Markony 2247 #401 Отговорено 17 Август, 2016 Сивик 5-та хеч и Прелюд 4-та,CR-V 1,CR-X 2,3.Accord 7,Legend 4....са все попадения,Civic 8 ще остане в историята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #402 Отговорено 17 Август, 2016 Екстериора е въпрос на вкус.А какво ще кажете за техническата част? Преди години, когато не познавах Хонда и не бях фен, Хонда бяха едни "китайци" дето колите им не стрували за нищо. Това беше модно, когато бях малък. БМВ е най-великата кола, к'вото е азиатско е "китайско" сиреч смотано. Аз обаче винаги съм харесвал Япония и ми бяха интересни. Сивик беше тая уникална машина - Най - икономичната, бързата, надеждната, просторната кола в класа си. Сред JDM колите тя е най-най. Сред света, ако гледаме до 6-та ген. може би единствено Фокус СТ е по-бърза кола. Всички тея суперлативи бяха реални, защото сивик имаше уникална концепция и уникални за класа си технически решения. До 2001-ва всеки Сивик има окачване с двойна ключица. Компактно окачване, което не жертва толкова от вътрешното пространство. Хетчбек моделите макар и размерите си са просторни и се усещат всякаш караш нещо по-голямо. Двигателите на Хонда са Хонда. Едни от най-експлозивните двигатели в класа си. Сега като погледна 9-та генерация Сивик и ми става някакси жално. Сивик Тайп Р- Легендата! Колата, която премахва стереотипите. Колата, която е готова да се бори с всяка кола над класа си. Точно тая кола е със супер смотаното окачване. Сивик-а стана просто скъпа Астра. Единственото, което си заслужава в новия Р модел е двигателя. Ако погледнем позитивите на фирмата - Хонда все още са тая фирма, която прави коли с някаква функция. Икономична кола - икономична кола, бърза кола- бърза кола, луксозна-луксозна. Няма ги тия изцепки стил "Мерседес". Разбирам ръководството на фирмата, но мисля, че точно в трудни времена се оформя политиката и "философията" на фирмата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2247 #403 Отговорено 17 Август, 2016 Псолютно те подкрепям... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #404 Отговорено 20 Август, 2016 Нещата са сложни и многопластови. Ние ги оценяваме като консуматори и фенове, но "пост фактум", без да сме в "кухнята" на проекта и при пълна липса на специфична информация, довела до крайните компромиси при създаването и пускането му на пазара. До нас достига само филтрирано инфо, целящо да ни продаде продукта. Имам приятел, който познава дизайнера на моя Сивик 3-та ген. Може би ще се учудите но той е американец и стайлингът на този модел е разработван в САЩ, което не е случайно. Ставайки дума за конкретния модел човекът (пенсионер от 10 год) му е казал че такъв модел -правен с личен афинитет към формата, техниката и удоволствието от функцията едва ли вече е възможен. Думи на "вътрешен човек" знаещ конюктурата в тоя бизнес. Имал съм честта и удоволствието (дай боже всекиму) да пробвам S 2000 и Legend 4 -абсолютно диаметрални модели. Първата стана култов еталон сред себеподобните си и до днес държи цена, а втората така и не си намери място на пазара, въпреки че е гениална колца, Но не-достатъчно спортна, не-достатъчно комфортна и не-достатъчно премиум -което я погуби (като пазарен рейтинг, а не като техническо бижу). Сега може да се намери по-евтино от Акорд 8, който не може "да и стъпи на малкия пръст". За това и си избрах (съвсем целенасочено) 7-мият Акорд (по рейтинг най-добрият до момента) 2.4 АТ турер -нещото което най-много ми пасва като амалгама от всички мои мераци и потребности. Той пък е проектиран в Кьолн. Е, опитаха се да правят различни модели за Америка и Европа, явно рецептата не е печеливша и за следващите поколения отново всичко е през океана. Там слава богу рейтингите на ключовите модели са в челото на класациите, но си имат специфика на целевите групи, която не винаги ни харесва, обаче -"се ля ви". 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #405 Отговорено 21 Август, 2016 Едно видео 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 790 #406 Отговорено 21 Август, 2016 Нещата са сложни и многопластови. Ние ги оценяваме като консуматори и фенове, но "пост фактум", без да сме в "кухнята" на проекта и при пълна липса на специфична информация, довела до крайните компромиси при създаването и пускането му на пазара. До нас достига само филтрирано инфо, целящо да ни продаде продукта. Имам приятел, който познава дизайнера на моя Сивик 3-та ген. Може би ще се учудите но той е американец и стайлингът на този модел е разработван в САЩ, което не е случайно. Ставайки дума за конкретния модел човекът (пенсионер от 10 год) му е казал че такъв модел -правен с личен афинитет към формата, техниката и удоволствието от функцията едва ли вече е възможен. Думи на "вътрешен човек" знаещ конюктурата в тоя бизнес. Имал съм честта и удоволствието (дай боже всекиму) да пробвам S 2000 и Legend 4 -абсолютно диаметрални модели. Първата стана култов еталон сред себеподобните си и до днес държи цена, а втората така и не си намери място на пазара, въпреки че е гениална колца, Но не-достатъчно спортна, не-достатъчно комфортна и не-достатъчно премиум -което я погуби (като пазарен рейтинг, а не като техническо бижу). Сега може да се намери по-евтино от Акорд 8, който не може "да и стъпи на малкия пръст". За това и си избрах (съвсем целенасочено) 7-мият Акорд (по рейтинг най-добрият до момента) 2.4 АТ турер -нещото което най-много ми пасва като амалгама от всички мои мераци и потребности. Той пък е проектиран в Кьолн. Е, опитаха се да правят различни модели за Америка и Европа, явно рецептата не е печеливша и за следващите поколения отново всичко е през океана. Там слава богу рейтингите на ключовите модели са в челото на класациите, но си имат специфика на целевите групи, която не винаги ни харесва, обаче -"се ля ви". Как се казва този американец - дизайнера на Сивик 3? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #407 Отговорено 21 Август, 2016 Дък Халбърт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #408 Отговорено 22 Август, 2016 Поне са оправили навигацията на новия сивик. Сега май е дооста дървена. Натискаш и чакаш 1-2 секунди докат зацепи. http://auto.offnews.bg/news/Novini_1/Honda-patentova-11-stepenna-transmisiia-s-3-saedinitelia_15249.html Аа колко ще е надеждна тази кутия ще се разбере на по-късен етап. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #409 Отговорено 22 Август, 2016 Къде може да си поръчаме по един НСХ http://www.honda.pl/cars/new/nsx-2017/dealership.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #410 Отговорено 22 Август, 2016 Поне са оправили навигацията на новия сивик. Сега май е дооста дървена. Натискаш и чакаш 1-2 секунди докат зацепи. http://auto.offnews.bg/news/Novini_1/Honda-patentova-11-stepenna-transmisiia-s-3-saedinitelia_15249.html Аа колко ще е надеждна тази кутия ще се разбере на по-късен етап. "Все още не е съвсем ясно къде точно (и дали) от Honda ще използват новата трансмисия." - Не, няма да я ползват, само се фукат, губят времето, парите и ресурсите си, понеже се презадовлени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #411 Отговорено 22 Август, 2016 Да. От много предавки има смисъл ако моторът е мощен и мах скорост гони 250-300км/ч. 8-10 предавки са за по-добри ускорение и икономия. Едно от двете да не е на лице 6 са достатъчни. В противен случай се превръща във вариатор. Съвременните така и са устроени -имат фиксирани 6,7 или 8 позиции, за да не вие моторът на постоянни обороти, а скоростта да нараства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #412 Отговорено 22 Август, 2016 Не е баш така. Ако ги сменяш със палците има 7-8, но иначе настъпиш ли я държи постоянно във втек-а. Поне ката беше на ревюто на акорд-а купе в Америка и на ЦР-в с CVT. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2247 #413 Отговорено 23 Август, 2016 Карам шкода фабия с DSG кутия и 1,2 турбо моторче,Повечето предавки са необходими на малките моторчета с турбина,ЗА Риджлайна не виждам толкова смисъл.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #414 Отговорено 23 Август, 2016 Вероятно си прав, а авторът на тая кутия е имал същото в предвид https://www.drive.ru/news/honda/57bbf31aec05c4703100002f.html (поне според материала), но нали същото може да се постигне с по-евтин съвременен вариатор с програмируеми фиксирани позиции (брой по желание) Там също върт. мом. е непрекъснат и понеже мотора не е с голям литраж, няма да има и проблем с приплъзване и други странични ефекти. Кому е нужна сложна и скъпа кутия за малък ДВГ слаган във високотиражен продукт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #415 Отговорено 24 Август, 2016 Малко по-подробно за тая кутия https://autoreview.ru/news/Honda-11-speed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #416 Отговорено 7 Септември, 2016 http://www.autoblog.com/2016/09/06/honda-civic-type-r-spied-closer-to-production/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #417 Отговорено 15 Септември, 2016 Някаква идея какво се случва с RallyCross Хондата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #418 Отговорено 19 Септември, 2016 https://www.drive.ru/news/honda/57dfb14bec05c47a5800002d.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #419 Отговорено 20 Септември, 2016 Като видях интериора на тоя Freed и веднага се стих за S-MX (за който пък разбрах днес). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #420 Отговорено 24 Септември, 2016 https://www.drive.ru/picks/honda/57e518f1ec05c41a4000002f.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 287 #421 Отговорено 30 Септември, 2016 http://fakti.bg/avto/204156-civic-type-r-kacna-v-parij Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #422 Отговорено 30 Септември, 2016 (Редактирано) КРАСАВЕЦ 2016 http://automobiles.honda.com/future-cars/civic-type-r?SP_RID=MTU0ODM2MDY0NTY2S0&SP_MID=13524211&PROGRAMID=RPTR16&CAMPAIGNCODE=AT7813&OFFERCODE=AT7813&CELLCODE=FT&PID=994223464&FROM=EMAIL&spMailingID=13524211&spUserID=MTU0ODM2MDY0NTY2S0&spJobID=824051097&spReportId=ODI0MDUxMDk3S0#signup Редактирано 30 Септември, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #423 Отговорено 6 Октомври, 2016 https://www.drive.ru/news/honda/57f600b6ec05c4a556000030.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #424 Отговорено 13 Октомври, 2016 Такам, като за първа година и прохождане в RallyCross-a хонда са се справили доста добре, 6то място при пилотите Като шведа е 93ти набор http://redbullglobalrallycross.com/drivers/sebastian-eriksson/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #425 Отговорено 14 Октомври, 2016 (Редактирано) Малко Тойотавизация за ЦР-В5. http://www.autoblog.com/2016/10/13/2017-honda-cr-v-redesign-reveal/ https://autoreview.ru/news/krossover-honda-cr-v-pyatogo-pokoleniya-predstavlen-v-amerike Дали е правилната посока ??? Редактирано 14 Октомври, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #426 Отговорено 14 Октомври, 2016 (Редактирано) Мисля си, че ако задния прозорец на багажника слизаше по-ниско и стоповете се сливат с линията на задните вежди щеше да изглежда доооста по-добре. Отпред много ми прилича на Митцубиши АСХ, Тойотата както каза. Мисля, че в добра посока се развива СР-В -то. Мисля, че повече от това не трябва да го правят по-голям. п.п.: Стоповете доста приличат на тия от БМВ. Редактирано 14 Октомври, 2016 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #427 Отговорено 14 Октомври, 2016 Модата на 3D задни светлини я вкараха Порше с малкото си джипче и вече доста марки я ползват като атрибут на модерния стайлинг. Иначе 5-ото ЦРВ определено е по-добро като интериор, но външно актуалният модел е по-технократски и самобитен като екстериор. Но такива са времената. Ето малко ретроспекция на модела през годините. https://www.drive.ru/news/honda/58008453ec05c4932f000026.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #428 Отговорено 18 Октомври, 2016 Дали ще стигне и до Европа? http://www.zr.ru/content/news/902970-brazilskij-smelchak-honda-po/ Изглежда си достойно https://www.youtube.com/watch?v=kTSj3DgUvdA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #429 Отговорено 18 Октомври, 2016 Определно дупето по-ми допада от гърбицата на 4та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #430 Отговорено 19 Октомври, 2016 Първата Honda в Америка бе реставрирана до съвършенство Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #431 Отговорено 19 Октомври, 2016 Тва сме го пускали поне 2 пъти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #432 Отговорено 19 Октомври, 2016 (Редактирано) Ами аз темата не я следя особено задълбочено и уж попрегледах набързо назад, но съм го проспал. Може да тръкнеш предното и това мнение тогава, да е по-прегледно. Редактирано 19 Октомври, 2016 от user2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #433 Отговорено 19 Октомври, 2016 Е то в други теми го имаше, нека да го има и тука Много се кефя на такива проекти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #434 Отговорено 21 Октомври, 2016 Два бързи тестаhttps://www.youtube.com/watch?v=bTQlE5xjiKchttps://www.youtube.com/watch?v=9qPR2NFaccQ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #435 Отговорено 24 Октомври, 2016 Може би не е далеч времето когато ще може (който може) да си направи собствена -уникална като купе Хонда. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28612-honda-puska-seriino-napravi-si-sam-kola/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #436 Отговорено 25 Октомври, 2016 http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28617-vodorodnata-honda-clarity-nai-posle-idva-v-evropa/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #437 Отговорено 4 Ноември, 2016 http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28717-honda-izvadi-600-konia-ot-dvulitrov-motor/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #438 Отговорено 8 Ноември, 2016 (Редактирано) Електронно тонирани авто стъкла http://www.zr.ru/content/news/904123-vmesto-shtorok-honda-zapatento/ https://www.drive.ru/news/honda/58203801ec05c4343d00001d.html Редактирано 8 Ноември, 2016 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #439 Отговорено 9 Ноември, 2016 Новото WR-V. http://www.zr.ru/content/news/904124-subkompaktnoe-obayanie-honda-p/ http://indianautosblog.com/2016/11/india-bound-honda-wr-v-jazz-cross-unveiled-sao-paulo-247299 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #440 Отговорено 16 Ноември, 2016 (Редактирано) New Civic Si http://www.autoblog.com/2016/11/15/2017-honda-civic-si-coupe-prototype/#slide-4272246 Редактирано 16 Ноември, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове