Jump to content
karimddd

CRV мнение за покупка

Recommended Posts

Здравейте аз съм нов във форума (от снощи се регистрирах) имам няколко въпроса понеже си харесах 

 

1 Има ли някой който може да ориентира или да съдейства при покупката на CRV или FRV  от 2006 дизел за София  

тук разгледах няколко по обяви 

http://www.avtomobilni.bg/21379231054639040&avto=Honda_Cr-v

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=21417181008539291&avto=Honda_Cr-v

 

То  е ясно че не са на тези км ама да се застраховам да не излезе нещо замаскирано

 

2 Също така си харесах една която не е в София а в Пловдив дали някоя я е преглеждал ето линк към обявата http://www.avtomobilni.bg/21418573240279813&avto=Honda_Cr-v

 

Ориентирах се към хонда дизел , за мотор и ходова част то е ясно, нямам претенция дали е автомат или ръчна , предпочитам да е запазена отвътре ако може кожа е най добре но не е задължително

бюджет за колата около 11 000.

благодаря знам че ви е писнало от хора да питат дали си заслужават но мисля че правилно съм се ориентирал 

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ти да откараш колата за преглед при Омбре - прегледа беше безплатен.Само ако е без номера ще трябва да измислиш вариант за транспорт на колата до сервиза,там ще ти кажат (стават/не става).Според мен това е най-умното решение след като колата ти хареса и на място всичко изглежда ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай Слави CR-V той може да погледне тая в Пловдив :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави дизели не гледа :) Нищо им не вдявам :)

п.п. Дроне ще трябва си коригира мнението щото нищо не ме е питал :)

Редактирано от Drone
Редактирах го!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли съм кьорав или на пловдивската и намалят изминатите километри в сервизната книжка с времето? :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите ясно нещо крият тези от Пловдив по колата.

Въобще не обърнах внимание на снимката с книжката. Благодаря за напътствието

Относно това с карането до сервиз съм за , ама до никъде няма да излезе ако всяка втора до сервиз с пътна.

Затова питам тук дали някой ги е гледал да не се правят излишни гимнастики.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи отиваш при търговеца, където е колата.

Засукваш се около най-скъпата кола в къщата

И го питаш има ли временни номера, зада закараш кола до сервиз.

Според един колега, който е много печен, 99% от търговците имат такива или могат в рамките на час-два да вземат от съседа такива. За съжаление късно се светнах...

Ако ти откаже за номера значи ще ти предложи негов репатрак за пари... или тича по тъча

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави дизели не гледа :) Нищо им не вдявам :)

п.п. Дроне ще трябва си коригира мнението щото нищо не ме е питал :)

Х е близо до Й :D Той човекът искал да каже "Питай Слави". 

С временни номера или регистрация е най-доволно. Иначе платформа отиде 60-70 лева. Ама по-добре тея пари сега, отколкото 2 бона и кусур после :)

Иначе добре си се ориентирал, аз дизели не обичам, ама хубавото за тебе е, че дизелаците по обявите са фейслифтови и имат разни благинки.

 

Слави пак скромен, бяхме с него при едни търгаши да видим една бензинка, онея докарали една нафтова, лачена а у...Слави я огледа, запали я и веднага ѝ намери кусура :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да подлагам на съмнение , Явно Слави си разбира от работата  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, тя оная и дъщеря ми да я беше запалила щеше да чуе как жестоко трака демфера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 имам още един въпрос понеже сега попаднах на една в Дупница дали има някой колега който е от региона да и хвърли едно око 

Става дума за следната:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=21407331868742720

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си влезнал в правия път :)  Това хубаво ама тая няма кво да и гледаш, баси безочливото връщане на километраж, ми върни едни 300 000км, остави го на 250 000 да е, някои може и да се върже. Няма ти трябва тая кола, гаранция че има и бая неща съсипани по нея за смяна, залагам 99% че и демфера е фира затова цената и е такава. Педала на спирачките му се вижда желязото, това дали се износва така за 200 000 км пък ако ще и докато караш да си чешеш мазолите на краката в него. Отпред е удряна бронята виси фугите не пасват. Акумулатора откачен от плюса- защо беееее? Хубаво си се насочил към 3 та, щото тея луди дето искат по 15 за втора нещо не ги слушат главите, ама докато има луди да им дават така ще е, виж за 3-4 бона вече има дизелови 3 та дето си е много по приличен сув от 2 ра. Че и модерен вътре, интериора на 2 ра не го споменавам въобще, по джипово ориентиран е :) За първа не коментирам щото някои сега ще кажат ми твоята първа на кво мяса, ми на москвич на кво :)

Ето ти една много по истинска http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21404918821029644&slink=8lidfv

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Слави за предложението.

Имам един познат с който ще говоря да я погледне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, тя и на варнеската предната броня не е ок, ама тва да и е косура, вътре поне е много запазена, ако и технически е ок мисля че е много по добър и актуален избор от 2 ген.

п.п. Я да видим верно ли че ако ти чукна една точка рейтинг ще можеш да пишеш повече от два поста за ден , пък ако е вярно ще почерпиш ;)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за постовете не знаех. :punk:

Редактирано от karimddd
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха верно е :) еии браво тая опция заслужава поздравление към админите, щото не всеки които се регва в форума идва с цел да спами , някои наистина имат нужда от съвети или помощ по някои проблем и когато издумка 2 та поста а ние сме му задали някои въпроси или е пренуден да отговаря на лични или да чака следващия ден :) А така като го прецениш че не е драскач може да му "свалиш колана" :D

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,

извинявам се, че ползвам темата на колегата, но можеби е по- добре да пиша тук от колкото да пускам нова тема.

Преди известно време пуснах тема за покупка на CR-V II генерация, което беше пълна скръб и естествено незакупих. От тогава до сега всяка вечер разглеждам чужди и български сайтове надявайки се да "изпадне" читаво CR-V или ACCORD около 2006 година на нормална цена (не бързам с покупката тъй като съм много доволен от сегашния ми ACCORD и за това чакам подходящата оферта). Днес попаднах на много привлекателна обява в mobile.de, която ми се стори прекалено хубава за да е истина. Става въпрос за CR-V II 2008 година, дизел за 5450 евро. Опитах се да копирам линка тук, но нещо не ми се получи. Бих помолил някой от колегите ако може да копира линка и да ми дадете мнение как ви се вижда обявата, защото ако колата си заслужава още утре бих пратил човек да я докара.

 

Благодаря ви предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ме е изпреварил и аз за тази помислих.

По картинка е добра, но на място се преценява най-добре.

На сляпо без да я видя, не бих взел.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е, 2008 може да е първа регситрация иначе може да е произведена и 07 дори 06 но на снимки е кукла. Давам и 3 дена преди да я купя някои :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за указаното съдействие,днес се свързах с човека, който трябваше да ми я докара и когато потърсих обявата за да се обадим се оказа, че вече я няма Много жалко, вече се виждах в нея :) Търсенето продължава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е Слави, тези които са добри бързо се продават. Не можа и ден да мине....   ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ми се щеше да казвам един ден че щеше се разтрой колегата, за тва и дадох 3 ама е на , хората дебнат зад всеки ъгъл за хубаво Хонде :) Жалко, чак мен ме е яд :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Да ползвам и аз темата по един подобен въпрос. От известно време си търся някаква джипка до диапозона до 11 12 хиляди ръчка , минах през субару(хубавите бързо се купуват и остава само плявата) и съответно почнах оглеждане за Сr-v . Тоя http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21399713842377470&slink=8of2ay седи от 2 месеца (горублянски екземпляр) и тоя http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21392899326892314&slink=8of2ay . Та въпроса ми е къде да ги диагностицират при Омбре или в Юби-ко , кой от двата сервиза обслужва повече такива Сr-v-та , аз съм ходил и в двата за реглаж на клапани и дребни ремонти на  моита д16-ка  и все съм доволен. Ама за тия джипове говорим за друго поколение автомобили ,от които нищо не разбирам.

Редактирано от bezupre4niq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да и кой от двата двигателя е по-евтин за поддръжка. Нарочно гледам на газ или дизел, че само на бензин ще се разоря. Дизела 2.2 е нововъведение за хонда тогава и се колебая кои е по- надежден, по-сполучлив избор от двата.

Редактирано от bezupre4niq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходих да го гледам този вторият. Забелязах следните неща 

1 седалката на шофьора е скъсана и зашивана което е показател че не отговарят км

2 удар от предна лява част 

3 гърловината на казанчето за течност за чистачки е спукано и лепено точно до калника и е замацано с черно

4 като цяло не ми хареса и как работи мотора

5 Много външни забележки който не се виждат по снимките

и тн. 

Като цяло са склонни за преговори в цената но аз се отказах но на теб може и да ти допадне.

Надявам се да съм бил полезен,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изключително много даже . И на мене ми се стори много евтин тоя дизелак, значи няма да си правя труда да ходя даже да го гледам. Следващите дизели са по 12 бона новия вноси като сложиш такси, регистраци ,обслужване  стават най- малко 13 ++ , което не съм склонен да дам. Явно ще ходя да видя Горублянската с навигацията и газта, да вида какво ще ме налъжат там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да се хвърляш на първото което видиш, много дараци има.

За мен си реших да изчакам докато не излезне нещо що годе  запазено.

Пуснал съм заявки да се търси в чужбина , да видим до кога ще ми дойде и на мен времето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази горублянската с навигацията и газта.. просто не си прави труда да ходиш..

видът и е окаян.. много в захабена, маската от пред е крива, оплътнението на прозореца на шофьорската врата беше изгоряло и изчезнало.. все едно си го пекъл с горелка.

изглежда доста НЕподдържана.

а и на всичко отгоре е начукана от градушка... което означава че стои там от доста време..

цената е ниска.. но въпреки това не си заслужава... виж ако свалят с около 1-1,5К и си готов за някой компромиси.. става..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то явно

 

Тази горублянската с навигацията и газта.. просто не си прави труда да ходиш..

видът и е окаян.. много в захабена, маската от пред е крива, оплътнението на прозореца на шофьорската врата беше изгоряло и изчезнало.. все едно си го пекъл с горелка.

изглежда доста НЕподдържана.

а и на всичко отгоре е начукана от градушка... което означава че стои там от доста време..

цената е ниска.. но въпреки това не си заслужава... виж ако свалят с около 1-1,5К и си готов за някой компромиси.. става..

Значи от това следва че и аз отивам към режим изчакване и събиране на пари  :)  , видяло се е че за читаво CR-V 2 няма да изпадне под 12 хиляди, чакащо да му се платят всички документи и да се обслужи.

Благодаря на всички за информацията! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чудиш се бензин, дизел или бензин-газ, според мен търси читава, от друга страна погледнато всяко нещо си има плюсове и минуси. Бензина не е толкова зле откъм разход, долу-горе +2 литра спрямо дизела и поддръжката му е евтина. Моето бензиново ЦРВ гори 11 градско и около 8 извънградско, за дизела доколкото ми е известно 8-9 градско и около 6 извън града. Ако се наложи да сменяш някои части по дизела, със сигурност ще съжалиш, че си го взел, но това е божа работа. Ако си сложиш газ  излиза по-евтино, но пък читав газаджия трудно се намира. Много колеги се оплакват, че на газ им се е вдигнал много разхода, поради некомпетентна настройка, така че малко се губи смисъла, отделно е и по-голяма занимавка, ще трябва повече консумативи да сменяш и по на често.  Избора е твой, според зависи какво предпочиташ- да плащаш повече за гориво и да не се занимаваш със ремонти и сервизи/бензин/ или да плащаш по-малко за гориво и да спестяваш пари за последващи ремонти - дизел и бензин/газ. Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, вече се насочих да търся читава кола, от японските джипки в тоя ценови диапазон не е голям избора- паджеро 3 определено много чупливо, субарутата ги огледах всички, които са  на газ и 158 коньовите са пълна скръп. И оставаме на вечния въпрос ЦРВ/РАВ4 :)

Редактирано от bezupre4niq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Витара :) Кия Соренто също не е за подценяване :)

http://www.cars.bg/c1009401  кво и е, кола слънце че и дизел, че и автоматик, преди хонда са се научили как се слага автомат на дизел :) вътре ти е тихо и комфортно, на ЦРВ трябва се возиш с тапи в ушите независимо коя генерация вземеш :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на Subaru задвижването е пълна " скръп ", ... не знам. 

И няма такъФ мотор - 158 к.с.  :punk: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз взех да заглеждам това камионче Sorentoto, общо взето са добри отзивите.Защо да няма 158кс. субарута в нета е пълно с такива обяви :dunno: , пък не прочетох  някой да коментира с лошо задвижването на субару. Колега , да си гледал  това Субару http://www.cars.bg/c1023987  ?  Опп и две ЦР В някой нещо за тях  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21419880805235335&slink=8pb8vu  и  http://www.carmarket.bg/honda-cr-v-2.0i-1038725?rn=32&brand_id=39&model_id=518&year_from=2003&engine_id=1&sort=1

Редактирано от smoky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях, че колегата търси следващото поколение, ... сори... 

 

п.п. Разликата е 2 коня, ... моя грешка.  :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата хонда се вижда,че волана е претапициран и топката на скоростния лост не е оригиналната, т.е. и километрите не са актуални. За топката на скоростния лост може и да не съм прав, може на дизела и бензина да слагат различни....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на Subaru задвижването е пълна " скръп ", ... не знам. 

И няма такъФ мотор - 158 к.с.  :punk: 

Никой не оспорва проходимостта и задвижването на субару(карал съм и знам че поне на тях диференцяла е почти неунищожим), но тия екземпляри на пазара в и около СОфия  са само  италянски и от 5 на  2 им светеше енджин чека, единия гаснеше на гас.Единствентвения който харесах се продаде преди да се организирам за репатрак.И да вметна за 158-те коне - да пълна скръп са.Части само по поръчка и много чакане и  125 коньовите са много по популярни , но дизайна не ме кефи особенно.

Редактирано от bezupre4niq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...