galin_k 170 #961 Отговорено 16 Май, 2023 Готино име, да видим и дизайнът дали е по-готин от горе споменатите. Лично на мен, повече ми допадат Црв и Хрв модел 2022. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 600 #962 Отговорено 16 Май, 2023 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #963 Отговорено 16 Май, 2023 Хибрид или 1,5 турбо. Няма ли да пуснат опция поне зад океана за 2лт Турбо на Сув. Ще е друга бира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 600 #964 Отговорено 16 Май, 2023 За сега за Индия. С тези 120 коня май ще е на размер като HR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #965 Отговорено 23 Май, 2023 (Редактирано) Муцуната на новият "младежки" Акорд за Китай. Там се именува Honda Inspire. https://autoreview.ru/news/sedan-honda-inspire-debyutiroval-s-novoy-gibridnoy-sistemoy A Акорда явно е за чичковци, но и той бива. Редактирано 3 Юни, 2023 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #966 Отговорено 2 Юни, 2023 (Редактирано) 30 милиона щатски Хонда двигатели - от Охайо. Заводът е открит 1985 г. Редактирано 2 Юни, 2023 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #967 Отговорено 6 Юни, 2023 (Редактирано) Концепта на Elevate, продукционно визуално девалвате! https://autoreview.ru/news/predstavlen-krossover-honda-elevate-uproschennyy-analog-hr-v Но последното изречение дава надежда и за назе. Редактирано 6 Юни, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2782 #968 Отговорено 6 Юни, 2023 Off Topic ... С предница на Tatra 148 S3 и аеродинамика на перална машина... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #969 Отговорено 6 Юни, 2023 Off Topic Мислех да оплюя (както сега е модно у нас) и аз тухлата 4-ка, ама нали е "наше" и евентуално евтинко - сдържах се. Напоследък взеха да правят предния капак хоризонтален, като маса, заради неподкосяване краката на пешеходците при удар. Едно време бе красиво - биеш го в колената с бронята и през колата, та се претъркулва отзаде и си оди. И аеродинамика прилична и колизията анемична. Сеги - масивен челен сблъсък и в канавката. Интериора (поне на вид) бива, но ще е пластмаса, а и като знам кой го е барал при сглобяването ... Но багажникът и клиренсът поне са достойни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #970 Отговорено 20 Юни, 2023 Ни риба, ни рак. Грозна муцуна, но прилична машина. https://autoreview.ru/news/krossover-honda-ur-v-vtoroe-obnovlenie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 600 #971 Отговорено 21 Юни, 2023 https://autobild.bg/между-hr-v-и-cr-v-първи-тест-на-новата-honda-zr-v/?fbclid=IwAR3ePFy8t_3hua5C1D79vJdC6yW3mUuP16bgiq8Qwmj0drvFE1Ze3titbZ4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 600 #972 Отговорено 27 Юли, 2023 HONDA S2000 EV МОЖЕ ДА ДЕБЮТИРА ПОКЪСНО ТАЗИ ГОДИНА Какво ли се крие под покривалото? Това? или може би това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #973 Отговорено 24 Август, 2023 Новата Acura ZDX вече не е това което беше. Даже потеклото и е друго. 001-2024-acura-zdx.avif https://autoreview.ru/news/novaya-acura-zdx-krossover-na-platforme-gm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #974 Отговорено 14 Септември, 2023 (Редактирано) AiM GT планира програма Honda за два автомобила за 2024 г Екипът на Honda AiM GT планира да пусне два NSX GT3 Evo22 в DTM кампанията през следващата година... Honda може да бъде представена в решетката на DTM през следващата година след съобщение от екипа на AiM GT, че планира да влезе в немската серия. Стана интересно. https://sportscar365.com/other-series/dtm/honda-team-aim-gt-planning-two-car-program-in-2024/?fbclid=IwAR0XXhGmsNAuW8Z_O3mgQWt4gkeFLXsMCITbFjOcDG8JAK7Uk_Ow0AVVugA Редактирано 14 Септември, 2023 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #975 Отговорено 27 Септември, 2023 Най-сетне Акорд 11 ще има и в Япония, само дето модела отдавна не се произвежда там. https://autoreview.ru/news/predstavlena-novaya-honda-accord-dlya-yaponii Какви времена настанаха - ЩТАнците, китайците и тайландците да гарантират японското качество! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #976 Отговорено 27 Септември, 2023 Ехххх, най-накрая, японците си наеха читав дизайнер. Този на Ауди 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #977 Отговорено 27 Септември, 2023 Off Topic A 7 e като за учебник. Като не можем, поне да копираме викаш? Китайците вече минаха по тоз път за 10-тина години и сега и те са напред. Но истината е другаде - произвежда се това което може да се продаде. Сиреч, масовият вкус (по-скоро липсата на такъв) е виновен и за това - ширпотреба, докато требе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #978 Отговорено 26 Октомври, 2023 Този мъник изглежда обещаващо! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #979 Отговорено 27 Октомври, 2023 https://www.caranddriver.com/news/a45633444/honda-prelude-concept-revealed/ New concept car? А дано! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #980 Отговорено 17 Ноември, 2023 Днес 17 ноември беше рожденият ден на основателя на Honda г-н Соичиро Хонда Честит рожден ден юбилей, г-н Хонда, роден на 17 ноември 1906 г. *рядка снимка на него и неговия Шевролет 1957 г. 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #981 Отговорено 12 Декември, 2023 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #982 Отговорено 12 Декември, 2023 https://www.caranddriver.com/features/g27227136/best-sedans/ https://www.caranddriver.com/features/g20955601/safest-cars/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #983 Отговорено 28 Декември, 2023 Индийски "паркетник" за Япония. Очаквана цена: 15000-17000 щатски долара. Премиера на Tokyo Auto Salon 01.2024. Там и нов собствен електро прототип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #984 Отговорено 10 Януари НОВА ЕРА! Ако някой ден са фърла на електромобил, 1 Салонче ще ми легне на сърцето. Ако не, дано синковеца ме вози в такова. Има и ванче. Кефи ме връщането към темелите на бренда (По-малко за машината, повече за човека), както и актуализираният прочит на класическите Бертоне и Джуджаро дизайни от преди половин век. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #985 Отговорено 11 Януари А до 2 години ще излезе и серийната кооперация от SONY / HONDA: Споделям го със синковеца, а той отговаря: - Прав беше. Ще дойде време да карам Хонда с джойстик, което не ме кефи много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #986 Отговорено 15 Януари Никой нищо не промълви. Сигурно не ви кефи таз Хонда с форма на мини автомобилна прахосмукачка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 11 #987 Отговорено 17 Януари и логото е претърпяло редизайн като гледам, препратка към миналото може би...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #988 Отговорено 17 Януари Мда. Завръщане в бъдещето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #989 Отговорено 3 Април 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #990 Отговорено 4 Април Добре е че иконата се завръща! Чакаме да видим истинското и лице. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #991 Отговорено 4 Април Да Цецо и да допълня: Honda S2000 е спортен роудстър , произвеждан от Honda от 1999 до 2009 година. Известен е с високопроизводителния си двигател, 2,0-литров 16-клапан с VTEC променлив ангренаж, който произвежда 240 конски сили и позволява на автомобила да достигне i 9150 оборота S2000 беше оборудван с шестстепенна ръчна скоростна кутия и задно задвижване с ограничен диференциал на Torsen. Изключително твърдото шаси, наречено "висок X-bone frame", и почти идеалното разпределение на теглото (49% предни, 51% отзад) допринесоха за превръщането на S2000 в икона. Вечният дизайн и вълнуващото изпълнение направиха S2000 модерна класика и силно търсен модел сред любителите на спортните автомобили и общността JDM (Японски вътрешен пазар). През годините са произведени няколко варианта, сред които Club Racer и Type S, които предлагаха още по-изтънчени функции и производителност. Смятан в унисон за една от най-добрите автомобили, правени някога, както двигателят, така и скоростна кутия са със значителна стойност, дефинирани като практически перфектни от специалистите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #992 Отговорено 5 Април Дет съ вика - дай Боже всекиму да опита. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #993 Отговорено 10 Април Кат за Китай - бива. https://autoreview.ru/news/pokazan-novyy-krossover-honda-e-ns2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #994 Отговорено 17 Април (Редактирано) Ийеее - кво нещо е конкуренцията - на китайския електро пазар! https://autoreview.ru/news/honda-predstavila-semeystvo-elektromobiley-ye Ууууу, че са пак са само за там . Редактирано 17 Април от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #995 Отговорено 14 Май https://autoreview.ru/news/predstavlen-kompaktven-honda-freed-tret-ego-pokoleniya Пак не е за тук, но поне е практичен. Жалко че мяза на ребрендиран Фолксваген Туран, но напоследък е така. Ако е нарочно - от маркетолозите, дано ги сменят с по-толерантни към дизайнерите, та да има свежест! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 332 #996 Отговорено 5 Юни https://www.segabg.com/category-cars/nay-golemite-yaponski-avtokompanii-sa-falshificirali-testove Не е само за Хонда, ама и те са в кюпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 6 #997 Отговорено 5 Юни На Хонда прегрешението е символично. Теста за ниво на шум. И то на вътрешния пазар. Малко реклама колко сме загрижени да не заблуждаваме клиентите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #998 Отговорено 15 Юни Извънредни новини! Второто поколение е още по-добро!! Honda разполага с технология за намаляване на шума от гуми. Шумът, генериран в гумата, се дължи на тръбен резонанс, подобен на звука, издаван при подскачане на баскетболна топка или волейбол по пода Honda проектира резонатор, който обгръща колелото, генерирайки същата честота като тръбния резонанс, Работи като шумозаглушаващи слушалки или Airpods. ** Honda продължава да се развива, откакто прави първия практически резонатор за намаляване на шума през 2010 г. Полученият резонатор на колелото за намаляване на шума от 2-ро поколение е също толкова ефективен, колкото и първото поколение, но само на половината от теглото. И все пак Honda не е доволна от това и продължава изследването, за да реализира още по-тих, удобен, ефективен с гориво и високопроизводителен автомобил. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #999 Отговорено 15 Юни Това го имаше и преди в новите Хонди, то може сега да е по-добро. Братушките манияци отдавна ляпат там ивица дунапрен - ефектът бил същият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #1000 Отговорено 15 Юни Нямам си и на идея какво е това но май е по цялата джанта и се притяга скобно иначе ще падне, това май е само примерен изрязък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове