Izverg 458 #1 Posted August 9, 2013 (edited) Здравейте колеги! От няколко дена се чуда дали да пусна тема за моето ново сивиче. Но, като взема себе си за пример как зяпам из чуждите форуми разни проекти на сивик 5-та купе се рекох да пусна 1 тема и за моята. Значи първо да спомена старото возило за което още ме боли сърце.. Първата кола се помни всеки знае това! Хонда ЦРХ д16з5 Взех си го с голям мерак и доста пари хвърлих по него но няма да навлизам в подробности... Сега му се радва друг колега от София. Но стига толкова за нея.. Закупих новата хонда от гр. Стара Загора с доста проблеми. Количката седала под липа 5/6 месеца и не бе карана отдавна. Американска зглобка с двигател д15б7. Предишният собственик беше сменял кормилна рейка без да сменя накрайниците. Имаше тук-там ръждичка по калниците и боята, но общо взето козметичните забележки не ме спряха да я купя. Аз точно такъв модел си бях набелязал да взема заради данъка и това, че е по-голяма. И така... резервуара до горе и газ към гр. Русе молейки се да издържи до нас :)/>/>/>/>) След благополучното пристига веднага мина през автомивката за да видя положението по подробно... Оказа се, че не е толкова зле! :D/>/>/>/> Ведна след регистрацията се заех с неработещото табло. Километража ми ту работеше ту не пък и му бяха сложили диоди, които премигваха! Учодващо беше това, че не счупих нищо. :D/>/>/>/> Обаче, като съм го зглобявал, съм развалил стрелката на бензина и ми показваше все пълен резервоар. Но си взех ново и проблема се реши. Последва смяна на биелетки на ст. щанга, кормилни накрайници, ангренаж, масло и въздушен спортен филтър. Абе с две думи обслужихме я. Но няма и 2 седмици с моя късмет спуках прозорец... удраха ми кожата да сложа нов и то аз си го купих и докарах от един хечбек и като повечето 5-ти генераций се появи и проблема с теч на вода от жабката. Та тъкмо съм смъкнал пластмасата с минимални поражения реших да я понамажа с силикон Не мина много време и сложих спортно гарне да му чуя малко гласчето... Но като фен на JDM-a и по-точно на сток вида не се здържах да не сложа TOW HOOK DOMO :)/>/>/>/>) Хората които го забележат още се почесват по главата, като го гледат но важното е на мен да ми харесва. После и оранжево фолио на мигачите Изпадна ми един евтин колектор 4-2-1 с термо лента, но за сега ще почака.. Задното крило със 3-ти стоп също си замина, някак не ми харесваше визията с него. Не ми хареса как седят тези джанти на колата и реших да ги заменя с нещо по фреш, като тези Джантите са 16'ки с гуми предни 205/45/16 и задни 215/40/16 но като марка не мога да кажа. На тях пише JIL. И така от много работа по колата огладняваш... Шегувам се :D/>/>/>/> опитах се да махна рефлектора/светлоотразителя за да направя габарита по-голям но не се получи работата. Не можах да го разлепя заради щипките/щифтовете и десния ми сега е с лепено парченце... :(/>/>/>/>( Сега съм намислил да боядисам предните фарове отвътре с черен мат около рефлектора и чак се чудя да се захвана ли..... Преди 2 седмици вземах и разпънка предна: А тия дни монтирах и задна разпънка но нямам снимка нея. И последното което направих по нея е един стикер: За сега толкова, днес ходих при шивача да ми вземе размери, че съм намислил да и сложа BRA. Което ще рече на български кожа на предния капак. Ще споделя и ще снимам крайния резултат. Edited August 9, 2013 by Izverg 6 Share this post Link to post Share on other sites
rulemaker 130 #2 Posted August 9, 2013 Първо, браво за ентусиазма. Продължавай в същия дух. Няма да е лошо да помислиш за понижаващо окачване, щото е като джипка в момента с тия джанти и гуми и стойката се губи. Лошото което ми направи впечатление, е че си малко неграмотен и е трудно да се чете какво пишеш 2 2 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #3 Posted August 9, 2013 (edited) Извинявам се за това, на работа съм с една скапана клавиатура пиша на бързо, на бързо.. Не че ме оправдава :)/>/>/>/> Намислил съм за окачване но все излиза нещо друго и отлагам и отлагам, все пак я имам от 2 месеца някъде и има още много какво да се прави по нея. До края на месеца предполагам ще оправиме ръждата по калниците. Тя не е много, за това ще стане с ламаринки. Днес ще сменям горивен филтър защото ми се струва, че от него има известно забавяне когато натисна педала за газта.Намислил съм да боядисам тези джанти, като на колата от снимката. Какво мислите, ще се получи ли добре, като се има на предвид вида на джантите с които съм? п.п. на снимката също се вижда и фаровете как са боядисани с черен мат. Edited August 9, 2013 by Izverg Share this post Link to post Share on other sites
Еди Ведър 135 #4 Posted August 9, 2013 (edited) ...привет каква се оказа причината за прекъсване работата на километража,че и моя така прави ту работи ту не :)/>.Сподели и колко ще струва кожата на предния капак Edited August 9, 2013 by Еди Ведър Share this post Link to post Share on other sites
Mr.SOHC 101 #5 Posted August 9, 2013 Някакви планове за двигателния отсек? Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #6 Posted August 9, 2013 (edited) Към колегата Еди Ведър: Причината се оказа датчика на скоростната кутия под дросела се намира. По-точно буксата не дава хубав контакт. Разбрах го след като смених 3 табла и 2 датчика :D/> За кожата ще ви споделя и снимам утре, защото утре ще я прави майстора. До тук съм дал 10лв за кожата 70см. Към колегата Mr.SOHC: днес смених бензиновия филтър и сега за по-голяма мощност мисля да разтържа един дросел от д16з5 останал на 60мм. Имам да сменям и капачката на делкото, че и един кабел за свещите се скъсал... Мисля да не слагам глава от витек защото 700лв за 25 коня някак тъпо ми се струва. По добре една Б серия да вкарам. Все пак аз няма да я правя за да се гоня. Не видях само мнение за промяна на цвета на джантите? Edited August 9, 2013 by Izverg Share this post Link to post Share on other sites
pamo 346 #7 Posted August 9, 2013 За промяна на дизайна на каквото и да било те съветвам да разчиташ на собствен вкус, а не утре някой да ти каже - "не изглеждат добре така тези джанти.." и ти да му вържеш и направиш промяна. Колата си е твоя, а колите и начина по който си ги правим до известна степен са отражение на наш вкус и индивидуалност. Успехи в творенията по колата. Share this post Link to post Share on other sites
Еди Ведър 135 #8 Posted August 10, 2013 ...и аз разглобявах таблото после буксата на датчика вадих и пъхах наново като я пръсках с контактен спрей но пак.Благодаря за отговора Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #9 Posted August 10, 2013 (edited) колега Еди Ведър аз размених буксата на датчика с тази на механизма (машинката) за предните фарове и се оправи. Всичко си работи. Ето снимките на обещаната кожа. Мен лично много ме радва! Първо да споделя колко пари ми излезе. Дадох 10лв за кожата 70см еластична и 35лв за направата, общо 45лв. На майстора му отне 6 часа но чакането найстина си струва! Направено е доста кадърно с кантове и кабзи за да може да се опъне. Предполагам, че може да се направи и по-добре от това което съм направил аз с тия бели ластици... Другото, което забелязах е, че когато вали сигурно ще се отича по гредата и/или трябва да се направят дупки за да не се събира водата отпред. Говорил съм с шивача и няма да има проблем да изработи още бройки ако някой реши. Все пак вече 1 път като го е направил 2-рия и т.н. ще са доста по-добри предполагам :)/>) Вие какво мислите? Edited August 10, 2013 by Izverg 1 Share this post Link to post Share on other sites
no1else 162 #10 Posted August 10, 2013 Според мен Bra-та е станала много добре, но имам едно предложение за теб. Смени ластиците с нещо друго което не се влияе от температурата. Имай в предвид, че в двигателният отсек става доста жегаво особено когато колекторите не са увити с термолента. Някой ластик да не вземе да се предаде и да висне вътре......там ти е перката на радиатора и може да стане случка.... 5 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #11 Posted August 10, 2013 Мислих си да срежа една вътрешна гума на кола и да я позлвам нея или някакъв силикон... Share this post Link to post Share on other sites
kovachev91 16 #12 Posted August 10, 2013 Купето е станало супер колега и определено тази кожа и ходи сега ако сложиш и халогени грешка няма да има не че сега има Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #13 Posted August 12, 2013 Радвам се, че ви харесва и на вас. Надявам се да я направя уникална! Вчера се заиграх с тия ластици и ги смених с по здрави, и ги увих с алуминиево фолио. Целата е да не се допират до толи детайли и евентуално ако се допре да не се скъса. Ето какво се получи:Остана ми доста фолио и реших да мина и тръбата за филтъра:Това за сега, тия дни ще се пускаме на моренце и като се върна ще продължа, че тая ръзда ме драсни вече! Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #14 Posted August 12, 2013 Ето какво се получи: Остана ми доста фолио и реших да мина и тръбата за филтъра: Share this post Link to post Share on other sites
prelude 311 #15 Posted August 14, 2013 Това с фолиото на тръбата е fail , по-добре го разкарайОтносно джантите ти , няма как да изглеждат като онези на снимката - реално нямат борд който да полираш.И понеже аз карам с такива като на снимката , която гониш като резултат , ще ти кажа от личен опит да не се занимаваш - доста поддръжка искат полираните джанти.Имам познат дето продава Д16-кова глава , какви са тия суми от 700лв за които говориш? Доста по-евтина е главата.Относно съветите за окачването от колегите , внимавай със свалянето на колата.Вярно,визията е по-добра ама возията е ВГЗ.След което почва да ти скърца цялата кола, кефът от возенето изчезва......пак ти говоря от личен опит 3 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #16 Posted August 14, 2013 Може би си прав за фолиото няма да има ефект след, като няма преграда. За джантите разбрах, че няма да станат, като на снимката но поне ще ги пребоядисам в друг цвят, стига да реша какъв. Колкото до окачването съм намислил да сложа регулируемо но ще е към септември. Тия 700лв ги споменах, като сметнеш не само витек глават а ми всмукател, компютър, делко и т.н. Знам, че мога да се размина само с витек глава и настройка на компютъра но няма да е като оригиналния з6 Share this post Link to post Share on other sites
iso_eu 29 #17 Posted August 16, 2013 (edited) Браво за ентусиазма - Глей кво набарах http://www.avito.ru/moskva/avtomobili_s_probegom/drugaya_marka_2013_196222515?utm_source=newsletter_2013_08_14&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_content=winner Edited August 16, 2013 by iso_eu Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #18 Posted August 22, 2013 (edited) Здравейте! Малко снимки от морето... и най хубавото чувство... :rolleyes:/>/> Веднага след като се върнах се захванах с поставянето на спортните пружините H&R червени 40/40мм. Предната линия преди: След: Задната линия преди: След: И крайния резултат е: Другото което направих е да махна спортния филтър и върна обратно оригиналната кутия за въздушния филтър. Сега ще си търся К&Н за нея. Изработихме и щампа "сивик" за кожата отпред, за да стане досущ, като оригинала Вчера я занесох на майстор да ми махне ръждата която се вижда на снимките. То днес се очаква да е готова, че ме чака китосване и боядисване :)/> Edited August 22, 2013 by Izverg 2 Share this post Link to post Share on other sites
bullkiller 51 #19 Posted August 22, 2013 Колега, на моя оригинал е с бродерия Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #20 Posted August 28, 2013 (edited) Здравейте колеги!!!/>/>/> Купенцето се разви доста от последните дни. Изкърпихме, където имаше нужда и вече няма ръжда по веждите! :angry:/>/>/> Не съм професионалист в китването и боядисването но ми се струва, че се получи доста добре: Поставихме и щампа на кожата с надпис "CIVIC" И да се похваля... вече е с нови ветробрани благодарение на колегата Izanagi ! :P/>/>/> И една малка гъзарийка... Поръчани са още - преден tow hook и всмукателен колектор от Z6. Обмислям да направя левия калник с sticker bomb и за промяна на градуса в негативен за задните гуми. Edited August 28, 2013 by Izverg 2 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #21 Posted September 4, 2013 (edited) И така... какво ново: Всмукателя от д16з6 бе поставен, че и запали от първия път ^^! Вече има и спортен колектор 4-2-1. Не е с фланец в средата, както оригиналния, но ми е интересно дали е от някоя стокова? Трудно може да се разбере от термолентата. Ето го и предния tow hook. Сега ще има една заигравка с едни железни джанти но за тях ще споделя после... :P/> Искам вашето мнение да ли стикер бомб стил JDM на левият калник ще и отива? Аз мисля, че ще и ходи но искам да чуя и вашето мнение. За напред ще търся витек глава з6, дросел от х22 и К&N панелен филтър. Започнал съм да сабирам части за ребуилд на двигателя, че на 500км ми дърпа 1л масло 15w40... Edited September 4, 2013 by Izverg 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
kitty 177 #22 Posted September 4, 2013 Махни тул хука от там, защото ако го нацелиш някъде с добра скорост няма да ти се вярва какво си направил. Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #23 Posted September 4, 2013 Само там мога да го хвана. Иначе ми се искаше в решетката да го направя, но не знам как да го хвана. Само да не е от странта на радиатора, че ако стане нещо недай си боже ще спука радиатора. Да споделят колегите който имат преден, как са го хванали? Share this post Link to post Share on other sites
kitty 177 #24 Posted September 4, 2013 Понеже на нашите евро хондички не са им сложили гредички а само рогчета ни е трудно да намерим место за куката. Аз лично съм пуснал едно железо от рог до рог на 5мм дебело и 7 см широко (хванал съм го с болтове за дупките в роговете) което се изравни с горната линия на дупката на бронята. Сложил съм куката пред радиатора за климатика, но с това желязо мога да го местя по цялата дължина на дупката или решетката, кой как предпочита. Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #25 Posted September 4, 2013 Понеже на нашите евро хондички не са им сложили гредички а само рогчета ни е трудно да намерим место за куката. Аз лично съм пуснал едно железо от рог до рог на 5мм дебело и 7 см широко (хванал съм го с болтове за дупките в роговете) което се изравни с горната линия на дупката на бронята. Сложил съм куката пред радиатора за климатика, но с това желязо мога да го местя по цялата дължина на дупката или решетката, кой как предпочита.Колега ще може ли да снимаш тази греда която си направил и къде точно си поставил tow hook. Благодаря! Да се надяваме, че има и друг вариант за захват... Share this post Link to post Share on other sites
Колега 203 #26 Posted September 5, 2013 (edited) колега тва на скоросния лост(амортисиора) ще имали нещо като топка или така ще стои ? не е ли неодобно? и с тва термо киче дето си сложил на трабата (интеика) имали ефект ,заграва ли трабата или я даржи оптимално по хладна? мнението за стикер бомб по добре си направи само липа по-фешан е калника недей, много е демоде и разпънката на бомбетата я налепи лично мнение разбирасе супер ти е количката безавариноо Edited September 5, 2013 by B e n d e r Share this post Link to post Share on other sites
Gaze.bg 146 #27 Posted September 5, 2013 Колега, на моя оригинал е с бродерия ;)/>Колега щом имаш оригинален сподели снимка как е захванат под капака. До килегата Izverg каква е кожата ?Поздрави Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #28 Posted September 6, 2013 колега тва на скоросния лост(амортисиора) ще имали нещо като топка или така ще стои ? не е ли неодобно?Амортесьорчето не е много удобно но се свиква. Дет се вика "трай булка за губост" Колкото до стикер бомб калник мисля, че ще и отива но ще направя и разпънката предполагам Аз няма да лепя картинка по картинка. Направо на студио ще го изкараме цял. До килегата Izverg каква е кожата ?Не им разбирам много от тия кожи, но майстора ми каза да купя 75см еластична кожа. Цвета си го избрах сам. Излезе ми 10лв.Да ви се похваля, че вече има и калобрани По-късно ще направя и снимки... Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #29 Posted September 6, 2013 (edited) Снимки с калобранките. Колеги вчера дръпнах едно Ауди а4 1.9 турбо бензин от място. Мисля, че ако го кара по-добър и по-опитен шофьор в гонките, щеше да ме бие. А така го бих с половин кола. Edited September 6, 2013 by Izverg Share this post Link to post Share on other sites
marfi_9093 15 #30 Posted September 6, 2013 Колеги вчера дръпнах едно Ауди а4 1.9 турбо бензин от място. Мисля, че ако го кара по-добър и по-опитен шофьор в гонките, щеше да ме бие. А така го бих с половин кола.Ауди а4 1.9 турбо бензин! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #31 Posted September 6, 2013 Ауди а4 1.9 турбо бензин!Не разбрах какво имаш в предвид колега? Share this post Link to post Share on other sites
besniq 1 #32 Posted September 6, 2013 Ауди а4 1.9 турбо бензин!Не разбрах какво имаш в предвид колега?А4 със 1.9 бензинов мотор няма...да не е с 1.8 ? Share this post Link to post Share on other sites
626 415 #33 Posted September 6, 2013 С две думи, ако става въпрос за тези А4-ки 96г.(примерно) Турбото е 1.8 20V Turbo (150 Hp),а дизела е 1.9 ТДИ - 90,110,116 к.с. и т.н. Share this post Link to post Share on other sites
iso_eu 29 #34 Posted September 7, 2013 Aбе авно е бил и без турбо :D/> Share this post Link to post Share on other sites
DIVALDOO 68 #35 Posted September 7, 2013 Аудито е 1.9 тди дизел 110 коня Share this post Link to post Share on other sites
bullkiller 51 #36 Posted September 8, 2013 Колега, на моя оригинал е с бродерия Колега щом имаш оригинален сподели снимка как е захванат под капака. Поздрави 2 Share this post Link to post Share on other sites
Gaze.bg 146 #37 Posted September 10, 2013 И при теб ли е с ластици и имаш ли дупки за отичане на водата ? Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #38 Posted September 12, 2013 Здравейте колеги ето малко снимки от морето... 4 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #39 Posted September 15, 2013 (edited) Няма да коментирам следващите 2 снимки :rolleyes:/> Филмът Mini-me скоро ще започне, набавил съм глава y8, делко и компютър. Edited September 15, 2013 by Izverg 5 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #40 Posted September 18, 2013 Голямото ходене по мъките с това да и променя наклона на задните гуми. Докато смъквах щангите, единият болт се заобли. Другият пък се скъса... Важното е, че накрая стана работата. Скъсих оригиналните щанги, като след това ги заварих и подсилих. Сега наклона който постигнах е от ляво 2.42 градуса, а от дясно 2.49 градуса в негативен. Вие кажете какво мислите. Снимах но от калобраните не се вижда много. Share this post Link to post Share on other sites