5 GTT 178 #921 Отговорено 25 Ноември, 2022 Още една статистика от Англия. Хонда печели. https://carmarket.bg/drugi/iztochnoaziatskite-marki-sa-nenadminati-po-nadezhdnost-na-vtorichniia-pazar-5686 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #922 Отговорено 4 Декември, 2022 Продължаваме напред ..... ама някои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #923 Отговорено 19 Декември, 2022 ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ, умният, мощен и електрифициран, изцяло нов Accord от 2023 спечели 10 най-добра награда за 2023! Това е 37-ми път, включително серия от 25 поредни години! Най-много победи от всяка кола в историята!! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #924 Отговорено 19 Декември, 2022 Off Topic Наградите са хубаво нещо! Но това е в америките. Тревожното е че загубиха европейския пазар. Тук (според свежо изследване) Хонда вече не е сред топ 10 от най-мечтаните марки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #925 Отговорено 20 Декември, 2022 Нормално за Хонда Цецо. Марката е единствената в Япония която не работи в "задружие" с друг производител и ако изборът е Европа или Америка то и аз така бих направил ,бизнес. Европейските производители не желаят Хонда да е тук по разбираеми за всички ни причини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #926 Отговорено 20 Декември, 2022 (Редактирано) Тук става въпрос за пари, а не за фенщина, или нещо друго. Като не можеш да предложиш условия, като другите е нормално да се оттеглиш. Що в Америка е една от най-евтините ширпотреби, а тука са на безбожни цени? И след като тръгнаха по пътя на CVT- та и аз ще се откажа от тях. Редактирано 20 Декември, 2022 от jijane 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #927 Отговорено 20 Декември, 2022 Не техниката и качеството са проблема, а липсата на разнообразие и персоналност. Преди да постигне нещо, човек си го поставя за цел, а преди това го мечтае - справка The power of dreams, от където всички тук сме почнали. Обаче вече цяло поколение мечтатели е изтървано и ще си сърбат попарата. Но тяхната работа стана като в оня виц за ловеца, дето го срещнала мечката, па фърлил пушката и и рекъл че е за гъби. Да, в момента са ширпотреба (и не само в америките) и за сега предпочитат да щамповат високоликвидни модели, защото пазарът сложи Хонда на мястото и, понеже управата и закъсня. Опитът с новият (иначе великолепен) NSX го показа. Чудесен продукт, но не е в мечтите на целевата си група. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #928 Отговорено 21 Декември, 2022 Но аз съм от малцината, дето харесват отколешните времена, когато инженерите на марката правеха коли за други инженери, преследвайки безогледно мечтата за перфекционизъм - но по своето си виждане за нея. Ето ви изповедта на създателя на NSX, който едва не погуби Honda и който после стана "дъ бос" и пътем със своят катарзис я дръпна назад от финансовата пропаст, тласкайки я в сегашната ширпотреба. Животът е сложно нещо, бизнесът също, особено когато са вперени в мигът на съвършенството. Онзи миг, заради който отиват милиарди мигове. Вчера не намерих това видео, но днес: Дано разбирате езика - ще откриете интересни неща, особено "между редовете". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #929 Отговорено 6 Януари, 2023 https://autoreview.ru/news/sony-i-honda-predstavili-sovmestnyy-brend-afeela Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #930 Отговорено 10 Януари, 2023 (Редактирано) Нова Хонда за Индия - специално разработена за там. Вярно че там са много, ама и ние тук сме бедни. Редактирано 10 Януари, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #931 Отговорено 10 Януари, 2023 Цецо, не че нещо ама ония са си пълни сиганье Да ни сравняваш с тях си е чисто обиждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #932 Отговорено 10 Януари, 2023 Ай, ся - не бъди расист - и те са ора, и не всички са мургави! А ние сме си за обиждане и ни "обиждат" - кой, къ мое! Преди 20 г. китайците бяха по-зле от нас, а сега ??? Индия върви по техния път! Маркетолозите на Хонда не спят! Къде е Европата в плановете им? А ние пак ще си ходим обидени. "Ооо, беднийй ...". "Какво тук значим някакви си личности", дет караме "по-нов" внос? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #933 Отговорено 11 Януари, 2023 (Редактирано) 2023 Acura Integra е отличена като Автомобил на годината в Северна Америка https://acuranews.com/en-US/releases/2023-acura-integra-honored-as-north-american-car-of-the-year Редактирано 11 Януари, 2023 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #934 Отговорено 16 Януари, 2023 (Редактирано) Сигурно е добра, като общ баланс качество/цена. Сивик, обаче премиум. Премиум, но няма духалки за задния ред. Много искаха да слязат под 7 сек 0/100, ама 200 турбо коня явно са малко. Вероятно е тежичка. Редактирано 16 Януари, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #935 Отговорено 24 Януари, 2023 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #936 Отговорено 25 Януари, 2023 Днес HPD пусна 48-минутен документален филм, предоставящ поглед отвътре върху развитието на прототипа на състезателния автомобил Acura ARX-06, който дебютира този уикенд в Rolex 24 в Дейтона. Meyer Shank Racing и Wayne Taylor Racing с Andretti Autosport ще рекламират новата кола в GTP класа на сезон 2023 IMSA WeatherTech SportsCar Championship. В неделя, 22 януари 2023 г., Том Блумквист се класира на поул за класа GTP в Meyer Shank Racing Acura ARX-06 за класическото състезание за издръжливост. Филмът подчертава първоначалните концепции и цели за ARX-06, както и дизайна, разработката и тестването. Историята на произхода поставя ARX-06 в линията на спортните автомобили Acura, датираща от оригиналния Acura ARX-01 от 2007 г. Стилът, аеродинамиката, силовият агрегат, техниките за интеграция и симулация, предизвикателствата и триумфите са подчертани във филма през очите на трудолюбивите мъже и жени, отговорни за създаването на Acura ARX-06. Най-новият прототип на състезателна кола на Acura следва стъпките на ARX-05, който спечели последните две състезания Rolex 24 Hours at Daytona като цяло и три от последните четири титли на IMSA WeatherTech SportsCar Championship при производителите. ARX-06 дебютира с началото на новия GTP клас в IMSA, който е най-известният северноамерикански шампионат за състезания със спортни автомобили. За Honda Performance Development Honda Performance Development, Inc. (HPD) е изцяло притежавано дъщерно дружество на American Honda Motor Co., Inc. и ръководи всички високопроизводителни състезателни програми на Honda и Acura в Северна Америка. HPD е специализирана в проектирането и разработването на задвижвания, шасита, електроника, части за изпълнение, техническа поддръжка и поддръжка на състезания. От върхови състезания в INDYCAR и IMSA Sports Cars до комерсиални състезателни програми, HPD има дълга история на създаване, производство и поддръжка на клиенти на Honda Racing и Acura Motorsports от 1993 г. насам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #937 Отговорено 26 Януари, 2023 https://www.caranddriver.com/news/a42662418/honda-35-v-6-engine-dohc/?src=socialflowFBCAD&utm_campaign=socialflowFBCD&utm_medium=social-media&utm_source=facebook&fbclid=IwAR1VtWH12cRZBCAllAcwLPiao4hijOTUaRJm28C_bwgOpnqoc-4xLBYACHc Honda's New 3.5-Liter V-6 Goes DOHC, Drops VTECНовият 3,5-литров V-6 на Honda преминава към DOHC, намалява VTEC Това е първият атмосферен V-6 от Honda или Acura, който има двойни горни разпределителни валове след оригиналния NSX. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #938 Отговорено 27 Януари, 2023 Да не забравяме и друго, Hydraulic lifters are also new, which means no more valve-lash adjustments Беше време еййй, 2022(предполагам тогава са го създали за първи път) хидравлични повдигачи в Хонда Drops не е намаля, а изпуска или в случая маха, та този двигател няма Vtec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #939 Отговорено 27 Януари, 2023 Да "D", това си е наистина новина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #940 Отговорено 27 Януари, 2023 (Редактирано) Те Ората последно тамън измислиха електромагнитните повдигачи на клапаните (без ангренаж и разпределителни валове), ама реши цивилизацията че ДВГ ще мре, та язък за труда. Редактирано 27 Януари, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #941 Отговорено 27 Януари, 2023 Точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #942 Отговорено 6 Февруари, 2023 Honda представи водородно электрохимически генератор от ново поколение, разработен съвместно с концерна General Motors. В сравнение с предишната система, която бе монтирана на ограничената серия седани Honda Clarity, себестоиноста е снижена с 1/3, а срокът на служба е увеличен над 2 пъти. Първият сериен автомобил с новия генератор ще бъде кросовърът Honda CR-V. На пазарите САЩ и Япония, такава версия ще се появи в 2024 година. Също така Honda планира пускане на водородни камиони (заедно с Isuzu и Dongfeng) и продажба на водородни установки във вид на стационарни электрогенератори. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #943 Отговорено 1 Март, 2023 (Редактирано) В Америка е представен шоу-кар Honda CR-V Hybrid Racer, който представлява хитро съчетание от елементи на различни машини. От серийния кросовер CR-V тук е само горната част на купето (над поясната линия), включително стеклата и панорамния покрив. Панелите надолу, макар и стилизирани като CR-V, са от карбон и закрепени на тръбна рама. Пред задната ос е разположен 800 к. с. силов агрегат, който ще се появи на болидите от американската серия Indycar в 2024 година. Това е хондовски битурбомотор V6 2.2 + электродвигател и скоростна кутия Xtrac. Задното окачване е от болид Indycar, а предното от Acura NSX GT3 Evo22. Шоу-карът ще бъде използван за реклама в рамките на състезанията от Indycar. Редактирано 1 Март, 2023 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #944 Отговорено 13 Март, 2023 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #945 Отговорено 13 Март, 2023 Прави ли ви впечатление, че логото на Хонда Америка вече е в синьо, в Европа за сега ще продължава да е в червено. Може да се види и на пост 896. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #946 Отговорено 14 Март, 2023 На мен ми направи впечатление люка. Той е непреходен - от първа генерация до шеста си е един и същ. Как пък не направиха един панорамен покрив като на европейските. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #947 Отговорено 14 Март, 2023 В америките над Хонда е Акура. Ако сложат всички екстри в "долната" марка, как ще продават "горната". А и ЦР-В-то си е "експанднат" Сивик - над него има по-големи Н жипове. Иначе там отдавна шоурумовете са в синьо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #948 Отговорено 14 Март, 2023 Ами не не са от отдавна. Понеже получавам на имейл новини от Хонда Америка и от тях знам, че от 23г. сменят цвета в Америка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #949 Отговорено 14 Март, 2023 Чак сега? Още преди години се канеха, та тогава умувахме с Бранко, дали и темата на форума да не е синя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #950 Отговорено 3 Април, 2023 https://hondanews.com/en-US/powersports/releases/release-19e37853b1d887d7103343365701bf5a-team-honda-hrc-sweeps-detroit-supercross Когато работиш здраво резултата е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #951 Отговорено 4 Април, 2023 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #952 Отговорено 12 Април, 2023 Ууу, бре - type R ама S и премиум! https://autoreview.ru/news/premium-topor-predstavlena-goryachaya-acura-integra-type-s Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #953 Отговорено 12 Май, 2023 https://avto-moto.bg/honda-представи-нов-хибриден-suv-за-европа-zr-v/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #954 Отговорено 12 Май, 2023 На 14.03.2023 г. at 8:39, Plamen-CRV написа: На мен ми направи впечатление люка. Той е непреходен - от първа генерация до шеста си е един и същ. На европейките на 3 и 4 имаше панорами, които обаче не могат да се отварят. Предпочитам отварящ се шибедах, отколкото ефектна панорама. В интерес на истината, сивик 10 хеч, който се правеше в Англия и за Европа и за Северна Америка, за единия пазар беше с отваряща се панорама, а за другия - с шибедах. Отвън като гледаш панорамата отворена - колата изглежда почти като кабриолет, ще речеш. Обаче, погледнато отвътре, светлия отвор на тавана не изглежда да е по-голям от този на шибедаха. При възможност, ще ги измеря и сравня. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #955 Отговорено 12 Май, 2023 (Редактирано) По-голям е, но шибито можеш да отвориш в 2 посоки - нагори и надолу/назад. В първият вариант обаче се отнема от височината за задните пасажери, та не е случайно това решение с отварящата се панорама - заради полегатият покрив на хеча. Седана мисля е само с шибедах. Сега, за шума при 2-те не знам кое е по-тихо, но то зависи и от излизащия отпред дефлекторен щит, а и от скоростта разбира се. Редактирано 12 Май, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #956 Отговорено 13 Май, 2023 Най-сетне - "наще" да се сетят и за Европа! https://autoreview.ru/news/tri-krossovera-dlya-evropy-honda-cr-v-zr-v-i-e-ny1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #957 Отговорено 13 Май, 2023 Мноо грозни уе... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 174 #958 Отговорено 13 Май, 2023 Да и на мен ми изглеждат грозновати.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #959 Отговорено 13 Май, 2023 Особено ZR-V -то. Ако не бяха дневните и Н емблемата, си е жив Форд. Но CR-V и HR-V e:HEV са с приличен стайлинг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #960 Отговорено 16 Май, 2023 Honda Elevate Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове