Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Готино име, да видим и дизайнът дали е по-готин от горе споменатите. Лично на мен, повече ми допадат Црв и Хрв модел 2022. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибрид или 1,5 турбо. Няма ли да пуснат опция поне зад океана за 2лт Турбо на Сув. Ще е друга бира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега за Индия. С тези 120 коня май ще е на размер като HR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Муцуната на новият "младежки" Акорд за Китай.

Там се именува Honda Inspire.

https://autoreview.ru/news/sedan-honda-inspire-debyutiroval-s-novoy-gibridnoy-sistemoy

  изображение.png

изображение.png

A Акорда явно е за чичковци, но и той бива. :)

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

изображение.png

30 милиона щатски Хонда двигатели - от Охайо.

Заводът е открит 1985 г.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Концепта на Elevate, продукционно визуално девалвате!

изображение.png

https://autoreview.ru/news/predstavlen-krossover-honda-elevate-uproschennyy-analog-hr-v

Но последното изречение дава надежда и за назе. :)

 

 

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

... С предница на Tatra 148 S3 и аеродинамика на перална машина... :shock:

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Мислех да оплюя (както сега е модно у нас) и аз тухлата 4-ка, ама нали е "наше" и евентуално евтинко - сдържах се.

Напоследък взеха да правят предния капак хоризонтален, като маса, заради неподкосяване краката на пешеходците при удар. Едно време бе красиво - биеш го в колената с бронята и през колата, та се претъркулва отзаде и си оди. И аеродинамика прилична и колизията анемична. Сеги - масивен челен сблъсък и в канавката. :(

Интериора (поне на вид) бива, но ще е пластмаса, а и като знам кой го е барал при сглобяването ...

Но багажникът и клиренсът поне са достойни.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HONDA S2000 EV МОЖЕ ДА ДЕБЮТИРА ПОКЪСНО ТАЗИ ГОДИНА

Screenshot_1.thumb.png.b3488e966d787eff9d35c1c9efc633e2.png

Какво ли се крие под покривалото?

Това?

Screenshot_171.thumb.png.7d948fd23f6487df3ab36aa0835607ab.png

или може би това

new-honda-s2000-rendering.thumb.jpg.f3cc2188bc3be846e5c1dd6e4b88fce1.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата Acura ZDX вече не е това което беше. Даже потеклото и е друго.

001-2024-acura-zdx.avif

https://autoreview.ru/news/novaya-acura-zdx-krossover-na-platforme-gm

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AiM GT планира програма Honda за два автомобила за 2024 г

Екипът на Honda AiM GT планира да пусне два NSX GT3 Evo22 в DTM кампанията през следващата година...

Honda може да бъде представена в решетката на DTM през следващата година след съобщение от екипа на AiM GT, че планира да влезе в немската серия.

2023-09-14_AiM_GT_4.thumb.jpeg.a67e0aecc19328c94fc145a19aa8e098.jpeg

Стана интересно.

https://sportscar365.com/other-series/dtm/honda-team-aim-gt-planning-two-car-program-in-2024/?fbclid=IwAR0XXhGmsNAuW8Z_O3mgQWt4gkeFLXsMCITbFjOcDG8JAK7Uk_Ow0AVVugA

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сетне Акорд 11 ще има и в Япония, само дето модела отдавна не се произвежда там.

https://autoreview.ru/news/predstavlena-novaya-honda-accord-dlya-yaponii

Какви времена настанаха - ЩТАнците, китайците и тайландците да гарантират японското качество!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехххх, най-накрая, японците си наеха читав дизайнер. Този на Ауди :tooth:

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

A 7 e като за учебник. Като не можем, поне да копираме викаш? Китайците вече минаха по тоз път за 10-тина години и сега и те са напред.

Но истината е другаде - произвежда се това което може да се продаде. Сиреч, масовият вкус (по-скоро липсата на такъв) е виновен и за това - ширпотреба, докато требе.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

396081775_739589288201811_6623440463649175696_n.jpgpreview-928x522.jpgpreview-928x522.jpg

Този мъник изглежда обещаващо!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Article_176239_860_575.jpg

honda_wr-v2.jpg

Индийски "паркетник" за Япония.

Очаквана цена: 15000-17000 щатски долара.

Премиера на Tokyo Auto Salon 01.2024.

Там и нов собствен електро прототип.

honda-tokyo.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НОВА ЕРА!

Ако някой ден са фърла на електромобил, 1 Салонче ще ми легне на сърцето. Ако не, дано синковеца ме вози в такова. ;)

Има и ванче.

 Кефи ме връщането към темелите на :honda: бренда (По-малко за машината, повече за човека), както и актуализираният прочит на класическите Бертоне и Джуджаро дизайни от преди половин век. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А до 2 години ще излезе и серийната кооперация от SONY / HONDA:

Споделям го със синковеца, а той отговаря:

- Прав беше. Ще дойде време да карам Хонда с джойстик, което не ме кефи много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не промълви.

 

 

Сигурно не ви кефи таз Хонда с форма на мини автомобилна прахосмукачка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и логото е претърпяло редизайн като гледам, препратка към миналото може би...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда. Завръщане в бъдещето. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е че иконата се завръща!

Чакаме да видим истинското и лице.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Цецо и да допълня:     

Honda S2000 е спортен роудстър , произвеждан от Honda от 1999 до 2009 година. Известен е с високопроизводителния си двигател, 2,0-литров 16-клапан с VTEC променлив ангренаж, който произвежда 240 конски сили и позволява на автомобила да достигне i 9150 оборота S2000 беше оборудван с шестстепенна ръчна скоростна кутия и задно задвижване с ограничен диференциал на Torsen. Изключително твърдото шаси, наречено "висок X-bone frame", и почти идеалното разпределение на теглото (49% предни, 51% отзад) допринесоха за превръщането на S2000 в икона.

Вечният дизайн и вълнуващото изпълнение направиха S2000 модерна класика и силно търсен модел сред любителите на спортните автомобили и общността JDM (Японски вътрешен пазар). През годините са произведени няколко варианта, сред които Club Racer и Type S, които предлагаха още по-изтънчени функции и производителност.

Смятан в унисон за една от най-добрите автомобили, правени някога, както двигателят, така и скоростна кутия са със значителна стойност, дефинирани като практически перфектни от специалистите.

434723861_122136858974131220_2898163988819068445_n.thumb.jpg.e81360b56e87b4289434cf66acb48542.jpg434307310_122136859124131220_2167156051086263776_n.thumb.jpg.11b4b587224fcbd30605c132e5c68b69.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дет съ вика - дай Боже всекиму да опита. 

IMG_20240324_231010.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ийеее - кво нещо е конкуренцията - на китайския електро пазар!

 

 

https://autoreview.ru/news/honda-predstavila-semeystvo-elektromobiley-ye

Ууууу, че са пак са само за там . :(

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://autoreview.ru/news/predstavlen-kompaktven-honda-freed-tret-ego-pokoleniya

Пак не е за тук, но поне е практичен.

Жалко че мяза на ребрендиран Фолксваген Туран, но напоследък е така.

Ако е нарочно - от маркетолозите, дано ги сменят с по-толерантни към дизайнерите, та да има свежест!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Хонда прегрешението е символично. Теста за ниво на шум. И то на вътрешния пазар. Малко реклама колко сме загрижени да не заблуждаваме клиентите.:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънредни новини! Второто поколение е още по-добро!! Honda разполага с технология за намаляване на шума от гуми. Шумът, генериран в гумата, се дължи на тръбен резонанс, подобен на звука, издаван при подскачане на баскетболна топка или волейбол по пода

Honda проектира резонатор, който обгръща колелото, генерирайки същата честота като тръбния резонанс, Работи като шумозаглушаващи слушалки или Airpods.

** Honda продължава да се развива, откакто прави първия практически резонатор за намаляване на шума през 2010 г. Полученият резонатор на колелото за намаляване на шума от 2-ро поколение е също толкова ефективен, колкото и първото поколение, но само на половината от теглото. И все пак Honda не е доволна от това и продължава изследването, за да реализира още по-тих, удобен, ефективен с гориво и високопроизводителен автомобил.

448305540_1045599863595405_6443638826711850679_n.jpg

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го имаше и преди в новите Хонди, то може сега да е по-добро.

Братушките манияци отдавна ляпат там ивица дунапрен - ефектът бил същият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам си и на идея какво е това но май е по цялата джанта и се притяга скобно иначе ще падне, това май е само примерен изрязък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...