Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

само и сложи 4 тромпета и са пушка

 

 

 

ти нали беше на газ.. ами ся ко праиш :rolleyes::D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма грижи пак ще си варви на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работя по дроселите и още не сам сложил филтрите. Измислих местата на штуцерите за картерните и вакума на спирачките, както и IAT за да си прави корекции. Ще използвам спортни въздушни филтри от мотор защото смятам да я карам всекидневно с ITB-то, колкото и странно да звучи. 

post-448-0-70624900-1440140698_thumb.jpg

post-448-0-80072200-1440140710_thumb.jpg

post-448-0-05850500-1440140724_thumb.jpg

post-448-0-61293900-1440140736_thumb.jpg

 

Виждам филтрите в такъв вид:

post-448-0-30990600-1440140764_thumb.jpg

 

В крайна сметка ще си покаже какво ще стане, след като я видим на дино. Най-рано декември месец. Преди това ще я запаля стях и ще покарам да видя как работи с тях.

 

btw... 1500км след ремонта хондичката се държи добре без грам пушек от ауспуха и без горене на масло!  :plane:

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествах ITB колата запали и се държи добре, макар и без никакви филтри (на място) поемаше много въздух. Без вързан MAP и IAT. Общо взето ще му трябва настройка на компа . Има нужда и от калибриране на ТПС-а и да сложа филтри. За декември ще видим какво ще стане  :).

 

Сега ми предстой сменям маслото и мисля да налея Motul 6100 10w40. 

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Жорка, супер ти се получават работите.

Аз съм с такова масло и ти го препоръчвам. Но ако мислиш постоянно да и даваш газ е за 300V 10w40 каквото сега ще си взимам. Забелязал съм, че със 6100 след няколко старта като загрее много маслото, става по - шумен двигателя и после като му падне температурата на маслото се нормализира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и 5w50 пълна синтетика около 2л но работи 500км и го махнах че го гореше пак е скъпо.. Мислех 1л да си купя и да ги налея сега или направо полу синтетика... Не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай с 10W40. По-ниско вискозното масло ще ти създаде проблеми от към износване. Разбрах че си направил ремонт на двигателя. По-добре карай сега с по-чести смени на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно всеки има различно мнение и предпочитания. Знам, че има много изписано по тази тема. Ще прочета няколко теми и ще реша какво да взема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колега с тоя Мотул 6100 10/40 съм карал купенцето и ми е по шумен двигателя с него. После съм наливал Равенол и едно друго белгийско не му помня името и по ми харесват от прехваления Мотул. Аз също съм сменял сегменти, но преди 15 000км и си карам с 10/40 вискозитет и няма никакви проблеми ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготвил ли си вал и пружини за тиквата ? :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налях Motul 6100 10w40 и ще го видим кви резултати ще даде...  :whistle:

За сега няма да слагам спортен вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стокова глава просто не си губи времето и парите с дроселите.Мотора ще иска обороти да изкара мощност,а с тоя вал и клапани няма как да диша ,ще се разочароваш от резултата просто.Отделно идва проблема и с мазането във високите,просто зависи до колко ще се върти мотора.При по-високи степени клапаните започват да закъсняват и всичко зависи от това как и с какво е сглобена тиквата.

 

Аз също приготвям проект с дросели на К серия стейдж 3 мотор.Ще ползвам същите дросели като теб само,че стъргани + 2 или 3 мм с алуминиеви заварки за корекция проходите и т.н. Имам готов стоманен фланец,но не ми хареса и ще ползвам основата на стоков колектор с меки връзки като теб,а може и с алуминиви плочки като съединения ,целя да се разглобява от там,че в коша ми няма място.Дроселите ще са с обща част с пленум от 2-3 литра от карбон/стъклопластика/алумин с вход минимум на 76мм .После ще има резервоар за въздух и т.н. Казвам ти всичко това защото са много набити пари за малко мощност.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се консултирах с доста хора и ми казаха, че няма смисал от дроселите, за това си дадох и 2/3 месеца размисъл. Но реално аз с з6 всмукателя мога да изкарам максималното на мотора за сега. Може и да се откажа защото много средства както казваш ти ще отидат и пак няма гаранция, че ще стане нещо в крайна сметка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та... дроселите ще ги кара друг колега. Предният лип ще го махна а не негово място ще сложа стоков, че не мога да си вляза в гаража...

Да подсилим тия тампони, че мАтАрУтУ иска да си ходи от коша...  :shutup:  :tease:

post-448-0-20478500-1442812340_thumb.jpg

 

Утре ще пътувам за София и ако някой колега иска да се видим да драсне едно Л.С. :)

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,напълни и успокоителните тампони също :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа дали не ми се струва но, за мен има разлика в реакцията на двигателя. Също така се увеличи вибрацията по купето, само при 2-та тампона. Ако напълня и другите ще стане лошо за всекидневно каране. Може би задния към прозореца също ще напълня и до там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По лошо от това няма да стане :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен лоста, като че ли по-добре реагира. Вибрацията не е голяма, почти не се усеща само с тия 2та тампона, неща другите да ги пълня за сеге.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече сме със стоков преден лип и лека ролка за хидравликата OBX.

 

post-448-0-01742000-1442935662_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнена със стоковата:

post-448-0-58321900-1442941528_thumb.jpg

 

Могат да почнат безсмислените коментари от рода на "не ти тря" "няма ефект" и т.н. Аз знам и не очаквам чудеса да направи 1 шайба, но когато всичките се подменят с леки ще има ефект! Една птичка пролет не прави!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега обичам да подобрявам но не го правя за да се гоня! Имам ли възможността да я направя по-бърза ще го направя. Било то ролка, всмукател, дросел и т.н. Даже не съм я мерил на 400м. Има време, трябва да се мине пак на дино. С тази ролка забелязвам по-бързо палене. Има файда! Важното е, че вече мога да си вляза в гаража  :punk:

 

post-448-0-05463000-1443026730_thumb.jpg

post-448-0-02528400-1443026745_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да им отварям устите после да се оправдават :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо знам много добре тия работи. Прибирах се от златните до русе без хидравлика че ми се скапа болта на шайбата долу на кол. вал и голям зор си беше..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хоуммейд бляк хеадлайт. Какво мислите ?

post-448-0-33240400-1443765154_thumb.jpg

post-448-0-54061500-1443765563_thumb.jpg

post-448-0-64522300-1443765697_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изписал си ѝ очите. Добре е станало!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да си сменя термолентата с азбест който намерих странно в гаража си. Доста е дебел и както знаем азбеста е подходящ защото не гори. Рони се лесно (разнищва се) за това ще е хубаво по-нататак след като го навия да му сложа и волио от по-дебелото. Ето разликата в старото и новото.

post-448-0-42149600-1443962609_thumb.jpg

В интерес на истината не знаех каква марка ми е колектора защото го взех с навита термолента. Ето, че до колкото виждам е Twister. На мен надписа ми прилича малко на ТУРИСТ :dddd

post-448-0-82064400-1443962973_thumb.jpg

Всъщност фароверте не са довършени крайният резултата ще е такъв:

post-448-0-04405100-1443963149_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И готовите фарове.

post-448-0-13869000-1444247805_thumb.jpg

Резултата е

post-448-0-93913400-1444247766_thumb.jpg

post-448-0-93370800-1444247784_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваме с пълна газ изчистени стопове бяло и черно. 

post-448-0-34420400-1444307937_thumb.jpgpost-448-0-43270800-1444307958_thumb.jpgpost-448-0-38275000-1444307971_thumb.jpg

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една снимка от днес. Съжелявам, че е с такова качество!

post-448-0-13531200-1444457414_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде с нов интейк, че стария ми иде къс. 

post-448-0-51389200-1444723238_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес си поиграх малко с газта. Досега накрайника ми за газта беше до бутилката в багажника, сега я изместих до капачката за зареждане на бензина. Много по удобно е и няма миризма при зареждане. Преди ми се налагаше ако ще дозареждам преди път да вадя всичко от багажника (колегите с малко дете знаят за какво иде реч). По-големият проблем е самата миризма която остава вътре. Всеки знае, че когато се измести до капачката е нужно всеки път да отвиваш и завиваш накрайника за зареждане. На мен това не ми се понрави и реших, така да го направя, че да не се налага всеки път да развивам и завивам. Ето какво се получи при мен. Снимките са малко тъмни но нямах телефон със светкавица под ръка.

post-448-0-73881900-1444893568_thumb.jpg

post-448-0-77298800-1444893582_thumb.jpg

 

Сега ще последват въпроси дали не пречи на капачката. НЕ, не пречи! Остава доста разстояние и през спокойно може да се зарежда бензин или газ. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стоповете са брутални,мисля ,че са най - готиния избор за 5-та   :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето малко снимки на стоповете през ноща, по-точно светлината на габарита. Пуснал съм да светят и стоповете на задната врата/багажника за по-голям ефект. Сега светят от край до край. Този вид стопове на външните е с по 2 лампички за габарит за да се освети целия. И като ги калкулирам с предните и страничните имам 10 крушки който ми светят за стоп (като във фаровете няма ). Ето ако се вижда нещо по-добри по-нататак

 

post-448-0-89433500-1445491636_thumb.jpg

post-448-0-69772400-1445491645_thumb.jpg

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек може да направи чудеса с малко пласмаса и 10 минути свободно време и малко изобретателност.

post-448-0-11476700-1445684104_thumb.jpg

post-448-0-17308300-1445684113_thumb.jpg

post-448-0-37270900-1445684123_thumb.jpg

post-448-0-60101800-1445684143_thumb.jpg

Красиво - НЕ

Практично - Да до някъде, още не е готово.

Все пак първоначално мислех да е от ламарина но тва сътворих за 10 мин и ми хареса как стана.

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и крайния резултат.

post-448-0-75301900-1445710709_thumb.jpg

post-448-0-49232300-1445710722_thumb.jpg

post-448-0-26413100-1445710747_thumb.jpg

post-448-0-50607300-1445710758_thumb.jpg

 

Ако сте забелязали липсва разпънката, отиде при друг колега. Аз се захващам да си направя 3 точкова:

post-448-0-36513700-1445710830_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимки от снощната месечна в гр. Русе. По-късно и едно клипче. 

[post-448-0-30557800-1445841535_thumb.jpgpost-448-0-14948300-1445841538_thumb.jpgpost-448-0-38540400-1445841540_thumb.jpgpost-448-0-64964500-1445841541_thumb.jpgpost-448-0-06877100-1445841544_thumb.jpgpost-448-0-36782300-1445841545_thumb.jpgpost-448-0-49419800-1445841546_thumb.jpgpost-448-0-43315300-1445841548_thumb.jpgpost-448-0-40365100-1445841550_thumb.jpgpost-448-0-65585800-1445841551_thumb.jpgpost-448-0-07807300-1445841557_thumb.jpgpost-448-0-12079300-1445841561_thumb.jpgpost-448-0-20731500-1445841564_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по добре изглежда на живо колицата от снимките, мернах я  малко по надлоу преди Кат беше спрял. Даже ти метнах на светофара, но ти погледна моето купе и не забеляза :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли аз купето го видях но не те познат и мислех, че не си от "наще". Идвай на месечните когато можеш или ми драсни в фейса "Georgi Sinabov" да ти дам линк към групата ни там се организираме по-принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти вметна една идея(ако не си го направил). Там където си преместил газта, много лесно почва да пълни вода вътре, ако не го уплътниш здаво(силикон, гума т.н.) Виждал съм какво става за половин година(без зимно каране). Погледни и отдолу да не се е отворило лекинко, защото от там ще стане най-страшно. Междудругото е убиец, ама ми е далече да я мерна на живо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...