Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Хамериканското Харви 3 се "пече", но по тяхна си рецепта.

https://autoreview.ru/news/dlya-ameriki-gotovitsya-drugoy-krossover-honda-hr-v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 6-та генерация.

Снимка от патентното ведомство.

 

Article_173730_860_575.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда. Максимално събирателен образ на усреднен кросовър.

 Няма нищо характерно и ако му скриеш емблемата може да е кой каквото познае. Но пък 5-а версия си се продаваше въпреки дизайна, а и модела открай време е тачен, за утилитарна кола в америките и азията, та стайлинга си е нормален подход за тези пазари.

За нас би било чудесно да е с реномето на Волво, ресурса на Хонда и цената на Дъстър, но понеже "нема кЪк" - ще е недосегаемо скъп за нов, а после ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електромобилите на SONY ще се проектират и произвеждат от HONDA.

Тоест, ще са вероятно ребрандирани Хонди с емблемата на Сони, които ще доставят електрониката.

https://autoreview.ru/news/sony-budet-vypuskat-avtomobili-sovmestno-s-kompaniey-honda

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic 11 за Европа. Само версия хечбек.

Производство и внос само от Япония. Само хибрид, с актуалната система e:HEV

Без скоростна кутия - сбогом и тук на "ръчки" / автомати / вариатори.

2.0 с директно впръскване - за генератор. Движение чрез ел. мотор 184 л.с. и 315 Нм.

5 л/100 км по цикъл WLTP. С 4 режима: Eco, Normal, Sport и програмируем Individual.

https://autoreview.ru/news/novaya-honda-civic-dlya-evropy-tol-ko-gibrid

Малко несъразмерно късичка ми изглежда задницата, но - въпрос на вкус.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задницата ми напомня на спортната Киа Стингър?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.03.2022 г. at 9:52, ceco_accord написа:

Малко несъразмерно късичка ми изглежда задницата, но - въпрос на вкус.

Според мен проблемът е в челното стъкло: ако го бяха направили по-полегато хем щеше да се получи още по-добра аеродинамика, хем нямаше да изглеждат несъразмерни предната и задната част на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Концепцията е друга и каросерията е напълно нова, а не просто друг екстериор върху старата.

Целта е да се придаде динамика и престижност. За това капакът е по-дълъг, а долната част на предното стъкло е преместена назад.

Да, по-вертикално е спрямо 10-ката, но подобрява страничната обзорност, а на аеродинамиката не влияе толкова - има и странично обтичане.

Колесната база е увеличена с 30+ мм, което придава по-голяма курсова устойчивост. Но задницата визуално е по-лекичка и къса спрямо 10-ката, а на седана 11 е по-дълга.

2022-Honda-Civic-Sedan-patent-images-3.jpg

11th vs 10th Gen Civic Hatchback Side.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на базата на Сивик 11 ще има и нов кросовер.

 

https://autoreview.ru/news/krossover-honda-hr-v-na-baze-sivika-pervye-izobrazheniya

 

Ех, теа маркетолози хамерикански - все гледат да угодят на презокеанската клиентела.  Да му бяха лепнали направо и емблеми на ФОРД.

Щяло да го има и за Европа. Дано поне лицето му сменят, че няма нищо :honda: в него. :( Иначе ще е добра кола, между 2-те ни СУВ-чета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мяса на Мазда цх-5 :D 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме кефи, особено муцуната - много обидена една такава. :(

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е бебе Акура МДХ, мисля че се радват на голям успех на визията на последната, наистина е голяма кукла, ама голяма и затова залагат на сигурно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Новото CR-V 6

Отпред - американски Акорд 10, отстрани - нещо немско, а отзад - шведско, но иначе си е японско и чат-пат китайско.

Но като цяло е по-стилно от 5-а генерация.

https://autoreview.ru/news/honda-cr-v-novogo-pokoleniya-pervye-fotografii

2023-Honda-CR-V-rendition.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето как ще изглежда бъдещата търговия с Хонда в САЩ!!

 

 

280775335_577362273752502_6908435652640475915_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Новото CR-V 6 2023-та!

Най-сетне - семпъл и лек вид - в изконните лекали на модела.

 

 

Винаги ме е радвало как Honda, на базата на Civic и Jazz, могат да създадат чудесни Sport Utility Vehicles.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е "Нещото", с което се става Хонда фен!

Всеки по своето си време, вече половин век!

404008_Civic_celebrates_its_50th_Anniversary.jpg

honda-civic-evolution.webp

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Горе в анимацията липсва вече актуалният Civic 11, но всички знаем как изглежда.

Същият стайлинг е ползван и за новият Accord 11 за 2023-та - снимки от патентното.

Без емблемите е с неузнаваема идентичност, но сякаш е правена за някой, който не иска да кара Форд, но и няма пари за Ауди.

honda-accord-1.jpg

honda-accord-2.jpg

honda-accord-3.jpg

honda-accord-4.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето го и type R 11.

 

Времето на STAR WARS отмина, та новият е по-семпличък. Все пак мечталите за него напредват с годинките.

https://www.motor1.com/photo/6761987/2023-honda-civic-type-r-front-view/

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.07.2022 г. at 11:39, ceco_accord написа:

 но сякаш е правена за някой, който не иска да кара Форд, но и няма пари за Ауди.

 

Много точно казано. Като си помисля само, че най-красивото BMW Z4 е по дизайн на жени, а тази японка...........е мислила сивика, като пенсионер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Зависи коя генерация Z4, но моите баварски роудстер фаворити са по-красиви - 507 и Z8. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Z4. Една от най-лошите коли, които някога съм имала. Имаше 2 седалки и милион проблеми и умря внезапна смърт от това, че не се намаза достатъчно...

66364806_10157333052855996_6997473105052434432_n.jpg

 

Това е пост на племенницата ми във фейса

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тех. данни на type R 11. +50 кила / -1" джанти / +10 коня / + 20 Нм.

https://autoreview.ru/news/honda-civic-type-r-novogo-pokoleniya-ob-yavleny-harakteristiki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото детенце на кооперацията Honda & GM.

https://autoreview.ru/news/pokazan-krossover-honda-prologue-na-platforme-gm

 

 

От "нас" е само дизайнът...

 

 

... а де-факто си е американски ел. мобил - https://autoreview.ru/news/novyy-krossover-chevrolet-blazer-ev-peredniy-zadniy-ili-polnyy-privod , който изглежда по-живичък, но вероятно концепцията е дериватът на Акура да е фреш и фешън (според концепткарът) https://autoreview.ru/news/acura-precision-ev-concept-za-dva-goda-do-seriynogo-krossovera , а Прологът да си е утилитарна кола.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Тествах лятоска новото HR-V e:hev. Ако това което са направили в него не е "имитиращ продукт" - здраве му кажи, и много им здраве!

Но пък може нещо да измислят - вярвам в тях.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече няма да има VTEC, а ще е DOHC. 10 степенна кутия. Само Trailsport ще има истинска резервна гума заради намалено пространство отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Като доди - дай го тука!

Иначе, текстът е малко лаишки. Така и не я научиха тая система как работи. Само пренаписват прес релийза. :(

Кат напишат "2 електромотора", все едно че и двата движат, а то единият е генератор, който прави ток, задвижван от ДВГ-то!

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda представи новия Accord

 

https://automedia.investor.bg/a/2-novini/51236-honda-predstavi-noviya-accord?fbclid=IwAR0OSXThKd2vRa3zAAjfA1AwOjVIOvsDYFCFayek4UanZd0QfsbUYVvWdtI

 

Как е? Няма да й се радваме в Европа, но някой може да й е навит и да я внесе от Америка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемлив интериор и екстериор, но под капака ...

Акорда вече не е "хранилката" на Хонда, така че - с "каквото има по рафтовете", напъхано в леко ревизираното купе на 10-та генерация.

А за Европа, шансът "им е през Акура".

Иначе на маркетинг го докарват, на 11-ти 11-ти.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата малко ми мяза на грозните Пасати, с този издут капак. Отзад пък са я докарали откъм Тойота Камри. Все пак е умувано за американския пазар, там харесват обемисти муцуни отпред. Моят Акорд 8-ма, което при тях е Acura TSX, винаги е получавал подигравки като недостатъчно голяма, много тясно било купето и подобни щатски булшити. Ще видим как ще вървят продажбите в Америка като бройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се харчи добре - там това е ширпотреба.

Иначе екстериора ми допада - лаконичен, елегантен и някак с финес е пипано.

Но интериорът е скучноват на визия, макар и качествен, а тая мрежичка по таблото, по наще ширини има друга символика и още не съм я приел. :) За мен поне, на 10-та генерация е по-интелигентен и хармоничен.

изображение.pngизображение.png

Относно моторите, амии, за там сигурно е достатъчно - преви, многолентови шосета, има място за всеки и не е нужно 300 коня и слалом в трафика, та на не спортен фемили седан му стигат за круизване, както и МакФерсон. Който иска "мОре" - отива на Акура.

Но такива са времената днес - да имаш нова кола, значи да си свързан със сателитите, а не с пътя.

 

 

 

 

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро решение за електромобил. Докато чакаш на зарядната станция цъкаш на плейстейшъна 

https://mobilebulgaria.com/news/sony-i-honda-mozhe-da-vgradyat-ps5-v-predstoyashtiya-si-avtomobil?fbclid=IwAR22Je38dVxTRe0_VL70PaQAKuOqXiFtRZjHRp2UE6sm1vd4KsOabb_Crq0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Малко непремислено ми се види.

Настървиш се да си пръв на "рейса" и като се отпуши "тапата" - ръгаш прЪва и - "глЕй ся кво мОам". :)

За това карам в къщи Гран Туризмото, та по шосетата "ин риал лайфа" да съм лежерно.

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://automedia.investor.bg/a/2-novini/51383-koi-sa-nay-kradenite-chasti-ot-avtomobilite

 

Статистиката е от Англия най-вероятно, но не съм свикнал марката да е на печалния подиум. Предполагам заради катализаторите?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...