Jump to content
B.Pavlov

Honda Ej8. Черното купе.

Recommended Posts

Нещо май не ми харесвате колата :DEто снимка на носачите.

post-20207-0-81596700-1421695054_thumb.jpg

post-20207-0-17653000-1421695066_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Количката е супер. Две бързи въпросчета: 1. С каква цел са по-студените свещи?2. Защо точно този размер гуми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - студените свещи ми ги дадоха за проба и се оказа, че с тях колата е доста по - жива.

А за гумите, всъщност  съм объркал, размера който ще взимам е 195/50/15, изпаднаха на доста добра оферта и са много хубави гумите и за тайм  атак 195/50-55 са по - добре. Със 16-ките не завиваше.

Поръчани са нови  големи тампони за носачите. След като се разберем със окачването  и спирачките, ще се събират средства за усилен съединител .

По колата освен Performance  ще има и козметични подобрения.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега колата е супер,да си я караш със здраве.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купето е екстра.няма кво да не му се хареса,освен,че няма шибедах.давай продължавай с подобренията,успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз го отчитам като минус това, че няма шибидах, но виждам, че тавана има форма за шибидах, и ще може да се резне.

Само горната му част от ламарина да се отваря.

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Тайм Атак не трябва шибидах (освен да тежи където не трябва) няма файда :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобо да си я караш с здраве и да те радва много.

Редактирано от booba
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Тайм Атак не трябва шибидах (освен да тежи където не трябва) няма файда :tooth:

Да така  е, но тя няма да е само за тайм атак,  а за всекидневно каране. Това с преправянето на тавана, е замислено нещо, но не се знае дали ще се стигне до осъществяването. 

Мерси Басе и ти твоята.

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това остава най-красивия правен сивик и умирам от яд , че махнах моя въпреки че се наводни.Разглобих го целия и нямаше една точица ръжда...Уникални коли са - както си написал - здрави,маневрени,удобни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми пристигнаха и новите тампони за носачите. RBI

post-20207-0-15243100-1421854792_thumb.jpg

post-20207-0-72591800-1421854801_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hondarulez:  :honda: Започна се

post-20207-0-17099000-1422122304_thumb.png

post-20207-0-60086500-1422122317_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По колата се работи, но бавно поради липса на финанси.

Вече отзад сме с дискове, нови тампони на носачите, нов лагер на предна дясна главина и разпънка.

По спирачките, тепърва ще има играчка, тъй като отзад са доста позапекли апаратите.

Липа, се подготвя за боя и му се възтановява захващането

post-20207-0-46969500-1422822689_thumb.jpg

post-20207-0-00046300-1422822693_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зaради здравословни причини имаше малко забавяне, но пак сме на лице.

Сложиха се джантите BSA TOP RACING с гуми Hankook Ventus S1 EVO 195/50/15 Цвета на джантите ще се смени, със GTR синьо.

Сложи се и предния лип, който се пръсна със мат, до като събера пари да боядиша него и предната броня.

Днес взех и новите накладки за предните спирачки които са за временно ползване.

Отзад апаратите трябва да се разглобят, че десния не бележи.

Моля дайте мнения. Колата на живо е по - ниска и цвета е по наситен на джантите.

post-20207-0-26312700-1423850083_thumb.jpg

post-20207-0-14958700-1423850094_thumb.jpg

post-20207-0-60998200-1423850103_thumb.jpg

post-20207-0-20836300-1423850115_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, най - накрая я измихме и полирахме ръчно.

Дори на този студен асфалт, гумите се държат много добре. Скоро минаваме  реглаж, на преден и заден мост със малко настройки, за по - добро завиване.

:)

post-20207-0-88937500-1423942619_thumb.jpg

post-20207-0-63999300-1423942632_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много готино е станало купето! Искам да те попитам с какво окачване си и с колко е свалена сега колата? Как е поведението й на пътя, т.е. комфорт, стабилност и т.н.? Питам те, защото и аз карам същото купе и съм замислил да го понижавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е амортесиори и пружини Червено Koni, но изпуснали ( така си купих колата)

Колата е ниска, точно с колко сваля, не мога да ти кажа. Поведението тъй като е доста ниска и не се влияе много от амортесиора е добро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Филма продължава, ето как :

Смених гарнитурата на Vtec-а от Бултрако

Нов горивен филтър Ashika

Центроване на делкото и оправяне на жилото на газта.

Нови предни накладки Ashika, докато събера пари за някакви ръчкаджийски.

Започна да се получава кола. Ето и малко клипчета, където най накрая Vtec-a работи 

https://www.youtube.com/watch?v=s_l2wcTnfII

https://www.youtube.com/watch?v=D-t14em_J-A

post-20207-0-16272900-1425240216_thumb.jpg

post-20207-0-37542800-1425240232_thumb.jpg

post-20207-0-15075400-1425240250_thumb.jpg

post-20207-0-72883100-1425240263_thumb.jpg

post-20207-0-63062800-1425240272_thumb.jpg

post-20207-0-16853400-1425240285_thumb.jpg

post-20207-0-68385700-1425240289_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото не го пипа за сега и нагар в гърнето няма. 

Само от старата гарнитура на V-тек-а течеше, сега се надявам от новата, да не тече. 

Забравил съм да спомена още нещо по - маловажно.

Музиката на колата е: Pioneer DEH-8400BT Доста силно радио, предна линия средни HERTZ 6-ци, отзад туба трапец 12-ка HERTZ, престои задна линия средни и отпред пищялки пак на HERTZ.

Началото на април предстои смяна на съединителя, спрял съм се на Exedy, но не знам откъде да го взема. Косер, Ауто+ или Евро 7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Цял комплект ще е. Само се чудая от къде. Косер, Ауто +, Евро 7. Също така ще взема и масло от Бултракото MTF.

и трябва да си намеря NGK Racing R 6-ци свещи. Май това ще е най трудното. Ето и една снимка на дупИто. До големия кораб.

post-20207-0-00480200-1425565455_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Последно време събирам пари  и взех свещи Brisk Racing Premium Dr14ZC 

И чисто нова предна броня, която ще я надупча за интейк и охлаждане на спирачки. И ще се ползва само за писти и за зимата.

През другото време с моята си.:)

post-20207-0-59030400-1426353412_thumb.jpg

post-20207-0-04414100-1426353423_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А номера що е от ляво да не я правиш алфа :punch:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да разчупим клишето :DНейната си броня ще влиза за боя и номера ще и е посредата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бронята се сложи, сложих интейк на 63мм, сложиха се свещите и смених радиатора, че се разтече.

Ефект от свещите определено има, но съединителя се предаде, след 15-тина дни влиза за смяна.

Сега нещо друго ме тревожи. Декемви след доста даване на газ мотора тракаше така https://www.youtube.com/watch?v=nW3UXfn-Svc, не бях в бг 1 месец, като се върнах и го запалих всичко беше утихнало. Сега на студен мотор работи ей така https://www.youtube.com/watch?v=88srRFKkkSY.

Реглаж, нямам представа кога е правен, но поне от 5 години не е.

post-20207-0-87148000-1427055356_thumb.jpg

post-20207-0-23354800-1427055380_thumb.jpg

post-20207-0-24263100-1427055398_thumb.jpg

post-20207-0-56533300-1427055410_thumb.jpg

post-20207-0-33882400-1427055424_thumb.jpg

post-20207-0-31802800-1427055437_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми пристигна и новият съединител Excedy, купен от евро 7, на феродоро и притискателя пише "'made in japan'' та дано, да не е много ментак. Утре влиза за смяна и някой други доработки.

post-20207-0-99463700-1428006028_thumb.jpg

post-20207-0-17553400-1428006038_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maлко новости от последната седмица.

Сменихме съединителя, оказа се, че колата е била със 200 мм феродо и голям претискател и маховикpost-20207-0-84206300-1428785811_thumb.jpg сега вече е със нормалния сиpost-20207-0-46615000-1428785866_thumb.jpg. До тук сме го разработили  120 км доволно по витоша и околовъстното :D :D

Изведох си от дупката на бронята до филтъра тръба да го снабдява със студен вуздух post-20207-0-32026600-1428785985_thumb.jpgpost-20207-0-49877300-1428786006_thumb.jpg

и днеска си играх с капака. Повдигнах го със 1 пръст, използвах по-дълги болтове и 15 шайби на болтpost-20207-0-85614100-1428786071_thumb.jpg.

 

post-20207-0-92236900-1428786081_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните дни, проверяваме как е общото състояние на колата.

Доста приятно започна да върви, вчера си махнах и средното гърне, останах само с крайно гърне от Rover 2.0 Дизел.

Съединителя си улегна втвърди се педала. Минахме през сепареева за малко тестове, загряхме гумите post-20207-0-05550300-1429305471_thumb.jpg и като за стокова D16Y8 със тунинг за 100 лв е доста прилична. Остана да махна музиката и на 25 ти да се видим с вас на Кондофрей.

post-20207-0-21733600-1429305875_thumb.jpg

post-20207-0-00445900-1429305879_thumb.jpg

post-20207-0-80233500-1429305943_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си оставил гумите на асвалта  :punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е перфе честито, фен ти не караше ли една графитено сива Е30 дрифтачка или се лъжа?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много колега, бъркаш ме с някой... не съм фен на дрифта.

Бяхме на Кондофрей и съм доста доволен от купенцето. Като се има предвид, че D16Y8 мотора е (мъртва си за мен) и има като тунинг само спортни свещи и интейк. Със целия интериор 20 л газ и 20 бензин с доста лошо каране на един приятел(прекъсвачи на 2-ра и 3-та) 16.6 със терминална 138.

После се прецака техниката и се пуснах с едно BMW  2.5 чип, където си карах аз и незнайно защо след толкова загряване на гумите му, се запали нещо на старта и го гръмнах. Също и Renault 19 1.8 16v  Предполагам, че колата с добър старт е към 16.4. 

 

Сега, започваме да оправяме спирачки, окачване, тампони, всичко по реда си...

И за мое голямо учудване, колата масло не хаби. От както смених, течащите гарнитури не е мръднало.. 

post-20207-0-23702100-1430421030_thumb.jpg

post-20207-0-67341200-1430421103_thumb.jpg

post-20207-0-89229700-1430421108_thumb.jpg

post-20207-0-36719400-1430421737_thumb.png

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес те видях на магистралата за София :) Много готина количка имаш. Само не разбрах, кой беше шофьора :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега. Радвам се че ти харесва.

Ами дадох на дядоми да я кара, тъй като съм на 16 и нямам книжка, чак след 7 месеца ще карам курсовете и ще съм пълноправен член на клуба.

Избягвам много да я карам колата, заради доста проблемните ушеви..П.п поръчани са части и скоро започваме по - сериозната подготовка за Jap-феста

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, ... ако някой ми обясни целта на повдигането на капака... Ще съм много благодарен.  :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въздуха в коша на двигателя образува зона на сравнително по-високо налягане спрямо това над капака. За да може да се премахне това налягане идеята е да се повдигне капака. Така се подобрява охлаждането и се намалява съпротивлението поради намаляването в разликите в наляганията.

Като караш с по-високи скорости погледни си капака. Примерно 150-160 км/ч ще забележиш как леко трепери.

Редактирано от ACID BURN
  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм това за налягането е интересно, аз го повдигнах, за да излиза топлия въздух и определено като отвориш капака след каране по магистралата е коренно различно. Благодаря ти колега за доразяснението.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След Кондофрей със хондичката ходихме по баловетеpost-20207-0-20164400-1433705504_thumb.jpgpost-20207-0-37519000-1433705516_thumb.jpg.

Kaто се върнахме веднага влезна във сервиз, за цялостен ремонт на заден десен апарат, нови болтове,гумички, буталце, щуцерчета, И механизъм за ръчната. post-20207-0-00782800-1433705706_thumb.jpg също така се оборудвахме със спирачен регулатор от VTI ( ще съм благодарен ако нямкой ми каже какво му е съотношението).post-20207-0-67054800-1433705903_thumb.jpg

Междовременно ми пристигнаха и спирачките. Дискове Brembo Max, накладки EBC Green Stuf и спирачна течност Motul RBF 660. post-20207-0-29137100-1433705852_thumb.jpgpost-20207-0-62064100-1433705866_thumb.jpg

post-20207-0-20479300-1433705882_thumb.jpg

Предстои слагане на метални спирачни маркучи, и новата течност.Ааа да не забравя и капаче за клемата на акомулатора :D :D :D :D от VTI че моето беше хванало крачета :D :D :D :Dpost-20207-0-99850300-1433705973_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Браво сигурността преди всичко  :plane:

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да напълно съм съгласен колега с тебе.  За това и вчера се сдобих със английски метални макручи на марката HEL http://helperformance.com/post-20207-0-45298900-1435321583_thumb.jpg сега доста повече ми харесва управлението. Ето и малко снимки след автомивката. 

post-20207-0-84082400-1435321752_thumb.jpg

post-20207-0-32289600-1435321813_thumb.jpg

post-20207-0-67536000-1435321820_thumb.jpg

post-20207-0-29771600-1435321827_thumb.jpg

post-20207-0-65305500-1435321834_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...