Jump to content
tenev

HONDA на газ

Recommended Posts

Е ходих ама направих грешката да изгася двигателя и след повторно запалване лампичките не мигаха - при това положение закачиха диагностичния кабел но не прочетоха нищо ! Нямяло проблем и нямало запис на грешката което за мен е странно !? Не знаят защо мигат ?! Трябвало да се направи диагностика докато мигат !Единствено съм забелязъл че не превключва газовия клапан да пусне газ при мигане на ключа ! Освен в него да е завръзката ?

Редактирано от MIYAMOTO
Цитираш предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има външно реле го смени.

Редактирано от MIYAMOTO
Цитираш предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма но ще питам и ще проверя за реле !Сега като помислих мигането винаги започва след като съм напълнил бутилката и съм карал малко колата, но последно заредих предната вечер покарах 2-3км. и на сутринта почнаха да мигат всички диоди на ключето и не поиска да мине на газ ! След гасене на двг. и малко чакане си премина от бензин на газ нормално.Да не би да мига защото е пълна много бутиката - в упътването също нищо не пише за този случай.

Редактирано от iso_eu
Цитираш предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мигането на всички лампи на ключа обикновено показва препълване на бутилката.Работата може да е свързана с 28-та литра газ при 40 лтр бутилка.С каква сонда си? Не мисля , че заради това не ти превключва на газ.Може би не е загряла до 30гр.

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До кринг Ами отваряха я уж сондата и бутилката , ама нищо не направиха пак си събира малко газ според мен ! Що не могат да я настроят не знам ?Като мига ключа не преминава на газ и газовия клапан също не го чувам да превключва - инъче се чува доста отчетливо защото е закрепен под предното стъкло на купето .Не загряла си е ! С БРЦ сонда съм. Когат я запаля си тръгва на бензин и като загрее тръгва да преминава на газ т.е. светва зелено и почва да мига всичко без да щракне газовия клапан. Ако не натисна копчето не спира да мига, при повторно натискане да премина от бензин на газ пак почва да мига! Само след изгасяне на двигателя поожението се оправя с мигането. Ако има някаква грешка не записва ли в газовия компютър ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да знам , моя бутон също много често го прави това с мигането , но няма проблем с превключването.Само че аз съм със сонда Алдеса , която си показва каквото си реши .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инъче бутилката ми е от Колос - велико търново и е с външна гърловина . Настроена е да превключва на 36 градуса.Ама може и от сондата да се окаже нещо проблема ?

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мигането както каза Кринг е от препълване на бутилка, тоест така си мисли ключа де , а тва че не почва веднага да мига като си заредил е че БРЦ е умна уредба и трябва за определен период от време да отчете определени еднакви нива на поплавъка тогава вече ти отразява на ключа реално състояние на количеството газ. Иначе нали се сещаш кво става на всяко спиране, тръгван,е друсване, ключа ще свети като коледна елха-дискотека :)/> Ключа светва веднага пълен единствено ако я напълниш до краи, обърни внимание че когато ти е мигала резерва и сипеш примерно половин бутилка не отчита веднага на момента а иска 3-4 км каране докато отчете новото ниво. Тва ти го казвам за да знаеш как бачка ключа, че имаш проблем с сондата имаш що не могат да я нагласят като е елементарно за тая чудесна сонда на БРЦ незнам. Освен това, като не могат да я нагласят поне караи към сервиза когато ще ти свърши газта кажи им там софтуерно д акажат на компа че тва сега е празна бутилка, би трябвало д азнаят как е бати, след тва отиди зареди до горе и се върни да кажат на компа че сега това е пълна бутилка, Така компа ще знае при кви стоиности на показанията на сондата бутилката е пълна и празна, ще си раздели на 6 сектора тези показания и повече няма да ти мига за препълнена бутилка. А и още нещо ти точно за тва неможеш да я напълниш до горе щото поплавъка прекалено рано затваря и удря макса , от там светка и индикация за препълнена бутилка, ако се регулира тоя поплавък няма да се случва тва нещо, но щом немогат от него то да го направят от софта :)/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се и още нещо, ти беше с торедина бутилка, и още не е вързана как тряя, демек кандилка се в дупката :) за пробата вземи я надигни от страната на поплавъка да е на по високо, да видиш че ще вкараш поне 3-4 литра още. Също така напраи една снимка на сондата да я видим спрямо бутилката как е монтирана може да са я монтирали на криво е бати :) смисъл такъв да е завъртяна спрямо нормалното и положение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави

Мдаа, това за отчитането го забелязах - прави както го обясняваш. Ще направя снимки да покажа. Да бутилката не им разрежих да я заварят, все още се закрепя посредством оригиналното закрепяне за резервната гума и мога да си я кандилкам на където си искам Публикувано изображение/>

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей голяма драма с тия лампи на ключа. Мойте постоянно мигат щото нямам нивомер, с уточнението че мигат когато карам на газ. Общо взето мигат когато съпротивлението, което в случая е на нивомера, надвиши горната граница на настройка или се прецака нивомера/прекъсне кабела към нивомера. Това нема отношение към превключването бензин/газ и обратно, или поне аз не съм забелязал да има такава връзка. За настройка на БРЦ-то може да се ползва оригиналния МАП на колата, след калибриране или пък със Опелски мап сензор от по-старите модели с 2 допълнителни съпротивления(може и с други да става), ако с това не си изкарваш хляба не виждам смисъл да се дават 200-300 лева за оригиналния кит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе при положение че сервиза ми не знае защо мига ключа положението е наистина важно Публикувано изображение

И си играят да закачат компютри и пак нищо ...

 

Пък после нека ме упрекват че много сме се ровили и търсили в Гугъл и сме разбирали повече от газаджиите ....Публикувано изображение

 

http://pics.data.bg/...100621/dsc02805

Ето как е монтирана сондата, това е още от първоначлния монтаж.Не е много качествена ама идеята беше да снимаме дали показва стрелката до горе при пълна бутилка.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бре, ми тя бутилката ти с външно гърло ли е? Аз си мислех че е вътрешно гърло ма как да е де, тряяше малко по от далечко така да се хване и бутилка. Е ся обаче ми е интересно на къде ти стърчи тва гърло ? Я снимаи утре и отгоре така цялата бутилка както е сложена в багажника като ти се свидят кадрите :D/>п.п. хахах човече тая бутилка е сложена на опаци бре? я малко разясни на къде сочи гърлото??? тва ся дет си го снимаал къде се намира, щото като гледма от къде влиза светлина имам чувство че бутилката ти е на обратно с гърлото на горе а то тряя да е долу, Освен тва дето свети в края на снимката да е под колата ама едва ли. Стана весело да знаиш :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами там където е тъмно е дъното на багажника - откъдето идва входящата тръба , там където е светло е асвалта.

т.е. сондата е в долната половина на бутилката, а горната половина на бутилката е закачена към багажника т.е. бутилката виси под колата и сондата е най отдолу.

 

Ами нямам сега друга снимка тази беше да снимаме нивомера затова не е координирана Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа ясно, бутилката ти е под колата така ли? ако е така ок :) аз мислех че е в багажника и соната е в горната половина :) Ми не виждам кво сложно да оправиш поплавъка на тая бутилка, по лесно е от колкото на бутилка с вътрешно гърло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markony ако TARATURA кит-а на БРЦ беше 40-50 лева щях да го купя само от спортна злоба и да си експериментирам по БРЦ-тата, които са около мене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бутилката е под колата на местото на резервната. Светлината от където идва лъже. Е те и затова слагаха с външна гърловина ама ефекта е нулев или българските бутилки на Колос не са точни ?

http://pics.data.bg/...%B5%D1%83%D1%89

Г- горе

Д- Долу

 

Чертах без мишка с тъчпада...Публикувано изображение/>

Е да де ама е 41.5 литра пък събира 28-29 литра и мигат ламбите, еее ще трябва да ставам и аз газаджия...три пъти ходих да я оправят и все тая...за софтуерно настройване не са и чували, звънях на БРЦ- София и обещаха да им я закарам те да я оправят - бая изтръпнаха хората ..ама те ми препоръчаха монтажниците кво да ги правя..Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно е монтирана сондата бате , ето и тук да си го видиш черно на бяло http://www.brc.it/pdf/istruzioni/fi750207-2_foglunicotor0_en.pdf а ноемра с накланянето в случая при тебе е почти невъзможен щом е от долу :) Просто се иска поплавъка да се пипне, точно на тая сонда не съм го виждал как е, може би иска да се изтегли на пред малко за да му се удължи хода и да затваря по късно, или пък по наи душманския начин поне да се кривне малко на горе за да му се промени ъгъла на затваряне. Кринг със сигурност го е виждал ще каже къв е наи добрия вариант. Ама аз не бих го траел така, питаш ли ме мен с тея 23 кирливи литра не мога да стигна до морето, камо ли ако бутилката беше голяма и да я разкарвам празна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави , ами реално в началото сложиха по висока бутилка и стърчеше 4-5 пръста под бронята и стана много ниска колата. После намериха тази обаче пак същия диаметър, а реално се оказа че можеше по голям диметър ама толкоз им разбират главите.

Но 41.5 литра да събира 28-29 л . лятото ще стана като тебе 23 литраПубликувано изображение/>. Аз не исках тороидална обаче хора им беше по лесно да я сложат - демек заместят резервната гума. Имам на едната кола тороидална и не ми харесва да ми се разхожда резервната гума из багажника ама това е....БГ. важното е парите да се земат... Е то и на мен ми дойде на акъла да го сменим поплавъка с по тънак или да му играем едно рамо Публикувано изображение.

 

Последно като не се справиха ми предложиха да ми изключат нивомера и да се пълни на 100 процента ....:blink:/>:D/>:lol:/>

Ай ..ай ..ай .. не се съгласих !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бутилката е под колата на местото на резервната. Светлината от където идва лъже. Е те и затова слагаха с външна гърловина ама ефекта е нулев или българските бутилки на Колос не са точни ?

http://pics.data.bg/...%B5%D1%83%D1%89

Г- горе

Д- Долу

 

Чертах без мишка с тъчпада...Публикувано изображение/>

Е да де ама е 41.5 литра пък събира 28-29 литра и мигат ламбите, еее ще трябва да ставам и аз газаджия...три пъти ходих да я оправят и все тая...за софтуерно настройване не са и чували, звънях на БРЦ- София и обещаха да им я закарам те да я оправят - бая изтръпнаха хората ..ама те ми препоръчаха монтажниците кво да ги правя..Публикувано изображение/>

 

На тази стърчипишка дето има червена лепенка с надпис Safety 27 bar , отстрани трябва да има черна лепенка с типа на сондата . Можеш ли да я снимаш или на видиш какво пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, утре ще направя една фотосесия :D/>/> Че монтираха "взривозащитна" :D/> кутия да предпазва сондата и трудно се разглобява...Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сондата е 190 / 0°

" tor " - също пише каквото и да значи, може би за тороидална бутилка ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи , че сондата е за 190 мм висока бутилка.Ако бутилката е 200 мм висока , това обяснява нещата. Сондата ще изключва на около 70% което е около 29 лтр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;мдаа, и на мен това ми мина през главата !Има ли някакъв вариант да се настрои тази сонда за 200 мм бутилка ?по принцип видях в каталога че сондите почват от 200 мм фи , ама явно тея 190 също ги има или са некви странно производство ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но 41.5 литра да събира 28-29 л . Последно като не се справиха ми предложиха да ми изключат нивомера и да се пълни на 100 процента ....:blink:/>/>:D/>/>:lol:/>/>Ай ..ай ..ай .. не се съгласих !

Oбади се на Наско 0886011525 и ще си решиш всички проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'darius'

Този Наско горе беше преди време след 7 блок, на гърба на НСА след тармвая където вече го няма !

Към 2002 година в едно гаражче ?

А сега е някъде на околовръстното - същия ли е ???

 

Аз съм на мнението на КРИНГ Публикувано изображение

 

 

 

То сондата като не е съобразена с бутилката и ГОСПОД не може да помогне....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То сондата като не е съобразена с бутилката и ГОСПОД не може да помогне....

Може и по име да ми викаш....СОндата е прост потенциометър закрепен на елементарна лостова система.Като си монтирах бутилката нямаше как да задам точния ъгъл технологично.Разчертах си едно сечение на балона на един лист заедно с фланеца на нивомера.Наложих нивомера и видях къде опира и кога се вдига до изключване.Срязах лоста и преместих поплавъка,като на хартия работеше добре.На 30 литра номинал ми събираше 20.След интервенцията събрах 25.Накрая го премахнах ,но спечелих само 1,5 литра.Демек бутилка без поплавък,заредена на 12 бара събира 26,5 литра и нито грам повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско Маркони :D/>То знам ги тея неща с потенциометрите - едно време ая усилватели лепяхме с поялниците :P/>.Ама сега що да режем новата сонда ? Сам с някаква настройка на поплавъка нещо няма ли да стане или да си искам 200 мм сонда, като се замисля че първоначално ми бяха избацали 230 мм бутилка 49 литра не знам колко щеше да събира и тя с тая сондичка ?:lol:/>По принцип има ли разлика в цената на сондата т.е. 190, 200,300 мм сонди на една цена ли са ? То смятам само дължината на пръчката за поплавъка да е различна или имат и други разлики ? :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Маркони, добър опит. А аз знаеш ли какво правя .На бутилка 200 мм 0гр. слагам сонда за 200 мм 0гр.. Ако сондата е качествена всичко работи както трябва.

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кринг и аз така мисля .

Що като нещо се знае как трябва да го направиш не го правиш ами ще измисляме сега нови работи ...птей.....Публикувано изображение/>

 

Направо им се чудя на моите монтажници защо са сложили сонда която не е за моята бутилка ? Единствено ако е била по евтина, да спестят някой лев друг вариант има ли ?

 

И един друг въпрос - сега трябва ли да имам знак за монтирана газова на стъклото и трябва ли да имам преглед на системата - щото книжката ми не е подпечатана като се загледах днес ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне нивелирана ли е тази бутилка?

Редактирано от MIYAMOTO
ЦИТАТИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D/>Нивелирана е с оригиналния държач на резервната гума - три пъти ги карах да слагат нивелира ама се оказа че хората нямат такъв инструмент !:P/> Чак при последната заигравка се сетиха да изравнят железата с едни гумени маркучи.Добре че имам един читав майстор та той ми я нивелира безплатно :D/>.Ама добре че не се съгласих да я заварят бутилката за купето :blink:/>:D/>. Явно крепежите им се виждат скъпи....и не ги използват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук млади момко, верно тая не е като за твоята бутилка ама тя и твоята трябва да е на такъв принцип с поплавъка, лоста може да се регулира на горе на долу е там дето е хвана с онова пластмасовото, поне на Феринито което вадих от ланчата е така. Друг е въпроса ако е изтеглен максимално и пак идва къс. http://www.brc-lpg.gr/wp-content/uploads/2012/02/10MV40000200_MV_cil_0.jpgДа беше от Пловдив да доиш да го побългарим ама що да е като си си платил за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отново показателя на бензина ми показа 0 но този път не се рестартира сам.За моя радост,колата не спря както колегата Vpop каза че се случва при френските.Рестартирах колатa два пъти с идеята, че ще се рестартират и покзанията на бензина но ....греда :blink: .Отана си да свети 0.Единстевенното което ми идва наум защо единия път се рестартира а другият път не е ,че бензина първия път беше повече.Някой слагал ли е машинка за рестартиране за която спомена Landi?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налей 5л. бензин и се оправя, стига да не ти е пълен резервоара :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налей 5л. бензин и се оправя, стига да не ти е пълен резервоара :ph34r:/>

Това го знам.Търся друго решение ;) А и откъде в тази криза пълен резервоар :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска Лук ойл май работи на загуба ! Публикувано изображение/>

 

Напълниха ми цялата бутилка само за 33.47 лв. т.е. 24.26 литра отчете колонката !

Да видим колко километра ще изкарам с тази Газ все пак, инъче бутилката я чаках да е празна.

Публикувано изображение/>

 

Тези сонди за бензина не стават ли да се прекъсват с едно Ц-К ключе Публикувано изображение/> по време на контакт и да покаже верното количество ? При бендиновата сонда не е ли пак потенциометър както при газовата сонда ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След второто калибриране на бутилката в Прогаз всичко е наред.Бутилка 57 литра събира 49-50 литра което ме устройва идеално. ;) Сега да попитам по-знаещите тук.След монтажа на газовата уредба оборотите на колата ми паднаха на около 700 и се получава едно малко тресене на място.Преди това не съм забелязал да го има.Колата го прави и на газ и на бензин.От какво се получава това и може ли тези обороти по някакъв начин да се вдигнат и на газ и на бензин.При някой друг получило ли се е нещо подобно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...