Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Ужас! Сериозно ли сравнявате вървежа на 330 с този на n22 и то в акорд?! Бмв-то сигурно е било без турбина. То хубаво сектанти, ама чак толкова... Санг йонга е Мерцедес, колкото Брембо е Брембо в България.

 

Съжалявам за офтопика. Ще се въздържам от подобни коментари за напред.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твоите думи, значи и мини купърите са коли с бмв двигатели? Колкото твоите брембо спирачки ли? Не можах да ти схвана мисълта.

Едит (vesivanova) : Извини ме, поглеждай си мненията, преди публикуване, моля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ги и двете коли в двора и сравнявам директно. Безумията, които пишете, единствено си обяснявам с някакво фанатизиране на марката. Хондата е добра кола, но едно 530d или 330d специално за вървеж няма и място за сравнение, просто е безумно... :punch:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ги и двете коли в двора и сравнявам директно. Безумията, които пишете, единствено си обяснявам с някакво фанатизиране на марката. Хондата е добра кола, но едно 530d или 330d специално за вървеж няма и място за сравнение, просто е безумно... :punch:.

 

Безумно е слабо казано. И аз съм фен на хонда, дори обмислям покупка на 7г 2.4 бензин, но съм карал и Е60.

 

Е60: 231кс

0-100 6.8с

1595кг

500 Нм/ 1750об/мин

 

Акорд:140кс

0 - 100 9.4с!

1470кг

340Нм/ 2000об/мин.

 

 

Единствения вариант Акорда да мине 530д, е да е сериозно ремапнат, а на БМВ-то да му не му работи турбината.

Дори на хартия 520d е с по-добри параметри от Акорда.

Сега, ако заговорим за цени на части и колко е чупливо Е60 е напълно отделен въпрос...

Редактирано от Labbii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова за разхода на моя мерцедес, всичко се вижда и средна скорост, и километри. Уточнявам, че колата е с250, двигател 2,2л би турбо, 204кс, 500нм. Средният ми разход за 22к километра е 7,3 л . Не искам и несмятам, че е редно във форум за хонда да се коментира надълго и на широко други автомабили ,така че ще си спестя отговорите към другите колеги. Искам само да ви пожелая весели празници и повече здраве и щастие .

post-12293-0-46142800-1482327229_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е секта колега, а факт. БМВ дава илюзия, че върви много зарадизадното предаване, отлепя веднага, но до там, казвам го от личен опит. Докато акорда (след ремап) изтегля доста. Няма смисъл да се коментира нещо без основа. Аз само искам да похваля марката, защото има потенциал в този мотор все пак това е хонда форум. И съм сигурен, че доста от колегите карат стокови пълни със сажди акорди, както беше моя, когато го взех. Но след почистване на колектори, егр.....:) и генерация изкара 151hp ( по грофика на дино), а след ремап доволните 187hp на мотора. А бмв-то ми беше 330д комби, 184hp 2003г., след ремап около 210hp. Не е замервано на дино. Еми след 180км тъпчеше, незнам вие какви бмв-та карате, но аз не съм очарован от вървеж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой кого щял да мине...? И кво кат го мине...? Хора карайте със здраве и се радвайте на колите си.Всяка една си има плюсове ,минуси и някакъв капацитет,който е хубаво да бъде тестван не по републиканска пътна мрежа,а на определени за тази цел места. А пък и акорда не беше ли от сегмента -компактен семеен (а не спортен) седан, поне аз така гледам на моя.

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в днешно време вземеш 10 едни и същи автомобила, всичките ще окажат проблеми при различни километри. Аз самия имах страшно много проблеми от бмв. Сигурен съм, че повечето от хората, каращи бмв 2 ра употреба имат, но и те като нас си обичат марката. Да, Хонда се слави със своята здравина и е доста по-удачен вариант, когато става въпрос за нещо след 6-7 години. Миналата година, Август, бях във Виена на командировка и карах служебно бмв ф92 330Xd, колата наистина е съвсем от друго измерение и не можем да отречем, че немците са гений. Хонда има много да учи в дизела. Не можем да сравняваме и цените от към части, защото при немците те са в пъти по-скъпи. Моята е със сменена генерация, спортен филтър и премахнат катализатор и виж дали е бмв, мерцедес или ауди ; ако не е над 230 коня, не може да ме изпревари каквото иска да прави. Сигурен съм, че ако можехме да се докоснем до американските мотори под името Акура, мирогледът ни щеше да е съвсем различен. Бил съм и в USA и това, което видях по улиците беше 90 % Made in Japan. В цяла латинска Америка, Канада и нагоре колите са японски главно. Това е така, защото програмите по автоматизация на производство под модела на Toyota превзеха половината свят още след 1998г. Хубави и весели празници на всички и не забравяйте да бъдете внимателни на пътя!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кача една снимка от моя километраж. Колата е Accord 7, комби, януари 2008 г

post-2415-0-04556700-1482438988_thumb.jpg

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokio, това за 113 км AVG, a какво показваше на AVG Speed за същия пробег (чисто от любопитство)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokio, това за 113 км AVG, a какво показваше на AVG Speed за същия пробег (чисто от люпопитство)?

Минимум 2/3-ти от моментната скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм обръщал внимание какво е показвал AVG, снимката е направена на магистрала, на автопилот. Същия разход съм го постигал при пътуване от Мадрид до Ямбол, също магистрално каране, колата беше седан, ако има значение. При постоянна скорост 80 км/час разхода ми пада под 4 литра при равен път.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова година!

Колеги, при демонтаж на задни амортисьори на седана трябва ли да се демонтират корите в багажника или има друг начин? По какъв начин са закрепени за купето? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за много години! Тия дни мисля да разкарам катализатора, та има ли някой, който вече го е правил да сподели какво е сложил на негово място, как е излъгал ламбда сондата и има ли някакво подобрение след цялата процедура? При мен се налага, понеже се чува доста тракане от самия катализатор и педполагам, че си е заминал. Отделна колата ми се струва, че се мъчи доста в ниските обороти, от 2000 до 3000 оборота сякаш нещо е запушено, след това развърта добре. Моторът е 2.4 бензин с ръчни скорости. Другото, което ме интересува, който е махал катализатора може ли да каже колко горе долу мога да му взема като цена, след като го сваля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предния ми Акорд (от подписа) катализатора се раздрънча без видими причини и удари и го замених с нов (120лв с труда), а стария оставих на майстора срещу 50лв. Там обаче нещата са по-нисък евро клас и алтернативите също са поносими. Относно вървенето, естествено разлика нямаше, понеже старият не беше запушен, а просто се трошеше и щеше да напълни генерацията и гърнето. Реших да не рискувам с резонатори и преходници за сондата, че с предната имах разправии.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам хората с нафтови печки дали на някой освен на мене му просвирва турбото докато е студена? Като поработи няколко минутки и млъква и не можеш да я чуеш. Естествено в този момент силно я щадя. Това се случи от началото на зимния период..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд купе американка 2007, радиото спира само на нечетни, кво ли не ръчках, не ще...Идеи как да пипна и четни, климата и тя във F , но там май няма вариант за целзий..мОтделно ключът е с продълговато червено копче PANIC и тук греда...Но радиото ми е проблем, помагайте... А и за градусите, дали няма някава клавишна комбинация, да ги обърна?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има ли Навигация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като гледам, това което може да пробваш е с ресет бутона на километража (задържане за няколко секунди, докато почне да мига) и от там да прецъкаш менюто, да видиш какво има.

Другия вариант е с бутоните на климатроника...поне при други марки е така.

В нета има такова нещо за автомобили, които са доста по-стари от тези, които караме да не говорим, че го има за автомобили, които са в пъти по-евтини от тези, които ние караме. Какво им става на тези японци, един тъп алгоритъм да бяха вкарали на някой от бутоните...

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че японците не са виновни, американските Хонди са произведени в Америка и от американци.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че японците не са виновни, американските Хонди са произведени в Америка и от американци.

Американските Хонди се сглабят в САЩ и само някои части се правят там, но не са по-лошо качество от тези на японците, почти всички части са си японско производство. Колите са си японски, просто едва ли тогава някой е мислил да прави експорт от този огромен пазар в държава като нашата, или обратното.

Въпреки това, Хюндай, Форд, Шевролет, Волксваген например, имат тази опция, с комбинация от бутони да сменят мерните единици.

Имайки предвид, че японците са гурутата на скрити комбинации от копчета, изобщо, не само при колите, ми се струва глупаво, че това го няма заложено.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не искам да споря с теб, но американските Хонди се произвеждат в Америка, с техни (американски) двигатели, скоростни кутии, интериор и екстериор. С две думи, произведени в Америка, за американци, докато изброените от теб марки произвеждат един и същ модел коли за Европа и Азия и затова имат опция за смяна на мерните единици. Аз го намирам за нормално. Ако ние произвеждахме коли само за нашия пазар, дали в тях щеше да има други мерни единици, освен тези, които ползваме тук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, повечето части за американските Акури и Хонди са произведени в Япония, с малки изключения. Знам от личен опит и разговори с официални дилъри на марките в САЩ. За разлика оттук, ако там излъжеш и те хванат, губиш лиценз, плащаш огромна глоба и отиваш в затвора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За к24, след 35 х.км на газ бе понатегнала клапани , от 0,25/0,30 бяха масово 0,15/0,20, интересно, че и входящите са мръднали.Извод, най-късно на 30 х.км регулирайте...Иначе колата е карана с 0/40 на YACCO  и всичко блестеше...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като съм новак с Хондак имам въпрос относно чистачките.

Има ли положение в което, като се поставят да работят на интервали, това да става независимо дали вали или не? Понеже предните дни, като валеше ситен сняг, явно датчика на стъклото не го отчита и чистачките не тръгват. Пробвах с всички степени на интервала.

Малко странно го обясних, но дано да сте ме разбрали, защото е много кофти. Снегът се топи в долната част по затопленото стъкло и трябва постоянно да ги активирам /чистачките/ от лоста.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под положение auto има още две положения low и hi .

Той пита не за непрекъснато действие, а на регулируеми  интервали. Мисля, че няма, на auto зависи само от датчика за дъжд и изглежда той хваща само брой капки на някаква площ...

И аз бих искал да има и положение "регулируем интервал", не автоматично...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неудобно е защото при снеговалеж трябва или да работят постоянно, или да се задействат от положението на лоста нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да се активира и при сняг, при мен си чисти. Самото Ауто не тръгва просто ей така, трябва да пуснеш лостчето. Аутото само си сменя степените, според интезитета на валежа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да се активира и при сняг, при мен си чисти. Самото Ауто не тръгва просто ей така, трябва да пуснеш лостчето. Аутото само си сменя степените, според интезитета на валежа.

То е ясно, че колегата говори за положение Auto на лостчето. При дъжд на това положение си тръгва през различни интервали в зависимост от интензитета на валежа и ако спре да вали, и чистачките спират... Той твърди, че при ситен сняг не се задействат както при дъжд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Би трябвало да се активира и при сняг, при мен си чисти. Самото Ауто не тръгва просто ей така, трябва да пуснеш лостчето. Аутото само си сменя степените, според интезитета на валежа.

То е ясно, че колегата говори за положение Auto на лостчето. При дъжд на това положение си тръгва през различни интервали в зависимост от интензитета на валежа и ако спре да вали и чистачките спират... Той твърди, че при ситен сняг не се задействат както при дъжд.

Както съм писал, при мен си чисти и на сняг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Както съм писал, при мен си чисти и на сняг.

 

Това е добре, тогава не знам при ситен сняг, дали колегата го е сложил на максимална чувствителност.

За съжаление аз няма как да го пробвам, тази зима валя един път (1 пръст сняг) и то през нощта... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ситен сняг може би, аз на големия сняг го пробвах, а и още повече, дори на ситен, карайки след друг автомобил, хвърляйки пръски изключително бързо, чистачките се пускат пак на Ауто. Въпреки това в киша и ситен или лек сняг, предпочитам сам да пускам чистачките, защото в един момент стъклото е избърсано и почва да маже кал(от чистите пътища) и тогава ти трябва течност, каквато кал предполагам няма в Англия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и почва да маже кал(от чистите пътища) и тогава ти трябва течност, каквато кал предполагам няма в Англия.

Може и да съм го споменавал, по принцип кал няма, защото почвата (поне в моя район) е глинесто/песъчлива, та лятото прах няма, която да стане на кал. Когато вали по улиците водата върви сравнително бистра. Миналата година съм мил колата 1-2 пъти...

Но това, че на запад колите, когато излизат от полето мият гумите, за да не калят е мит...По строежите може и да е така, защото ще ги глобят, знае се кой е, но иначе може да се види изнесена кал от някоя кална отбивка на по-второстепенен път, но дъждовете бързо измиват...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мокър сняг и зад някой камион при мен също се задействат чистачките Auto.Тогава датчика си отчита количеството капки или силата им на удар в стъклото,не знам точно.Аз говоря за ситния сняг, като брашно, в много студено време.

Явно няма положение на постоянна пауза, където вали, не вали те работят, а само Auto.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова година!

Колеги, при демонтаж на задни амортисьори на седана трябва ли да се демонтират корите в багажника или има друг начин? По какъв начин са закрепени за купето? 

 А на този въпрос никой не ми отговори.Някой не е ли демонтирал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махат се мокетните кори(при комбито мисля има капачета).

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При комбито има капачета, да, затова трябваше някой със седан да се включи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...