Jump to content
Sign in to follow this  
B.Pavlov

Honda Ej8. Черното купе.

Recommended Posts

Нещо май не ми харесвате колата :DEто снимка на носачите.

post-20207-0-81596700-1421695054_thumb.jpg

post-20207-0-17653000-1421695066_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Количката е супер. Две бързи въпросчета: 1. С каква цел са по-студените свещи?2. Защо точно този размер гуми?

Share this post


Link to post
Share on other sites

По - студените свещи ми ги дадоха за проба и се оказа, че с тях колата е доста по - жива.

А за гумите, всъщност  съм объркал, размера който ще взимам е 195/50/15, изпаднаха на доста добра оферта и са много хубави гумите и за тайм  атак 195/50-55 са по - добре. Със 16-ките не завиваше.

Поръчани са нови  големи тампони за носачите. След като се разберем със окачването  и спирачките, ще се събират средства за усилен съединител .

По колата освен Performance  ще има и козметични подобрения.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво колега колата е супер,да си я караш със здраве.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

купето е екстра.няма кво да не му се хареса,освен,че няма шибедах.давай продължавай с подобренията,успех

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, и аз го отчитам като минус това, че няма шибидах, но виждам, че тавана има форма за шибидах, и ще може да се резне.

Само горната му част от ламарина да се отваря.

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

За Тайм Атак не трябва шибидах (освен да тежи където не трябва) няма файда :tooth:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бобо да си я караш с здраве и да те радва много.

Edited by booba
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За Тайм Атак не трябва шибидах (освен да тежи където не трябва) няма файда :tooth:

Да така  е, но тя няма да е само за тайм атак,  а за всекидневно каране. Това с преправянето на тавана, е замислено нещо, но не се знае дали ще се стигне до осъществяването. 

Мерси Басе и ти твоята.

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен това остава най-красивия правен сивик и умирам от яд , че махнах моя въпреки че се наводни.Разглобих го целия и нямаше една точица ръжда...Уникални коли са - както си написал - здрави,маневрени,удобни.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ми пристигнаха и новите тампони за носачите. RBI

post-20207-0-15243100-1421854792_thumb.jpg

post-20207-0-72591800-1421854801_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hondarulez:  :honda: Започна се

post-20207-0-17099000-1422122304_thumb.png

post-20207-0-60086500-1422122317_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

По колата се работи, но бавно поради липса на финанси.

Вече отзад сме с дискове, нови тампони на носачите, нов лагер на предна дясна главина и разпънка.

По спирачките, тепърва ще има играчка, тъй като отзад са доста позапекли апаратите.

Липа, се подготвя за боя и му се възтановява захващането

post-20207-0-46969500-1422822689_thumb.jpg

post-20207-0-00046300-1422822693_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зaради здравословни причини имаше малко забавяне, но пак сме на лице.

Сложиха се джантите BSA TOP RACING с гуми Hankook Ventus S1 EVO 195/50/15 Цвета на джантите ще се смени, със GTR синьо.

Сложи се и предния лип, който се пръсна със мат, до като събера пари да боядиша него и предната броня.

Днес взех и новите накладки за предните спирачки които са за временно ползване.

Отзад апаратите трябва да се разглобят, че десния не бележи.

Моля дайте мнения. Колата на живо е по - ниска и цвета е по наситен на джантите.

post-20207-0-26312700-1423850083_thumb.jpg

post-20207-0-14958700-1423850094_thumb.jpg

post-20207-0-60998200-1423850103_thumb.jpg

post-20207-0-20836300-1423850115_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес, най - накрая я измихме и полирахме ръчно.

Дори на този студен асфалт, гумите се държат много добре. Скоро минаваме  реглаж, на преден и заден мост със малко настройки, за по - добро завиване.

:)

post-20207-0-88937500-1423942619_thumb.jpg

post-20207-0-63999300-1423942632_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, много готино е станало купето! Искам да те попитам с какво окачване си и с колко е свалена сега колата? Как е поведението й на пътя, т.е. комфорт, стабилност и т.н.? Питам те, защото и аз карам същото купе и съм замислил да го понижавам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Окачването е амортесиори и пружини Червено Koni, но изпуснали ( така си купих колата)

Колата е ниска, точно с колко сваля, не мога да ти кажа. Поведението тъй като е доста ниска и не се влияе много от амортесиора е добро.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Филма продължава, ето как :

Смених гарнитурата на Vtec-а от Бултрако

Нов горивен филтър Ashika

Центроване на делкото и оправяне на жилото на газта.

Нови предни накладки Ashika, докато събера пари за някакви ръчкаджийски.

Започна да се получава кола. Ето и малко клипчета, където най накрая Vtec-a работи 

https://www.youtube.com/watch?v=s_l2wcTnfII

https://www.youtube.com/watch?v=D-t14em_J-A

post-20207-0-16272900-1425240216_thumb.jpg

post-20207-0-37542800-1425240232_thumb.jpg

post-20207-0-15075400-1425240250_thumb.jpg

post-20207-0-72883100-1425240263_thumb.jpg

post-20207-0-63062800-1425240272_thumb.jpg

post-20207-0-16853400-1425240285_thumb.jpg

post-20207-0-68385700-1425240289_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маслото не го пипа за сега и нагар в гърнето няма. 

Само от старата гарнитура на V-тек-а течеше, сега се надявам от новата, да не тече. 

Забравил съм да спомена още нещо по - маловажно.

Музиката на колата е: Pioneer DEH-8400BT Доста силно радио, предна линия средни HERTZ 6-ци, отзад туба трапец 12-ка HERTZ, престои задна линия средни и отпред пищялки пак на HERTZ.

Началото на април предстои смяна на съединителя, спрял съм се на Exedy, но не знам откъде да го взема. Косер, Ауто+ или Евро 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цял комплект ще е. Само се чудая от къде. Косер, Ауто +, Евро 7. Също така ще взема и масло от Бултракото MTF.

и трябва да си намеря NGK Racing R 6-ци свещи. Май това ще е най трудното. Ето и една снимка на дупИто. До големия кораб.

post-20207-0-00480200-1425565455_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последно време събирам пари  и взех свещи Brisk Racing Premium Dr14ZC 

И чисто нова предна броня, която ще я надупча за интейк и охлаждане на спирачки. И ще се ползва само за писти и за зимата.

През другото време с моята си.:)

post-20207-0-59030400-1426353412_thumb.jpg

post-20207-0-04414100-1426353423_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

А номера що е от ляво да не я правиш алфа :punch:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко да разчупим клишето :DНейната си броня ще влиза за боя и номера ще и е посредата

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бронята се сложи, сложих интейк на 63мм, сложиха се свещите и смених радиатора, че се разтече.

Ефект от свещите определено има, но съединителя се предаде, след 15-тина дни влиза за смяна.

Сега нещо друго ме тревожи. Декемви след доста даване на газ мотора тракаше така https://www.youtube.com/watch?v=nW3UXfn-Svc, не бях в бг 1 месец, като се върнах и го запалих всичко беше утихнало. Сега на студен мотор работи ей така https://www.youtube.com/watch?v=88srRFKkkSY.

Реглаж, нямам представа кога е правен, но поне от 5 години не е.

post-20207-0-87148000-1427055356_thumb.jpg

post-20207-0-23354800-1427055380_thumb.jpg

post-20207-0-24263100-1427055398_thumb.jpg

post-20207-0-56533300-1427055410_thumb.jpg

post-20207-0-33882400-1427055424_thumb.jpg

post-20207-0-31802800-1427055437_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ми пристигна и новият съединител Excedy, купен от евро 7, на феродоро и притискателя пише "'made in japan'' та дано, да не е много ментак. Утре влиза за смяна и някой други доработки.

post-20207-0-99463700-1428006028_thumb.jpg

post-20207-0-17553400-1428006038_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maлко новости от последната седмица.

Сменихме съединителя, оказа се, че колата е била със 200 мм феродо и голям претискател и маховикpost-20207-0-84206300-1428785811_thumb.jpg сега вече е със нормалния сиpost-20207-0-46615000-1428785866_thumb.jpg. До тук сме го разработили  120 км доволно по витоша и околовъстното :D :D

Изведох си от дупката на бронята до филтъра тръба да го снабдява със студен вуздух post-20207-0-32026600-1428785985_thumb.jpgpost-20207-0-49877300-1428786006_thumb.jpg

и днеска си играх с капака. Повдигнах го със 1 пръст, използвах по-дълги болтове и 15 шайби на болтpost-20207-0-85614100-1428786071_thumb.jpg.

 

post-20207-0-92236900-1428786081_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последните дни, проверяваме как е общото състояние на колата.

Доста приятно започна да върви, вчера си махнах и средното гърне, останах само с крайно гърне от Rover 2.0 Дизел.

Съединителя си улегна втвърди се педала. Минахме през сепареева за малко тестове, загряхме гумите post-20207-0-05550300-1429305471_thumb.jpg и като за стокова D16Y8 със тунинг за 100 лв е доста прилична. Остана да махна музиката и на 25 ти да се видим с вас на Кондофрей.

post-20207-0-21733600-1429305875_thumb.jpg

post-20207-0-00445900-1429305879_thumb.jpg

post-20207-0-80233500-1429305943_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре си оставил гумите на асвалта  :punk:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е перфе честито, фен ти не караше ли една графитено сива Е30 дрифтачка или се лъжа?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ти много колега, бъркаш ме с някой... не съм фен на дрифта.

Бяхме на Кондофрей и съм доста доволен от купенцето. Като се има предвид, че D16Y8 мотора е (мъртва си за мен) и има като тунинг само спортни свещи и интейк. Със целия интериор 20 л газ и 20 бензин с доста лошо каране на един приятел(прекъсвачи на 2-ра и 3-та) 16.6 със терминална 138.

После се прецака техниката и се пуснах с едно BMW  2.5 чип, където си карах аз и незнайно защо след толкова загряване на гумите му, се запали нещо на старта и го гръмнах. Също и Renault 19 1.8 16v  Предполагам, че колата с добър старт е към 16.4. 

 

Сега, започваме да оправяме спирачки, окачване, тампони, всичко по реда си...

И за мое голямо учудване, колата масло не хаби. От както смених, течащите гарнитури не е мръднало.. 

post-20207-0-23702100-1430421030_thumb.jpg

post-20207-0-67341200-1430421103_thumb.jpg

post-20207-0-89229700-1430421108_thumb.jpg

post-20207-0-36719400-1430421737_thumb.png

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес те видях на магистралата за София :) Много готина количка имаш. Само не разбрах, кой беше шофьора :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега. Радвам се че ти харесва.

Ами дадох на дядоми да я кара, тъй като съм на 16 и нямам книжка, чак след 7 месеца ще карам курсовете и ще съм пълноправен член на клуба.

Избягвам много да я карам колата, заради доста проблемните ушеви..П.п поръчани са части и скоро започваме по - сериозната подготовка за Jap-феста

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само, ... ако някой ми обясни целта на повдигането на капака... Ще съм много благодарен.  :cool:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Въздуха в коша на двигателя образува зона на сравнително по-високо налягане спрямо това над капака. За да може да се премахне това налягане идеята е да се повдигне капака. Така се подобрява охлаждането и се намалява съпротивлението поради намаляването в разликите в наляганията.

Като караш с по-високи скорости погледни си капака. Примерно 150-160 км/ч ще забележиш как леко трепери.

Edited by ACID BURN
  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хмм това за налягането е интересно, аз го повдигнах, за да излиза топлия въздух и определено като отвориш капака след каране по магистралата е коренно различно. Благодаря ти колега за доразяснението.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

След Кондофрей със хондичката ходихме по баловетеpost-20207-0-20164400-1433705504_thumb.jpgpost-20207-0-37519000-1433705516_thumb.jpg.

Kaто се върнахме веднага влезна във сервиз, за цялостен ремонт на заден десен апарат, нови болтове,гумички, буталце, щуцерчета, И механизъм за ръчната. post-20207-0-00782800-1433705706_thumb.jpg също така се оборудвахме със спирачен регулатор от VTI ( ще съм благодарен ако нямкой ми каже какво му е съотношението).post-20207-0-67054800-1433705903_thumb.jpg

Междовременно ми пристигнаха и спирачките. Дискове Brembo Max, накладки EBC Green Stuf и спирачна течност Motul RBF 660. post-20207-0-29137100-1433705852_thumb.jpgpost-20207-0-62064100-1433705866_thumb.jpg

post-20207-0-20479300-1433705882_thumb.jpg

Предстои слагане на метални спирачни маркучи, и новата течност.Ааа да не забравя и капаче за клемата на акомулатора :D :D :D :D от VTI че моето беше хванало крачета :D :D :D :Dpost-20207-0-99850300-1433705973_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво сигурността преди всичко  :plane:

Edited by Izverg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да напълно съм съгласен колега с тебе.  За това и вчера се сдобих със английски метални макручи на марката HEL http://helperformance.com/post-20207-0-45298900-1435321583_thumb.jpg сега доста повече ми харесва управлението. Ето и малко снимки след автомивката. 

post-20207-0-84082400-1435321752_thumb.jpg

post-20207-0-32289600-1435321813_thumb.jpg

post-20207-0-67536000-1435321820_thumb.jpg

post-20207-0-29771600-1435321827_thumb.jpg

post-20207-0-65305500-1435321834_thumb.jpg

Edited by B.Pavlov
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...