Митко Йотов 1286 #1081 Отговорено 28 Декември, 2024 Преди 8 часа, Ивайло Димов написа: Мите в Израел ,в пустинята що не са на воден режим ? Това че вода газим и жадни одим не е проблем на природата ,а на безстопанственост,крадене и групова безотговорност.Ако дадеш 1000 лева на комарджия то той ще ги изиграе в казиното за минути ,но ако ги дадеш на беден ,гладен и угнетен човек то той ще ги изхарчи за да се нахрани ,облече и обуе . Абсолютно съм съгласен, и за пустинята и за комарджията но топличко си става и водата изчезва. Аз съм рибар, ходя по реките и виждам промяната в екосистемата. Електричките за да станат кола до щоуръма изразходват толкова ресурс колкото един автомобил с двг ще изгори за живото си и за това тук удрят на камък като добавим и късият пробег със стоенето по четири часа на станция (карат и с 70 по магистралата за да могат да стигнат до станция) и вече е майко мила, при водорода не е така та за това аз така виждам нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1082 Отговорено 28 Декември, 2024 (Редактирано) Споко. Китайците умело и ежедневно прилагат хондовата хибрид концепция - 1, 2, или няколко ел мотора + неголяма батерия и малък ДВГ за ренж екстендър. Харчи 5-6л на 100 бензин, зареждайки батерията, а ел моторите вадят 4-5 стотин коня и задвижват не прекалено тежка кола, защото няма нужда от огромна батерия. И като е плъг ин - ко повече му трЯа на чиляк? Редактирано 28 Декември, 2024 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1286 #1083 Отговорено 30 Декември, 2024 https://automedia.investor.bg/a/2-novini/59746-honda-vrashta-proizvodstvoto-na-avtomobili-v-evropa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1084 Отговорено 30 Декември, 2024 Не знам нещо да се е променило с митата от острова, та да има смисъл от завод в Англия? Но приветствам марката ни да обърне повече внимание на моделната си гама и да я разшири за Европа, но да не е с Нисанчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1286 #1085 Отговорено 30 Декември, 2024 Ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1086 Отговорено 30 Декември, 2024 Мии, градовете се пренаселиха, а няма как да се разширят. От друга страна Хонда имат чудесни малки коли. Защо не им сложат ляв волан и да продават и на стария континент? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 218 #1087 Отговорено 30 Декември, 2024 Off topic https://youtube.com/shorts/19TUOaFWSV8?si=S0krfSoWMolinZpu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 96 #1088 Отговорено 30 Декември, 2024 Малко да сложим каруцата пред коня 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1089 Отговорено 30 Декември, 2024 (Редактирано) Not bad, but wet dreams in bed Ма ни смо са разбирале така! Сакаме си VTEC-а. Редактирано 30 Декември, 2024 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1090 Отговорено 30 Декември, 2024 Преди 2 часа, mitaka0007 написа: Off topic Е, па, добре е. Кат зберат 3-те бренда в новия алианс и бием Тойотата, па ставаме прЪви по сите земни кълбета. 8,725,655 коли не е зле, ама за акционерите. Драйвърите мое къса клечка да изтеглят. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 96 #1091 Отговорено 30 Декември, 2024 Toyota пускат отново Selica на пазара ,така че очаквам и Honda и Nissan да пуснат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1092 Отговорено 30 Декември, 2024 Еми, нали чакаме новият Прелюд, а Нисан нещо говориха за възкресението на Силвия, та може от него да спретнат бадж инжинеринг. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 96 #1093 Отговорено 30 Декември, 2024 Има глад за такива коли и то на пазарите в Китай и САЩ ,ЕС олевя много ...Питай се колко продажби ще има тук този сегмент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1094 Отговорено 30 Декември, 2024 Не се питам. На европееца му промиха мозъка, та мечтае за СУВ, ама на платформата на хеч. Куха лейка, но мяза на жип. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 96 #1095 Отговорено 30 Декември, 2024 Факт ,произвеждат се хечове на стероиди ,които са нито рак -нито риба .Масовия потребител не може да си позволи бензинова точилка с V6 и над 350 коня щото горивата са скъпи,застраховките ,данъците .Еднодневки 1.5 с 200 коня и живот 150-200 хил тва е масовката в ниския и среден клас . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1096 Отговорено 5 Януари (Редактирано) И тази година Хонда имат отбор на Дакар. Явно 2-те победи им се усладиха, та екипът на HRC е разширен. Дано пак добият етапи и окупират подиума, но и кокурентите са сила. Eurosport - 22:00 всака вечер след етапа. Сайнц старши е с Ford, а Льоб с Dacia. Редактирано 5 Януари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1097 Отговорено 8 Януари Най-сетне нещо семпло и стилно. Новите предсерийни електромобили Honda 0 с операционна система Asimo OS + Ai + автопилот 3-то поколение. Honda 0 Saloon Honda 0 SUV Ще се произвеждат в щата Охайо - 2026-та. Първата половина на годината излиза СУВ-чето, а във втората и седана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 68 #1098 Отговорено 8 Януари По грозно нещо не успяха ли да сътворят? Дано е само на хартия ... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1099 Отговорено 8 Януари (Редактирано) Просто са изтупали прахта от някои стари идеи. Минимализмът винаги е цЕнен, или ценЕн, кой както го чете/вижда. Това отпред да не би повече да ти харесва? На бялото не мое да кажеш черно, па дори да е в сянка. Редактирано 8 Януари от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 460 #1100 Отговорено 8 Януари (Редактирано) Дано всичко остане на хартия, че сливането ще е за спасяване на Хонда, а не на Нисан и Митсубиши. Някой много пъти е гледал пришълеца 1 и 2 и е влезнал във филма. Редактирано 8 Януари от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1101 Отговорено 8 Януари (Редактирано) A, то и на мен са ми малко диспропорционални - особено "седана", ама някак требе да надскочат китайците - иначе ще пишат историята на WV. Аз се радвам на свежата смелост, другото е временно. Редактирано 8 Януари от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1102 Отговорено 10 Януари Afeela 1 от Sony Honda Mobility. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1103 Отговорено 13 Януари 2025 North American Car, Truck and Utility Vehicle of the Year. 50 членно жюри традиционно избира най-добрите машини в 3 номинации. Сред легките автомобили победител е Honda Civic Hybrid. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1104 Отговорено петък в 09:01 Бъдещият электрически кросовера Acura RSX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1286 #1105 Отговорено събота в 21:05 Сагата за сливането на Honda-Nissan започва да изглежда по-малко като стратегическа бизнес сделка, а повече като сапунена опера с високи залози. Последен обрат? Honda не харесва стария партньор на Nissan, Renault, който се мотае наоколо. Според съобщенията японският автомобилен производител иска Nissan да се откаже изцяло от Renault, преди да продължи напред, тласкайки Nissan да откупи обратно 35,7% дяла на Renault - ход, който би струвал доста на Nissan но така Honda ще се застрахова, че няма да влачи паразити на гърба си. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #1106 Отговорено преди 12 часа Тая сделка скоро нема да е. Nissan до средата на 2024 финансова година е фиксирал падане на чистата печалба с 94% — от 2,02 млрд. до 131 млн. доара. За да се състои сделката, Нисан требе да заработи до августа 2026 г. около 400 млрд иени (2,6 млрд долара), а отделно да си изкупи 35,7% акци от Рено, включително 15% с право на глас - явно са с различни цени. Като как ще станат и 2-те противоположности? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1286 #1107 Отговорено преди 3 часа Мммм да, и тогава Хонда ще ги купи за една йена. Нищо лично просто бизнес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове