dindin 1257 #121 Отговорено 9 Май, 2017 (Редактирано) Освен и аз да пусна обява в Продавалник-а. Сефте нещо да тръгне от първия път. Версията е V46.33. Ако на някой му е сложно да свирка. Редактирано 9 Май, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #122 Отговорено 9 Май, 2017 ............... Ако на някой му е сложно да свирка. Би ли пробвал при теб активира ли се CITROEN? Джаджата е страхотна До сега съм я пробвал на Хонда, Опел, Сеат - работи отлично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #123 Отговорено 10 Май, 2017 Имам Ситроен V41.11 Щом Хондата тръгна, значи и той ще е ОК. Нямам подръка други коли, а и никой не изгаря от желание да го "диагностицирам", че да тествам другите пакети. Направи ми много приятно впечатление, че това, което съм видял в HDS го има и тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #124 Отговорено 10 Май, 2017 Имам Ситроен V41.11 Щом Хондата тръгна, значи и той ще е ОК. ....... Всички марки които пробвах тръгнаха, но ситроена не ще да се активира, имам 41.11 и 41.25, ама нъц. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #125 Отговорено 12 Юни, 2017 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #126 Отговорено 12 Юни, 2017 (Редактирано) Иван как не се самоцитира. Усещам, че му е на устата "Казах ли ви". CR-V с B20B3(с трипиновата букса) си каза и майчиното мляко с Ланча! Иначе китайците масово продават неправилно вързани преходници 3 към 16 пина. Ти с какъв преходник го прочете? Редактирано 12 Юни, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #127 Отговорено 12 Юни, 2017 (Редактирано) Това е моя преход: Три-пиновата букса си я гепих от един Сивик от морга. А Ситроена ми е 41.27 и работи! Редактирано 12 Юни, 2017 от ivan_pop 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #128 Отговорено 13 Юни, 2017 А Ситроена ми е 41.27 и работи! С кое EOBD или демо се активира и от къде може да се изтегли. Освен ситроена не мога да подкарам нисан и деу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #129 Отговорено 13 Юни, 2017 Аз съм с EOBD 22.47 и DEMO 14.80 От къде може да се теглят не зная, ама мога да кача някъде целия архив с марките, който имам. При мен всички марки, които съм пробвал, работят. Много са и не съм тествал всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #130 Отговорено 14 Юни, 2017 ................................... Ще бъде полезно за много хора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #131 Отговорено 5 Август, 2017 Малко ъпдейт по темата с жълтия Лънч: От 28.07.2017 насам не може да бъде регистраран - v22.51 EOBD/DEMO не могат да бъдат свалени. С по-стар апк. пък няма връзка със сървъра и пак не може да се download. На този етап е нужно да се купи EOBD+една марка бонус - 50$ Който е със стара регистрация няма такъв проблем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #132 Отговорено 5 Август, 2017 Еми то всеки един минава на Про версията , и те се усетиха малко поне да дръпнат кранчето. То така много лесно 40$ и после хак фрий към Про. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #133 Отговорено 5 Август, 2017 Те пак късно се усетиха Китайците.Като са направили програма с отворен код какво очакват! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #134 Отговорено 5 Август, 2017 Аз затва бързах да си взема джвъчка, то е близко до акъла, че ще дръпнат шалтера по някое време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #135 Отговорено 7 Август, 2017 А освен X-431 PRO3 какво друго ползвате като апликации? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #136 Отговорено 7 Август, 2017 В момента по актуално според мен е X-DIAG PRO3 . Аз съм с адаптер PRO червен за IOS с нея работя на Android телефон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #137 Отговорено 7 Август, 2017 Няма голямо значение.Но някои поддържат едновременно няколко версии на софта на марката, а DiagZone май поддържаше и марки на SD картата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #138 Отговорено 8 Август, 2017 (Редактирано) Аз ползвам на таблет две версии X431 iDiag V3.06.011-за стари ъпдейти до към края на 2016г. и DIAG PRO3S V3.10.031 за най-новите ъпдейти. На снимката от предния пост черната икона отдолу вляво ми е по-старата версия.Иконата за по-новата я няма на снимката. Редактирано 8 Август, 2017 от ivan_pop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gyoshev 0 #139 Отговорено 13 Септември, 2017 Здравейте, колеги. Взех на жената сивик 1.7 дизел седма генерация. Колата няма проблеми но винаги може да светне чека. Моля някой запознат с тоя launch да сподели какво се купува, кое се инсталира, кое се регистрира че се обърках. П.С. В продавалника е пълно с обяви за едни жълти кутийки с цени от 100 до 500 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #140 Отговорено 12 Април, 2018 На 1/3/2013 at 20:42, MIYAMOTO написа: Цената му е добра,аз като се сетя колко пари дадох преди години.........Ако искаш само да си четеш грешките по безплатно от това няма,бодеш кламера и си готов Обясни за кламера......бодеш го къде? и какво показва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #141 Отговорено 16 Април, 2018 Koлеги направо питам: като се имат предвид последните псотове по темата, ако взема едно такова жълто за 40 еврака, ще има ли "безплатен" софтуер, с който да калибрирам сензори и да обучавам дросела. Благодаря предварително. https://ru.aliexpress.com/item/Original-Launch-EasyDiag-for-IOS-Android-Built-In-Bluetooth-OBDII-Generic-Code-Reader-EasyDiag-Diagnostic-Tool/32714391715.html?spm=a2g0v.10010108.1000016.1.38d5695c1L1hx9&isOrigTitle=true Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #142 Отговорено 17 Април, 2018 На 12.04.2018 г. at 11:38, bonebiker написа: Обясни за кламера......бодеш го къде? и какво показва? Еми при теб няма къде да се боде Кламера се ползва, когато няма 16 пинова букса за четене. Има една синя букса с 2 пина на колите преди 2000 година. Е там се боде кламера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #143 Отговорено 17 Април, 2018 Можеш и тук да я забодеш: http://blog.rywire.com/k-series-dlc-connector-pinout/ Сигурен съм, че съм я пускал тая картинка. Отдавна не са по 40 еврака, а вече има и EasyDiag 3.0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #144 Отговорено 17 Април, 2018 (Редактирано) преди 47 минути, dindin написа: Можеш и тук да я забодеш: http://blog.rywire.com/k-series-dlc-connector-pinout/ Сигурен съм, че съм я пускал тая картинка. Отдавна не са по 40 еврака, а вече има и EasyDiag 3.0 Линкът който съм пуснал е точно за EasyDiag 3.0. Наистина не е 40 , а 72 евро с доставката. EasyDiag+, който включва и някви програми е 130 евро. Редактирано 17 Април, 2018 от chovek69 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #145 Отговорено 17 Април, 2018 И да има Фрий програми , няма да са Про и може и да не можеш да правиш това за което питаш. Не помня при стандартните които са само за диагностика какво можеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #146 Отговорено 17 Април, 2018 Преди 3 часа, chovek69 написа: Линкът който съм пуснал е точно за EasyDiag 3.0. Наистина не е 40 , а 72 евро с доставката. EasyDiag+, който включва и някви програми е 130 евро. Аз мисля,че няма как да го поръчаш и да го получиш!В последните 3-4 месеца пробвах 2-3 пъти да го поръчам от АлиБаба(само там се предлагаше) и отговора беше,че вече не се предлага! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #147 Отговорено 17 Април, 2018 130 евро е джаджата плюс две марки. Аз моята я прецаках... Замислям се да си поръчам един 3.0 Записах Хонда 46.70 кракнат от ЕОБД 22.54 и антипиратските защити се включиха и прецакаха bootloader-a. Сега е полуумряло. Кво ми трябваше да го бърникам, бях на 46.40 добра работа вършеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #148 Отговорено 17 Април, 2018 преди 26 минути, dindin написа: 130 евро е джаджата плюс две марки. Аз моята я прецаках... Замислям се да си поръчам един 3.0 Записах Хонда 46.70 кракнат от ЕОБД 22.54 и антипиратските защити се включиха и прецакаха bootloader-a. Сега е полуумряло. Кво ми трябваше да го бърникам, бях на 46.40 добра работа вършеше. Аз така онзи ден убих моя китайски кабел като реших да ъпдейтна фърмуера до 1.4.7. Сега си свети дори да не е включен в OBD-то, иначе се показва във firmware utility. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #149 Отговорено 18 Април, 2018 Дай да пробваме да го възстановим? Въпреки, че ако е от онея за по десетина долара не знам дали си заслужава. Моят жълтур трябва да се отваря... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #150 Отговорено 18 Април, 2018 Преди 7 часа, dindin написа: Дай да пробваме да го възстановим? Въпреки, че ако е от онея за по десетина долара не знам дали си заслужава. Моят жълтур трябва да се отваря... От евтините е , но не от най-евтините (:-)). Трябва с програматор според мен, понеже връщането на стария firmware, не върши работа. Но така или иначе бих те помолил, ако може да закачим акордеона при теб (видях че си в София) със твоя стар MVCI кабел на HDS и да видим тея странни тримове от моята тема дали са реални. https://ru.aliexpress.com/item/HDS-Cable-OBD2-Diagnostic-Cable-For-H-ONDA-HDS-Cable-for-Honda-HDS-Cable-Free-Shipping/32260338331.html?spm=a2g0v.10010108.1000016.1.35bd6362mII4EG&isOrigTitle=true Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #151 Отговорено 18 Април, 2018 Точно този от линка визирах като казах, че не си заслужава. Моят е оригинален pass-thru клонинг. За другото пиши на лично да не спамим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #152 Отговорено 19 Април, 2018 Колеги, и аз си взех такъв кабел, но не мога да го свържа с колата. Вие как го направихте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #153 Отговорено 1 Ноември, 2018 Здравейте.Тука от 2 седмици се мъча да прочета црв-то с 3 пиновата букса,но нищо не се получава.Ползвам китайски кабел XHorse.С него закачах сивик англичанка през обд буксата и си каза майчиното мляко.Проблема според мен е в прехода от 3 към 16 пина.Знаете ли как трябва да са наредени кабелите?Пробвах няколко схеми-ряхах,запоявах но нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #154 Отговорено 1 Ноември, 2018 Що не си купи един фабричен преходник, а се занимаваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #155 Отговорено 1 Ноември, 2018 Благодаря.Преходник имам обаче са объркани кабелите.Имах предвид къде да се свържат кабелите към 16 пиновата букса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #156 Отговорено 1 Ноември, 2018 Данни ти е K-Line, Маса ти е GND. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #157 Отговорено 1 Ноември, 2018 (Редактирано) В момента съм то свързал по тази схема и пак нищо. Редактирано 1 Ноември, 2018 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moonkey 140 #158 Отговорено 19 Ноември, 2018 На 19.04.2018 г. at 6:51, goodybg написа: Колеги, и аз си взех такъв кабел, но не мога да го свържа с колата. Вие как го направихте. Колеги взех си един елм 327 пробвах го на една тойота работи си,но като му подам 12в и маса от акумулатор не иска да му светват лампичките.Някой има ли идея защо така? Елм-а е такъв на 16 пин подавам + и на 4,5 - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pexlivan 0 #159 Отговорено 4 Март, 2019 Здравейте, днес си поръчах този "M-VCI interface":https://www.aliexpress.com/item/M-VCI-interface-2016-xhorse-3-in-1-mvci-for-honda-for-toyota-tis-for-volvo/32704163621.html?spm=2114.search0604.3.8.5ef87471xtxYqe&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10083_454_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536_10902_10059_10884_10887_321_322_10103,searchweb201603_56,ppcSwitch_0&algo_expid=372a666b-2329-430e-8b02-4e721c494383-1&algo_pvid=372a666b-2329-430e-8b02-4e721c494383&transAbTest=ae803_4 Надявам се да ми върши дабота за основните неща ... следена стойности на ДВГ, преглед и чистене на грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #160 Отговорено 4 Март, 2019 (Редактирано) Провери ли ти с коя букса си ОБД ако си ок, но не дават единия кабел дали е прехода от трипиновата към ОБД Който трябва да е такъв Това с чистенето на грешките е относително кои точно ще можеш.Като го тестваш ще кажеш Редактирано 4 Март, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове