Jump to content
Sign in to follow this  
B.Pavlov

Honda Ej8. Черното купе.

Recommended Posts

След застоя е време отново да се впишем в редиците. С няколко нови играчки :P
А те са КW Coilover Variant 3 и Еngine Torque Damper.

Също така лепенките излетяха, а сините джанти с помоща на добри приятели станаха бели. Фаровете също най-накрая ги полирахме. 

 

 

post-20207-0-78772500-1441519633_thumb.jpg

post-20207-0-69945500-1441519866_thumb.jpg

post-20207-0-71882000-1441519945_thumb.jpg

post-20207-0-88756000-1441519958_thumb.jpg

post-20207-0-44720800-1441519975_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито бобка много по добре са бели....и тва окачване мале :Д 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо махна лепенките ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Страхотен избор на окачване!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Перфе е сега купето, помисли и за издишането на колата с по голям диаметър тръби

Share this post


Link to post
Share on other sites

Генерация над фи 55 външно ще убие колата и ще накара комшиите да те намразят.

Дано да си пипнал читави брембота, защото аз преди около 4 години сложих такива и доста бързо се изкривиха. :(

Edited by chris_barnes
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хахаааааа, аз се чудех къде изчезна сивия роувър, пък той бил твой. :D Интересно, че не съм мяркал купето, аз всеки ден бръмча по Малинов и Сахаров.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taкаа, Jap-феста минаpost-20207-0-65990900-1443348871_thumb.jpgpost-20207-0-33620400-1443348886_thumb.jpg, нe карахме тъй като колата не е готова. 2016 се надяваме, да и видим потенцяла. А когато почна драг-аpost-20207-0-64674500-1443348927_thumb.jpg :D :D
Генерацията, е в момент на събиране. Ще бъде на 60 мм с 2 резонатора и крайно спортно. Поведението със KW-а е много добро, но си трябват полиуретанови тампончета. Скоро ще пристигне и спирачната помпа със сервото 1 цол. Моля колегите които са го правили, да кажат, дали има някакви разлики във монтирането към купето и педала.

 

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Основният ти проблем ще е с тръбичките на спирачките. Трябва да намериш някой който прави тръби и да си направиш каквито ти трябват със съответните извивки. Ако помпата със сервото е от голяма кола - акорд, ЦРВ и тн. спирачките ти ще станат доста нервни. Пак ти казвам - с генерация на 60 колата ти ще умре.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много готина е станала. Подкрепям тезата за генерацията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз си мисля, че няма да умре колата, на моята D16Y7  генерацията е на 60 външно и си върви много добре колата.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Голямата генерация е по-добре за високите но не и за ниските. Моята е на ф60 вътрешно 2 проходни и крайно. От джапана 1.3 дето стана 1во е с генерация на 60. Та ако си мини ме и гониш само високи във витек няма проблем

Edited by Izverg
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Голямата генерация е по-добре за високите но не и за ниските. Моята е на ф60 вътрешно 2 проходни и крайно. От джапана 1.3 дето стана 1во е с генерация на 60. Та ако си мини ме и гониш само високи във витек няма проблем

Можеш ли да подплатиш думите си с някаква техническа литература? Или така си преценил, че е по-добре 60мм за високи?

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Такаа, привет :P
Последните, се бях зарекъл, че я зазимявам, но изпаднаха много хубави неща.

Започнах да си правя генерацията, но немога да си намеря гърне каквото ми трябва.
Взех си спирачна помпа със серво 1 цол.post-20207-0-60662200-1443819819_thumb.jpg Спортен волан Momo с изнесен центърpost-20207-0-86249000-1443820045_thumb.jpg и 5-точков колан TAKATApost-20207-0-77004200-1443820064_thumb.jpg и двете с хомологация. 

А и да ви покажа километража, как го направихме и свети много приятно бяло.post-20207-0-16428800-1443820115_thumb.jpg

post-20207-0-54384400-1443820031_thumb.jpg

post-20207-0-55894400-1443820073_thumb.jpg

post-20207-0-47895000-1443820101_thumb.jpg

post-20207-0-63302700-1443820107_thumb.jpg

post-20207-0-93563600-1443820208_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега Нимрод не мога да го докажа, защото нямам дино графики преди и след смяната. Мога да кажа друго. Имах гонка с англичанка d16z6 сток с кутия 4.4, срещу мен мини ме със сток генерация и ми правеше 1 кола разлика до 160км/ч. След като смених генерацията разликата беше кантар, само с нея. Това не означава, че 60 примерно е по-добре от 55 и едва ли отговаря на тезата тук, но определено е по-добре от сток. :)

Edited by Izverg
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е зазимена, но това не пречи да вземем нещо ново :P Kожени седалки от CRX post-20207-0-63654100-1447101534_thumb.jpgpost-20207-0-51965900-1447101593_thumb.jpg

Също така, се затъмниха 3-те стъкла. Другия месец живот и здраве и гърнето от STI трябва да го взема.

Набарах и полиуретан за рейкатаpost-20207-0-05565100-1447101832_thumb.jpg 

и една стара post-20207-0-83408000-1447101857_thumb.jpgснимка

post-20207-0-63125600-1447101630_thumb.jpg

post-20207-0-35722400-1447101664_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ех веднага постна седалките  :yes:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Големи благодарности на колегата който ми подари релси направени за рексови седалки, малко такива фенове останаха.

Днес сложих седалките и съм страшно доволен. Бях разглобил таблото, смених всички оплътнения на парното, филтъра и крушки. :D Бас тубата се разкара от багажника и си върнах оригиналните елипси.  Преместих пожарогасителя в краката на пасажера. Всички бели пластмаси по интериора се боядисаха черни. Някой ден и тавана ще тапицирам.

post-20207-0-12550300-1447440857_thumb.jpg

post-20207-0-15039700-1447440886_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Брутални са бравоо, трябва обаче кошан и на другата седалка

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата се прави С МЕРАК, БРАВО.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мега джанти :) харесва ми много!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намерих си липсващите капачета на ел огледалата, голям дефицит се оказаха.
Взех си от един колега гърне от STI поръчково.

post-20207-0-96434300-1449590735_thumb.jpg

post-20207-0-07909700-1449590744_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Моля те, не го слагай това на Сивика!
Продай го и с парите си купи нещо по-полезно.  ;)

 

Toчно това ще си сложа на Сивик-а. Много по - хубаво е от някой китайски боклук. Като се пооправи времето ще си сложа цялата генерация. На 63 мм със 2 резонатора. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

След време ще се слага B20-ка и няма да правя по 2 пъти генерации. Пък и нали за това, ще сложа 2 резонаторни ;) Да може да се спъне в ниските, във високите ще и е широко около вратът. Плановете за напред са, да се сложи полиуретан и да мине настройка на окачването.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз съм на това мнение, че генерация ф63 идва доста голяма  и ще имаш само загуби ако говорим за вътрешен размер. Най-много до ф60 вътрешно не повече те съветвам! В момента съм на ф60 и ми се струва, че щеше да е по-добре с по-малка 55-58мм вътрешно. А дали има някакво значение размера на дросела с размера на генерация някой знае ли ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взех си една разпънка правена за купе. Премина освежаване и я сложих, като я покарам колата ще споделя впечатление.

post-20207-0-47227200-1452875253_thumb.jpg

post-20207-0-55435000-1452875264_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

От днес сме със нова генерация на 55 мм с мека връзка, 2 резонаторни гърнета и крайно от STi.
Колата се отпуши, звука е супер плътен. Вътре е по-шумна от колкото отвънка и малко гадно, но се свиква:D
Накрая и баня получи, че от октомври беше наказана :D

post-20207-0-73988400-1454360283_thumb.jpg

post-20207-0-50864800-1454360425_thumb.jpg

post-20207-0-77378800-1454360432_thumb.jpg

post-20207-0-70132000-1454360444_thumb.jpg

post-20207-0-74622500-1454360454_thumb.jpg

post-20207-0-23820100-1454360461_thumb.jpg

post-20207-0-21996400-1454360473_thumb.jpg

post-20207-0-31022500-1454360490_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ааааа защо сте я мачкали тръбата по завойте??? сега колко Ф е, там мери ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не сме я мерили след това, но си има разлика определено.
Тръбата е огъвана на машина.

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи е толкова Ф колкото е най-тясата част... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще дам лично мнение относно мястото на резонатора. Според мен първия резонатор ще го износиш много бързо и той ще започне да работи повече като тапа от колкото като заглушител. Премести го зад втория резонатор. Аз направих същото, което направи ти и сега двигателя ми работи зле, допълнително изпускателната система е по-шумна от такава с 1 резонаторно гърне.

Мога и да обясня подробно мнението си.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Попринцип, на мястото където е първия резунатор е катализатора оригинално, а вторият е на мястото на оригиналният резoнатор.

Резонаторите вътре са проходни на дупки и има някаква вата, такаче незнам как ще действа като тапа.

А защо така да е по-шумна? :)

post-20207-0-93290600-1454417533_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Резонатора в този случай с неговата камера създава условия за бързо разширение и бързо забавяне на скоростта на газовете. Да прав си за разположенията на катализатора и резонаторното гърне, но катализатора няма камера , в която енергията на газовете да се намали. Явно при смесването на 2-ката в 1-ца и изхода от колектора към средната част на изпускателната система този резонатор кара газовете много бързо да се разширят и забавят. Тъй като при увеличаване на обема си трябва и да загубят и част от температурата си, това ги забавя още повече. Поне така ми известно в законите за динамика и термодинамика на флуйди течащи в тръби.

Преди да направя промяната с изпускателната система бях със същата по диаметър изпускателна система, но сега добавих един резонатор точно на това място, което ти си сложил своя.  Вместо колата да стане по-тиха тя стана по-шумна и по-затапена.

Този тип резонаторни гърнета, който си взел са по-добрия избор за мен лично.

Edited by ACID BURN
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да и аз съм го чувал това. По-добрия вариант е права тръба на мястото на катализатора, по желание да се комбинира с мека връзка. После резонатор на мястото дето си е стоковия. И крайното вече е ясно. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не беше мъртвец до преди няколко часа....
Една патка решила да си говори по телефона и не ни видяла.

post-20207-0-18576400-1454567105_thumb.jpg

post-20207-0-33462900-1454567119_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:puke: Съжелявам много!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кофти :( 

 

А колко ти излезна цялата генерация като цена. Мисля пролетта да сменям моята,че е изгнила от газта и си мислех за гърне с тапа,защото извън града ще ми надуе ушите. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ехее, съжалявам ... те и отзад са те шибнали. Верижна ли е причинила тая? Така като гледам... може и рамата да е крива. Дано от ГО да изплатят прилична сума и най-важното е, че всички са живи и здрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...