Jump to content

kleni

Фен
  • Мнения

    1091
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно kleni

  • Ранг
    Milen
  • Рожден ден 8.11.1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://honda-pleven.hit.bg
  • ICQ
    0
  • Skype
    milen.pe4ev

Profile Information

  • Кара
    сивик D16Z6 турбо
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен
  • Интереси
    всичко което има двигател е интересно
  1. Преминаване от 262 към 282

    Не става,защото трябва доста да се сваля.
  2. Преминаване от 262 към 282

    Онзи ден се захванах да сменям дисковете и ударих на камък.Оказа се,че главинката е с по голям диаметър от отвора на диска.Въпроса ми е как да сваля главинката без да се съсипе лагера?Трябва да се вземат на струг,а без да ги сваля няма как да стане.
  3. Преминаване от 262 към 282

    Само още един въпрос.Предпазната ламарина зад диска сменя ли се или си оставам с моите ?
  4. Преминаване от 262 към 282

    Няма ли кой да сподели как си е направил спирачките на 282 мм или не ви се пише ?
  5. Преминаване от 262 към 282

    Апаратите са от прелюд с 282 мм дискове.
  6. Преминаване от 262 към 282

    Ок,а някакво преправяне има ли или само разглобяване и сглобяване ?
  7. Интересува ме какво ще ми е нужно да премина от 262 мм дискове на 282мм.Апарати ще взема от прелюд,но дисковете не са 4/100 и се чудя от какво ще станат.Освен слагането на новите апарати друго трябва ли да се прави?
  8. Ползвам на Локтайт
  9. Аз винаги слагам!
  10. И аз залагам на гарнитура.Трудното палене е в последствие от навлизането на антифриз в цилиндрите.Имах същия проблем с бензинова кола и след като смених гарнитурата всичко се оправи.
  11. Тази сутрин при -10(добре ухладен) запали без проблеми.Явно нещо се е наместило при свалянето на чипа
  12. Сега е в колата с махнат капак"да му е още по студено" и утре сутринта ще видя какво ще се случи.
  13. Проверих с лупа за студена спойка,но нищо не се видя.Пробвах даже и друго.Сложих компа във фризера за 30минути и пак си запали нормално.Много снранно.
  14. Снощи отивам с колата на работа и всичко си беше на ред до тази сутрин.Сутринта ще паля да се прибирам и какво се случва:слагам ключа в контакта и завъртам(чека не изгасва),пробвам още един два пъти,но същата работа(продължава да свети).Пробвах да запаля и колата запали,но веднага гасне.Така няколко пъти.Взех един кламер и замостих на буксата да видя от какво се получава,но нищо,ЧЕКА СВЕТИ ПОСТОЯНО .Криво ляво я запалих (работеше като трактор 1000-2000 оборота)и лекичко се прибрах в къщи.Започнах да меря всичко и всичко си беше на ред.Остана само да проверя какво става с компа.Имах един друг чип,който поставих и колата запали от раз.После върнах проблемния чип и пак дърво.Свалих целия комп и го прибрах в стаята на топло за около 30 минути.След връщането му на колата ,всичко беше на ред.Все едно нищо не се е случвало.Колата си заработи както трябва.От какво може да се получава тази магария?
×