Jump to content

Recommended Posts

Преди 8 часа, Ивайло Димов написа:

Мите в Израел ,в пустинята що не са на воден режим ? Това че вода газим и жадни одим не е проблем на природата ,а на безстопанственост,крадене и групова безотговорност.Ако дадеш 1000 лева на комарджия то той ще ги изиграе в казиното за минути ,но ако ги дадеш на беден ,гладен и угнетен  човек то той ще ги изхарчи за да се нахрани ,облече и обуе .

Абсолютно съм съгласен, и за пустинята и за комарджията но топличко си става и водата изчезва.

Аз съм рибар, ходя по реките и виждам промяната в екосистемата. Електричките за да станат кола до щоуръма изразходват толкова ресурс колкото един автомобил с двг ще изгори за живото си и за това тук удрят на камък като добавим и късият пробег със стоенето по четири часа на станция (карат и с 70 по магистралата за да могат да стигнат до станция) и вече е майко мила, при водорода не е така та за това аз така виждам нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко. Китайците умело и ежедневно прилагат хондовата хибрид концепция - 1, 2, или няколко ел мотора + неголяма батерия и малък ДВГ за ренж екстендър. Харчи 5-6л на 100 бензин, зареждайки батерията, а ел моторите вадят 4-5 стотин коня и задвижват не прекалено тежка кола, защото няма нужда от огромна батерия. И като е плъг ин - ко повече му трЯа на чиляк?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам нещо да се е променило с митата от острова, та да има смисъл от завод в Англия?

Но приветствам марката ни да обърне повече внимание на моделната си гама и да я разшири за Европа, но да не е с :honda: Нисанчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии, градовете се пренаселиха, а няма как да се разширят.

От друга страна Хонда имат чудесни малки коли.

Защо не им сложат ляв волан и да продават и на стария континент?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Not bad, but wet dreams in bed ;)

Ма ни смо са разбирале така!

Сакаме си VTEC-а. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, mitaka0007 написа:

Off topic 

 

Е, па, добре е.

Кат зберат 3-те бренда в новия алианс и бием Тойотата, па ставаме прЪви по сите земни кълбета. ;)

8,725,655 коли не е зле, ама за акционерите. Драйвърите мое къса клечка да изтеглят.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, нали чакаме новият Прелюд, а Нисан нещо говориха за възкресението на Силвия, та може от него да спретнат бадж инжинеринг.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има глад за такива коли и то на пазарите в Китай и САЩ ,ЕС олевя много ...Питай се колко продажби ще има тук този сегмент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се питам.

На европееца му промиха мозъка, та мечтае за СУВ, ама на платформата на хеч. Куха лейка, но мяза на жип. ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт ,произвеждат се хечове на стероиди ,които са нито рак -нито риба .Масовия потребител не може да си позволи бензинова точилка с V6 и над 350 коня щото горивата са скъпи,застраховките ,данъците .Еднодневки 1.5 с 200 коня и живот 150-200 хил тва е масовката в ниския и среден клас .

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И тази година Хонда имат отбор на Дакар. Явно 2-те победи им се усладиха, та екипът на HRC е разширен.

Дано пак добият етапи и окупират подиума, но и кокурентите са сила.

Eurosport - 22:00 всака вечер след етапа.

Сайнц старши е с Ford, а Льоб с Dacia. ;)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сетне нещо семпло и стилно.

Новите предсерийни електромобили Honda 0 с операционна система Asimo OS + Ai + автопилот 3-то поколение.

mgHVSUboaP.jpg

Article_177727_860_575.jpgQoXdW3bLXE.jpg

 

Honda 0 Saloon

MIhKortWSW.jpg4O6iq6Pf9D.jpgGdiFYkqhcc.jpgM9x6YydmzB.jpghKh9TdgnqF.jpg

 

Honda 0 SUV

l8oCIIuCxL.jpgJPcyRg6WBW.jpghnr30XSOb1.jpgr6eRWCWRmX.jpgadBaiV6sPn.jpg

 

Ще се произвеждат в щата Охайо - 2026-та. Първата половина на годината излиза СУВ-чето, а във втората и седана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По грозно нещо не успяха ли да сътворят? Дано е само на хартия ...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Просто са изтупали прахта от някои стари идеи.

image-placeholder-title.jpg

Минимализмът винаги е цЕнен, или ценЕн, кой както го чете/вижда.

 

Това отпред да не би повече да ти харесва?

На бялото не мое да кажеш черно, па дори да е в сянка. ;)

6hgy7W0e2D.jpghnr30XSOb1.jpg

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дано всичко остане на хартия, че сливането ще е за спасяване на Хонда, а не на Нисан и Митсубиши. Някой много пъти е гледал пришълеца 1 и 2 и е влезнал във филма.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

A, то и на мен са ми малко диспропорционални - особено "седана", ама някак требе да надскочат китайците - иначе ще пишат историята на WV.

Аз се радвам на свежата смелост, другото е временно.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EKKq1WZdSr.jpgAQqtrzgUWV.jpgArticle_177730_860_575.jpg4ow4YrJv07.jpgoc6XWYHDgV.jpgHbv7hq3Df9.jpgVGQUESxS6y.jpgANQCRKvxgd.jpgakvf8zazVY.jpgrjTXRemsic.jpg

Afeela 1 от  Sony Honda Mobility.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

v9q7OuVbLr.jpg

2025 North American Car, Truck and Utility Vehicle of the Year.

50 членно жюри традиционно избира най-добрите машини в 3 номинации.

Сред легките автомобили победител е Honda Civic Hybrid.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Article_177767_860_575.jpg

Бъдещият электрически кросовера Acura RSX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сагата за сливането на Honda-Nissan започва да изглежда по-малко като стратегическа бизнес сделка, а повече като сапунена опера с високи залози. Последен обрат? Honda не харесва стария партньор на Nissan, Renault, който се мотае наоколо. Според съобщенията японският автомобилен производител иска Nissan да се откаже изцяло от Renault, преди да продължи напред, тласкайки Nissan да откупи обратно 35,7% дяла на Renault - ход, който би струвал доста на Nissan но така Honda ще се застрахова, че няма да влачи паразити на гърба си.

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая сделка скоро нема да е.

Nissan до средата на 2024 финансова година е фиксирал падане на чистата печалба с 94% — от 2,02 млрд. до 131 млн. доара.

За да се състои сделката, Нисан требе да заработи до августа 2026 г. около 400 млрд иени (2,6 млрд долара), а отделно да си изкупи 35,7% акци от Рено, включително 15% с право на глас - явно са с различни цени.

Като как ще станат и 2-те противоположности?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм да, и тогава Хонда ще ги купи за една йена. Нищо лично просто бизнес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...