Jump to content
Sign in to follow this  
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

Първо, браво за ентусиазма. Продължавай в същия дух. Няма да е лошо да помислиш за понижаващо окачване, щото е като джипка в момента с тия джанти и гуми и стойката се губи. Лошото което ми направи впечатление, е че си малко неграмотен и е трудно да се чете какво пишеш :(

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се за това, на работа съм с една скапана клавиатура пиша на бързо, на бързо.. Не че ме оправдава :)/>/>/>/> Намислил съм за окачване но все излиза нещо друго и отлагам и отлагам, все пак я имам от 2 месеца някъде и има още много какво да се прави по нея. До края на месеца предполагам ще оправиме ръждата по калниците. Тя не е много, за това ще стане с ламаринки. Днес ще сменям горивен филтър защото ми се струва, че от него има известно забавяне когато натисна педала за газта.Намислил съм да боядисам тези джанти, като на колата от снимката. post-448-0-08269000-1376053271.jpgКакво мислите, ще се получи ли добре, като се има на предвид вида на джантите с които съм? п.п. на снимката също се вижда и фаровете как са боядисани с черен мат.

Edited by Izverg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...привет каква се оказа причината за прекъсване работата на километража,че и моя така прави ту работи ту не :)/>.Сподели и колко ще струва кожата на предния капак

Edited by Еди Ведър

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някакви планове за двигателния отсек?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Към колегата Еди Ведър: Причината се оказа датчика на скоростната кутия под дросела се намира. По-точно буксата не дава хубав контакт. Разбрах го след като смених 3 табла и 2 датчика :D/> За кожата ще ви споделя и снимам утре, защото утре ще я прави майстора. До тук съм дал 10лв за кожата 70см.

 

Към колегата Mr.SOHC: днес смених бензиновия филтър и сега за по-голяма мощност мисля да разтържа един дросел от д16з5 останал на 60мм. Имам да сменям и капачката на делкото, че и един кабел за свещите се скъсал...

Мисля да не слагам глава от витек защото 700лв за 25 коня някак тъпо ми се струва. По добре една Б серия да вкарам. Все пак аз няма да я правя за да се гоня.

 

Не видях само мнение за промяна на цвета на джантите?

Edited by Izverg

Share this post


Link to post
Share on other sites

За промяна на дизайна на каквото и да било те съветвам да разчиташ на собствен вкус, а не утре някой да ти каже - "не изглеждат добре така тези джанти.." и ти да му вържеш и направиш промяна. Колата си е твоя, а колите и начина по който си ги правим до известна степен са отражение на наш вкус и индивидуалност. Успехи в творенията по колата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...и аз разглобявах таблото после буксата на датчика вадих и пъхах наново като я пръсках с контактен спрей но пак.Благодаря за отговора :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега Еди Ведър аз размених буксата на датчика с тази на механизма (машинката) за предните фарове и се оправи. Всичко си работи.

 

Ето снимките на обещаната кожа.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Мен лично много ме радва! Първо да споделя колко пари ми излезе. Дадох 10лв за кожата 70см еластична и 35лв за направата, общо 45лв. На майстора му отне 6 часа но чакането найстина си струва! Направено е доста кадърно с кантове и кабзи за да може да се опъне. Предполагам, че може да се направи и по-добре от това което съм направил аз с тия бели ластици... Другото, което забелязах е, че когато вали сигурно ще се отича по гредата и/или трябва да се направят дупки за да не се събира водата отпред.

Говорил съм с шивача и няма да има проблем да изработи още бройки ако някой реши. Все пак вече 1 път като го е направил 2-рия и т.н. ще са доста по-добри предполагам :)/>)

 

Вие какво мислите?

Edited by Izverg
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мислих си да срежа една вътрешна гума на кола и да я позлвам нея или някакъв силикон...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Купето е станало супер колега и определено тази кожа и ходи сега ако сложиш и халогени грешка няма да има не че сега има :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Радвам се, че ви харесва и на вас. Надявам се да я направя уникална! Вчера се заиграх с тия ластици и ги смених с по здрави, и ги увих с алуминиево фолио. Целата е да не се допират до толи детайли и евентуално ако се допре да не се скъса. Ето какво се получи:Остана ми доста фолио и реших да мина и тръбата за филтъра:Това за сега, тия дни ще се пускаме на моренце и като се върна ще продължа, че тая ръзда ме драсни вече!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето какво се получи:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Остана ми доста фолио и реших да мина и тръбата за филтъра:

Публикувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с фолиото на тръбата е fail , по-добре го разкарай:)Относно джантите ти , няма как да изглеждат като онези на снимката - реално нямат борд който да полираш.И понеже аз карам с такива като на снимката , която гониш като резултат , ще ти кажа от личен опит да не се занимаваш - доста поддръжка искат полираните джанти.Имам познат дето продава Д16-кова глава , какви са тия суми от 700лв за които говориш? Доста по-евтина е главата.Относно съветите за окачването от колегите , внимавай със свалянето на колата.Вярно,визията е по-добра ама возията е ВГЗ.След което почва да ти скърца цялата кола, кефът от возенето изчезва......пак ти говоря от личен опит:)

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може би си прав за фолиото няма да има ефект след, като няма преграда. За джантите разбрах, че няма да станат, като на снимката но поне ще ги пребоядисам в друг цвят, стига да реша какъв. Колкото до окачването съм намислил да сложа регулируемо но ще е към септември. Тия 700лв ги споменах, като сметнеш не само витек глават а ми всмукател, компютър, делко и т.н. Знам, че мога да се размина само с витек глава и настройка на компютъра но няма да е като оригиналния з6 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Малко снимки от морето...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

и най хубавото чувство... :rolleyes:/>/>

Публикувано изображение

 

 

Веднага след като се върнах се захванах с поставянето на спортните пружините H&R червени 40/40мм.

Предната линия преди:

post-448-0-48259700-1377155907.jpg

След:

post-448-0-30045900-1377155932.jpg

Задната линия преди:

post-448-0-16529100-1377155896.jpg

След:post-448-0-38348100-1377155923.jpg

 

И крайния резултат е:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Другото което направих е да махна спортния филтър и върна обратно оригиналната кутия за въздушния филтър. Сега ще си търся К&Н за нея. Изработихме и щампа "сивик" за кожата отпред, за да стане досущ, като оригинала

Вчера я занесох на майстор да ми махне ръждата която се вижда на снимките. То днес се очаква да е готова, че ме чака китосване и боядисване :)/>

Edited by Izverg
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, на моя оригинал е с бродерия ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги!!!/>/>/> Купенцето се разви доста от последните дни. Изкърпихме, където имаше нужда и вече няма ръжда по веждите! :angry:/>/>/>

Не съм професионалист в китването и боядисването но ми се струва, че се получи доста добре:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Поставихме и щампа на кожата с надпис "CIVIC"

Публикувано изображение

И да се похваля... вече е с нови ветробрани благодарение на колегата Izanagi ! :P/>/>/>

Публикувано изображение

 

И една малка гъзарийка...

Публикувано изображение

 

Поръчани са още - преден tow hook и всмукателен колектор от Z6. Обмислям да направя левия калник с sticker bomb и за промяна на градуса в негативен за задните гуми.

Edited by Izverg
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

И така... какво ново:

Всмукателя от д16з6 бе поставен, че и запали от първия път ^^! Вече има и спортен колектор 4-2-1. Не е с фланец в средата, както оригиналния, но ми е интересно дали е от някоя стокова? Трудно може да се разбере от термолентата.

Публикувано изображение

 

Ето го и предния tow hook.

Публикувано изображение

 

Сега ще има една заигравка с едни железни джанти но за тях ще споделя после... :P/>

 

Искам вашето мнение да ли стикер бомб стил JDM на левият калник ще и отива? Аз мисля, че ще и ходи но искам да чуя и вашето мнение.

За напред ще търся витек глава з6, дросел от х22 и К&N панелен филтър. Започнал съм да сабирам части за ребуилд на двигателя, че на 500км ми дърпа 1л масло 15w40...

Edited by Izverg
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Махни тул хука от там, защото ако го нацелиш някъде с добра скорост няма да ти се вярва какво си направил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само там мога да го хвана. Иначе ми се искаше в решетката да го направя, но не знам как да го хвана. Само да не е от странта на радиатора, че ако стане нещо недай си боже ще спука радиатора. Да споделят колегите който имат преден, как са го хванали?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понеже на нашите евро хондички не са им сложили гредички а само рогчета ни е трудно да намерим место за куката. Аз лично съм пуснал едно железо от рог до рог на 5мм дебело и 7 см широко (хванал съм го с болтове за дупките в роговете) което се изравни с горната линия на дупката на бронята. Сложил съм куката пред радиатора за климатика, но с това желязо мога да го местя по цялата дължина на дупката или решетката, кой как предпочита.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понеже на нашите евро хондички не са им сложили гредички а само рогчета ни е трудно да намерим место за куката. Аз лично съм пуснал едно железо от рог до рог на 5мм дебело и 7 см широко (хванал съм го с болтове за дупките в роговете) което се изравни с горната линия на дупката на бронята. Сложил съм куката пред радиатора за климатика, но с това желязо мога да го местя по цялата дължина на дупката или решетката, кой как предпочита.

Колега ще може ли да снимаш тази греда която си направил и къде точно си поставил tow hook. Благодаря! :P Да се надяваме, че има и друг вариант за захват... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега тва на скоросния лост(амортисиора) ще имали нещо като топка или така ще стои ? не е ли неодобно?

 

 

 

 

и с тва термо киче дето си сложил на трабата (интеика) имали ефект ,заграва ли трабата или я даржи оптимално по хладна?

 

мнението за стикер бомб по добре си направи само липа по-фешан е Публикувано изображение калника недей, много е демоде Публикувано изображение и разпънката на бомбетата я налепи Публикувано изображение лично мнение разбирасе

 

супер ти е количката

 

Публикувано изображение безавариноо

Edited by B e n d e r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, на моя оригинал е с бродерия ;)/>

Колега щом имаш оригинален сподели снимка как е захванат под капака. :P До килегата Izverg каква е кожата ?Поздрави :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега тва на скоросния лост(амортисиора) ще имали нещо като топка или така ще стои ? не е ли неодобно?

Амортесьорчето не е много удобно но се свиква. Дет се вика "трай булка за губост" :D Колкото до стикер бомб калник мисля, че ще и отива но ще направя и разпънката предполагам :) Аз няма да лепя картинка по картинка. Направо на студио ще го изкараме цял.

До килегата Izverg каква е кожата ?

Не им разбирам много от тия кожи, но майстора ми каза да купя 75см еластична кожа. Цвета си го избрах сам. Излезе ми 10лв.Да ви се похваля, че вече има и калобрани :rolleyes: По-късно ще направя и снимки...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Снимки с калобранките.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Колеги вчера дръпнах едно Ауди а4 1.9 турбо бензин от място. Мисля, че ако го кара по-добър и по-опитен шофьор в гонките, щеше да ме бие. А така го бих с половин кола.

Edited by Izverg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги вчера дръпнах едно Ауди а4 1.9 турбо бензин от място. Мисля, че ако го кара по-добър и по-опитен шофьор в гонките, щеше да ме бие. А така го бих с половин кола.Ауди а4 1.9 турбо бензин!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ауди а4 1.9 турбо бензин!

Не разбрах какво имаш в предвид колега?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ауди а4 1.9 турбо бензин!

Не разбрах какво имаш в предвид колега?
А4 със 1.9 бензинов мотор няма...да не е с 1.8 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

С две думи, ако става въпрос за тези А4-ки 96г.(примерно) Турбото е 1.8 20V Turbo (150 Hp),а дизела е 1.9 ТДИ - 90,110,116 к.с. и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aбе авно е бил и без турбо :D/>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аудито е 1.9 тди дизел 110 коня Публикувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Колега, на моя оригинал е с бродерия ;)

Колега щом имаш оригинален сподели снимка как е захванат под капака. :P

 

Поздрави :)

 

Публикувано изображение
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при теб ли е с ластици и имаш ли дупки за отичане на водата ? :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги ето малко снимки от морето...post-448-0-64450200-1378985372.jpgpost-448-0-59392900-1378985381.jpgpost-448-0-14259900-1378985362.jpgpost-448-0-93719000-1378985376.jpg

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Голямото ходене по мъките с това да и променя наклона на задните гуми. Докато смъквах щангите, единият болт се заобли. Другият пък се скъса... Важното е, че накрая стана работата. Скъсих оригиналните щанги, като след това ги заварих и подсилих. Сега наклона който постигнах е от ляво 2.42 градуса, а от дясно 2.49 градуса в негативен. Вие кажете какво мислите. Снимах но от калобраните не се вижда много.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...