Jump to content
tenev

HONDA на газ

Recommended Posts

За момента най-деликатно е калибрирането на автомобили EURO 5 производство от 2012,а за колите които коментирате имам чувството,че само си чешете езиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега дай да видим снимки къде са ти разпробити колекторите и къде са монтирани разпръсквачите ?

 

Дай тогава някаква обосновка - кое къде , как , защо.Верно че трябва да си пазите хляба ама поне някой газаджия ще се научи и от този форум !Те със старите мотори не се справят не знам за евро 5 ? Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз претенции нямам Андрешко.Поддържам връзки с доста колеги и питах дали някой ще се наеме да обърне по-специално вниамние на няколко Хонди.С удовлствие бих дошъл на курс при колега, който може да ми обясни ситуация а или б защо се прави на малко по-инженерен език,а не примерно щото АЕБ така казват.Ясно е че безхаберници няма да се оправят с коя да е кола,камо ли Хонда.Пък кво и има на хондата тя си е цвете...

Едно БМВ 330 е в пъти по сложно за настройка от хонда.Като идваш в София кажи и ще те отведа при верните хора ;)/>
ТОчно 3 пъти по сложно.Съвсем скоро "помагах" на съседските газаджии с това.Неправилно избран и монтиран редуктор.Дупчили колектора ,не видяли ресивер/резонатора ,че е по близо от колкото бензиновите дюзи.ГИ настроен секвенциално пък работи фулл груп заради монтажа.Няма автокалибрация дето да мине читаво.Пуснали клиента "недовършен"да покара малко да си легнат нещата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони ти ли спомена нещо за профи форум за газаджии? да не би да имат форум :D/> я го даи да нахлуем там на абордаж :lol:/>Aбеее мноо бърже пишетеISO видях че си писал, няма снимки на щуцерите но са така като твоите, а и не мисля че различните наклони спрямо колектора имат значение, така че сега си ОК нема се плашиш :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

профи форум за газаджии? да не би да имат форум Публикувано изображение/> я го даи да нахлуем там на абордаж :lol:/>

 

Глупости те ГИ- инсталаторите не влизат по форуми Публикувано изображение/>/> Публикувано изображение/>/> Публикувано изображение/>/> там се приказват само дрън дрън дрън.

Това е под тяхното достойнство да влизат във форуми Публикувано изображение/> и да си" чешят езиците"

 

ПП

Слави

За съжаление са малко хората като М..., К...., L... Публикувано изображение

Да не земат сега да ги подкупят - че няма от кой да черпим истинска информация Публикувано изображение/>

 

 

 

Абе че не са монтирани къде требе е ясно,

и то как пък на два цилиндъра неми ги нацелиха да са на еднакво место . Има си голямо значение къде се бодва ! т.е. максимално близо до бензиновите и то в определена геометрия.

 

Не знам как се справят мушмороците с директното впръскване при TSI, GDI и други подобни и с компресори с променлива геометрия...явно избягват да правят такива монтажи - щото там колите са бая пара .....

 

 

Айде наздраве да сме живи и здрави ...че стана късно...:lol:/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно тва са едни от малкото хора дето съвествно си свършвата работата през работния ден и вечер разпускат пред форумите докато колегите им се борят по нощите с кофтите си монтажи и недоволни клиенти :)/> Аи стига сме ги четкали :D/> Аи да добавя и аз след твоята редакция :) На GDI газ не може се сложи :) А не са ти нацелили дупките както искаш щото са провирали бормашината от там дето има място :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че колегата ме спряга с "разбирач" би трябвало да е ирония..,но в интерес на истината "новите клиенти" имам предвид хората ровещи и пишешщи по форумите определят модата в бизнеса и тенденцията "да вземем парите днес на клиента ,пък утре друг глупак ще дойде" работи само в големите градове.Тук днес като ме насерат и утре затварям,че сме едно голямо село дет се вика.Това в национален мащаб чрез форумите се прави реклама и антиреклама на определени марки.Бизнеса си върви,черните списъци се допълват от "разбирачи" и после това не може онова не може.Добре ,че съм колегиален да не пускам дилърски цени да се видят представителите ква са "стока"и за какво колко плаща клиента...Спирам да пиша по темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не им обръщай внимание колега !

Тея същите са "уникални" с техните "сложни" монтажи.....

на всеки е ясно че не 200 лева ами поне 400 -600 лева се прибира от един монтаж Публикувано изображение А някои хахалници хем си правят безплатна реклама хем плюят по истинските майстори Публикувано изображение

Събират се на групички и почвата да нападат - ама колеги така няма да успеете до никъде......

и не мога да разбера какво правите в темата и във форума ????

като сте много образовани що дирите тук ???

че има и такива, които продават и китайски боклуци опаковани в италиянски шалвари Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо не схващам. Каква е разликата между автокалибрацията и с допълнителна после ? Карам д14а2. Прост инжекционен двигател , без В-тек и там подобни изклесяци :D/>/>/> Газовата е Фобос 4 . Сравнително проста ГИ система, бавни дюзи и български софт. Имам предложение... Само първо да питам- колко струва донастройката на ГИ в движение ? /давам 20 кинта +- някой лев /Та идеята ми е следната. Живея в Перник. В удобно време за настройчика . Идва, плащам си му пътя /там до София и обратно 10лв /, само да забере 2ма за свидетели и зареждаме на една читава газостанция докато изключи. Колата ще и е тегаво, но не ми пука. Дърпаме от газостанцията на топъл мотор и караме до с. Студена по магистралата с 90 км/ч постоянна скорост. На разклона обръщаме и тръгваме към София. Там на разклона за с. Бучино се връщаме. Има опцията да се наложи да върна 4та, но не ми се вярва. После зареждаме докато изключи и закачаме компа. Повтаряме продцедурата. Ако има за тези настройки други изисквания ще се ориентираме по тях. След 2рото зареждане се гледа разликата в разхода. Загубилия плаща горивото /10лв горе долу общо / и ако съм аз си плащам и настройката. Не е проблем да се разберем да дойда до София / на собствени разноски, не е проблем / и да избере маршрута майстора при същите условия. гарантирам безпристрастно каране. На мен Ники / монтажника на системата / ми е казал, че допълнителната не ми трябва. После побликуваме резултата със снимки на бележките или колонката и се виждат +- кое , как и защо. Важното е да допълним преди теста и по време на него до спиране на брояча на колонката. Вярно, ЦРВ-то е по-нова кола, повече електроника, по-сложна и напреднала технология , но Д серията е доказан като идиото устойчив мотор от 88ма насам и е най- масов така да се каже. Ако искате, някой с ЦРВ може да направи теста. Аз идвам ако може като свидетел :P/>/>/> п.п. При подобен пост в една тема за водороден генератор автора и млъкна. Там има кой да хвана за теста, но това е друга тема. Предлагам тук да не става така. Чисто любопитство ми е да разбера на живо разликите. Ако теста не е с моя кола, ще отида и аз на такава настройка. Колата сега дава на междуградско каране 7-7,5 газ. Да падне с 300гр пак ще си избия настройката бързо :cool:/>/>/>

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо не схващам. Каква е разликата между автокалибрацията и с допълнителна после ?

Карам д14а2. Прост инжекционен двигател , без В-тек и там подобни изклесяци Публикувано изображение/>/>/>/>/> Газовата е Фобос 4 . Сравнително проста ГИ система, бавни дюзи и български софт.

 

 

 

Не знам дали не схавщаш или някой те агитира да измишляш странни неща ???

Ко му е неразбираемото не мога да те разбера пъка Аз ???

Автокалибрацията се прави само на обороти на место, и каране 50 метра и си дотам, ами другите режими на работа на двигателя - с прано, с фарове, с климатик,

Ако знаеш как работи бензиновия компютър идеята е да се настрои така и газовия Публикувано изображение но след като газовия не може да се самонастройва от датчицитена двигателя се прави ръчна настройка, която се прекопира в момента на различни натоварвания от газовия комп.

 

Много газови имат за тази цел комуникация по ОБД и много също послъгват с това ОБД, защото не всяка ОБД комуникация става за твоята кола !

 

т.е. може да имаш ОБД ГИ ама като не работи с твоя протокол на бензиновия компютър или като работи само като чистачка на грешки или като работи само с част от параметрите

ЕФЕКТА Е НУЛЕВ ОТ ГИ С ОБД !

 

Ако не си разбрал е все едное да закачиш цифрова телевизия на аналогов телевизор - ще гледаш само снежинки....щото стандартите за комуникация са различни ...

 

Аз не мога да си обясня защо примерно на колегата Тенев, Romano с ОБД превключва на Газ само на високи обороти ???

И защо трябва да се донастройва след известно време - нали ги представят за ГИ от "най-ново поколение" Публикувано изображение/>/> ???

Явно ОБД ГИ-то не е съвместимо с бензиновия компютър-протокол ?

 

Тя истината ще излезе наяве ама аз има едни наблюдения масово най-хубавите български уредби Фобос спряха да ги монтират и минаха на "италянски"... странно защо пък ще се разбере и колко време ще ги монтират и тях , после ще минат на 4американски"...Публикувано изображение/>

Само че това се разбира чак като ти набута търговеца стоката, пък дали ще ти свърши работа нема значение ! Важното е да се докопа до парите ти ....Публикувано изображение

 

После сме били "разбирачи" щото монтажниците са НЕКАДЪРНИЦИ в БГ -нека не се засягат кадърните Публикувано изображение!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Избрах тази газова защото различни сервизи ми казаха,че за моята кола е хубаво уредбата да е с ОБД.Ходих и при Ланди Ренцо на Ботевградско.Единственната причина да не сложа такава бе,че инжекторите ми се виждат доста шумни.Иначе разлика в цената нямаше

 

Аз съм съгласен за теста да бъде използвано моето CR-V.Поемам си всички разходи по настойките:)/>/>Само да се появи някой който да каже, че може да направи по-добри настройки от автоматичните.Но за целта трябва първо трябва да видя как ми работи сега газовата и колко гори.Снимки ще гледам да кача утре но няма да видите много.Инжекторите са под пласмасовия капак на двигателя и не се виждат въобще.Може и да не са сложили :D/>/> .Другите неща са доста прибрани и също не се виждат много.Само газовия компютър е сложен до акумулатора и малко ми се вижда нестабилен.Но се надявам че това няма да е проблем.Единственното,което не ми харесва засега е мястото на зареждачката.Сложили са я така,че малко по-трудно се завива преходника.Като сложа снимки тогава ще обяснявам че иначе ще ми е доста сложно.Но това да е проблема.Като цяло ми се струва,че доста са се постарали момчетата с монтирането.Като сложа снимки тук,експертите ще се произнесат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам дали не схавщаш или някой те агитира да измишляш странни неща ???

Ко му е неразбираемото не мога да те разбера пъка Аз ???

Автокалибрацията се прави само на обороти на место, и каране 50 метра и си дотам, ами другите режими на работа на двигателя - с прано, с фарове, с климатик,

Ако знаеш как работи бензиновия компютър идеята е да се настрои така и газовия Публикувано изображение но след като газовия не може да се самонастройва от датчицитена двигателя се прави ръчна настройка, която се прекопира в момента на различни натоварвания от газовия комп.

 

Е то при автоматичната настройка, поне при мен беше следното :

Колата се пали да загрее. После се пуска настройката . Фобоса мисли към 2 мин и казва да се спрът всички консуматори. После иска да се качи мотора на 3 000 об/мин . Пак мисли. После иска всички консуматори. Пак 3к и пак мисли. Накрая изписва готово и караш.Майстора само свали, заради марката кола и вида рейка /Рейл/ с 5% времето над 4 000 оборота . Хондаджия е и си разбира от работата. Колата е изцяло на газ. Не минава при никое положение на бензин. Има такава опция, ама не е пускана. Правих тестове на колата- след 6к омуднева една идея. Правих си и ускурение от 0 до 100. Половин сек разлика в полза на бензина на оптимален режим.

 

Поправи ме ако греша, но газовия комп прави основно 3 неща :

1во- следи температурата на мотора, за да обърне на газ.

2ро- следи за грешки по газовата система - ниско налягане, късо от инжектор, липса сигнал инжектор....

3то- Чете времето на бензиновите инжектори и го преработва за газовите. Така ги командва командва кой кога и за колко време да работи.

Останалите неща си ги смята оригиналния компютър на бензиновата система. Смеси, датчици и т.н.

 

Не знам ОБД комуникацията какво и как коригира, при положение, че бензиновия компютър казва времето за инжекторите, зададено от таблицата и коригирано от датчиците и газовия комп си го пресмята . Тази комуникация като чета и слушам от хората ми заприличва на омаслителя за клапаните или магнитните наколенки на д-р Ливайн :D Може и да има полза от файдата. Като си купя друга кола, ако газаджията ми докаже ползата от комуникацията ще си я сложа. Само съм малко труден за убеждаване, но както и да е.

А примера ти с телевизията ще ми е повод да ходя ухилен сума време :D :D :D :D

Интересно ще е да се сборят 2 еднакви коли и с еднакви системи, като едната има ОБД, другата не. Стига да са изправни технически де. Коя колко харчи, коя как върви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕOBD стандарта навлиза 2002-2004.Има вратичка в протокола,която е унифицирана за Щатите,Европа и после за целия свят.Напоследък даже китайците и корейците трябва да се съобразяват с тая вратичка заради законодателството свързано с нормите на изгорелите газове.Тая вратичка позволява на произволен контролен орган да ти забоде едно сканче в буксата и да види изгорели газове,ламбдасонда и катализатор,(вече и DPF)От тук ......данък,спиране от движение,глоба,акт или приятен път...в зависимост от състоянието на мотора и изхвърлените мизерии във въздуха.Тая вратичка се ползва от производителите на ГИ за "ОБД ГИ"да се донастройва системата спрямо изгарянето на пропан или метан.Има мултипротоколни чипове,които познават коминикацията автоматично.Има и ръчно избиране на протокола,ако настройчика го знае....После как тия данни помагат за настройката,демек логиката на адаптирането...само АЕБ знаят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това на външен вид да не си личи че има ГИ е много добре ! Публикувано изображение/>/>

Но най важното според мен е къде точчно се монтират въпросните разпръсквачи - намират се след газовите инжектори на края на маркучетата, надявам се от снимките да ги разберете къде са - естествено съм вдигнала пластмасовата кора за снимките !

 

Ако можеш да направиш снимки и да се виждат тези разпръсквачи на какво разстнояние са от бензиновите инжектори ще е много добре !

 

Бензиновия компютър си има таблици по които се движат разни настройки своевременно в зависимост от режима на работа на двигателя т.е. няма как ГИ която е без съответния протокол по ОБД и със съответните параметри взети от компютъра на бензина да ги измисли от някъде !

 

Тези таблици събират данни за бедна, смес богата и т.н. като се съберат да речем 10 пъти богата смес - чак тогава ти светва грешка при чека.

 

Колегите, които настройват тези таблици нека обяснят по ясно и повече но във всички случаи няма как да хванеш и да копираш таблиците от бензиновия върху газовия компютър, затова се прави в движение

 

Гледат се на бензин таблиците и се запаметяват в газовия компютър същите таблици при различните режими на работа на двигателя.

 

т.е. ти трябва едновременно наблюдение на параметрите на бензина и на ГИ .

 

Нещо като copy и paste. Сега при коли които нямат ОБД , няма как да вземеш тези данни !

Идеята на ОБД ГИ е да си копира във всеки един момент - режим на работа тези таблици от бензиновия компютър на газовия - това дали става обаче със всяка ГИ с ОБД за всеки двигател е важното Публикувано изображение Инъче се получава бедна или богата смес и ти светва грешка на чек ламбата Публикувано изображение което не е добре един път защот не ти са както трябва горивните смеси и второ ако имаш друг проблем няма да усетиш защото тази ламба е за множество грешки. Единия вариант е да ти включат опциата на ГИ с ОБД - чистене на грешки и пак няма да разбереш дали имаш бедна или богата смес, която е вредна пък за клапаните и т.н. Другия вариянт е да ти включат чистене всекви грешки - тогава може да си строиш тотално колата.

Според мен тази опция за чистене на грешки не трябва да се изполвза !

Ама знаеш ли какви ги е свършил майстора ????Публикувано изображение/>/>

 

Обикновено колите с ОБД японските засичат много бързо бедната и богата смес, и майсторите вместо да ти настроят колата ти пускат чистачката на грешки и всичко е ОК ама за кратко докато не ти се троши двигателя. Публикувано изображение/> Та масово препоръчват слагане на ОБД ГИ по тази причина, не че примерно ГИ с ОБД ще комуникира правилно с твоята кола Публикувано изображение!! щото видиш ли колата имала ОБД !

Просто се търсят лесни пари за 4 часа работа от недоброжелателни "ТЪРГОВЦИ".

 

ПП

Сега се паднало давай Слави Публикувано изображение/>

Аз лично предпочитам да нямам ГИ с ОБД - но да имам качествени настройки и качествена ГИ , които да не водят до светване на чек лампата, а не да се чудя и да изучавам ГИ ОБД и дали майстора го е домързел да настрои колата и да ми включи чистачката на грешки !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеееееееееее изпуснах ви за малко и колко много неща сте изписали!Направо се чудя на кой въпрос по напред да отговоря???Поради пустия му лимит щот съм новобранец във форума нямам право на грешка.След всеки монтаж и проверка правим автоматичната настройка.В Повечето случаи тя е много близка до това което трябва да бъде обикновено –4%;+4%..Това е пренебрежимо малко и никой собственик няма да го усети.Има и по фрапиращи разлики които в определени граници се компенсират и също не оказват кой знае какво влияние.Ние обаче започваме проверка в движение в различните режими от празен ход до пълна газ и ако има отклонения се стараем да ги вкараме максимално близко до бензиновите без значение с или без ОБД е автомобила.Правим го това защото следващото посещение на клиента при нас е след 20000км за смяна на филтри и ако се наложи проверка на смесите.Такива ела след 500;1000 при нас не съществуват.Няма да си губим нашето и на клиента време!Това е по настройките алабализмите с улягане на разни части.Като не може да се справи на момента и за да излезе от положение какво да каже?Сега не се справих ама покарай може и сами да си дойдат нещата на място?Другото е да си признае некадърноста свали системата върне парите?Това пък никога няма да стане!!!Що се отнася до ОБД системите те са няколко.Едните обновяват данните на определен период от време,други само чистят грешки и трети в реално време следят сместа и правят корекция чрез бързия и бавния фуел трюм.Надявам се че съм бил полезен.Нещо ако съм пропуснал ще мога да ви отговоря като ми позволи лимита!Лека вечер и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Властимащите, хаиде дайте лимит на човека де :) явно че не е спамер, не личи ли :) Трябва ли да го чакаме още 5 дена да събере още 10 поста :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха колегата ландир си е научил домашното.Ако беше писал 5% щях да ревна ,че клиента ще се върне след 200-300 км с чек.АМи ето явно работят кадърно.Остава да имат читави цени и отстъпки за съфорумците става 3в1.Не знам за коя система/марка става въпрос,но тоя тон ми харесва.....и се доближава до това което трябва да бъде.Ще им стана дилър ако имат интерес. :)П.П.ландир,като ми отговориш 2 пъти и ги имаш постовете.Как изчислявате диаметъра?Как разпробивате?Какво ти е мнението за TAP?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ти е мнението за TAP?

 

Този тайминг адванс спроцесор не е ли препоръчителен повече за метановите уредби.

Верно че пропан бутана също гори по бавно от бензина...

 

Благодаря на колегата landir че успява да ни изтърпи и все пак дава полезни мнения.

За съжаление дурги само душат наоколо пък и най веротно се учат - преписват, ама барем и те ще се научат.

 

Landir как се избира местото на което ще се пробива за рапъсквача и добре ли е да се ползват едни такива преходници на бензиновите дюзи към които се закачат газовите маркучета т.е. монтаж без пробиване ?

Замислям да си взема нов Колектор и да го пробивам където си трябва т.е. не аз ами който трябва..:D/>/>/>

 

Вземайте пример па барем се ограмотите .....Публикувано изображение/> шушумигитеее...

 

От Romano също не казват нищо полезно ? Издайте нещо бре хора ...Публикувано изображение/> къде какво да гелдаме и за каво да внимаваме като избираме ГИ !

 

И аз подкрепям Слави - Бай Админ дай тука помощ че имаме нужда ...дайте зелена светлина на колегата.

 

Markony давай - нека си реват като не могат да слагат :D/>/>че даже и некой лев трябва да дадат от конкуренцията тука на 2-3 колеги !

Все пак ги обучават как да си оправят бакиите !

 

Аз мога да си отстъпя профила на колегата да отговаря докато му разрешат ?:D/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П.ландир,като ми отговориш 2 пъти и ги имаш постовете.

ба ба, постовете били 50 за да пише без проблем :blink: сега четох правилата :) така че още 15 дена му остават поне , освен ако някои не му свали "носачите" :) кои е бил в казарма знае :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога и 25 въпроса да задам ,ама от другите марки ще ревнат ,че правя реклама.П.П Приемам ГИ за тестване.Ще го разкостя и ще дам компетентно,безпристрастно мнение за работата му и надежността му,както и за софтуера му.П.П 2 ....Мострата остава за мен...П.П 3 ....Дам след утре ще ми отговори ландир .Правилата са си правила ..трябва дасе спазват от всички.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П 3 ....Дам след утре ще ми отговори ландир .Правилата са си правила ..трябва дасе спазват от всички.

Правилата са създадени за да се знае кога и какво е необходим да се промени.Мисля че всички само ще спечелим ако се променят индивидуално за колегата Landir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си админ,техмодератор.Те са сериозни хора.Правилата са за всички и всички сме равни.Ако зависеше от мен..щях да го разпитвам до 3 часа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау, тази тема станала вече 10 епизода.Спрях да я следя ,защото напоследък тези теми от технически се превръщат в търсене на клиенти за Ланди ,Романо,БРЦ. Пък аз , въпреки , че имам доста опит с БРЦ , в България нямам нищо общо с тях. Особено след като видях снимките от монтажа на Исо-то в препоръчан от БРЦ сервиз. Чета обаче последните 2 страници и се чудя , наистина ли има толкова сервизи , които карат само на автокалибрации.Вярно е ,че има много случаи в които не се налага да се коригира нищо след автокалибрирането , но ми звучи несериозна работа.Поне на Брц и фобос софтуерите са така направени , че те подсещат да покараш колата с лаптопа . По въпроса за адапторите за разпръсквачите (Ланди може да почива днес). Моя опит е , че е по-добре да не се използват.Изместването на бензиновите инжектори назад с около 2 см. и това , че се получава нещо като тръбичка пред тях много често води до влошаване работата на бензин . П.П. Маркони , на БРЦ софтуера е "вери френдли ", даже прекалено прост за български инженер :D . Сигурно затова не ти допада.Надявам се на 4*4 сбирката да имаме възможност ти го демонстрирам , ако не си го разнищил дотогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ммдаа точно така стана - даже уловиха вече един колега за клиент, но не са почерпили още от Romano Публикувано изображение/> за сметка на това се заяждат с нас !

 

Благодаря за разяснението - но на мен не ми хареса идеята че някой който хич не разбира от Хонда ще ми бара пък и бензиновите инжектори ха ха ха Публикувано изображение/> да ми се оплеска и бензина после. Виж сега ако са Хондаджии няма проблем Публикувано изображение/>

 

Смятам да ми купят моите "майстори" сега един нов http://www.hondapart...50-PNE-G00.html

 

но след това ще ми платят и монтажа и настройката за да се направи както трябва от Хора, които разбират какво правят.

 

Даже като е свален intake bse injekctor ще стане супер лесно Публикувано изображение/>

 

А не да карам на автокалибрация !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, Iso, усещаш ли сега как от почти нищо не разбиращ преди няколко месеца, като ти сгафят монтажа ставаш почти профи за отрицателно време. Е малко силно казано ама кои клиент научава толкова много неща само заради един кофти монтаж :) Съжалявам че и ти щеш нещеш минаваш по моя път. Скоро ще вземат да те питат къде монтираш ги и колко ще струва едно БРЦ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много си прав - Публикувано изображение/>

Ако направя и един монтаж ще стана даже и дистрибутор сигурно , ама само на Хонди ще слагам Публикувано изображение/> че да няма повече случаи като моя Публикувано изображение

 

Теа "майстори" мойте ако почнат да работят това което аз се занимавам сигурно ще измрат поне 20 000 човека на година !Публикувано изображение/>

да ги тракам в гайкаджиите...некадърни....мързеливи ....Публикувано изображение/>

 

Хората слагат отдавна на дизелови двигатели , що скапаняци има където ГИ не могат да монтират - добре че БРЦ е читава и успява да насмогне с калпавия монтаж и настройки !:lol:/>:blink:/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се нещо, което ще е интересно. В момента си търся работа. От БРЦ България набират монтажисти на газови уредби . Основните им изисквания са познания в електрониката и никакъв опит в монтажа на ГИ-тата . По принцип звучи чудесно - голяма фирма търси хора, които да обучи, но като знам как протичат повечето обучения в държавата ни и направо ме изгубиха завинаги като потенциален клиент. То никой не се е родил научен, но си представям човек, които е виждал компонентите на системата на снимка , евентуално , при толкова марки и модели на пазара колко ще се научи ... То е ясно, че няма как да ги изучава в основи моделите и че има примерно няколко основни принципа при монтажа , това ако е начина... Преди години са учили майсторите двигатели с вътрешно горене с години а сега някакъв курс и "бегай да работиш под надзора на ония стария, че той изкара курса преди 2 месеца, а най- стария ни напусна и стана частник " :D Това само показва нагледно колко е паднало качеството. Един и същи човек ти прави и монтажа и настройката. Ама дали тоя човек чете цифрите , които вижда и знае кое и как... ? За това едноличните бачкатори , според мен, се справят по- добре. Те си знаят, че ако уакат ситуацията и клиенти после йок . В големите сервизи трудна работа да се разбере кой какви ги е свършил... А и те си имат изградено име и като 90% от клиентите като взимат колите виждат, че колата пали и върви изобщо не им пука дали се виждат тръби и жици или къде е зареждачката или ключа за газ / бензин ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Барси,Ентусиазма ти ще клекне след първото ти БМВ :)Кринг,пръвия ми даскал по турбини така викаше "Ти откъде ги четеш тия работи" и ме скъса .минаха години,дайде да му оправям колата.ВИкам даскале оная мойта двойка ,още я помня.Професора ,знайш ли кво ми отговори.Най-лесния начин да те провокират е да ти кажат ,че нищо не разбираш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony Аз си пуснах кандидатурата механично. Ако се обадят и мина обучението има сериозния риск да ме махнат за бавна работа или прекомерна педантичност. А и като ми кажат , че трябва колата да има ОБД и да го обяснявам на клиентите колко е готино това устройство, а то просто ще чисти грешките постоянно и нали се сещаш как ще стане работата... Не мога да лъжа хората , ако им продавам нещо. Винаги си им обяснявам плюсовете и минусите на нещата... Това, съответно на много началници не им харесва. Ще ти дам един пример :Последната ми месторабота ми беше мебелен магазин. Схемата е, че печелят повече от корпусната мебел, отколкото от аксесоарите им. С други думи- от спален комплект имаха 40% надценка, а от матрака само 15-20% . При лизинга нещата са им още по- зле. И като дойде някой с 1000лв за спалня с гардероб и матрак и само читавия матрак е 600 лв. + нали се сещаш. 80% от хората, които съм консултирал са си тръгвали със спалня за 700лв на изплащане / за 400 нямаше много много / и хубав матрак директно платен. Просто им обяснявах как стоят нещата. Ама шефа недоволен . Печели малко и се изпокарахме накрая . Отделно и пари не даваше и сега си търся друга работа . Имало е и по - фрапиращи случай , особено ако става на въпрос за кухня . Там топ модела , от който се печелеше най- много беше пълен боклук , а една друга , доста по- евтина беше с добро качество ...Както и да е, малко се отплеснах и ако модераторите предценят да го махнат поста. Даже предлагам да създадат нова тема със заглавие от сорта на " Размисли и страсти относно монтаж на ГИ " и да премести офф-а от тази тема там, че на човека му направихме темата цялата спам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОБД системата на БСМ изобщо няма опции за чистене на грешки. Комуникацията върви в реално време и работи без грешка. Тримовете са винаги около 0 и двигателя мърка като коте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......Тримовете са винаги около 0 и двигателя мърка като коте..................

Комуникацията върви в реално време и работи без грешка.............

 

Това реклама ли беше ??? Публикувано изображение/> БГ етикет, произведена незнам къде си .....

Сега остава да кажеш, че е измислена най-добрата ГИ с ОБД в България ........Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......Що се отнася до ОБД системите те са няколко.Едните обновяват данните на определен период от време,други само чистят грешки и трети в реално време следят сместа и правят корекция чрез бързия и бавния фуел трюм.Надявам се че съм бил полезен.Нещо ако съм пропуснал ще мога да ви отговоря като ми позволи лимита!Лека вечер и успех!

Добре де.Някой който разбира да каже Романото от кой вид са?Ще е полезно за всички.Ето и малко снимки от моята газова.Очаквам мнения :)/>http://tenevrv.snimka.bg/tuning/crv.724758.29454527

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мдаа , отлично е прибрано всичко под капака ! Поздравления.

 

Но ми се струва и при тебе разпръсквачите са боднати където им е по лесно на майсторите т.е. не много близо до бензиновите ижектори и всеки цилиндър е пробит на различно место или се бъркам ?!

 

Ако можеш да направиш снимки на разпръсквачите от долу къде влизат - цена няма да имаш колега т.е. под газовите инжектори имаш маркучета които завършват с разпръсквачи.! Публикувано изображение/>

 

Този изпарител усилен ли е или си е до 120 kw ли беше ? Но ми харесва къде е монтиран - ниско !

 

Оправи ли проблема с превключването на високи обороти и бутилката събира ли повече ? Щеката на автоматика за маслото можеш ли да я вадиш ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи ли проблема с превключването на високи обороти и бутилката събира ли повече ? Щеката на автоматика за маслото можеш ли да я вадиш ?

Ето още снимки.Но нищо повече от това не мога да снимам защото нещата са доста компактни и не се вижда много.http://tenevrv.snimka.bg/tuning/crv.724758.29454527Тези проблеми още не съм ги оправил защото не съм ходил в сервиза.Другата седмица ще е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на колегите,добре са ти я монтирали.ГИ в твоя случай коригира постоянно сместа и държи тримовете максимално около 0%.Превключването е над 1000 rpm,така е програмирано.Друга за сега не се сещам,ако имате питания съм готов да отговоря.И не си мислете че се заяждам,напротив,моята максима е че колкото клиента повече разбира от системата монтирана на неговия автомобил,значи толкова по лошо е монтирана уредбата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази максима е готина :)И да не съм Офф. Видях , че коментирате коя как е сложена и реших да щракна с телефона няколко снимки на моята колица с Фобоса. Лошото , че англичанката няма никакви капаци . Демек няма как да не се виждат нещата. Но искам да си кажете мнението. Колата седя ден и половина за този монтаж. Проблеми не ми дава. post-6398-0-57482500-1358005858.jpgpost-6398-0-09484300-1358005876.jpgpost-6398-0-80311800-1358005910.jpgpost-6398-0-45153900-1358005936.jpgpost-6398-0-30632700-1358005959.jpgpost-6398-0-86498800-1358005982.jpgpost-6398-0-98686300-1358006000.jpgДа поясня . Изпарителя е монтиран под акумулатора , а компа е сложен при въздушния филтър. Явно , за да не загрява или по друга причина . Смяна на 2 филтъра при обслужване - 10 лв на 15хил пробег или ако си обръща сама при зор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенев, екстра е монтажа ще тряя почерпиш :) ама за да не е съвсем без кусури бих казал че тя свински опашки яко бяха черни направо щеше да е перфе :) Ххехе не ми се връзваите, монтажа е екстра според моето скромно мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

.......Тримовете са винаги около 0 и двигателя мърка като коте..................

Комуникацията върви в реално време и работи без грешка.............

 

Това реклама ли беше ??? Публикувано изображение/> БГ етикет, произведена незнам къде си .....

Сега остава да кажеш, че е измислена най-добрата ГИ с ОБД в България ........Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>

 

Не е реклама само казвам какво съм видял и пипал. Освен тази до други системи с ОБД не съм се докосвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на колегите,добре са ти я монтирали.ГИ в твоя случай коригира постоянно сместа и държи тримовете максимално около 0%.Превключването е над 1000 rpm,така е програмирано.Друга за сега не се сещам,ако имате питания съм готов да отговоря.И не си мислете че се заяждам,напротив,моята максима е че колкото клиента повече разбира от системата монтирана на неговия автомобил,значи толкова по лошо е монтирана уредбата.

 

МОжеш ли да ми кажеш, дали тази уредба можа да се настрои да превклучва сама ,когато достигне дадена температура или трябва задължително да мине 1000 rpm.И има ли нужда да се правят ръчни настройки или автоматичните за този автомобил са напълно достатъчни.Нормално ли е да усещам така разликата между бензин и газ?Благодаря предварително :)/>/>/>

Иначе щом ти и Слави CR-V казвате че нещата са добре вече съм спокоен :)/>/>/>.

Що се отнася до черпенето няма проблем, дали на срещата пролетта или на някоя друга,приготвил съм айряна :D/>/>/>

 

Благодаря на всички професионалисти и любители,които се вклучиха в темата със съвети и мнения.

Надявам се темата да бъде полезна и на други

 

П.П.

Другата седмица като ида да оправим бутилката ще пиша колко събира и евентуално как е разхода

Редактирано от tenev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...