Jump to content
Sign in to follow this  
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Преди 2 часа, maldezzar написа:

Колеги какво може да се очаква като ускорение 0-100 от Акорд със цяла генерация, спортен филтър и рефлаш? Някой замервал ли е? 

@rollin Може ли с dragy да пуснеш за справка, ако си направил рефлаша ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата добре го е написал , в реалността 1/4 mile времето пада с до 1 секунда , а не с 0.2. Тествано е много пъти.
Поздрави!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Мерси за бързите отговори, преди сегашния ми автомобил ( Тойота Селика 1.8 ввтл-и 192 к.с.) имах Сивик Таип Р FN2, като започвам да се замислям за малко по-голям автомобил, а именно Акорд 2.4 Таип С и искам да знам какво да окачвам от автомобила и как би вървял и доработки спрямо Сивика и Селиката.

Edited by maldezzar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Един CL9 с рефлаш ускорява по добре от Civic type r fn2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 51 минути, simo vtecman написа:

Един CL9 с рефлаш ускорява по добре от Civic type r fn2.

Колега горните графики и числа показват друго  :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ако говориш за моя пост, имай предвид, че това е теоретично, макар и базирано на реална Дино графика :) Сравнително сигурен съм, че за конкретната кола от графиката, за която са калибрирани изчисленията, разликата след рефлаша ще е сходна с резултатите от сметките. За друга кола обаче не мога да съм сигурен тъй като сме виждали графики с по-голямо подобрение на кривите на върт.момент и мощност. :) Както и колегата BuRn1nG отбеляза.

Edited by Pavel_Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, isullivan написа:

@rollin Може ли с dragy да пуснеш за справка, ако си направил рефлаша ?

Драгито го купих след рефлаша и реално нямам резултат измерен преди рефлаша с него, но имам замерване с Гтек и нещата бяха следните
0-100 7.9сек
402м 15.7
Тези времена са с премахнат катализатор, скорости от Type R,  лек маховик и панелен K&N филтър
След ремапа
0-100 според зависи гумите ама около 7.2 с обикновени гуми, 6.8 със семита
402м 15 сек. с обикновени гуми и 14.7 със семита
След ремапа имам и дино графика и графики от Драги-то.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ей позабравихме се малко ,моята кола е готова най-накрая.Измерването е направено в Хеед 91
Клип и графика
Поздрави на всички фенове :)

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Евала колега! Чудесна графика. Образцова. Малко подробности за карантията?

Share this post


Link to post
Share on other sites

BC rod LW

supertech piston 87.5

skunk 2 stage 3 cams

skunk XP valve spring

supertech titan retainers

Ktuned electric water pump

F20C ERL oil pump

oil 5 tower head mod

acl

Arp

cnc rbc intake mani

Ported head 

toda modify K24 exhaust

toda cam chain

hybrid racing chain tensonner

fidanza Flywheel 3.6kg

mfactory carbon sync

quaife lsd

5.06 FD

Ktuned billet shifter

AEM 400 fuel pump on An6

FuelLab regulator

Vibrant intake 3.5 inch

 

Степен около 13.5:1 ,на горивна смес 6 литра бензин 100 октона + 4 литра етанол.

Има и някои тънкости при събиране на компонентите, примерно тефлонова гарнитура на всмукател + изработени с минимален допуск шпилки за него без луфт за да се мачнат портовете.Всмукатела и главата са работени заедни за да стане прецизен мача.
Всичко по пистовия ремък е свалено,като алтернатора е единственият въртящ се компонент,без паразитни ролки.
Водни пътища Ан12 вибрант...
Мотора има още потенциал ,който ще разгърна по късно с изработна на някой къстъм части с цел сваляне на маса от валовете -> примерно в момента шайбата на вала ми е широка ,а аз съм сложил тесен ремък от Д13 и може да се редуцира масата с около 150 грама ,маховик също може да падне от 3.6кг на 2.8 (има едни на clockwise ) , зъбното колело на изпускатела ми е дебело от К20А2 ,но има едни олекотени от К20 дето са по 150 коня ...или пък може да се изработи поръчков.

Имам планове като цяло за бъдещето,но колата е тайм атак и ще вложа средстава в други компоненти докато се науча да я карам 😭

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Айде и аз да кача графиката на най бавния Акорд на националната среща :)
Dyno.thumb.jpg.4dad94b179ab23f6ba2fbe4fa1465288.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, предполагам си правил ремап, знаеш ли какво са пипали, за да постигнат тези резултати? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрасти

Ремап файла е един и същ за всички и нищо индивидуално не се прави.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днеска на 36 градуса външна температура реших да премеря колата от 100-200 понеже никога не я бях мерил.
Ясно е че жегата не е в плюс и то никак ама.... :D
69230319_564273560773176_8445014887830126592_n.thumb.png.33e845e145955944950174307c9ff984.png69646902_2389912274422731_6436259207476936704_n.thumb.png.76cf5b7b5b67177611459221c5a5dd57.png
 

Та това е.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

И аз флашнах бараката :) 

Като за 35 градусовата жега и евентуална драма с мотора мисля, че не е толко зле.

Разбира се не мина без драми. Файла беше готов(уж) и разбира се се скапа китайската пръчка за много пари(Launch), та не можахме да видим какво се случва в действителност със смесите, аванса, общо взето всичко дето ти трябва като данни. Просто записахме и мерихме и каквото стане. В последствие подкарах един HDS, но вече я бях равързал от диното и в тая жега не ни се занимаваше с колата. След като изясним какво се случва със смесите, аванса и т.н. ще се види на къде ще се развият нещата, но най-много до един изпускател, или по-вероятно модификация на VTC-то да върти поне до 40 градуса. Катализатора е на място, макар да е изключена втората сонда и може и той да тапи нещо. 

Общо взето по-важните неща са:

 - прекъсвач на 7700

 - втора ламбда сонда е изключена

 - настройките за чувствителността на педала са ясни

 - празния ход е на 750 оборота заради прословутата вибрация на празен ход -  при мене беше много слаба, но все пак я имаше

 - VTEC на 4500

 

Мерихме на 3-та, защото на 4-та загубите в автомата са съкрушителни(на прекъсвач е 250 км/ч).

IMG_20190824_142816.jpg

Edited by jijane
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Добре, а този аванс до 40 градуса как ще се настрой ако файлът на украинеца наистина е един и същ за всички ?

Edited by isullivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Украинецът не участва в ръчкането по колата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това дино на което е мерена нещо не ме кефи въобще... та той дори не усеща кик-а на втек-а.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Дино като дино - Maha MSR500. Да, наистина много хора не ги кефят тези стендове, но разни хора разни идеали. Факт е обаче, че има много сериозна повтаряемост на резултатите. Да не забравяме, че колата е автомат и кик при К24 автомат е много относително понятие. Плюс това целта не е да има кик, а просто плавно преминаване от един режим в друг неусетно. 

Edited by jijane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да така е, а и вие доста рано включвате втек-а и може от там да се позаглаждат нещата.

А как ще станат нещата с настройката на VTC или ползвате Hondata или някоя друга афтърмаркет електроника?

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Не мога да потвърдя на 100 %, но Hondata за Акорд CL9 euro автомат няма, няма и да има. Друга афтърмаркет електроника е много сложно да се инкорпорира със съществуващия компютър на колата, защото както знаем и управлението на автомата е в същия компютър и не е ясно дали ще се сработят. 

В момента колата си е с оригиналната електроника, просто оригиналния софт е променен. В оригиналния софт има 4 карти, най-образно казано,за VTC-то. За 10,20,30,40 градуса, та затова евентуално ще се гони максимума от 40 градуса. Ще видим какво ще стане.

Edited by jijane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hondata може да се подкара на нашите акорди но трябва и комп от Acura TSX фейс, има и за ръчки и за автомати като за автомата е много по-евтин. Hondata 700 USD, ECU 150-500USD в зависимост от автомат/ръчка. Друг вариант май е само комп и да се иде на дилърска Hondata, @rollin Боби има ли ? Може да се сложи и intake cam от TSX фейс и VTC до 45 градуса или VTC и intake cam от CU2.

 

Това за няколкото карти в електрониката не го знаех, може ли да дадеш повече информация ако не сте го правили с украинеца, цена, cruise-ът работи ли ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 45 минути, jijane написа:

Не мога да потвърдя на 100 %, но Hondata за Акорд CL9 euro автомат няма, няма и да има. Друга афтърмаркет електроника е много сложно да се инкорпорира със съществуващия компютър на колата, защото както знаем и управлението на автомата е в същия компютър и не е ясно дали ще се сработят. 

В момента колата си е с оригиналната електроника, просто оригиналния софт е променен. В оригиналния софт има 4 карти, най-образно казано,за VTC-то. За 10,20,30,40 градуса, та затова евентуално ще се гони максимума от 40 градуса. Ще видим какво ще стане.

Сподели ако успеете да пипнете vtc-то понеже то би трябвало да даде още повече сила в ниския и средния диапазон.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 9 часа, isullivan написа:

Hondata може да се подкара на нашите акорди но трябва и комп от Acura TSX фейс, има и за ръчки и за автомати като за автомата е много по-евтин. Hondata 700 USD, ECU 150-500USD в зависимост от автомат/ръчка. Друг вариант май е само комп и да се иде на дилърска Hondata, @rollin Боби има ли ? Може да се сложи и intake cam от TSX фейс и VTC до 45 градуса или VTC и intake cam от CU2.

 

Това за няколкото карти в електрониката не го знаех, може ли да дадеш повече информация ако не сте го правили с украинеца, цена, cruise-ът работи ли ?

Круиза си работи без проблем, то и няма причина да не работи. Круиза няма да ти работи. ако сложиш цитираният от теб комп. Не работи защото файнъла на автоматите в Америка е различен от този за Европа. Та към останалите неща като прибавиш и цената за файнъл от американка и става оле майко. Толкова пари няма как да дам за тая купчина ламарини. Интейк кам-а няма да го търся изобщо, взимам си един вал с VTC от к24а3 и VTC-то се прави на колкото искам градуса 30,40, 50 градуса.

Относно цената - упоритостта цена няма :D

Edited by jijane

Share this post


Link to post
Share on other sites

VTC то може да се издълбае на колкото искаш градуси, тънкостта ще е софтуера да вземе да го върти над 20 градуса.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като има развитие ще пиша.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още една рефлашната К24 синия рън е преди, зеления след рефлаш, нещата са много приятни. Колата има и газ там даде само 182 коня и 220Нм на гумите 😜

accord2.4-1.png

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 22 часа, maistora88 написа:

Още една рефлашната К24 синия рън е преди, зеления след рефлаш, нещата са много приятни. Колата има и газ там даде само 182 коня и 220Нм на гумите 😜

accord2.4-1.png

Колега я сподели какви са модовете освен рефлаша ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, rollin написа:

Колега я сподели какви са модовете освен рефлаша ?

 K&N филтър с премахната резонаторна филтърна кутия, изпускателен колектор, премахнат катализатор и спортни гърнета.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 37 минути, maistora88 написа:

 K&N филтър с премахната резонаторна филтърна кутия, изпускателен колектор, премахнат катализатор и спортни гърнета.

Браво, страхотен резултат!

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 37 минути, rollin написа:

Браво, страхотен резултат!

И аз и Боби бяхме изненадани от конете дето даде още преди рефлаша, а след него въпреки че не дигна кой знае колко максималните стойности, даде тяга точно където трябва. В момента разликата при ускорение и като цяло еластичноста на колата като я сравня с напълно стоковия и вид в който я взех е меко казано голяма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А изпускателя какъв е и по генерацията назад какво точно е правено?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 53 минути, rollin написа:

А изпускателя какъв е и по генерацията назад какво точно е правено?

Изпускателят е от Екстрийм Тунинг, на мястото на катализатора сложихме права тръба с втулка за ламбда сондата. Двете оригинални гърнета след катализатора ги оставихме за да не е мн шумна и веднага след второто гърне тръгва на 60мм неръждавейка и завършва със спортни китайски гърнета 😀. Оказаха се доста отпушени и шумни, и ги карам с регулиращи се тапи, на замерването на диното също е с тапите в максимално отворено положение и така си я карам, вади хубав не дразнещ звук. Без заглушаващите тапи като съм я карал ми се струва че до 4000 оборота леко се спъва и чак след 4000 се отпушва повече, явно са много отворени тия гърнета - вход 60мм, изход 100мм.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...