Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Моят Ер 3 върти до 8600 об. със стокова помпа.Какво те притеснява?

Притеснява ме , че ще махна ограничителя . ще пусна shift лампа , но все пак Акорда е на 7200 стоковия ограничител , предстои ми ремап и искам по-голям rpm range за него , защото съм пипал и скоростите и са ми от FN2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерно ще ти вдигне ограничителя,няма как да го премахнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко над 7600 си е риск за мотора(с тази ОЕМ помпа)
Слага се или К20 помпа която устисква до над 8300к но и на нея и идва тавана към 8500-600 и следва преправена Ф20Ц но това вече е за много хард тунинг.
Твоя стоков мотор, рязко ще загуби сила след 7800 об и е безмислено да се тормози нагоре.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, дай малко инфо  откъде имаш данни ,че помпата К24 няма да се справи с оборотите ,а К20 ще се справи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор започва да губи сила около 7400, на 7600 е само ръмжене.

Моята е със същите скорости, оригиналната помпа и ремап до 7600. Както Недко е споменал, освен по-високите обороти за следващата предавка, няма други ползи. 

Всичко над 7800 е риск за мотора, без значение помпата. Хода на буталото К24 е 99мм, тоест на 8000рпм ще се върти по-бързо от F20C na 9000, нищо заводско няма да издържи на тия обороти. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кому е нужно да ходи в червено, при положение че максималния въртящ момент е доста преди това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртящия момент е нещо различно от конските сили, ако я караш до върха на въртящия момент и сменяш ще те подмине и Голф2 1.8 моно :D
Реално темата е за силов тунинг и за това се цели максимално бързо ускорение.
 

Markony,

Аз лично няма как да докажа това нещо но имам силна вяра на Братушките които са го тествали и препоръчват макс обороти с ОЕМ помпа до 7600 а с К20А2(примерно) помпа до 8300
Също това казват и в Щатите.

Изчел съм тонове писания(кое вярно, кое не) и масово това е информацията.
http://afhkparts.com/shop/jdm/k20-rsx-type-s-oil-pump-kit/
https://www.hptautosport.com/products/k20a2-prb-oil-pump-kit-modified-to-fit-k24-k20z3-block
http://www.hybrid-racing.com/blog/k20k24-hybrid-engine-build/

На всякъде е описано как и защо е нужно да сменим ОЕМ помпата ако искаме над 7600об
Колегата горе също е много прав, при 99мм ход на вала, скоростта на буталото е страшна.
Аз си мисля че до 8к(К24) не би имало проблем с буталата точно(има други по слаби места) защото ОЕМ частите не са много по слаби от афтърмаркет такива, но това е само според Мен :)

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да силов тунинг е, но какво ще постигнеш в тия обороти, освен да тормозиш и мъчиш автомобила. За да гониш постоянно високи обороти (в които да има сила автомобила), автомобила трябва да е целия тунингован, а не само част от него.

 

Където ида съм че, из чужди форуми, прекъсвач на К24 (Акорд, ТСХ) е на 7600, дори при тунинговани изцяло екземпляри. Предполагам, никой не иска скъпите части и труд да отидат по дяволите за единия адреналин от няколко секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човека си иска обороти,ние го разубеждаваме.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото съм виждал само рефлашнатите стокови автомобили се въртят на 7600

Аз ако сложа нещата които съм купил ще мога да въртя без проблем на 8500.

Да не говорим че със същите части които има в дел-сол-а на Кристиян ако не се лъжа прекъсвача е над 9к и от няколко години а още не е счупен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мога да споделя до сега , FN2 скоростите са къси , изцяло променят автомобила , 0-100 прави без проблеми на 6.9секунди , усеща се обаче че има още мощност и тегли още дори и в 7200 (може би заради промяната на предавателните числа). Точно за това искам да развърта без проблеми на 7500. Тези 300 оборота има значение от тях , защото следващата скорост не изпада от Vtec. Пробвам днес 7200 е fuel cut off и колата забива нос. Идеята ми е частите в колата да могат да държат на бой до 7800-8000 , за да съм сигурен че при 7500 няма да има проблеми. Всичко изписано до тук е без флаш , без промени освен скоростна , съединител и окачване. Боби ми препоръча да сложа един колектор 4-2-1 преди да ходя за ремап и 1во това ще направя.
Поздрави на всички и весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 7600 няма да имаш проблеми щото масово до толкова ги въртят.

Нагоре вече е спорно защото има хора които казват че на пълен сток от 2-3 години назад ги въртят на 8к и нямат проблеми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мен Боби ме разочарова, като каза че не рефлашват компа на K24Z3 на американката ми  :(  .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми мойта редовно си ходеше до 7500-600 след рефлаша...никакви грижи...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук добре , някой досега успявал ли е да коригира разликата в километража , при смяна на скорости?
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш електроника от там може, ако не имаше един колега дето си беше сложил някви неща и го беше оправил ама не помня кой беше.
Иначе от електрониката в проценти си пипаш показанията както си искаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш електроника от там може, ако не имаше един колега дето си беше сложил някви неща и го беше оправил ама не помня кой беше.

Иначе от електрониката в проценти си пипаш показанията както си искаш.

Под електроника предполагам имаш предвид , програмируемо ECU?

Защото заводското май не дава да се пипат такива показания.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Трябват ми серийните номера на комплект съединител + лекия маховик на Exedy Stage 1 за Сивик тайп Р http://m.ebay.co.uk/itm/HONDA-CIVIC-2-0-TYPE-R-STAGE-1-RACING-EXEDY-CLUTCH-KIT-NEW-FLYWHEEL-PACKAGE-/261191291975?hash=item3cd036d447%3Ag%3AM4wAAMXQhuVRUa7v&_trkparms=pageci%253Ab18612f7-296c-11e7-a2f2-74dbd18095d1%257Cparentrq%253Aa34ae7d215b0a9c43835668affff0e22%257Ciid%253A8

Решил съм да сменям комплекта на Акорда, косер са официални вносители на марката и там имам хубава отстъпка. Та реших да видя ако е по-изгодно при тях да го пазарувам. Само че в програмата им за части им излиза определен съединител за Сивик тайп Р и това е. Та без парт номерата няма как да ми дадат верните части. Другото което ми се върти в главата е дали продават оригинално ексиди. Водя се от мисълта че са официален представител за БГ ама при нас всичко е възможно :) някой ако може да сподели мнение и за това.

 

Някой колега сменял ли е при ъпгрейд на машината си само съединител с маховик - идеята ми е да разбера само след тази смяна дали трябва да очаквам "по-жива" колата или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недко Rollin е сменял маховика с по лек май, пиши му на лични

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега сменял ли е при ъпгрейд на машината си само съединител с маховик - идеята ми е да разбера само след тази смяна дали трябва да очаквам "по-жива" колата или не.

Наскоро смених маховик-а с lightweight , уникална промяна просто , колата набира равномерно заради по-ниското съпротивление на тежестта му , да оборотите падат бързо , но 0-100 секунда и нещо сваля само маховика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BuRn1nG - какъв маховик използва, само той ли е сменян или целият съединител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BuRn1nG - какъв маховик използва, само той ли е сменян или целият съединител

XTD stage 1 за К20 , сменен заедно със съединител Exedy stage 1 за К20 , лошото е , че попаднах на дефектен притискател от този комплект и разказа играта и на феродовия диск и на маховика (той е доста мек като материал) . Сега ще ги връщам по гаранция , а се наложи да си върна заводския съединител и маховик - бях свикнал на новия вървеж и сега е мееега мудна с този маховик.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D
Винаги даунгрейда боли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не мога да намеря парт номерата на комплекта съединител + маховик. Търсих в сайта на Ексиди - няма подробна информация за серийни номера. Единствено в комплекта на Exedy Stage 1 за Civic Type R EP3 има следния номер HK05H1890. Предполагам, че това е на комплекта съединител, но не съм сигурен. Номера на маховика не мога да намеря.

 

Някой може ли да съдейства.

 

Номера на маховика го намерих HF02 ако някой реши да го слага, теглото му е към 3,6кг. (8lbs) остава ми парт номера на верния съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на маховика го намерих HF02 ако някой реши да го слага, теглото му е към 3,6кг. (8lbs) остава ми парт номера на верния съединител.

Сигурен ли си , че този не е само за K20? Защото аз така мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще сменям целият съединител заедно с маховика. Наясно съм че не мога да сменя само маховика

 

Колега BuRn1nG можеш ли за дадеш инфо колко см е диаметъра на маховика на К20, тъй като един от вариантите е да го поръчам от Щатите и там според кутията на транспорта ти определят цената на доставка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега BuRn1nG можеш ли за дадеш инфо колко см е диаметъра на маховика на К20, тъй като един от вариантите е да го поръчам от Щатите и там според кутията на транспорта ти определят цената на доставка.

21,5см контактен , 30,5см от върха на зъбците , драсни във вайбър може и аз да поръчам един от там 0883 302 457 Сашо :) 

Редактирано от BuRn1nG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мога да споделя до сега , FN2 скоростите са къси , изцяло променят автомобила , 0-100 прави без проблеми на 6.9секунди , усеща се обаче че има още мощност и тегли още дори и в 7200 (може би заради промяната на предавателните числа). Точно за това искам да развърта без проблеми на 7500. Тези 300 оборота има значение от тях , защото следващата скорост не изпада от Vtec. Пробвам днес 7200 е fuel cut off и колата забива нос. Идеята ми е частите в колата да могат да държат на бой до 7800-8000 , за да съм сигурен че при 7500 няма да има проблеми. Всичко изписано до тук е без флаш , без промени освен скоростна , съединител и окачване. Боби ми препоръча да сложа един колектор 4-2-1 преди да ходя за ремап и 1во това ще направя.

Поздрави на всички и весели празници!

И аз да се похваля с моята първа мини стъпка в тунинга - тази събота смених при Драго в Extreme-Tuning катализатора с резонаторно гърне. Много компетентна и добре свършена работа, а резултатът не закъсня. На идване в отсечката Стара Загора - София при почти постоянна скорост от 150-160, разход 10,2 по борд комп; на връщане - пак същата скорост, на моменти до 200, че една Алфа ми се заигра, разход 8,4 по борд комп, с единствената разлика от 20 и няколко литра по-малко гориво, в сравнение с първия курс, но пък с включен климатроник. 

Доста съм доволен и сега ми се иска да я подкарам дори още, на принципа апетита идва с яденето :D

Драго предложи като следваща стъпка да сменим и изпускателя (твърди че стоковия не е никак добър) и смята, че дори само с тези 2 промени ще усетя доста приятна разлика във вървежа, а и от коментара на колегата BuRn1nG излиза, че и Боби е на това мнение. В последствие, като последна стъпка мисля да мина и на един рефлаш при него и да спра дотук.

Между другото, с Драго коментирахме и въздушния филтър, тъй като в момента съм с хартиен и ми препоръча да сложа един панелен K&N. Това нещо каква поддръжка иска и на какъв интервал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега Power_Of_Dreams_84,

 

K&N филтъра при мен беше първото нещо което смених на тайп с-а ми. Моментална разлика се усеща - към по-добро ест :) Свалих го на 12-13К км, които навъртях за половин година главно в София - имаше следи от мръсотия на него, но като тръгнах да го пера не личеше да е много мръсен. Според мен и на 20к км щеше да е ок да го изчистя. Ако мога да си позволя да ти дам съвет - поръчай си го директно от сайта им в UK заедно с кит-а за почистване като от време на време пускат намаления 10-15 процента и може да оцелиш далаверка :) След това до Бг можеш да използваш някоя от фирмите за доставки като Gabco  - аз така направих и спестих едно 30тина лева за доставка и VAT такси директно от сайта на КН.

 

Поздрави и успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпускателния колектор го дават едно от най "лошите" неща в тая кола :D
На всякъде из света де се кара такова нещо(дали Хонда или Акура) всеки тунинг започва от там.

Аз също съм с панелен K&N и съм много доволен.
Не се лъжете да слагате интейк системи конусни филтри, рязко изчезват нютоните от средния(най използван) диапазон. Вярно нагоре се засилва, но за Акорд който се предполага, че е всекидневна кола, а не състезателна не си заслужава.

Аз за катализатора го написах преди 2 години, че след премахването му не само че ми падна разхода доволно, а и вървежа се промени, ама кой да ме послуша .... :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Драго спомена това за конусните филтри, че не ми ги препоръчва. Преди малко заръчах панелен K&N с комплект за поддръжка и в най-скоро време мисля да го посетя отново за смяна на колектора, че ми стана интересно колко точно спъва работата стоковия :D
Благодаря за коментарите и поздрави!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Power_Of_Dreams_84 - Ами доста спъва колата стоковия колектор. След 4500 оборота няма да си познаеш колата. Поне при мен имаше много добър резултат, а както няколко колеги се убеждаваме вече въпросният човек работи много качествено и е коректен. Така че действай смело.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
И Драго спомена това за конусните филтри, че не ми ги препоръчва. Преди малко заръчах панелен K&N с комплект за поддръжка и в най-скоро време мисля да го посетя отново за смяна на колектора, че ми стана интересно колко точно спъва работата стоковия :D

Благодаря за коментарите и поздрави!  

Колега от къде поръча филтъра

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И Драго спомена това за конусните филтри, че не ми ги препоръчва. Преди малко заръчах панелен K&N с комплект за поддръжка и в най-скоро време мисля да го посетя отново за смяна на колектора, че ми стана интересно колко точно спъва работата стоковия :D

Благодаря за коментарите и поздрави!  

Колега от къде поръча филтъра

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

Най-добра цена намерих тук:

https://www.avtochastionline24.bg/

 

За нашите машини номера на филтъра е 33-2276, а на почистващия комплект 99-5000EU

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Скоро ще сменям маслата и ще поръчам.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте ориентировъчна цена за колектор +/- смяната му, дали е болт он (демек ако мога да го поръчам от въпросния човек и да си го сменя във Варна) и такива нещица :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Драго ми даде цена от 900 лв. с монтаж за ден, но най-добре говорете директно с него - http://www.extreme-tuning.bg/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, той е направил вече за много К24-ки и само с поръчка може да ти го направи да пасне все едно винаги е бил там и ти сам да си го монтираш(да спестиш разходката).
Ако искаш пиши да ти дам номер за връзка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обновим темета с нещо интересно :punch:  - преди около три месеца на К24-та монтирах генерация на 63мм изработена от EXTREME TUNING. Генерацията е цяла - колектор, увит с термолента, резонатор, средно гърне и крайни гърнета на 60мм ако не се лъжа (Недко може да каже). Изключително професионална работа на човека. Беше ми обяснено на всеки въпрос за работата му. Всичко е майсторски направено и изглежда много качествено. Та, още със смяна на генерацията колата си подобри значително динамиката. Преди не се усещаше изобщо първият Витек на 4500 об. Сега имаше една идея по-добро ускорение, веднага след достигане на тези обороти. След влизане във вторият Витек вече колата си тръгваше както трябва, за жалост доста кратък сюблимен момент. Е, дойде времето и да рефлашна при Боби. За работата му е писано доста. В допълнение не знам дали мога да кажа нещо ново - определено си разбират от работата, той и сина му. Интересно ми беше какво ще извади колата преди рефлаша само с генерацията - отговорът е 185кс на колелата. Незнам колко е била със стоковата генерация. Съдейки по останалите постове и графики в темата около 10кс. е качила от нея. Сега след около 500км от вчера след рефлаша колата върви страхотно. След около 4800 об. си тръгва много хубаво. Положителните неща, които намирам от рефлаша са по-директния педал на газта, не се налага при 130-140 да сменям на по малка предавка за изпреварване, давам си газ и си отлепя много по-добре от преди. Качвам малко снимки на генерацията и диното. 

 

Генерацията

https://www.dropbox.com/s/2tdq1w93onko60q/Photo%202-24-17%2C%2011%2056%2022.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/9ufo3nywjxpij4w/Photo%202-24-17%2C%2011%2056%2057.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/xtdixuq1tpb0n95/Photo%202-27-17%2C%2015%2054%2049.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/0xvnjdh0vge1jye/Photo%202-27-17%2C%2015%2055%2043.jpg?dl=0

 

Дино графика

https://www.dropbox.com/s/c5k2i66rjoemi7c/accord.jpg?dl=0

 

Ако някой има въпроси с радост ще помогна. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега предстой и смяна на съединител, тъй като моя си свършва курса според мен. След голямо двоумене взех Exedy Stage 1 Organic clutch. Смятам да сменя и маховика с по-лек. Реших отново да е Exedy Light Flywheel около 3,6кг. е маховика. Частите идват от Англия, КИТ-а е за Civic Type R.

https://www.dropbox.com/s/6up4hx45xjlhhwr/Photo%205-31-17%2C%2013%2012%2009.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/c076yyzvhejsqk8/Photo%205-31-17%2C%2013%2012%2029.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/e6qea2z0yuy7swm/Photo%205-31-17%2C%2013%2013%2003%20%281%29.jpg?dl=0

 

След като го сменя ще пиша какви са ми впечатленията.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...