Jump to content
TINA.K

От вчера съм горд собственик на HONDA FR-V

Recommended Posts

Честито, пожелавам ви много безаварийни километри и само хубаво моменти с тази красавица Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тази кола много ми допада като дизайн, като практичност нямам понятие как е, но поздравления за покупката и дано имате само добри мигове с автомобила и да си го ползвате безпроблемно. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви!

Силно се надявам да е наистина добра и да няма скрити проблеми. Живот и здраве преди да я платим и да завършим сделката ще мине през сервиз за ходова част и на комп.диагностика, за да сме сигурни, че си струва торбата пари, които ще се дадат за нея.

Търсехме 7 местна кола, тъй като ние сме 4 човека + 2 котарака, които на море си идват с нас и моите родители си ставаме 6 и с нормална кола не става вече - децата си попораснаха (на 12 и 8) и не стават вече 4 човека на задната седалка. Същевременно 7 местните пък остават без багажник като се отворят задните седалки и затова като я видях направо се влюбих, ама от първия половин поглед дори.

От практична гледна точка - обикновено ще сме 1 до 4 човека в нея, но същевременно ще позволи да сме 6 човека, двата котарака и багаж, което е повече от супер.

Много важен момент беше, че като седнах да я пробвам и нямах чувството, че съм в чужда кола - разликата с Мондеото, което карам от 9,5г беше само, че съм на по-височко. Абе ... все едно си седнах в моята си кола ... Иначе през годините съм пробвала ей така за по 1 кръгче доста коли, точно за да видя дали са ми удобни - еми добре се почувствах преди няколко дни, сядайки в Мицубишито и в С-Макса, но само сядах, без да ги карам. А, добре беше и лятото един Форд Турнео Конект, но той си е лекотоварен, а ние семейна голяма кола искахме.

И така в крайна сметка избора падна на Хондата. И като визия, и като удобство и като практичност - всичко е на шест!!!

 

Много ще съм благодарна на съвети какво да подменя веднага по нея (опитвам се да се свържа с Омбре, но засега не успявам).

Решила съм да потърся по колата и в сервизната книжка (пише, че има, ама забравихме да я разгледаме) стикери и инфо кога какво е сменявано и ако са ОК, може и да поизчакам, но ако няма такова инфо знам така: ангренаж и ролки, масла и филтри. Но моля за инфо - кои масла освен двигателното и кои филтри. Вместимост на картера и филтъра, ако някой знае ... Също така за текущата поддръжка, ако можете да ме ориентирате в цифрите.

Нещо се оказва рядка като модел и не намирам инфо в нета за нея. Ще чета сервизната книжка и от френския каквото разбера на италиански ... и по картинките.

 

Весело посрещане на Новата Година!

Много здраве, благоденствие и безаварийни пътешествия с любимите коли желая на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега!Явно си бил много послушен през годината, за да получиш такъв подарък от Дядо Коледа! ;)Страхотна придобивка! Да си я караш безаварийно и със здраве, дълги години!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита покупка! Колата е страхотна, двигателя съм убеден, че ще е най-добрия дизел до който сте се докосвали.

Но моля за инфо - кои масла освен двигателното и кои филтри. Вместимост на картера и филтъра, ако някой знае ... Също така за текущата поддръжка, ако можете да ме ориентирате в цифрите.

Отивате в Юбико в Горубляне (http://www.ubico-honda.com/), което е отделен от Бултрако оторизиран сервиз или сервиз Омбре кв. Дружба (http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12278), където работят само с Хонда (мисля, че не е оторизиран). Който изберете - нека там се грижат за колата. Рядко ще влизате в сервиз, но не искате "разбиращ от всичко майстор" да си играе с толкова нов и модерен автомобил. Аз лично от както имам моята кола само в Юбико я правя и съм благодарен за което - не е имало за един проблем да трябва да влизам в сервиз два пъти.За маслото - двигателя побира 6л. Сипва се само и единствено пълна синтетика 0W30 масло покриващо ACEA A3/B3 стандарт - цена около 30-35лв/литър. Най-добре сипвайте оригинално масло. Ако не се сипва масло с въпросния вискозитет и характеристики, веригата на двигателя започва да се разбива много бързо и има опасност от скъсване. Веригата по принцип започва да трака (индикатор за смяна) на около 200 000км. Ако двигателя е поддържан много добре - изкарва и много повече. Ако се сипват кофти масла (10W40, 5W30 или евтини 0W30) започва да трака доста по-рано. А смяната на веригата е 1100лв.Цяло обслужване с оригинални консумативи струва около 460лв с труда (масло 6л, маслен филтър, горивен филтър, въздушен филтър, климатичен филтър). По сервизна книжка казват да се прави на 20 000км, аз лично препоръчвам да се прави на 15 000км - не повече, не по-малко. С неоригинални, но маркови филтри (които са не по-лоши от оригиналните) и оригинално масло, обслужването излиза около 340лв с труда. Казват горивния филтър да се сменя на всяка втора смяна. Аз лично го сменям всеки път - защото нафтата в България не е известна с високата си чистота и качество.Видях, че сте регистрирали колата в CarSpending.com - сайтчето, което правя. Ще се радвам ако ви е полезно :) Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата. Изглежда много добре - отличен коледен подарък:)Само да добавя, че Омбре вече са до БАН, а не в Дружба: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12278И да - не са оторизиран сервиз, но работят много добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега!

Явно си бил много послушен през годината, за да получиш такъв подарък от Дядо Коледа! Публикувано изображение

Страхотна придобивка! Да си я караш безаварийно и със здраве, дълги години!

Да е жив и здрав още дълги години Дядо Коледа в лицето на баща ми, че иначе през крив макарон ще видя готина кола ...

 

Благодаря на всички ви за съветите.

Най-вероятно при Омбре ще ходя, че е почти до нас.

 

А някой дали може да даде съвет за застрахователна компания за каското - къде изплащат щетите, така че да не трябва да си извадиш още толкова, колкото ти платят за ремонта?

Аз зесега сякаш към Алианц или Интерамерикан се насочвам, ама някой с опит ще е най-полезен с инфо и затова питам. Имат някакви клаузи за доверен сервиз, нещо със спестена премия ... Звучат интересно.

 

Видях, че сте регистрирали колата в CarSpending.com - сайтчето, което правя. Ще се радвам ако ви е полезно Публикувано изображение

 

Сайтчето е супер полезно, браво на такива хора като теб, които правят неща, полезни за хората и то безплатни.

Редактирано от TINA.K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто каско е в ДЗИ, до сега всяка година (3та поредна) завеждам щети и всичко оправят в доверен сервиз коректно. Но бих ти препоръчал Армеец, които работят с Юбико - за автомобили под 10 години, можеш да доплатиш 100-200лв към каското и да ти се гарантира, че автомобила ще се ремонтира с оригинални части във въпросния оторизиран сервиз. Аз самият мисля да сменя при тях тази година - доста познати имам и то сред тях със скъпи коли, всички от които доволни от Армеец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много безаварийни километри! И аз като теб тия дни не мога да спя спокойно:). Одавна чакам шефовете да кажат че им трябва подобна кола за да им предложа тази, че по едно време искаха Ц4 Пикасо, ама не се наканиха нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито колега чудесен избор

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета и момичета, да се похваля: от снощи красавицата е в гаража!!!

 

Чувствам се страхотно, децата и те полудяха, като я видяха. Големия се метна на предния капак да я прегръща с някакво зарядно за моб.тел. в ръка - добре че не я одра... Луд колкото си искаш. Нямаме търпение да мине днес през смяната на масла, филтри, да напълним коремчето, да не е гладничка и от утре да и се радваме на макс.

Живот и здраве ще и направя лично снимки и ще я сложа тук.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, някой ден като се задомя ще търся и аз такава количка, имам комшия с такава и много ме кефи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Армеец и ГО и Каското - работят с Юбико като официален сервиз, освен това и от сервиза ми казаха, че са коректни и затова върху тях падна избора. Иначе при всяка щета мога и индивидуално решение да взема. Но си пожелавам да нямам нужда да ползвам застраховките.

 

Вчера бях в сервиза – сменихме маслата и филтрите, напълнихме коремчето и вече се возим.

Само се оказа, че не съм разбрала като хората – Юбико е официален сервиз, пък Каското ми е с право на доверен … Надявам се да мога да си доплатя и да имам право на официален … Ако не стане – значи така е трябвало и вярвам, че няма да ми е нужно!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен избор, да те слуша и много безаварийни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!От скоро съм собственик на Honda FR-V 1.7 бензин. Тръгнах да сменявам ремъци и филтри и установих, че горивният филтър се намира в резервоара, различен от филтрите, които ми предложиха в магазините за авто части. Забравих да спомена, че съм от Видин.Ако някой може да даде съвет какъв филтър, от къде, сменяем ли е? Благодаря предварително! Приемам и други съвети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тази кола много ми допада като дизайн, като практичност нямам понятие как е, но поздравления за покупката и дано имате само добри мигове с автомобила и да си го ползвате безпроблемно. Публикувано изображение

 

Здравейте, и аз от неделя съм собственик на Honda CR-V - много съм впечатлен! Това е сбъдната мечта, както каза мой колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз от неделя съм собственик на Honda CR-V - много съм впечатлен! Това е сбъдната мечта, както каза мой колега!

 

Тя темата колега е за FR-V ама нищо и двата модела оставят добри впечатления. Публикувано изображение/> Поздравления за придобивката, много безаварийни километри ти желая.Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли посочили защо избрахте бензин или дизел  и  какви са ви впечатленията от FRV след като сте ги покарали вече известно време-разход, ремонти, поддръжка, вътрешно пространство...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Свети Валентин ми донесе една красива FR-V :) ........................ шегувам се, купих си я, но регистрацията е от 14-ти.

Предишните ми коли бяха Форд, за първи път ще карам японска кола.

Имам обаче един въпрос към каралите по-дълго Хонда - струва ми се доста шумна, дори в сравнение с дизеловия 15-годишен Фокус.

Какви са вашите впечатления?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,

много истински мигове с красавицата и да се слушате взаимно.

С кой мотор е и какво значи шумна - двигателя или външни шумове.

 

п.п. На мен що не ми донесе нищо тоя Валентин... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :)

Двигателя е бензин 1.7, 2006 година и е много тих, по-скоро са външни шумове.

Сбърках, защото Фокуса е дизел :)

Редактирано от Anjelina

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не е 2.2 дизел ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз бръмча с една бензинова 1,7 такава Хонда, ама инфо за монтираното на нея Блу туу не вога да намеря никъде как да бъде ползвано, та някой от вече притежаващите я може ли да ми го даде срещу 2 вафли по избор + благодарствено писмо прочетено пред входа на блока?  :tooth:   :tooth:  Благодарителствено ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета(и момичета ако има), да ви питам за съвет понеже не съм от най-компетентните по въпроса с двигателите.

Та, замислил съм да взимам FR-V понеже много ми хареса, а и вече сме трима с идея да нараства бройката с времето, искаше ми се да ви попитам към кой двигател бихте ме посъветвали да се насоча. Принципно съм фен на бензина (несъм имал дизел досега може затова да е така) и след малко проучване) научих че от бензинките най много хвалят 2.0 и новия 1.8 мотор . Но по нашите сайтове най-често се среща FR-V 1.7 (125 коня). Ако някой има наблюдение и има желание ще се радвам ако сподели, също и ако някой има наблюдение как се държи двигателя ако е с газова уредба !!!

 Като цяло на ден минавам около 50 км към работа и обратно, този факт не е маловажен макар че километрите не са кой знае колко , но за сам човек ..... 

Общо взето който може да сподели нещо от опит бих бил благодарен !!!!!

:punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета(и момичета ако има), да ви питам за съвет понеже не съм от най-компетентните по въпроса с двигателите.

Та, замислил съм да взимам FR-V понеже много ми хареса, а и вече сме трима с идея да нараства бройката с времето, искаше ми се да ви попитам към кой двигател бихте ме посъветвали да се насоча. Принципно съм фен на бензина (несъм имал дизел досега може затова да е така) и след малко проучване) научих че от бензинките най много хвалят 2.0 и новия 1.8 мотор . Но по нашите сайтове най-често се среща FR-V 1.7 (125 коня). Ако някой има наблюдение и има желание ще се радвам ако сподели, също и ако някой има наблюдение как се държи двигателя ако е с газова уредба !!!

 Като цяло на ден минавам около 50 км към работа и обратно, този факт не е маловажен макар че километрите не са кой знае колко , но за сам човек ..... 

Общо взето който може да сподели нещо от опит бих бил благодарен !!!!!

:punk:

Здравей и от мен! От известно време съм на същата вълна ,харесал съм този модел FR-V и планирам да закупя.

Имам абсолютно същите въпроси като теб само бих искал да добавя още един.Колко струва поддръжката на този автомобил?Изчетох всички теми във форума свързани с него и бих се радвал ако някой публикува конкретни цифри за цена на обслужване или други ремонти? И допълнително какъв е разхода на бензин и на газ.Естествено,четох какво дава производителя,но както се казва не питай старило,а патило :)

Не знам дали те вълнува мнението ми,но след доста четене(вкл. и в доста чужди сайтове ) твърдо реших да заложа на бензин и след известно време да сложа газ(ако колата няма).Минавам около 40 000 км на година.

Безспорно най-добрия бензинов вариант е 1.8 мотора със 140 к.с. ,но пък съответно е и най-скъп.

Най-разпространения в БГ (както и ти си установил) е 1,7 125 к.с., като той е с ремък,а другите 2 двигателя са с верига.

Най-обобщено относно 1,7 се твърди,че 125 к.с. са малко за това купе и че предавките са къси.

По-долу са два линка с мения на собственици в чужбина

http://www.parkers.co.uk/honda/fr-v/hatchback-2004/owner-reviews/

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/honda/fr-v-2004/

Имаше и един руски сайт с много добри отзиви.

Имаш ли лични наблюдения от тези ФРВ, които се продават из нашите автокъщи? В нашия район няма и не съм сядал все още в тази хонда.

Редактирано от AzSum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкия мотор си е най-лесен и евтин за подръжка.

К20 си е най-добиря стар 2000 кубика ,но веригата си е цифра.

R 18 e друго поколение и си има доста недостатъци,но е икономичен колкото D17.Пак си е с верига,VTC и VTEC..

Наистина труден избор...

Верига се сменя на 180к,изкарва 220-240 и прехвърля зъби.Сменят се 2 вриги 3 зъбни колела,2 обтегача,2 успокоителя,една хидравлика.

На D17 се сменя ремък,ролка и водна помпа на 80к км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех че говрим за Хонда не за бмв а тя и тук веригата не била вечна. Кво им се радват толкова като кажат- двигател с верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично погледнато ако ползваш правилното масло е вечна ;) Изкарва без проблем 500к, но с правилното масло и смяна на 10-15к км. Ама тия в италия сменят 1 път на високосна та да не е и на повече или никога :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На D17 се сменя ремък,ролка и водна помпа на 80к км.

Благодаря.Понеже не съм тесен специалист в областа на ДВГ грубо казано да разбирам,че тоя двигател би ме устройвал за семейна кола?Тия 125 кс достатъчни ли са?

Предполагам че за първоначално обслужване трябва да приготвя едни 500 лв и после да си сменям консумативи на 15 000 км.?

Някакви конкретни съвети при закупуването?т.е. какво да се гледа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Понеже и аз от известно време търся FR-V за баща ми ще си позволя да споделя моите наблюдения. Основно гледай за ръжда и удари. Ходих да гледам в Пловдив (Труд), в Казанлък има 2 бр., в Бургас гледах една. Всичките бяха удряни, нескопосано боядисани или с напреднала ръжда. На 1,7 на всичките тампона на мотора отпред към радиатора е скъсан. Явно е масово явление и може да се използва в договарянето.

Успех в търсенето!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 години карам 1.7 бензин газ няма такъв автомобил ако се кара основно градско е супер.Части и поддръжка са супер евтини от срта на 40-50 лв накладки биалетките и те са на тази цена.кутията е къса 5та 120кмч си на 3500оборота но иначе е супер със 17 джанта нещата са ок.Разнод 20лв за 250км градско а съм я свалял на 13 лв за 230км извънградско.купувайте ФРВета според начина на каране и бюджета.1.8 е най добрия вариант но е с по висока цена.дизела е здрав но обслужването е по скъпо както и части като дюзи горивен филтър.не взимайте швейцарки преди 2008 всички са леща.и не бързайте в бг насят по 2-3 читави на всеки два месеца

 

Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На D17 се сменя ремък,ролка и водна помпа на 80к км.

 

 

Благодаря.Понеже не съм тесен специалист в областа на ДВГ грубо казано да разбирам,че тоя двигател би ме устройвал за семейна кола?Тия 125 кс достатъчни ли са?

Предполагам че за първоначално обслужване трябва да приготвя едни 500 лв и после да си сменям консумативи на 15 000 км.?

Някакви конкретни съвети при закупуването?т.е. какво да се гледа?

Двигателя не е слаб а кутията а къса развърта 125 коня във високи обороти тесни бутала но с голям ход това му е дерта пие 200 грама масло на 10000хлкм ако е с 5w30,но и чисто нова хонда от магазина сивик последно поколение го прави

 

Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега на 240 км. префърля зъби веригата :yes: да не се плашим .

Имам наблюдение вече на 300 не е префърлила Зъб К20.

 

Ама 1.7 на FRV е пълен смях...слаб не ами е вкисната боза :yes:

то 1.6 на Civic 2003г. e мнооого слаб ...па на FRV -тая семейна пейка двуреда с 6 места ич не е таман.

 

АКо наистина търсиш Хонда - Най -добре стария К20 - опъва мноо здраво както в ниските обороти така и като включи Vtec-a  С 2.0 има и такива FRV -та тук таме :tongue1::plane: ама само с ръчни кутии, автоматиците са с икономичния 1.8 R18 - който даже и на сивик седан USA модела не върви както требе...

 

Ако слагаха 2.4 К серията на FRV - щеше да е железна кола....ама нямат.

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Понеже и аз от известно време търся FR-V за баща ми ще си позволя да споделя моите наблюдения. Основно гледай за ръжда и удари. Ходих да гледам в Пловдив (Труд), в Казанлък има 2 бр., в Бургас гледах една. Всичките бяха удряни, нескопосано боядисани или с напреднала ръжда. На 1,7 на всичките тампона на мотора отпред към радиатора е скъсан. Явно е масово явление и може да се използва в договарянето.

Успех в търсенето!

Благодаря за инфото.Май ще се окаже че за да си вземеш читава трябва да идеш до примерно Германия, за да не е удряна и китосана? Тези за които спомена в Казанлък обаче май са дизел.Иначе случайно видях на живо една в Стара Загора която се продава,но цената е 12 000 за 1,7 и 125 к.с. :) Надявам се че е шега. :whistle:

 

2 години карам 1.7 бензин газ няма такъв автомобил ако се кара основно градско е супер.Части и поддръжка са супер евтини от срта на 40-50 лв накладки биалетките и те са на тази цена.кутията е къса 5та 120кмч си на 3500оборота но иначе е супер със 17 джанта нещата са ок.Разнод 20лв за 250км градско а съм я свалял на 13 лв за 230км извънградско.купувайте ФРВета според начина на каране и бюджета.1.8 е най добрия вариант но е с по висока цена.дизела е здрав но обслужването е по скъпо както и части като дюзи горивен филтър.не взимайте швейцарки преди 2008 всички са леща.и не бързайте в бг насят по 2-3 читави на всеки два месеца Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk

Благодаря Симо,имах нужда от такава конкретна информация.Защо джантите играят роля в случая? А на швейцарските коли по принцип им върви славата на поддържани,но ти ме шокира :) Тия читави 2-3 за чак не ми се вярва че и толкова има,пращал съм приятели тук и там,но все не ги харесват.Да не говорим пък за 150 к.с. Такива почти няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от германия не е гаранция че ще е читава, кво хвърлят по тяхните пътища колите от долу стават на тор, аз вече на оглед на германки не ходя, то ме е страх да я погледна като легна под нея, и въпреки това на пук на тая теория комшията докара за продан от германия сивик 6 та 75 коня англичанка дето от одлу като я видях все едно е живялва в Италия на най топлото място, явно рядко но има и пазени коли там дето не ги е напънала ръждата. Та не знам какво се хвърляте на немските много по лесно е да се справиш с проблем в двигателя, ако щеш цял двигател купи, но с ръжа по купето оправия няма никога.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от германия не е гаранция че ще е читава, кво хвърлят по тяхните пътища колите от долу стават на тор, аз вече на оглед на германки не ходя, то ме е страх да я погледна като легна под нея, и въпреки това на пук на тая теория комшията докара за продан от германия сивик 6 та 75 коня англичанка дето от одлу като я видях все едно е живялва в Италия на най топлото място, явно рядко но има и пазени коли там дето не ги е напънала ръждата. Та не знам какво се хвърляте на немските много по лесно е да се справиш с проблем в двигателя, ако щеш цял двигател купи, но с ръжа по купето оправия няма никога.

аз нямам претенции откъде ще е ,понеже всеки има предубеждение към произхода на колата без значение каква е.Ще обобщя:

1.Италия-не се сменя масло и поддръжката им е зле

2.Швейцария - колегата Симо81 има виждане че колите от там преди 2008 са леш

3.Австрия и Германия - ръжда

4.Англия -десен волан(винаги съм се чудил защо колите там ги продават толкова евтино?Като дойде при нас е ясно че десния волан е проблем,но вътрешния им пазар ?

5.Ако се купи от България(внесена отнейде) тя ще е 99% блъскана и китосвана.Всъщност това често обяснява по-ниските цени в БГ спрямо западна европа.

6.За Белгия и Холандия само нямам виждане.

Това е един омагьосан кръг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...