Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

Друго си е след доното А??? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика във вървежа има усеща се :) Вчера раздавахме противогази, че не можеше да се седи вътре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето един рън след диното вече:

Усеща се повече вървеж във високите. 

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че уж "оптималните" NGK ZFR5F-11 свещи по каталог не са точно за мен и минах на NGK BKR6E-11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето още 1 замерване с 1 персон и 30лв газ.

 

Клипа е къс защото ми излезе кола. Забелязах, че 3-та и 4-та ми идват малко дълги, ще трябва да сложа от рекс...

Все пак като всеки тук искам още и още poweeeeeeeeeeeeeeeerrrr

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и графиката от диното

post-448-0-53696900-1435310542_thumb.jpg

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последният момент се спрях на тези джантета. 15' 7j не сам ги мерил но от познат с такива джанти разбрах че са 7кг. Малко тежки са но аз ги вземам за нормално карне :) Снимките са малко лоши ще има и други...

11703069_1006736122694654_1190012511381911659393_1006736109361322_31261846768494

 

Мнения? :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вади стойка, обаче са от към голямата страна... не че е лошо това. Моя стил е макс 16-ка... но най ми харесва как стоят сивиците на 15-ки.

 

П.П. Странно гледайки колата останах с впечатление че са 17-ки... после виждам снимката по-добре и виждам че т'ва са 15-ки... :|

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не само на снимка се бъркат хората. Правят илюзия че са по-големи и от далеко като се загледаш...  Не сам снимал наклона на гумите, като се накачулим 4 човека и като клекне отзаде 3 градуса и застава много добре джантата в калника. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какъв размер са гумите?

Иначе много добре е застанала.

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са 195/50/15 Continental PremiumContact

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка и модел са джантите? И какво стана с фолиото на фаровете, изглеждаше много добре с него, а и с една емблема, смятам, че ще изглежда много завършена предницата, освен ако не си я махнал умишлено. Иначе купето е много добро, браво, продължавай да го правиш и гледаш така, че тия коли са вече на изчезване, за съжаление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолиото го махнах убишлено, както и емблемата. С фолио се намаляваше малко от светлината, а аз искам да ми свети нощем като през деня.... Джантите са марка Allesio 7кг. Малко са тежки ама пък са ефектни. На живо е много по-красива с тия джанти. Обмислям сега да ревизирам на ново двигателя и филма ще е голям :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си знаят :)

post-448-0-47971000-1435905859_thumb.jpg

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изрязахме и заварихме нови ламаринки където трябваше. Обработихме я и боядисахме.

 

Днес ходих на hoodride сбирка и я понапудрих

 

11667385_1010722172296049_27905013187861

post-448-0-17364800-1436031700_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вчера ми се роди първороден син или както си мислите младши хондаджия :) Да ми е жив и здрав и дано не изневери на марката ^^ 

 

Преди седмица се бях захванал да слагам задна стабилизираща щанга от ITR 18мм на купето, но не ми беше пълен комплекта. Взех долни носачи от колегата МОШ (БЛАГОДАРСКО ТОЙ СИ ЗНАЕ). Липсваха ми важните планки за захващане на щангата към купето. Доста време търсех, счупих телефони и досаждах на много колеги за тези планки( за което се извинявам :D ).... Чудото стана вчера един колега (мисля, че е регистриран тук, да си признае кой е :D) бе така добър да ми изпрати тези планки! Искам искрено да му благодаря за услугата! И така днес понеже днес съм на работа (шефа ми го сърби гъ.... сигурно за което...) след снощният запой с аверите. Реших да монтирам планките и скоро щангата като имам повече време и мераккккк.... Наложи ми се да преправям и долната разпънка която бях си направил. За сега толкова:

11752052_1017871138247819_3391663026404411752622_1017871151581151_83284587230051

 

Ще споделя мнение след като я поставя...

 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да ти живо и здраво отрочето! Да ти носи само радости и да прави колкото се може по-малко бели! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги! 

 

 

Колега Japanese fever не се бях замислил за това. Ще огледам кое как и ще измисля нещо да го направя по-здраво. По принцип не карам на писти или да си натоварвам колата в завойте. Слагам я защото я усещам задницата (може би заради големият градус 2.50 и 3 при натоварено) как се накланя и повлича колата. Аз имам и горна и долна разпънка който мога да кажа че се усещат (за долната не съм сигурен). 

Четох из форуми, че слагат планките обърнати на вътре защото било по-стабилно (което реално няма логика да е по далеко опорната точка от носача...). Ти какво мислиш по въпроса? Виж тук -> http://hybrid.honda-perf.org/tech/ITRon5G.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консултирах се и се оказа, че е смъкната от aerodeck b18c4. Може би за това е 18мм. Мерил съм я. Какви са минусите като е 18мм а не 14мм? И трябва ли да подсиля предната, сега е 21мм ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След като сложих долната разпънка планката легна точно над нея и се упира на нея (без да се напъва). При евентуално потдаване на планката тя ще я държи мисля.

post-448-0-00648700-1437376450_thumb.jpg

post-448-0-11428400-1437376739_thumb.jpg

post-448-0-74847700-1437376749_thumb.jpg

 

Ето и снимка на щангата:

post-448-0-89191100-1437376959_thumb.jpg

post-448-0-82175600-1437377312_thumb.jpg

 

А биалетките такива ли трябва да са на вид?

48830_51010_steel_rear_stabilizer_link_f

 

За кой модел точно трябва да кажа в магазина? Някой VTI?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това е хубаво да укрепиш задното магаре (пример):
 
asr.itr.012.jpg

DSCN4904.jpg

asr.24mmkit.slv-ef4_d.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря ви за полезната информация. Филма става голям. Дето се вика вместо полезно да не стане вредно. Все пак повтарям, че не я карам на писта, по принцип карам нормално. Но това не дава никаква гаранция. Някъде в интернет гледах реплика на ASR да си направиш, има си размери и всичко, та може да се пробвам. Мисля, че ще ми излезе по-ефтино.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес ще светим по-добре.

post-448-0-95098100-1437581500_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес поставих щангата. Не знам дали е правилно, но само това е като вариант без да опира някъде. Биалетките са марка 555 от аеродек (от където е и щангата). Малко зор видях с резбите на шарнирите. Трябваше с метчик да направя резбата на носачите да е 10х1.25. Крайният резултат е този. Ще я боядисам по-нататак. Мнение/критики?

post-448-0-66130600-1437832747_thumb.jpg

post-448-0-85467600-1437832760_thumb.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сам я карал много, но се усеща голяма разлика. Доста стабилна в завой и тресе човече отзад при неравност : D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналното захващане на тази щанга е съвсем различно. Както е в момента ефекта от нея е по-малък.
DSC_0336.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва необичайна чупка и не знам дали ако носача я напъва щанфата ще се извърта. Няма ли някой карал с такава... Мисля че с оригиналния захват както даде колегата LAMER за примет при мен бяма да стане. Така обарната на обратно се удря в тръбите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://youtu.be/q80p0fr5WPw

Направих едно видео докато авер клати от багажника. Забелязах че се изварта щангата при горния шарнир. Кажете така ли трябва да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че трябва да е с прав ъгъл, но при мен така упира в генерацията. Понеже биалетката е с шарнири и горе така или иначе се движи. Според мен щангата не се движи кой знае колко и дали ще е така или орав ъгъл ще действа. Аз усетих разлика скед като я сложих и не сано усетих но и чух. Гумите се чуват по проснато пр неравен път. Все едно щангата ги натиска. За напред може би ще сменя биалетките с по-къси или самата щанга, но за сега ще е така, че вече ми излезе 170лв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Филма ще се излъчи скоро и по вашите екрани  :bounce:

post-448-0-18354600-1438153850_thumb.jpg

post-448-0-21815500-1438153952_thumb.jpg

post-448-0-46202500-1438153892_thumb.jpg

post-448-0-48524800-1438153903_thumb.jpg

 

С две думи всичко по блока е сменено и балансирано! 

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Уви не... Блока е в добро състояние. Сменени са сегментите, а хунинга още му седи. Най-добрият и най-сигурен вариант бе да ги сменим, но трябваше още поне 100лв-150лв да се вложат. Истински се надявам да нямам проблеми с маслото :). Преди да го ревизираме е нямал, ама все пак ся се сгъстява...

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набавих нужните материали при смяната на двигателя. Спрях се на гарнитура за главата Elring и ангренажен ремък dayco защото от него съм доволен и е на добра цена. Тази събота ще си поизцапам ръцете. Не мисля да отнемам повече от главата защото е 11.6:1 с гарнитура от d16z6 а сега ще е с гарнитура от d16y8, която е метална и малко по-тънка. 

 

Колеги споделете с какъв инструмент центрирате съединителя. Ръчно правен, изрязан от кутия и т.н. ? Аз чух, че ставало с дълбок камък 14 но не ми се струва да става при лагера? Аз лично ще си направя от тръбичка нещо по размери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след работно време се хванах малко по-малко да бутам, та стигнах до изваждането на блока. лесно се вади на ръце даже! Направи ми впечатление, че тапата на блока м/у 2-ри и 3-ти цилиндър не беше махната! А трябва да бъде махната задължително (кой знае колко го сърби гъзЪ на "майстора" ми. За това е хубаво сам да си правиш нещата! Надявам се тази тапа или както го наричат oil control jet  да не е оказала голямо влияние на включването на витека. 

Аз съм самоук и не съм извършвал до сега такива ремонти. Надявам се накрая да запали и да няма проблеми. Колкото повече разглобявам толкова повече ми се засилва интереса и има едно голямо удовлетворение от цялата работа. Днес ще прехвърля някой части от единия на другия блок и ще го сложа. До събота трябва да бъде запален! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой компетентен да каже дали с oil control jet-a (сиреч тапата м/у 2-ри и 3-ти цилиндър за ограничаване на маслото) ако не е махната на 100% ли няма да включи витек? 

За тази говорим:

post-448-0-24355000-1438925245_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е махната нямаш втек .Няма достатъчно налягане на маслото за задействането му.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме това дали след пускането на витек няма да удари клапана в буталото. Главата е отнета 5 десети. Не знам дали преди това е отнемано от нея. Последно степента я мерихме 11.6:1 с гарнитура от d16z6. Сега ще е с гарнитура като на главата d16y8. Колегата Мош по спомен каза, че мини-мето му е било 11.8:1 и е нямал проблем, което ме успокоява. Варианта за механично пускане на витека за да проверим дали ще има поражения го отписваме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя запали и варви добре! Вече има правилен витек. На 100км е и още се разработва дет се вика... Като направи км ще му сложа масло 5w50 и отново ще мине дино.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си първия който кара с "тапата"... :D мини-ми съм виждал и на 13 степен, изкара 130к. на гуми!

А на теб ти пожелавам поне 122к... Успех  :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти. Мой авери без тапа имат 113 на колела ... Дано ориде поне 120 при мен. Грам не пуши с тоя блок! Мисля си за едни дросели ама ще видим : D

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко изненади :)

post-448-0-65588600-1439642924_thumb.jpg

post-448-0-08264000-1439642947_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...