Вен_РВ1456ВС 157 #41 Отговорено 1 Декември, 2013 Хонда Сивик 8 генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #42 Отговорено 1 Декември, 2013 Здравей, iso_eu до колкото ми е известно (може и да ми грешно инфото) хобавия газовн инжекцион с обд контрол ще ми струва 1500лв. Колата пали на бензин и работи до като достигне 35-40 градуса(зависи от програмирането), при обороти над 4500-5000 минава на бензин(или започва едно смесване на газ бензин в някакво си съотношение, не съм се задълбочавал) т.е. имаме си пак разход на бензин ... колко процента остава за газчицата .... никой не знае. Според мен е грешно да се смята само разхода на газ на едни 100км а бензина къде отива ... Някой по горе спомена за "качествената газ" това води до по-честа смяна на филтри а едни такива качествени мисля че бяха доста по-вече от 20лв. Отделно като добавим и повишения конденз в гърнетата и респективно по-бързото им изгаряне.... газовите инжектори ... пак казвам според спецовете на са чак толкова надежни и се разтракват за по-малко от 25000 км.... направо ме отказаха от тази алтернатива .... не споменавам ограниченото пространство в багажника и допълнителните административни разходи по легализиране, преглед на газовата уредба... По отношение на клапаните ... моите съм ги проверил на 45000км. и бяха в границите на допустимото, но това не ме успокоява, следвам си инструкциите написани от производителя.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #43 Отговорено 1 Декември, 2013 (Редактирано) ...Големи спецове те съветват явно. Ето ти моя стария акорд - за 10 700км съм заредил 50л бензин.http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/540643.html... но нищо де, все пак някой трябва да кара и на бензин Редактирано 1 Декември, 2013 от chavdu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #44 Отговорено 1 Декември, 2013 Ако искаш добро ускорение и нисък разход си вземи дизелов акорд.Не се занимавай с бензинки и газови уредби ако искаш нисък разход на гориво.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #45 Отговорено 1 Декември, 2013 (Редактирано) Айде реклама на печките />/>/>/>/>/> Колега - didipov Хубави нжекцион не ти трябва за тази кола с ОБД - освен ако не ти го монтира някой мързелив майстор - ОБД-то да му настрои вместо него или го мързи да си купи софтуер за настройване ! Както казах за този двигател ти стига един ГИ от порядъка на 1400 - 1500 лева с монтажа. Ето примерно тази фирма е една от най-добрите като Ланди Ренцо 4 цил.автомобилна газова система Sequent 24 BRC инжектори .........................................................1 400 лв http://www.brc.bg/PRICES От там имаш само още един филтър на 15 000 км и нищо повече !/>/> Докато загрее до 30 градуса което зимно време става в най-големия студ 5-10 минути тихарчи 100 -тина грама бензин, сложи ги 200. Това за оборотите са пълни глупости />/>/>/>. И имаш максимум 1-2л. повече от колкото на бензин. Разни идеи че клапаните горят от ГИ са смехотворни />/>/>. Ай сега си сметни как за 10 -15 к си избиваш ГИ-то при разход на бензин извън града 7л и в града 10 литра />/> ПП На тези Акорди К20 бензизнките вървят много добре и са с перфектно ускорение. Никакъв дизел не ти трябва със скъпи демпфери и т.н. изгърмели турбини на минимум 400 000 км в отлично състояние />/> Редактирано 1 Декември, 2013 от iso_eu 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #46 Отговорено 2 Декември, 2013 Точно с обд контрол ми трябва, все пак карам i-vtec K20Z2,+автоматик, кое какво означава можеш сам да погледнеш. Нещата не са толкова елементарни, колкото си мислиш... Клапани никъде не съм споменавал че не трябва да се проверяват и регулират по схема, но е факт че с газова джиджавка дават по-големи отклонения ("потъват")... но това не е болка за умиране при положение че не се прескача тази точка от техническото обслужване. И да точно към ландиренцо се бях насочил .... Аз съм взел решение за себе си и не съжалявам. Всеки сам преценява според нуждите си. Ако карах предимно градско бих си взел някой малка печка защо, всеки сам се досеща, при положение че карам предимно извънградско и разходът ми на бензин е 7-8л. не виждам особенно голям смисъл да слагам газова .... защо малко сметки и личен избор....Темата безнин/газ/дизел/метан е необятна и неизчерпаема, все пак е важно колегата ffsolutions да се ориентира в обстановката и да вземе възможно най-правилното решение за себе си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ffsolutions 0 #47 Отговорено 2 Декември, 2013 Много е важно наистина къде основно ще се кара автомобилът, както и приблизително колко ще се върти за година. При всяко положение аз ще сложа газова бутилка, за да не мисля поне за разхода на гориво. Иначе съм човек, който много си пази и гледа нещата, така че регулиране на клапани и каквито и да са останали прегледи не са ми в пречка, бих ги правил дори и да не се изискват "по учебник". Но е наистина важно каква бутилка ще сложиш и как ще ти я настроят. Там вече не знам как стоят нещата. :)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #48 Отговорено 2 Декември, 2013 Давам още един глас за варианта с газов инжекцион предвид намерението на колегата да кара основно на къси разстояния Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dim_bg 1 #49 Отговорено 10 Декември, 2013 Повече от година търсех автомобил като се бях спрял точно на тези два модела като условията ми бяха да е бензин и комби.От около месец съм собственик на бензинов акорд комби с двигател К20А6,на който отпреди седмица е монтиран Г.И. LANDIRENZO без система за обмазване на клапаните,с впръскване на бензин при обороти над 4500.За момента съм доволен от избора на кола и ГИ но наблюденията ми са както писах съвсем отскоро.Автомобила се използва всеки ден 16 км градско като годишно изминавам между 13-15 хил.км при съотношение е приблизително 50/50 градско/извънградско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ffsolutions 0 #50 Отговорено 10 Декември, 2013 Благодаря, dim_bg. Ще се радвам ако дподеляш впечатленията си от автомобила по-нататък. И лека и безаварийна! :)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
'KrAsY' 5 #51 Отговорено 13 Декември, 2013 Един приятел има автоморга за японски коли и ми каза, че хонда и митсубиши са най - здравите коли за него. За мазда изказа много лошо мнение. Аз също имам опит и с 2-те марки коли и силно бих ти препоръчал акорда, но това си е лично мое мнение. Която и марка да избереш, колега, ти пожелавам успех. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #52 Отговорено 14 Декември, 2013 Един приятел има автоморга за японски коли и ми каза, че хонда и митсубиши са най - здравите коли за него. За мазда изказа много лошо мнение. Аз също имам опит и с 2-те марки коли и силно бих ти препоръчал акорда, но това си е лично мое мнение. Която и марка да избереш, колега, ти пожелавам успех. Поздрави Тоя "приятел" кара само Митсубиши-та и явно са си му легнали на сърцето. Не казвам нищо лошо за марката, но няма Митсубиши от 2003г. на нивото на Мазда 6(ако се търси ежедневна кола, а не Ево). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #53 Отговорено 14 Декември, 2013 Едно бързо мнение...лятото търсихме много Акорд 7 за един приятел...изгледахме десетки,накрая харесахме един с 2.0 мотор.В момента търсим Мазда 6 за един друг приятел...изгледахме десетки,още не сме видели читава.Според МЕН (не ангажирам никой с личните си впечатления) това са различни коли.Лично аз не бих взел Маздата ако имам избор между тези две.Акорд с 2.4 мотор...един друг агент си взе...перфектна за мен машина.Успех с покупката каквото и да решиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #54 Отговорено 15 Декември, 2013 Благодаря, dim_bg. Ще се радвам ако дподеляш впечатленията си от автомобила по-нататък. И лека и безаварийна! :)/>/>Не знам защо, ама имам чувството, че докато избереш коя от двете коли да вземеш, ще им мине модата и на двете .. Скачай смело на която и да е и двете марки са си читави, в края на краищата не вярвам да я караш доживотно тази кола, като не ти хареса избора продаваш и сменяш с друга .. Тоя "приятел" кара само Митсубиши-та и явно са си му легнали на сърцето. Не казвам нищо лошо за марката, но няма Митсубиши от 2003г. на нивото на Мазда 6(ако се търси ежедневна кола, а не Ево).Така е, ама пък тези от 2003-та са си доста над нивото на Мазда 6, и като външен вид и като вътрешно оборудване .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #55 Отговорено 15 Декември, 2013 (Редактирано) Тоя "приятел" кара само Митсубиши-та и явно са си му легнали на сърцето. Не казвам нищо лошо за марката, но няма Митсубиши от 2003г. на нивото на Мазда 6(ако се търси ежедневна кола, а не Ево). Понежe освен Акорда вече осма година карам и Митсубиши каризма- бензин с директно впръсване- GDI и до сега абсолютно никакви проблеми не е създавало. Така че до 2003 г. Митсубиши аз биn го поставил едно ниво над Мazda. PS. GDI системата на Митсубиши получи доста международни награди. После Ауди на базата на тази технология пуснаха FSI. При GDI в различните режими на работата на двигателя се използват крайно обеднени смеси, в които съотношението на въздуха и горивото достига 40:1. Разхода на гориво при 1834 кубиков двигател с 125 к.с. достига при 90 км/ч 4,8л/100. По каталог му дават 5,0/100 градско и 8,4/100 извънградско. И това през далечната 1996 г. Редактирано 15 Декември, 2013 от pendoc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #56 Отговорено 15 Декември, 2013 Обратно, разбира се, 5/100 извънградско и 8,4/100 градско по каталог. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #57 Отговорено 16 Януари, 2014 (Редактирано) Обратно, разбира се, 5/100 извънградско и 8,4/100 градско по каталог. мАСЛО ЛИ ?/>/>/>/> Айде стига ги хвали тези GDI - пълен ташак са ....освен това няма майстори за тях в БГ ! И ГИ е трудна и скъпа работа . didipov Сигурно Автоматика иска OBD ГИ - Ясно/>. като са те метнали да слагаш ОБД не зарибявай и другите за безмислени неща ! Този ОБД протокол на ГИ дали има полза от ОБД-то на твоята кола или само ти чисти грешките автоматично ??? Нещата са елементарни за знаещите ! А i-vtec също е отдавна измислен и даже пълният i-vitec не се нуждае от ОБД При правилен монтаж, наличен софтуер и настройки ! Редактирано 16 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #58 Отговорено 17 Януари, 2014 iso_eu, не са ме метнали, защото не съм слагал ГИ :D/>. Информацията, освен от нета е и от хора които се занимават професионално с монтаж на газови уредби и то точно на определени марки. Та тези хора без да ги питам ми казаха някой тънкости за които бях чел/чул а и такива за които въобще не съм подозирал ... например: тънкия момент на вкл. на изпарителя към охладителната система... инфо има много във форума, потъващите клапани на хондите, някакви подробности за самите инжектори(бързи, бавни, шумни... колко км живот имат) системата за омасляване на клапаните ... ако клиента поиска се монтира-това бяха думите на един управител на сервиз. За да ми гарантират коректна и безпроблемна работа на двигателя ми препоръчаха(то направо си беше оферта), точно определен комп, газови инжектори.... все подробности до които са достигнали опитно, наблюдавайки поведението на автомобилите и претенциите на клиентите. И не не си измислям ... показа ми списък с "проблемни" марки и модели автомобили, описани подробно с настройки, вложени елементи ... клиенти. Никъде не съм споменавал че няма да върви хондата ако и сложа газчица, но винаги има едно НО, което всеки сам си преценява. Лично аз се отказах от тази опция. НЕ АГИТИРАМ НЕ ЗАБЛУЖДАВАМ НИКОГО ... СПОДЕЛЯМ МНЕНИЕ !!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #59 Отговорено 17 Януари, 2014 Айде стига ги хвали тези GDI - пълен ташак са ........верно ли са пълен ташак това,че е по трудно поставянето на газ не прави ташак двигателя проектиран на бензин!Много добре си работят двигателчетата даже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #60 Отговорено 17 Януари, 2014 Айде стига ги хвали тези GDI - пълен ташак са ....освен това няма майстори за тях в БГ ! И ГИ е трудна и скъпа работа . Много интересно виждане за Gasoline direct injection двигателите. Не е лошо да се свържите с водещите автомобилни производители и да го споделите, за да могат навреме да спрат производството им. Същото трябва да направите и с Honda и то още сега, защото през 2015 г. стартират с три точно такава турбо двигатели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #61 Отговорено 17 Януари, 2014 Ами, който си няма проблеми си взема GDI на мицубиши и слага ГИ и после..........не се обажда никакъв ......???? :P/>:P/>:P/>Ай умната ...те си работят добре но до 10 -тина годишна възраст и то само наб ензин , след това не стават за ху....имам FSI 2 годишна без коммпресор и харчи да си е...е мамата -10тина и отгоре извън града !? ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #62 Отговорено 17 Януари, 2014 (Редактирано) Продавам си GDI-ката Требеше да е умрел преди 4 години ама още си върви, като умрел ху* и си гори под 10/100 бензин комбинирано Редактирано 17 Януари, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #63 Отговорено 18 Януари, 2014 Ай умната ...те си работят добре но до 10 -тина годишна възраст и то само наб ензин , след това не стават за ху.... имам FSI 2 годишна без коммпресор и харчи да си е...е мамата -10тина и отгоре извън града !? /> Общото между FSI на VW и GD на Mitsubishi е само принципа на работа. VW накара хората да мислят, че този тип двигатели не стават, заради нескопосаното си производство. Митсубишито при мен кара 17-та година и откакто съм го купил (8г.) никога нищо не е пипано по двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #64 Отговорено 18 Януари, 2014 (Редактирано) Нещо съм вмъкнал от скайпа без да искам първите думи. Та GDI защо не се доказаха като читави двигатели преди да излязат FSI - пък после били WAG />виновни /> дрън дрън. Нали токлова години само мицубиши имаха тази система -едва чак сега можеда се газифицира и то не отвсеки. Като им гледам ниските цените на GDI и как всеки бяга от тях незнам какво ги обичате толкова . Мицубиши много сбъркаха с тозидвигател и сбъркаха че го слагат като бензинов на PININ основно ! Краси знаем те че си върл почитател на този двигател щото си си го купил и няма как да не е хубав :D/>. Вземи го смени с паджеро с нормален двигател да видиш разликата :)/> Редактирано 18 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #65 Отговорено 18 Януари, 2014 Не, не съм върл почитател на този мотор.Просто казвам, че черното не е чак толкова черно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
californiaboy 2 #66 Отговорено 19 Януари, 2014 Не знам как се съпоставят 2 коли , които да наистина са 1 клас , но цената им е с поне 30 - 40 % различна една от друга. Маздите са доста по ефтини от Акордите и като цяло двете коли са много добри просто аз бих взел Маздата не за друго ми поне разликата в цената е осезаема. Мазда разбирасе в никакъв случай дизел - има ужастни отзиви от тези мотори на Форд. Бензиновите са много здрави и двата мотора 2.0 и 2.3 са чисто японски и са с вериги, тоест спестяваш и от обслужване освен от разликата от 2-3 хиляди лева в цената. Ако си за дизел разликата си струва вземи Акорда е с добър мотор и няма да има такива ядове поне. Моторите на Хонда бензиновите няма какво да говорим наистина са уникално здрави и издръжливи, ако бяха на една цена двете бих взел веднага Хондата , но при такава не малка разлика получаваш горе долу еднакво усещане зад волана и един клас автомобили. Другото вече е до късмет на какво ще попаднеш. Успех в търсенето че бараки има много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #67 Отговорено 19 Януари, 2014 Приятелю californiaboy, преди да напишеш такива глупости, да беше седнал да прочетеш малко информация .. Единствения напълно Японски мотор в тези Мазди е точно дизела и си е най безпроблемен .. Другите измишльотини, 2.0, 2.3 и 1.8, която си пропуснал и изтъкваш предимството, че са с верига, са си чисто фордови мотори ..Всеки ремонт, който се извършва по тях се прави с части за Форд (защото в Мазда са 3 пъти по скъпи), даже и смяната на веригата и центровката се прави със специализиран инструмент на Форд.Недей така подвежда хората, защото ще си мислят, че са си взели Мазда, пък то ще се окаже, че е Мондео .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #68 Отговорено 19 Януари, 2014 Маздите са доста по ефтини от Акордите Точно в момента май има някаква прИмоция и бензиновите акорди са с около 4 К по-евтини от аналогичните модели мазда 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #69 Отговорено 19 Януари, 2014 Точно в момента май има някаква прИмоция и бензиновите акорди са с около 4 К по-евтини от аналогичните модели мазда 6 И Accord Elegance 2.2 i-DTEC в момента се предлага на 49 990 лв, така че въпроса Honda или Mazda придобива, поне според мен, еднозначен отговор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #70 Отговорено 19 Януари, 2014 (Редактирано) За тези пари ще си докараш две чисто нови хонди от USA !/>/> Но трябва малко за доставката да се чака. />/> До колкото пък аз знам двигателя на Мазда независимо каква 3 или 6 с 2.3 си е техен и се продава в USA, един семеен приятел си докара такава чисто нова преди 3 години с 2.3 - 163 коня някъде беше и е топ двигателя на МАЗДА и да е фордоф ще е много непочтенно />/>/> Абе частите на Форд хич не са евтини - не знам от къде ги вземате , ама МотоПфое е голема работа не искам даги чувам нито Виждам че имам два Конекта дизели вече не са нови ама ....пък вършат перфектна работа и са много маневрени . докато бяха в гаранция ми горяха празни 5 литра нафта изъвн градско /> Сравнение с частите на мазда не съм правил , ама евитино във МотПфое нема /> Редактирано 19 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #71 Отговорено 24 Януари, 2014 (Редактирано) Другите измишльотини, 2.0, 2.3 и 1.8, която си пропуснал и изтъкваш предимството, че са с верига, са си чисто фордови мотори .. Недей така подвежда хората, защото ще си мислят, че са си взели Мазда, пък то ще се окаже, че е Мондео .. Кой кого подвежда не се знае - 2.3 е топ двигателя на мазда и се продава в USA на мазда 3 и 6 и двигателя е чисто японски Редактирано 24 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #72 Отговорено 24 Януари, 2014 (Редактирано) . Редактирано 24 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #73 Отговорено 24 Януари, 2014 Точно в момента май има някаква прИмоция и бензиновите акорди са с около 4 К по-евтини от аналогичните модели мазда 6 И Accord Elegance 2.2 i-DTEC в момента се предлага на 49 990 лв, така че въпроса Honda или Mazda придобива, поне според мен, еднозначен отговор. Само че не забравяйте че това са залежалите бройки от вече излизащото от производство поколение. Има нов Акорд, който незнайно кога ще дойде при нас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #74 Отговорено 24 Януари, 2014 Кой кого подвежда не се знае - 2.3 е топ двигателя на мазда и се продава в USA на мазда 3 и 6 и двигателя е чисто японски Да, и този топ двигател на Мазда, като започне да лапа масло, се ремонтира със сегменти, гумички, клапани и гарнитура на главата от Форд .. 2.3 е същият като 2.0 Дуратек, само е с по дълъг ход на буталото, иначе бутала, сегменти си стават от 2.0 мотора на Мазда, или от Дуратек .. Ти до сега видял ли си Японец, да не слага засечка против превъртане на лагерите на вала ? Това си е чисто Американска измишльотина .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #75 Отговорено 24 Януари, 2014 Голяма " прИмоция " правят нашите тарикати, Accord - a в Canada започва от 23.990 канадски долара - 1 долар = 1.30 лв. :lol:/> п.п. Още една причина, да не се купува от Бултрако... :cool:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #76 Отговорено 24 Януари, 2014 Е може да си прав, но колата и двигателя са Japan - пък може и хамериканците да са правили подобрения :P/>Не съм разглобявал двигателите им :D/>. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #77 Отговорено 24 Януари, 2014 Голяма " прИмоция " правят нашите тарикати, Accord - a в Canada започва от 23.990 канадски долара - 1 долар = 1.30 лв. /> п.п. Още една причина, да не се купува от Бултрако... /> Поради изключително високия стандарт на Българина, тука цените са по 2 И не само в Бултрако ами на всякъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #78 Отговорено 25 Януари, 2014 Е може да си прав, но колата и двигателя са Japan - пък може и хамериканците да са правили подобрения :P/>/>Не съм разглобявал двигателите им :D/>/>.Веднага те усетих, че не само не си разглобявал, ами не си ги и виждал двата мотора .. И за подобренията не си прав, Американците го катерят този Дуратек мотор още 2000г. когато Мазда още не са знаели, че продължението на Мазда 626 ще се казва Мазда 6 .. Подобренията ги правят после Японците, като само удължават хода на буталата на същия този мотор и слагат един вариатор на смукателните клапани, и ето ти 2.3 чисто "Японски" мотор ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ffsolutions 0 #79 Отговорено 25 Януари, 2014 Здравейте, колеги!Като гледам дискусията се вихри здраво! :D/> Радвам се за което, прочетох доста интересни неща! ;)/>Аз междувременно със сигурност ще съм привърженик на Хонда. Мазда ми излезе от главата, междувременно от там мина и Тойота, но си дадох сметка, че Хонда предлага най-добрия избор и надеждност!Проведох и един разговор с брат ми преди няколко дни (бая разговор си беше, 2 часа) и той успя да ми набие в главата, че трябва да си търся нещо етвино, да гори малко и да не е скъпо за поддържане (той е семеен и с дете та имаше какво да каже). За да мога да си правя кеф с жената и колата да работи за мен, а не обратното. :D/> И в тази връзка направих рязък завой на ляво към Civic 2004-2005 (фейслифта). Като видях колко просторна са я направили вътре, а същевременно е доста компатка, се хванах за главата. :o/> Моя колежка кара Jazz и в София върти 5-6 градско с 1.4 мотора... Сивика ще гори 6-7, предполагам... Та, сега да прекараме тая зима, и живот и здраве като се запролети (в началото на лятото) да скоча в една Хонда. :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #80 Отговорено 25 Януари, 2014 (Редактирано) E точно толкова нисък разход едва ли ще докара както Джаза така и Сивика градско ! />/>/> Над сивик имам наблюдения 1.6 vtec 110 к.с. автоматик Наистина е широка и удобна 5 врати ама е Английска сглобка /> извън града 6 - 6.5 max при 100 -120 км в час. Та в този ред на мисли Акорда си е акорд и няма чак толкова по висок разход да докара пък 2.0 156 к.с. ivitec е направо самолет. />/> някъде 7.0 -7.5 max извън града по магистралата /> с 5 степенен автоматик. Редактирано 25 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове