Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

Опа ролката вече е при мен и даже монтирана  :punk:

Теглото и е 820гр. А на старата е 1.780кг. Исках да е с 3 писти заради хидр. и климатика. Все пак колата се кара всеки ден. Жената също я кара и много й се кефи :)

post-448-0-41190800-1455180722_thumb.jpg

 

Остава и маховика да монтирам скоро..

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно ускорение, което заснех днес но ми го провалиха. Все пак се вижда от 2-ра и после пак от 3-та до 4-та. Беше ми трудно да държа волана и телефона с една ръка но исках да имам клип преди да мина дино. Тук е с леката ролка на вала и без 3.9 маховика.

https://www.youtube.com/watch?v=KSDvgzl-muY

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко заигравка с бронята. Изрязах решетката и поставих номера по-навътре, като има възможност номера да се прибира в бронята и да не се вижда. Мисълта ми е нещо такова:

post-448-0-26197200-1455777989_thumb.jpg

Още не съм избрал изпъкващ цвят за гредата, като целта е да се вижда през отворите на бронята.

А номера ми се прибира така:

post-448-0-29952500-1455778099_thumb.jpg

 

За сега при мен е така:

post-448-0-45912800-1455777566_thumb.jpg

post-448-0-43009400-1455777568_thumb.jpg

post-448-0-58849900-1455777570_thumb.jpg

 

Също така подобрих и притока на въздух, като използвах стар въздушен филтър с ф80. Дойде идеален за отвора горе и добре го уплътни. Също така и оребрението което е вътре ще спира за камъчета (до колкото може). Не мисля да слагам някакви филтри отгоре.

post-448-0-20366400-1455777565_thumb.jpg

post-448-0-43260400-1455777567_thumb.jpg

post-448-0-63572800-1455777569_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на Traffic Yellow. Ето и крайният резултат.

Подготовката

post-448-0-27469500-1455793003_thumb.jpg

1 ръка

post-448-0-72205200-1455792997_thumb.jpg

2 ръце

post-448-0-57146300-1455792993_thumb.jpg

3 ръце

post-448-0-11215400-1455792992_thumb.jpg

и така до.... незнам, не ги броях...

крайният резултат е:

post-448-0-58412600-1455793004_thumb.jpg

 

И вече с поставената броня, играчката е за декор, че имаше тупчица там

post-448-0-33328800-1455793268_thumb.jpg

post-448-0-25143000-1455793269_thumb.jpg

post-448-0-11146100-1455793270_thumb.jpg

post-448-0-11528600-1455793271_thumb.jpg

post-448-0-37108200-1455793272_thumb.jpg

post-448-0-67344700-1455793273_thumb.jpg

 

Най вероятно ще махна или сменя с други халогените искам да се вижда гредата

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този Сивик със сигурност е с най-нестандартната предница в БГ

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е! Много от колеги ще кажат, че е грозно или смешно да е така, защото всеки се стреми към стериотипа "сток". Вярно, че е най-добре да е така и спор няма, но аз съм решил да си я правя по мой вкус. Все пак колата си е моя и мога да си я осирам както искам. Целта ми за разлика от много колеги е не да се харесам на повечето, а да си ме кефи мен, като я погледна. Общо взето излиза, че всичко извън сток е грозно. Както знаете колата се продава, за това и имам сток брони ако на някой не му хареса това което правя. Така, като гледам май гоня някакъв jdm - kanjo style. Харесвам нещо от JDM и нещо от спортния стил на "kanjo style" и добавяме малко българска простотия и крайният резултат е това :)

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се занимавах със смяната на маховика и аксиалния лагер. Онзи шум от птеди за който спомех беше спрял но сега виждам лагера е бил виновника. Малко снимки без фокус :D

post-448-0-84412600-1456070948_thumb.jpgpost-448-0-91409400-1456070946_thumb.jpgpost-448-0-90232600-1456070949_thumb.jpg

 

Определено си заслужава да се кара с такъв маховик, колата добре се развърта вече!

След няколко дена пристига и конито и  пак ще има играчка...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не каже някой, че в гр. Русе не се събираме ей така! 

post-448-0-97885000-1456122235_thumb.jpg

post-448-0-36122600-1456122236_thumb.jpg

и опит да бъда заснет  :plane:

post-448-0-31104000-1456122131_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подготовка за разходка до Габрово...

Ето ги и сток бронитеее, ей тия греди страшна работа са!

И хапване с Хонда феновете!

 

post-448-0-32509500-1456512716_thumb.jpgpost-448-0-00972300-1456512760_thumb.jpgpost-448-0-12738700-1456512925_thumb.jpgpost-448-0-74586600-1456512970_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така! Трябва да се учат децата на ред и възпитание още от малки... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес продадох колата... С голяма мъка на сърце се разделих с нея. Моля модераторите ако сметнат, че е против Правилата да затворят темата или да я оставят активн, че скоро ще мина на CRV 1ва и ще продължа да бъда активен в темата! Почвам дирене на свястна джипа по възможност фейс 147к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли е гадно сега след като се раздели с такава красива кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нереално ми е :( трябва бързо да забравя с нова кола

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега от теб очаквам някакво по-спортно CR-V :whistle:

 

post-22361-0-75613600-1457509686_thumb.jpg

Редактирано от bobchoo
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Със здраве да си я караш и да те радва много време! Очаквам да видя в каква насока ще се насочиш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахахх явно ще се бори и с гризачите :D Има модул да ги прогонва с неприятен за тях звук

post-448-0-08800700-1457593146_thumb.jpg

 

Още малко снимки:

post-448-0-04140600-1457593096_thumb.jpg

post-448-0-06963600-1457593094_thumb.jpg

post-448-0-04244400-1457593092_thumb.jpg

И двигателчето...

post-448-0-58700600-1457593146_thumb.jpg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауууу супер е колега. Честито, а кога да очакваме ъпдейти? :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ееее щом го спомена... 

post-448-0-51689700-1457598808_thumb.jpg

Но не сам премахнал долната част на филтърната кутия и ми пречи, както и картерната вентилация ще се отведе надолу с маркуч

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще си радвам душицата с твоята колица. :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е оФлюва :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има време до него, планирал съм го на сток мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди без малко опираше отдолу, а сега на пък отгоре :)

post-448-0-78764600-1457797828_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за покупката и безаварийно . Да ни радваш и с новия проект  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Минах хамалогията с регистрацията на колата... Не знам при вас как е но при нас отива 3 дена за една регистрация. Не губя време и веднага се захващам с монтирането на газовия инжекцион. Избрах да е подобен на стария (като при сивика), защото му знам и кътните зъби и е лесен за монтаж и работа. Ще се опитам пак да сложа зареждачката при зареждането на бензина а самата бутилка на пода в мястото (уж) за резервна гума. Тъй като е малко неравно там ще видя колко литра мога да събера. Височината на бутилката е някъв стандарт от 200мм. Аз кво мерих не знам но ги докарах 600мм диаметър и 200мм височина, като виждам, че ще се наложи да се преправя пода малко, за да затворя масичката. Много ми се иска да вградя един таблет с Windows, та да мога в реално време да гледам какво се случва с газта както и за други данни.... Маслото и масления филтър ги смених. Останаха, ремъци ролки знаете за какво иде реч... ааа изкарах и остатъка от филтърната кутия под бронята. Това е за сега ще къча снимки скоро кво се случва.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моето црв бутилката събира около 33 литра ,не знам точния обем колко е.И при мен е монтирана на пода и масичката много леко се надига и съм направил допълнително захващане да я прибира.Реже се стойката за крика,маха се оригиналната закопчалка на масата.Отивай в магазина и мери на място като предварително си подготвиш местото.Чувал съм че някои млатят пода с чук за да освободят малко място и да пасне бутилката точно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз видях тези издутини но не ми харесва варианта с млатенето с чука! Ще опитам да събера 30лт бутилка може по често да зареждам ама пък  няма да развалям колата. Ще видим на място коя ще пасне. Значи без да режа стойката  и да махна закопчалка няма да стане така ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стойката 100%,закопчалката с мерене.Все пак отиди на място без да си пипаш колата и замери диаметъра 1во,а после височината.Но като гледам и ти се целиш на 30 литра ,т.е. ще си като мен.За зареждане не се тревожи,аз също съм с големия мотор и колата дава между 9-12 разход извън града.Миналата седмица примерно правиш шумен - стара загора и обратно. Средно ми даваше 10.5,ама ми се наложи да натисна около 140 км и карах с около 170-180 и ми дръпна 15 :)

Иначе колата е много здрава,аз съм сменял

 

4 биалетки

1 долен шернир

воден радиатор - присадих си от 7ма че имах наличен

големите тампони (имаха още живот ама товаря често кола и реших да ги сменя).

ремъците все още не - бяха чисто нови като ги свалях за смяна.

масла мтф и пдф

3 години и 40 000 км вярна служба - много сме доволни  :wub:

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам няколко въпроса. Нормално ли е да се чува шум и да има вибрации от диференциална при потегляне с пълен ляв или десен? Чува се нещо такова... Тък Тък Тък Тък и зависи от скороста и се забързва? И с после като изправя волана и съм понабрал спира да се чува или просто не е 4х4 вече... Дано не е нещо страшно... Може ли снимка на позицията на изпарителя? Къде постави зареждачката? От къде си взе масло за дифа?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам няколко въпроса. Нормално ли е да се чува шум и да има вибрации от диференциална при потегляне с пълен ляв или десен?Чува се нещо такова... Тък Тък Тък Тък

Да не са карета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се отзад не знам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера се занимавах с газовата. Доста умувах, къде точно да разположа изпарителя. Много ми се искаше цялата газова да не се вижда но просто мястото е малко. Погледнах и в Интернет други умни глави, къде са го изцопали и повечето са от ляво до ремъци те. Аз си дадох сметка че не е подходящо защото ще Трябва да се опъва повече маркучи и кабели. Та аз го монтирах от другата страна в близост до филтъра. Не ми харесва там но нямам избор. От друга страна е лесен за обслужване. Инжекторите се постарах да ги скрия и то добре под рейката. Доста тясно стана там. Остана ми да пусна кабелите трагичната от резервоара и него да монтирам. Не бързам предпочитам всичко да изпипам по мой вкус.

 

post-448-0-17195300-1458192144_thumb.jpg

post-448-0-26346600-1458192728_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя при мен е закрепен на болтовете на спирачната помпа дето се хваща към сервото.

Така както си сложил рейката с инжекторите ми се струва че ще имаш проблеми с монтажа на кутията за резерв на въздух.Моите инжектори са единични и се подават между кутията за въздух и капака на клапаните.

Шума по задницата означава ,че трябва да си смениш маслото в задния диф.След смяната трябва да се оправи(800-900 мл взема по спомен) !

Масла си купих от хонда - специално за кутия и диф. на хонда не рискувай с масло различно от оригиналното.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията може ли снимка на двигателя да видя как седи изпарителя, ако не ти е проблем.

Днес ходих да си купя бутилка и размера който ми пасна с най-малко преправяне е 550мм на 180мм пише 28л и ми се затваря перфектно предполагам, че и по-голяма ще може но не искам да удрям по пода. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно нещо да подшушна. Чувал съм, че изпарителя е хубаво да се слага успоредно на вратите, щот като потегляш и спираш рязко да не влияеш на мембраните... При ГИ едвали има голямо значение, де...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По никакъв начин не би трябвало да влияе потеглянето на мембраните, извинявай ама  за мен това са глупости. Отделно този изпарител има штуцер за да изравнява налягането вътре и отвън. Монтират го по принцип от дясно и нямат проблем хората. Лесен за обслужване. Аз също можеби щях да го навра при спирачната помпа но много тясно там и си беше играчка. Мисля по нататак да сложа по дълъг интейк и да вкарам под бронята за да не смуче топлината от изпарителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм газаджия ама това дето знам за изпаритела е,че трябва да се сложи на нивото или под нивото на главата за да се обезвъздушава.

Бутилката ти щом е 28 литра е по-малка от моята и ти е супер.При мен масичката седи надигната с 1 пръст на входа на багажника.Направих допълнителен крепеж ,че да я натиска надолу и по принцип нямам проблем,но все пак си дразни.Ще изминаваш около 220 км с едно зареждане което е повече от достатъчно,моята газова като беше нова караше 300+,но сега спира на 270км (33 литра зареждам на колонка).

За тоя филтър ти препоръчвам да си върнеш стандартната кутията и да си търсиш панелен хубав филтър,може да смениш само меката връзка между кутията и дросела.Другото нещо дето ти препоръчвам да направиш е направо да смъкнеш целия всмукател и да му направиш едно хубаво почистване със спрей за карбуратори/бензин + въздух,да почистиш стъпковия мотор и дросела.Тоя мотор страда доста често от менене на обороти ,което идва от задръстен стъпков мотор.Ще ти направя снимки събота и неделя,че колата я кара баща ми ,пък аз съм хондаджия под прикритие в голф 3 :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за съветите колега. От това което съм забелязал сега е, че проблем с изпарителя няма, загрява си и си циркулира правилно. На уреда за температура всичко си е нормално. Нивото е равно или по-малко от върха на радиатора. Колкото до оригиналната кутия няма да мога да я събера вече там заради изпарителя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених маслото на диференцияла и всички шумове вибрации и тем подобни изчезнаха! Послушах колегата Nile и върнах оригиналната кутия за възд. филтър но без заглушителя, че няма място за него.. Оставих трабата от колд интейка (алуминиевата). Тръгнах да сменям въздушният филтър и попаднах на това...

post-448-0-95543700-1458565189_thumb.jpg

 

п.п.някво кръче се подава отдолу... яко засмуква   :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...