре в темата има телефон и адрес. Още на първата страница! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
driter 1 #59 Отговорено 23 Юли, 2018 Моля кажете сервиз в Бургас, където могат да извършат тази процедура по почистване на ЕГР клапан и пътища? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кal 0 #60 Отговорено 26 Февруари, 2019 Колеги здрасти! Нов съм тука, обаче от скоро имам проблем с ЕГР-клапана на Хонда джаз 1.4 /2004/, играят ми оборотите след като загрее и е на свободна, понякога и гасне. На диагностика като премахна грешката, карам малко и се пооправя, но пак ми светва чека с грешка ЕГР и оборотите отново започват да играят. Разбрах от писаното по форума, че някои прибягват към почистване на "пътищата на газовете", може ли да дадете телефон или контакт на читав майстор в Пловдив, да пробвам с почистване и аз, ако някой е имал този проблем и го решил с почистване на тези пътища. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #61 Отговорено 22 Август, 2020 (Редактирано) Пускам пак поста от преди 3 години (#48), като добавям отново снимките по молба на няколко колеги които ми писаха лични съобщения. И все пак, който реши сам да се захваща с това, нека първо погледне описанието ТУК. ************************************************************************************************************************************ Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата: Без декоративен капак, гледката е малко грозновата. Трябва да се свали кутията на въздушния филтър: След това дроселовата клапа: Тук имаше доста дърпане (не, не съм забравил да махна скобите ) След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. За да падне тази пластмаса пред колекторните тръби, трябва да се развият и тези два болта отзад (до мястото на дроселовата клапа): Картинката не е много приятна за гледане. Всичко е разколачено, чудех се дали ще мога да го сглобя обрано: Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети. ************************************************************************************************************************************* Редактирано 22 Август, 2020 от MegatroniC 1 6 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #62 Отговорено 23 Август, 2020 Тая гарнитура е ламарина да ,но прегаря* и никак не е скъпа около 15 лева е и винаги я имам в магазина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #63 Отговорено 27 Август, 2020 В ибей я намерих за около 30 паунда и ми се стори скъпа. Ако знаех, че от тук може да се намери на добра цена, хич нямаше да се занимавам да я чистя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #64 Отговорено 28 Август, 2020 На колко километра е този джаз, това изглежда доста зле и според мен основния виновник е харча на масло. Моят на 80к+ беше чист на 95%, маслото не го пипа. Клапаните регулира ли ги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KroGh 17 #65 Отговорено 28 Август, 2020 В Хонда ми обявиха оригинална гарнитура ЕГР 21,60 лв и гарнитура егр плоча за 15,50 лв. Ако остане време и аз ще свърша процедурата, профилактично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #66 Отговорено 30 Август, 2020 На 28.08.2020 г. at 9:19, Rakeem написа: На колко километра е този джаз, това изглежда доста зле и според мен основния виновник е харча на масло. Моят на 80к+ беше чист на 95%, маслото не го пипа. Клапаните регулира ли ги? Имам колата от 8 години, вече подмина 160к, не гори масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KroGh 17 #67 Отговорено 24 Юни, 2021 (Редактирано) На 28.08.2020 г. at 10:20, KroGh написа: В Хонда ми обявиха оригинална гарнитура ЕГР 21,60 лв и гарнитура егр плоча за 15,50 лв. Ако остане време и аз ще свърша процедурата, профилактично Е, най-накрая остана време и за това Взех нова гарнитура и смятам изобщо да не си играя да чистя гарнитурата, а директно да я сменя. Освен плочата нещо друго трябва ли да се чисти ? Откъм колектора също ще забърша и ще изчистя каналчетата. Процедурата по свалянето я свърших в обедната почивка за 1 час, довечера ще се опитам да я сглобя и да направя тест, дано има разлика в ускорение и работа на двигателя Макар, че съм виждал и по-запушени канали по снимки Единствено не успях да развия двата болта над дросела, който държат кабелите и буксите над него.. Кръстата отвертка направо тръгва да заобля главата и се отказах, ще изчистя дросела на място със спрей и кърпа и това е. Редактирано 24 Юни, 2021 от KroGh 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #68 Отговорено 24 Юни, 2021 Виж дали можеш да почистиш и ЕГР клапана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KroGh 17 #69 Отговорено 24 Юни, 2021 ЕГР го чистих миналата година, тогава гарнитурата леко се разпокъса. Трябва да взема нова гарнитура и тогава ще чистя там.. Дросела как се чисти ? Само около клапата ли ? Нещо по-специфично ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KroGh 17 #70 Отговорено 25 Юни, 2021 Малко тест из града. Усеща се лека разлика спрямо преди, но не е нещо уау. Една идея по-рязка стана и във високите набира повече, поне така ми се стори. Но сложих бензин А100, така че не мога да преценя ефекта дали е чистенето или от бензина Извънграда ще тествам разхода тези дни да видим там дали ще има разлика. Предстои и регулиране на клапаните. Карал съм Джаз 1.4 2003. Вървеше МНОГО повече, не знам на какво се дължеше това, но като натиснеш газта направо се изправяше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KroGh 17 #71 Отговорено 8 Юли, 2021 Резултат след почистване на егр пътищата и регулиране на клапаните. Бургас-Приморско Скорост 90-110 км/ч Преди процедурата беше 5.8. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #72 Отговорено 8 Юли, 2021 По принцип егр системата е за еко история -намаляване на емисиите от ауспуха ,за харчалъка на бензин е малко субективно да има ефект ,колкото пък до 100 октановия бензин ,той е за згъстени мотори ,за да няма детонационно горене преди да го запали свеща ,за нашите обикновенни мотори ,не знам дали не са пари на вятъра .Амааа той Ванко-Фена ги знае най -добре тея работи -той да каже как е хавата ,аз само съм чувал това онова . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pip 0 #73 Отговорено 5 Ноември, 2021 На това клипче за регулиране на клапаните на L13Z1 от 4-тата минути руснакът разказва, как е сменил тънката метална гарнитура на плочата на EGR клапана с друга флуоропластова (или както се казва на български) 3.5мм, за да не се нагряват толкова входните колектори и да постъпва по-хладен въздух.Някой нещо такова да е правил, такава гарнитура може ли да се намери/изработи?Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай В 0 #74 Отговорено 15 Август, 2022 Здравейте колеги . Въпроса ми е свързан точно със почистването на колекторите ,от Бургас съм и ако има колеги от тук имали читави майстори за такива процедури във Бургас и ако има да ме насочите каде да отида благодаря 🙂 .Вече карам джазката 2-ра година 1.3 Мотора 2006 г .Още от самото копуване ми светна чека за EGR клапана почистихме го със един приятел , като видях и колко гняс излезе от охладителното блокче на клапана си представям какво ще е и по тези колектори . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове