Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

Опааа ето и стикер бомба...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Края на седмицата ще влиза в бокса за swap mini-me с глава d16y8.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, какво ново? Още малко стикер бомб по колата.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Ето как изглежда до сега:

https://www.facebook.com/photo.php?v=653373894697547

 

Със витек слуап-а я докарахме до... преди 3 дена получих компютъра който ми го прави колега от София. Мисля, че повечето го познавате, Боби се казва. Благодаря му за настойките на компютъра и екстрите които ми добави. Реагира наистина бързо за 2 дена ми го направи и прати обратно! Сега витек е на 4560 об., лънч контрол на 5200 об. shift light на 7200 об. и прекъсвач на 7600 об..

До тук добре. Набавих повечето части и я закарах в сервиза за монтаж на новата d16y8 глава. След, като отворихме главата се оказа 2-ри цилиндър надран и то много жестоко. Може би, за това ми гореше толкова много масло. По-надолу положението бе страшно, превъртял лагер и работата стана дебела. От размисли и страсти какво да правим, решихме да сложим блок от b2-ка защото такъв имахме в наличност. Но това не беше всичко... съединителя ми беше заминал и лагера едвам се въртеше. Айде нов съединител, притискател и аксиален лагер комплект на Exedy. Нови основни и биелни лагери, гумички на клапаните за главата и др. Работата ми отиде вече 1200лв.... Надявам се поне парите да си струват. Препилихме главата с 5 десети, но май беше препилена преди това, че незнам... До събота се надявам да я зглоби майстора ми. После ще кача едно клипче как върви :)/>/>

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да се похваля с новата си придобивка...

Публикувано изображение

 

Borbet F (BBS STYLE limited). 15' 7J ЕТ30. Надявам се да си намеря капачки за тях. Ако някой знае от къде-как да драсне 1 ЛС, ще съм му много благодарен.

Тази зима ще ги търкалям така а на пролет като се стопи снега ще ги полирам и боядисам. Надявам се крайният резултат да е подобен, като на снимката:

post-448-0-02955500-1381586075.jpg

 

Колата още е в сервиза и чака да я зглобиме :)/>)

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа банда! Вече мога да се похваля и аз, че съм D15 MINI ME ! :rolleyes: Една малка мечта. Отне ми доста средства и време докато я направим но вече 150км е в движение и съм много доволен. Едвам се сдържам да не натискам газта но още я разработвам. :unsure:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагерницата вече 500км се търкаля и с всеки изминал ден излиза все по нещо. То не беше счупен датчик за температура не беше и термостат не бе чудо... Препаснах клапаните, 2 пъти сменях масло и 2 пъти антифриз. Сигурно се чудите защо пък и антифриза... ами 2 пъти ми бяга през разширителния съд защото ми върти на първият кръг.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

тия последните са малко размазани...

 

Сега се оглеждам за прагове от 6-та.

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето е супер споко ще го оправиш гледай позитивно на нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми се оказа капачката на радиатора за сега не избива през разширителния съд. Аз се опасявах да не е духнала гарнитура, но не е още изключено и това да е станало. Какви са симптомите ако е духнала гарнитура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При затворена система ще ти надува водните съединения,може да станат като балони или просто да са твърди.ПО сервизите имат техника дето мерят дали има изгорели газове в антифриза - това също е опция.Покачване на нивото на маслото и промяна на цвета му,бял пушек при палене,трудно палене

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...един от симптомите е да ти пуши бяло от ауспуха и да ти свършва антифриза,тогава може и да не ти надува маркучите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги. Както казах вчера смених капачката на радиатора и днес покарах малко извън града. Отново същата работа. Забелязах, че по баир нагоре стрелката на температурата се повиши а на равен път се върна средата(сиреч играе нагоре надолу)?! Веднага ми хрумна, че сигурно имам въздушна тапа. Другото, което забелязах е, че долния маркуч на радиатора не е топъл толкова колкото горния. Може би термостата не бе отворил колкото трябва. Но проблема не е от термостата оригинален е и работи. Забелязах, че разширителния съд се бе напълнил пощи до горе и при форсиране на двигателя антифриза вътре вреше и бълбукаше. Имам бял пушек и ми се струва, че е повече от нормалното. На газанализатор ми дава, че на празен ход е доста обогатена от към гориво (4.75 въглероден оксид при максимална за модела 3.50 за тези който разбират). Утре ще се мъчим да обезвъздушим. Все ми се струва, че е има въздух някъде около датчика, който преди време смених и от там да е засмукал въздух. Ако не ще отида да проверя за наличието на газове в охладителната течност...п.п. пфффффф край няма ли вече... не мога да и се нарадвам като хората, чак почна да ми писва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени термостата, щото няма вариант големия кръг на охлаждането да липсва, но термостата да работи!Колкото и "тапи" въздух да има :lol:/>, няма да са такива симптомите! ;)/>

Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% гарнитура по тези симптоми.

И на мен ми прилича на гарнитура .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем . Това е гарнитура,едно сгъстяване, демек шлайфче на главата и една желязна гарнитура на елринг и си ти ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% гарнитура по тези симптоми.

И на мен ми прилича на гарнитура .
Неприятна работа , най вероятно гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем . Това е гарнитура,едно сгъстяване, демек шлайфче на главата и една желязна гарнитура на елринг и си ти ;)/>/>

Колега главата е шлайфана 5 десети не ми се иска още шлайф. Ако се окаже гарнитура, как това да го избегнем да не се повтаря? Предполагам проблема е в блока. Трябва да се челоса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай главата на шлайф само да я зачистят от старата гарнитура.Нова метална,почистваш хубаво и блока от остатъци от стара гарнитура,почисти и отворите където се навиват болтовете и стягаш по мануала със съответната последователност и кг.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакво значение това, че сме сложили метална гарнитура от d16y8 на д15б2 блок (главата е y8). Мисля, че правилно сме постъпили?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение.Даже за Д15Б2 до колкото знам няма метална,все клингеритови се предлагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги махнах термостата и я затворих без него. Направих 1/2 кръгчета... вкарах я във витек и забелязах че температурата си седи на средата даже малко под нея. Впечатление ми направи това, че долния маркуч на радиатора не бе толкова топъл... много малко. При опита без термостат не ми наду разширителния съд? Дали просто някъде е засмукала много въздух?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откажи се от теорията за тапа в охладителната система.Нормално е единия маркуч да е по-студен от другия,все пак единия е вход ,а другия е изход и логиката е течността да е по-студена..нали това е идеята на радиатора.Метални гарнитури Д15Б2 наистина няма.Направете всички тестове за да проверите гарнитурата и слагай нова и не се занимавай.При смяната използвай ръководството(поредността на стягане и усилието) и няма да имаш проблеми.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих да го проверя двигателя за духнала гарнитура, като проверихме охладителната течност за наличието на газове. Оказва се духнала гарнитура. :( :( Сега следва отново отваряне нова гарнитура елринг метална и нови болтове за блока, защото ми казаха, че старите не можели да стегнат както нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да затворите мотора отново занеси главата да я проверят за пукнатини,замерете задължително и блока за кривина ако не сте го шлайфали при предишното затваряне.Съветите ми са от личен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги махнах термостата и я затворих без него. Направих 1/2 кръгчета... вкарах я във витек и забелязах че температурата си седи на средата даже малко под нея. Впечатление ми направи това, че долния маркуч на радиатора не бе толкова топъл... много малко. При опита без термостат не ми наду разширителния съд? Дали просто някъде е засмукала много въздух?

Не бързай да отваряш пак мотора, сложи друг термостат!Това за новите и старите болтове на главата са глупости. ;)
  • Нагоре 2
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гошо,Чест проблем при Д15Б2 блок, ако отваряш скоро виж дали е духнал гарнитурата между 2 и 3 ти цилиндър.За статистиката за 6-7 случая се сещам като 3 от тях са на една и съща кола. (два пъти сменяха гарнитура, един път глава, четвъртия път се сетиха за блока и колата отиде на вторични)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не казваш, че d15b2 няма да стане кадърно колкото и да го правим?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не казваш, че d15b2 няма да стане кадърно колкото и да го правим?

Ще стане с много занимавка и кадърен майстор и повечко кинти за качествени части!п.п И мойто мини ме прегря няколко пъти, един път изкриви биела, проблем с В-тек-а само главоболие, имам и един приятел "майстор" и при него същата работа прегря няколко пъти, после спука бутало...... и накрая си взех малко по мощен мотор и си реших проблемите. Просто си казвам мнението! Поздрави;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гошо,Чест проблем при Д15Б2 блок, ако отваряш скоро виж дали е духнал гарнитурата между 2 и 3 ти цилиндър.За статистиката за 6-7 случая се сещам като 3 от тях са на една и съща кола. (два пъти сменяха гарнитура, един път глава, четвъртия път се сетиха за блока и колата отиде на вторични)

Да не би да казваш проблема при мен, това което си казал се случи при мен! Но само че колата не отиде на вторични, а получи ново сърце с потенциал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш метална гарнитура и си решаваш проблемите.Към мафри на колектора ти проблема с оборотите не беше от дросела,а от стъпковия мотор,просто не работеше :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си бях с метална гарнитура но не знам дали е на ЕЛРИНГ. Сега ще сложа нея марка, ще шлайфаме блока ще огледаме главата за пукнатини (силно се съмнявам ако има да я видиме) и ще използвам старите болтове. До колко знам ако не са разтеглени няма проблем да се ползват пак. Тия дни се надявам да взема частите и да я отворим. Ще споделя какво е станало в края на краищата, като отворим ще разберем. Майстора ми се оправдава с това, че като ми казал да сложа нови болтове, не съм го послушал. Болтовете им нямаше нищо. Сега за ремонта ще трябва да си купувам всичко на ново...

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колега аз не съм сменял болтовете при смяна на гарнитура и не са ми казвали че са проблемни.Сложих гарнитура метална на Виктор Рейнц мисля,че така се пише минал съм 6/7 хиляди и няма проблем засега.Интересно че при мен старата беше клингиритова а не би трябвало да е така при д16з9 забравих марката нещо с П беше клингиритовата гарнитура казаха ми,че била смотана и цяло чудо че съм минал над 60 000 с нея.Не са ми стъргали главата само я зачистиха понеже нямало нужда от престъргване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

payen ти е била гарнитурата сигурно,а това за болтовете по принцип е така (да се сменят на няколко отваряния на мотора,защото се разтеглят и има опастност от скъсване) моите съм ги свалял 5-6 пъти и преди мен незнам още колко са сваляни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я вкарахме отново в бокса за смяна на гарнитура. Да се надяваме, че проблема не е от главата. Ще замерим блока и ако се налага ще се шлайфа. Взех нова гарнитура на "ЕЛРИНГ" за д16з6, че е по-дебела от на д16у8 и нови болтове на "Виктор... нещо си там". Ако проблема се реши, веднага тъгвам за София при Боби за настройка на компютъра, че ми дава много голям разход в града.п.п а аз си мислех до Германия да пътувам с нея :)/>/>)

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега обади се на Гефито от Шумен за настройка,много по близко ти е като дистанция,ако нямаш координати ми пиши на лично.Успех с ремонта !

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се настройва на D15B2 на инжекциона? :unsure:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,прочетох темата и поздрави за проекта.Проблема с гарнитурата е доста интересен,аз се занимавам с ремонт на коли и предимно с коли от марката и да ти споделя,до сега не е имало проблем с това да са се връщали колегите за повторно отваряне на отремонтиран детайл.Много майстори просто слагат главата без да я закарат на проверка за пукнатини и дори без да я шлайфат.Не казвам,че твоят майстор те менка,но за смяната на болтовете не съм съгласен,да сменят се,но първо трябва да ги е измерил дали са разтеглени.А аз от личен опит ти казвам смени термостата,аз винаги когато сменям гарнитура,карам клиентите да си купуват нов термостат,защото за да спестиш 30-тина лева,после даваш доста по 30.Обърнете внимание и на радиатора да не е запушен.Дори е добре да си го промиеш за профилактика.Това са моите съвети и дано да са от полза.Успех с проекта и дано да няма повече проблеми.Поздрави от Варна.п.п. Не искам да обидя никого просто споделям мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Кой те метна за старите болтове ???

Болтове се сменят след измерване !

Ако твоите са оригинални - не си мисли че като сложиш "някакви" ще стане по добре.

 

Отивай в Gefis не се занимавай с глупости ;)/>/> Шуменци са сериозни ралиткаджии а освен това не дерат кожи !

Варна е слаба бира нямат Дино -но "майстори" болллл;)/>

 

 

 

Извинявай ама си смени майсторите ;)/>/>

 

 

Markony

Трябва да имаш такъв компютър - поръчва се който се настройва и после на Диното...Публикувано изображение/>/> и после нови гуми редовно Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вчера си взех колата :P За сега съм минал 250км и нямам проблем. Сменихме гарнитурата с на з6 и нови болтове за всеки случей. Аз също мисля, че не е нужно да се сменят в мануала си пише колко трябва да са дълги. Все пак колата си върви добре. Забелязах, че ми даде грешка номер 17 (VSS = SPEED СЕНЗОРА) и ми спря витека. Прекъсвача ми отиде на 5000 при 3-та предавка. Изчистих решката тази сутрин и се надявам да се е оправило.

 

Сега една бяна за добре дошла и ГАЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

п.п1 Това на задния фон е вино :D :D :D

п.п2. Искам да благодаря отново на Боби от София за оказаната помощ! Да не казвам, ама без него щеше да ни е много зор! :)

 

Поздрави за сега... проекта продължава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля с новата придобивкаpost-448-0-48767700-1385124512.jpgвече пътува към мен и скоро ще я монтирам, като ще направя да има надпис като светне стопа. Колебая се дали да е баналния надпис "COUPE" или нещо по-така...Другото, което ще сменя е окачването. До седмица - две, ще взема регулируемо окачване (койловери дето му викат). Само пружини ще са. Скоро зимата ще дойде и да съм подготвен. Един дросел на 60мм мисля да монтирам. Той е от двувалка без мапсензор отгоре и ще трябва да правя външен.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Кой те метна за старите болтове ???

Болтове се сменят след измерване !

Ако твоите са оригинални - не си мисли че като сложиш "някакви" ще стане по добре.

 

Отивай в Gefis не се занимавай с глупости ;)/>/>/>/> Шуменци са сериозни ралиткаджии а освен това не дерат кожи !

Варна е слаба бира нямат Дино -но "майстори" болллл;)/>/>/>

 

 

 

Извинявай ама си смени майсторите ;)/>/>/>/>

 

 

Markony

Трябва да имаш такъв компютър - поръчва се който се настройва и после на Диното...Публикувано изображение/>/> и после нови гуми редовно Публикувано изображение/>

 

А дали нямаме ДИМО,но и аз тази пролет ще ходя до Шумен.Просто имам добри впечатления от работата на Гефито.

Редактирано от honda 1.3 16V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...