Jump to content
tenev

HONDA на газ

Recommended Posts

Точно заради софта не харесвам БРЦ-то,но той много не кара колата :).Тартарини имат юзър френдли софтуер,но не го рекламирам,щото всчичко пък там е в ръцете на задкомпютърното устройство,демек ако не се настрои правилно е голям смях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След праздниците мисля да сложа на Интеграта ГИ течна фаза и да я направя по-мощна на газ отколкото е на бензин,само време да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Но не съм съгласен че уребда с таива евтини инжектори може да струва колкото една уредба с истински инжекторни дюзи Публикувано изображение! Ко ще и вграден таблет да има в нея. До сега не съм чул някой С ОБД да си признае офицялно къде е точно истината, ам масово ти закачат чистачката да не ти свети чека, перкат автокалибровка и адъ следващата риба да идва да снася пари !? Тази ми кола я карам от 4 години и смятам още 5 да служи та всеки си има негови решения и много де дразня като каже некой "МА ТИ ДА СЕ ЖЕНИШ ЗА ТАЯ КОЛА" ами всеки си има няква сметка,

 

и няма стара кола има неподържана кола Публикувано изображение

 

"Много силно подкрепям колегата. 17 хил. с едни тракалници 1.5 ома Рейл без забележка. Обикновено се твърди че изпушват на около 15-20 хил ще поживеем ще видим. При 8 лева ремонтен комплект не ми пука много много честно казано. Но виж при ремонтен коплект от 120 лева за дюза при скъпите рейки не мерси. То толкова не струва легена дето го търкалям и се води за кола."

 

Не можах да разбера коя част от отговора е за мен, ако има таква де.

 

Ела да се видим и да ти покажа перфектно изпипана уредба за половината пари за която си платил за твоята. Без турски части в нея и с гаранцията на производителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След праздниците мисля да сложа на Интеграта ГИ течна фаза и да я направя по-мощна на газ отколкото е на бензин,само време да има.

:o/> Човек моляте недей :(/> ПО--добре ми я продай ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз так помислих.Щото имам опит от 3 големи сервиза в които съм работил,бил съм приемчик,диагностик,автомонтьор и даже гумаджия.Знам.... познавам целия процес от бариерата до частите втора употреба,мошенгиите и "образоването на клиентите".В произволен сервиз като вляза с едно око разбирам кой-кой е.Относно ГУРУТА...тук само Зеро е гуру на БРЦ :)/>

Колегата zero в този форум явно няма и на идея защо го споменаваш :D MIYAMOTO ти що си мислиш че ние много ги обичаме газовите, всичко е по принуда, дали ако държавата ни беше нормална щяхме да се занимаваме с газови. А виждалили сте монтаж на тореидна бутилка с монтажна пяна :lol: щото ако не сте, аз съм, и то на некои друг естествено пак на мен, за миг ги изпунах от поглед и като се върнах................ :lol: Един ден ако имам време ще ви напиша за всичките ми 5 монтажа по колите които съм имал във времето, за кво чудо става дума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С монтажна пяна италианците правят монтаж от далечната 1999 г. поне тогава за пръв път видях такова нещо,така че нищо ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бре, тва е несериозно, за късмет или не бутилката излезе спукана :) та в сервиза в пловдив вече трябваше да я сменят и като вдигнаха масичка и видяха.... и ахнаха :) ама смеят ли да кажат нещо, монтажа все пак е от тяхна верига сервизи :) След смяната момчето я направи вече кадърно, как си трябва, а не трябваше много вярваите :) е, пак спести 5 минути да я хоризнтира, че беше килната с 3 см по ниско в края към сондата и съответно на 27 литра бутилка едва влизаха 18-19 литра, сещате се тва с ЦРВ колко км. са. Та после и с тва се занимавах, не че е кои знае кво едно трупче 3 см под пропадналия краи на бутилката и вече събира 24 ама що аз тряя го правя подяволите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Амии кисна в офф форума и там си Зеро...по инерция..Едит:ZERO=Слави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави Пловдив е един от първите градове където започна газифицирането на автомобилите.Там са и едни от най старите майстори като Таньо,Бай Христо,Васко Бешиков,Митко Янаджиев,Марина Градинарска и нейния екип а по късно Валери Георгиев,представителствата на БРЦ и Ланди.Така че Пловдив може да се каже е меката на газовите системи.С времето се появиха турските магазини които зариват целия БГ пазар с ментета.Отначало се поддържаше някакво качество на монтажите но с времето се нароиха толкова много сервизи,цените започнаха главоломно да се свалят а с това и качеството на самите системи и монтажите.Пловдив е града в Бг с най много газови сервизи в това съм на 100% сигурен.Обикалям из цялата страна,познавам много колеги както и нашите сервизи и с тези които работим обсъждаме въпросите които клиентите задават и тяхното поведение.Никъде като в Пловдив не започват с въпроса Колко струва без да ги еня много много какво и как ще бъде монтирано,когато започнем да му обясняваме защо плаща толкова отговора е;Аз нищо не разбирам от газови ама там ми предложиха цена примерно 750лв и разговора завършва до тук.Затова и така наречените майстори гледат да вземат най евтиното на възможно най ниската цена да претупат набързо работата за да могат да се включат в цената която са обявили.Случайно ако си забелязал само ние и БРЦ държим поносимо качество и но и по високи цени без да се блазним от евтинджоса.Сам пострада от дългогодишен майстор с претенции който се впусна по течението с което мисля ще загуби.Много нещо се отплеснах но истинат една КАЧЕСТВОТО СИ ИМА ЦЕНА БИЛО ТО МАРКА ИЛИ МОНТАЖ.Лек ден и весело посрещане на новата 2013год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Ланди, но лошото е че и когато си платиш за качеството не го получаваш, аз не търсих евтин монтаж и уредба, търсех качество без значение цената, и Митко го предложи (на думи) :), само за справка същата комбинация уредаба като тази дето тои ми сложи но с + показалка за нивото на газта + спиране на безн помпа и + емулатор да не ми свети дюзата, можех да монтирам с 60 лева по евтино. Но избрах него като човек с име, и кво получих.... Та така мене за тва ме е яд, нека има и евтино и скъпо, всеки сам да си прецени колко му се плаща, но поне като си си платил скъпото да си го получиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Ланди, но лошото е че и когато си платиш за качеството не го получаваш, аз не търсих евтин монтаж и уредба, търсех качество без значение цената, и Митко го предложи (на думи) Публикувано изображение, само за справка същата комбинация уредаба като тази дето тои ми сложи но с + показалка за нивото на газта + спиране на безн помпа и + емулатор да не ми свети дюзата, можех да монтирам с 60 лева по евтино. Но избрах него като човек с име, и кво получих.... Та така мене за тва ме е яд, нека има и евтино и скъпо, всеки сам да си прецени колко му се плаща, но поне като си си платил скъпото да си го получиш Публикувано изображение

 

Последно по тази тема,убеден че ако беше монтирал системата в официален вносител такива свободни съчинения и турски нивомер нямаше да има.Това го заявявам съвсем отговорно.Това със сигурност при нас не може да се получи както съм сигурен че и не може да се получи в БРЦ.Лек ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това в един дилър на БРЦ в София 2007ма и на мен ми сложиха газовата с монтажна пияна и трупчета :D Иначе всичко друго си беше на 6. За обикновена уредба. Чек поне не ми е светил никога. Даже ми се е случвало да споря с едни тук от близкото село/газаджий се пишат/, че нямало кола, инжекцион, на която да не свети чека... Ама го накарах да го повтори и да сложи публично 50 кинта на масата. Бяхме с едно пунто, слагано от му от него газова. Даже се наложи аз да му обяснявам какво да направи и как да го донастрой. След 15 мин цъфнах с англичанката и след 20 мин смях и чудене спечелих баса.А относно нивомера в купето май вече няма марка ГИ, която да не го предлага. Бензиновата помпа обаче защо да я спирате ? До колкото съм чувал това не трябва да се прави. Изпарява и се бензина постепенно и разсъхва и се скапва ако караш само на газ повечко време... И друго ми е чудно- има ли ефект от допълнителните настройки след монтажа на ГИ-тата? Аз си карам с Фобос-а . Направи му майстора автоматичната настройка на 3000об и колата няма разлика във вървежа м/у бензин и газ ... Това ако може да ми го обясните кое, защо и как...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами че те него сочат за официален представител на Ловато (извинявам се не уточних, става дума за обикновената АГУ на ланчата- Ловато. С БРЦ на хондата нямам проблем (освен спукана бутилка която замениха гаранционо и промяна отоплението на изпарителя което сам си правих), Митака още от как беше на гърба на бриколажа се знаеше че тои е "царя" на Ловато. Аааа има и още един "цар" в кичука които излиза като представител в саита на ловато, там на оная тясната павирана уличка зад киното, но там последния път след висяне 3 часа за смяна на изпарител, обърни внимание 3 часа за смяна на изпарител, просто бях с едно ренцо и реших си купя ловато щото ренцото ми скъса нервите, та пича вика щом го вземаш от нас монтажа е безплатен. Викам си е хубуу що да се мъча аз, леле голема грешка, след загубени 3 часа, наи после изпарителя беше заменен, а знаеш тва са 2 маркуча и една планка и то в ланча дедра 1,6 дето в коша има място за 2 мотора :)/>/>/> си взех колата която бачкаше само на празен ход, и специалиста ми заяви че трябвало да върти делкото хахаха плеснах го през рацете да не пипа, взех си колата и се прибрах да си я дооправя, естествено бачкаше само на празен ход щото беше прещипал маркучите за газта с кутията на филтъра :)/>/>/> е тва не му попречи да загуби един час в опити да я накара да работи но не и да се наведе да погледне абе аджеба що тая кола като въртиш винтовете за газта анализатора не помръдва :)/>/>/> И не е истина къв винкел искаше да сложи в колата ми. Извиняваме се за спамчето в темата но не седиш ли при колата по време на монтажа не се знае какво ще получиш, е тва много дразни обаче майсторите и е разбираемо, но като са загубили доверие.....

 

п.п.Барси сори не бях уточнил за коя кола говоря, ланчата е моно с обикновена АГУ и спирането на помпата си е просто прищявка :)/>/> там не е нужно да се върти за тоя де клати дърветата :)/>/> На хондата БРЦ е само с една калибрация при монтажа и нищо повече вече 30 000 км и няма дерт

Я кажи през 2007 кои е сервиза с пяната да не е същия като моя :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза е София Газ Комерс , София. Като монтаж тогава и като настройка за обикновена газова нямах забележки. Даже сега само там си настройвам карбаджийката. Пияната я видях и реших, че е нормално...Сега, като я преправи един газаджията да е с ГИ Фобос сложи една метална скоба и готово. Сега е много по- цивилизована работата. А за помпата не знам сега с ГИ-то как се продцедира, но 2007ма лично си говорих с шефа на сервиза. Общо познат ни свърза. Та той ми каза, че помпа се не гаси. Тук при нас масово ги гасят и след година и нещо- вече не работи на бензин. От немотия карат само на газ. И в 95% от случайте е помпа. Просто остава на сухо и гори. Не на всеки му се дават по 20лв на месец за бензин да пали колата зимата и 5лв за лятото. И е лудница. А моята си е още оригиналната и за сега нямам проблеми с нея :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, същия сервиз, аз също нямам оплаквания от монтажа, в коша момчетата много се постараха, за пяната погледнах със съмнително око, но след някои ден като отидох в пловдив да сменят бутилката там хората в сервиза на БРЦ наистина останаха шокирани :) Помпата на ланчата съм я спрял но колата без бензин не остава, въпреки че може да пали отлично на газ и в студа и въпреки че е моно и дюза не може да запуши, си я паля на бензин винаги и сутрин я оставям малко да позагрее преди да мина на газ, абе като ГИ я третирам :) дори имам датчик които показва темп на изпарителя и сам решавам кога да го обърна на газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, същия сервиз, аз също нямам оплаквания от монтажа, в коша момчетата много се постараха, за пяната погледнах със съмнително око, но след някои ден като отидох в пловдив да сменят бутилката там хората в сервиза на БРЦ наистина останаха шокирани :)/> Помпата на ланчата съм я спрял но колата без бензин не остава, въпреки че може да пали отлично на газ и в студа и въпреки че е моно и дюза не може да запуши, си я паля на бензин винаги и сутрин я оставям малко да позагрее преди да мина на газ, абе като ГИ я третирам :)/> дори имам датчик които показва темп на изпарителя и сам решавам кога да го обърна на газ :)/>

Слави, че тя Ланчата с повече екстри от CR-V-то :D Един колега викаше, че само баровци и мангизлии могат да карат италиански коли :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: прав е колегата ти, не всеки може да си позволи лукса да кара италянка :) на шега на маитап но наистина е с много повече екстри от хондата :) а е наи ниския и малък клас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За МНОГО ГОДИНИ НА ВСИЧКИ , И ЖИВИ И ЗДРАВИ ДА СМЕ ....пък другото ще го наредим Публикувано изображение/>

 

Мдаа, за съжаление хич не съм доволен от монтажа на БРЦ, но така се стекоха обстоятелствата че се разминах с монтажа на

Ланди Ренцо - следващата задължително ще бъде такава уредба Публикувано изображение Останах с много добри впечатления но ще гледам монтажа този път да го правя задължително в Пловдив ! Хем знаех много добре че баш газаджиите са в Пловдив ама на...

 

Като извадя ключа от контакта копчето на БРЦ-то пищи при натискане, нали уж не трябва да има ток до него ? Не е вързано както трябва или има някой зареден кондензатор ?

Бутилката напук на всичко от 41 литра, фи 600 на 230мм височина, евросондата е БРЦ естествено но събира само 25 - 26 литра. Публикувано изображение/>/> и неще повече. Тези дни ще я сваляме от колата да видим защо се опъва ?Публикувано изображение/>/> Добре че не им дадох да заварят бутилката към колата - много им идват в разход явно крепежните матриали , та карат на заварки Публикувано изображение/>

С една дума само проблеми за сега - даже ми харчи 10 литра газ извън града по магистралата при скорост не повече от 120, а на бензин по същия път ми харчи 7.5 - 8 литра бензин .Публикувано изображение/>/>

 

И нещо положително - оранжевите инжектори хич не се чуват в колата , даже като се затвори капака на двигателя не се чува никакъв по голям шум от нормалното Публикувано изображение просто при отворен капак цъкат наистина малко повече от останалите марки !

 

И една анти реклама на БРЦ- България - карат само на автоматична калибрация и никакви настройки не правят повече Публикувано изображение!

независимо в кой сервиз ще ти я сложат ! Само в Пловдив не съм питал ама нарочно ще ги питам и там !

Абе трагедия българска.....за тримове не са и чували пък въобще....Публикувано изображение/>

 

То всеки иска да ти ръгне едно ОБД и да бега на следващия клиент ама дали ти върши работа това ОБД само Господ знае Публикувано изображение

Да не говорим че ти слагат и дюзите-рапръсквачите де къде им е удобно, а не където е нужно Публикувано изображение

 

От къде може да се намери схема примерно къде се монитарт дюзите т.е. какво препоръчват от БРЦ може и на Ланди Ренцо да видим препоръките ?

Скоро ще пусна и снимки Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес и аз вече съм с газова.Сложих Романо Антонио в Прогаз.Още нямам впечатления защото съм минал с нея 5-6 км.Единственното което усетих е че колата върви малко по-малко от на бензин.В багажника на мястото на резервната гума без да навдига кората се събра 57 литрова бутилка.За монтажа нищо не мога да кажа защото като я взех беше тъмно.Утре ще я разгледам по-обстойно и мога да сложа снимки.Казах им да я направят да превключва на 3000 оборота на бензин защото двигателя е на 6500 км.Уж да го пазя още при високите обороти.Някой знае ли дали тези уредби могат да се настройват да подават постоянно примерно 10% или 20% бензин.МИсля да им кажа да я направят така докато двигателя стане на 15 000 км.

Редактирано от tenev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

За МНОГО ГОДИНИ НА ВСИЧКИ , И ЖИВИ И ЗДРАВИ ДА СМЕ ....пък другото ще го наредим Публикувано изображение/>

 

МПубликувано изображение/>

 

И аз мисля че копчето не тряя да пиука, но чесно не съм натискал моето, но пък ако е захранено без контакт би трябвало да свети някои диод на него а не ти свети.

За разсхода, абе за ква кола става дума , така и не разбрах какво караш.

Иначе и моята я дават да гови 7-8 извън града на бензин и толкова горят към 8 със 110-120, ама на газ нещата са различни, които ти каже че с Ги колата ще гори колкото на бензин те гледа в очите и те лъже. Разсхода си се вдига с 1,5-2 литра одма :)/> Моята ако е горяла 8 сега гори 10-11 със 110 а с 120 вече и 12, е все пак има аеродинамика като чук и не и се отразяват добре високите скорости.

А за инжекторите, не знам що ти се струват шумни, явно не си чувал другите колко са шумни :)/> И още нещо, марката не е виновна за монтажа. В сервиза в София не искат ли да ти направят настроика в движение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде добре дошли в клуба на нещастниците.Купувайте кабели и почвайте да гласите,че на автоматична калибрация мнооого зле.Ще помагам каквото мога.Всъщност имам читави колеги-диагностици из цяла България.Това са хората дето ще седнат да умуват върху картите на газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кои е колегата за Пловдив че тука има голяма нужда от такъв :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кои е колегата за Пловдив че тука има голяма нужда от такъв Публикувано изображение

 

Митко кой!Публикувано изображениеДа си призная не мога да повярвам че колегите от БРЦ няма да излязат на пътя за тест!:blink:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хи Хи Хи ...Публикувано изображение/> и колко те одръстиха за това модерно "Антонио" ако не етайна ?

че пък голема бутилка си сложил 57 литра - а колко събира газ като я напълниш до горе ?

 

Това е положението с БРЦ, ще пробвам пак да питам и да ги накарам да я настроят в София , ама ако се пънат ще ходя при колеги от форума Публикувано изображение

 

За инжекторите споменах , защото някой твърдеше тука че били МНОООГООО шумни - което не се оказа така !

 

Ами реално след махането на МАП , я изкарах за 100 метра от сервиза , натиснах колкото пътя позволява и се върнах обратно в сервиза ! При това каране на асфалта не беше закачен нито компютър нито нищо към колата , просто я засилих колкото може и това беше !!!

Никакви настройки повече освен автоматична калибрация !

 

Да не говорим някакви по така както ги прави колегата

 

Markony.

 

Та така. Най-важното е обаче че имам качествена уредба другото ще го нагласим някък си :D/>

 

Колегата Landir би ли описал какви настройки правите

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еии не казваш ква кола караш :) landir определено има чувство за хумор :D но ще предпочета на срещата на 4х4 е така с Маркони до де му обясня някои неща в мухарството дет не са му ясни ;) да я погледнем моята как се е движела до сега, вече 30 000 км на газ, до колко авто настройката е нацелила верния път :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хи-хи-хиииии.....Не е тайна. ;)/> Бяха ми казали 1515 но като отидох да я плащам ми казаха че се били объркали и бутилката била по-скъпа та цялото излезе 1565лв.Иначе днес ми свърши газта която бяха сипали те.Напълних бутилката и тя събра 38 литра.Ще ходя другата седмица да я настроят да събира малко повече че това ми се вижда малко малко.Като разход нищо не мога да кажа още.Малко мудна ми се вижда и се рабрахме с момчетата другата седмица като я покарам малко да ида да я понастроят.Не ми харесва,че дори и да е загряла колата, трябва да я изфорсираш над 1500-2000 оборота за да мине на газ.При всички ли е така?Тука всички говорят за ръчни настройки на ГИ.С какво са по-различни от автоматичните и когато ГИ е вързан с бензиновия комп не е ли едно и също? И възможно ли е да има едновременно и автоматични и ръчни настройки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

АААА Публикувано изображение/> каква е тази работа , при мен няма разлика дали е на бензин или на газ Публикувано изображение Съвсем леко е доловима тази разлика ! Превключва на газ като стигне 36 градуса независимо от оборотите !

 

Това да караш на газ и бензин не знам колко е добре !

Ако не може да се храни колата с тези инжектори и ако във високите обороти стоят постоянно отворени тогава чак май се пуска малко бензин . Нека кажат по опитните.

Пък това дали ОБД - върши работа при тебе май трябваше да разбереш по рано !

 

Щом те викат за настройка другата седмица взе много да ме съмнява това ОБД където го има ГИ Romano и твоя двигател ?!

Къде ти боднаха разпръсквачите т.е. къде ти влизат маркучетата с газта ? Дай снимки .

Ем за цената май 100 тина лева са ти взели повечко ?

Някъде

50 лева се плаща по принцип за тороидална бутилка и 30 лева за зарядно във вратичката на бензина.

За тея пари имаше ланди Ренцо, което е несравнимо според мене с "АНТОНИО"

Взе ли данъчна фактура , на мен поне това ми дадоха и сега ще си прибера 20 процента ДДС Публикувано изображениеПубликувано изображение/> и ще си ползвам и амортизации и ще си ползвам и Гъзта за раход на фирмата ....Публикувано изображение/> малко да прее ...мем Дръжавата, то кой кого не се знае де ама такава е приказката ...Публикувано изображение/>

 

Всяка марка ГИ с ОБД е с различни параметри на регулиране т.е. това че имаш ОБД на ГИ-то нищо не значи ....

 

нека кажат знаещите...

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скромния ми опит с БРЦ системите съм забелязал, че дори и настройката на място е достатъчна.Не знам какви данни събира тоз италиански мозък и после как извършва сметките, но почти не се налагат корекции след настройката. Малко може да избягат смесите при високите, но е прекалено малко за да разбереш осезаемо. Макар италианците да препоръчват след монтажа и настройка на място, да се закачи и в движение, точно за да се отстранят и тези несъответствия. Отделно след известно време улягат мембрани, разни гумички и е хубаво след 400-500 км. пробег да се погледне как са нещата.@iso_eu съмнявам се в Пловдив да ти закачт колата в движение, те с ония антики дето ряботят като им махнеш зарядното и гаснат веднага.Не знам как са настроили твоята уредба, но моята при 90% натоварване на инжекторите(100% е напълно отворен инжектор) минава на бензин, което аз не съм го виждал да се случва.Верно моята е доста по-малко коне, но все пак оранжевия инжектор е за 30kW на цилиндър при атмосферен мотор, така че не трябва да имаш проблеми с изхранването на мотора при всички режими. Да ти кажа инжекторите на БРЦ са си доста корави, не се плашат от мръсна газ, не се налага да ги калибрираш през 10000км като разните Rail, филтрите може и да им разредиш смените не е толкова фатално. При проблем обаче цифрата не е малка, особено следгаранционно, 140 лева са на бройка. Кеихините са още по-добри, но няма кой да ти ги продаде с гаранция в България, отделно имат склонност да залепват чат пат( залепват след 160-180 хил. км пробег).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки от Моя монтаж httpПоследствия от Първоначалния монтаж - разпръсквачиКато се загледам ъгъла на всеки разпръсквач е доста различен при всеки цилиндър ! httpКорекция на разпръсквачите пак на всеки цилиндър са на различни места и са доста далеко от бензиновите. httpОбщ погледАми при вкарване в лютеницата не превключва на бензин, бачка си само на Газ и няма някакви доловими проблеми.не би трябвало при високи обороти БРЦ инжектора да седи отворен, той е доста по бърз от останалите и очаквам да работи .Май оранжевите са 25-66 KW, цена 120 кинта.Кейхин може да слагама като здадат багажа тези - все пак тази уредба позволява да се монтират различни инжектори.Лошото е че човек плаща скъпо, а не получава това за което плаща - в смисъл работата е много куца като монтаж.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав.Както съм казвал преди всеки ГИ е уникален от към настройки.Като прибавиш и всяка кола уникална.Получава се ,че настройчика трябва да прочете за Инжекцията на колата,след това да види възможностите на софтуера на ГИ и да събере 3+3.Което се оказва ,че аз съм единствения мазохист,който е разкостил логиката на работа на Д-серията и съм накарал ГИ да работи в ритъм с нея.Пуснах една тема в профи форума с молба към колеги от Пловдив и София да се заеме някой да си поиграе с форумните Хонди и да ги настрои както трябва.Пишман станах.Бил съм мазохист.Не може Хонда да се настрои.Вкарвал съм си таралеж в гащите.Нямало Хонда дето издържа на газ.Та с две думи днес Баджо е изкарал 200 кинта без да мисли, за една автокалибрация и от там на татък клиентите да се спасяват.От разговорите и с други колеги, 80% от колите си карат на автокалибрация и собствениците си мислят ,че имат маркови БРЦ,Ловато,АГИС и други марки...да не изброявам всичките ГИ.За информация автокалибрацията е настройка според /мозъка на болен италианец/ на празния ход на ГИ.Просто ви съжалявам като клиенти на българската газо-сервизна индустрия......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@iso_eu не смятай мнението ми за меродавно, то си е лично мое. Ако ми направят такова нещо под капака на колата, като на теб показаното, ще ги подпаля в тоя сервиз. Ще ги накарам да си размонтират всичко и да си ми връщат парите, даже и неустойки ще им искам.То бива бива некадърни газаджии, но това минава всякакви граници.Edit: Оранжев инжектор:1200mbar изпарител - до 26kW на цилиндър за атмосферка, до 32kW на цилиндър за турбо1500mbar изпарител - до 30кW на цилиндър за атмосферка, до 36kW на цилиндър за турбо

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................

Ако ми направят такова нещо под капака на колата, като на теб показаното, ще ги подпаля в тоя сервиз. Ще ги накарам да си размонтират всичко и да си ми връщат парите, даже и неустойки ще им искам.То бива бива некадърни газаджии, но това минава всякакви граници.

 

Ами много си прав, но по принцип не съм скандалджия и смятам, че всеки човек греши и трябва да даваме шанс да си поправят грешките .

макар ,че малко остана да ги острелям като видах картинката - беше ужасяваща.....даже не се усетих да направя снимки ,сега е малко по добре....

 

Времето ще си покаже какво ще ги правим моите мастори- в предвид че ми бяха препоръчани от БРЦ- България !

Ще им дам още време да видим какво ще измислят, но продължавам да събирам съвети от Вас колеги - за което съм Ви много благодарен Публикувано изображение!

 

Мда изпарителя ми е 1500 mbar. искаха да ми слагат 1200 в началото но аз ги скастрих.

печатна грешка е 66 KW Публикувано изображение/>

 

 

http:2цилиндър

 

http:3цилиндър

 

http:4цилиндър

 

Той сега колегата тенев като направи снимките да видим как е при него !

 

Предлагам да направим една галерия - подтема само със снимки от монтажи и изрично изписано къде е правен ,

че некадърниците да останат без работа .......

 

пък хората които могат да работят и са умни да си вземат заслужените пари ?

 

Определено моя монтаж може да го направи доста по кадърно дядо ми който минава вече 86 години и е Агроном по професия !

 

Та после нека

 

Ivo Lenkov Да ни бъзика че сме разбирали повече от газаджиите !!!

Ма явно доста хора в тоя занаят не разбират какво работят, което е страшноооо.....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки от Моя монтаж httpПоследствия от Първоначалния монтаж - разпръсквачиКато се загледам ъгъла на всеки разпръсквач е доста различен при всеки цилиндър !Монтажа е гръмотевично гаден.Има още няколко разбирачи от тези теми които плачат. httpКорекция на разпръсквачите пак на всеки цилиндър са на различни места и са доста далеко от бензиновите. httpОбщ погледАми при вкарване в лютеницата не превключва на бензин, бачка си само на Газ и няма някакви доловими проблеми.не би трябвало при високи обороти БРЦ инжектора да седи отворен, той е доста по бърз от останалите и очаквам да работи .Май оранжевите са 25-66 KW, цена 120 кинта.Кейхин може да слагама като здадат багажа тези - все пак тази уредба позволява да се монтират различни инжектори.Лошото е че човек плаща скъпо, а не получава това за което плаща - в смисъл работата е много куца като монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки от Моя монтаж httpПоследствия от Първоначалния монтаж - разпръсквачиКато се загледам ъгъла на всеки разпръсквач е доста различен при всеки цилиндър !Монтажа е гръмотевично гаден.Има още няколко разбирачи от тези теми които плачат. httpКорекция на разпръсквачите пак на всеки цилиндър са на различни места и са доста далеко от бензиновите. httpОбщ погледАми при вкарване в лютеницата не превключва на бензин, бачка си само на Газ и няма някакви доловими проблеми.не би трябвало при високи обороти БРЦ инжектора да седи отворен, той е доста по бърз от останалите и очаквам да работи .Май оранжевите са 25-66 KW, цена 120 кинта.Кейхин може да слагама като здадат багажа тези - все пак тази уредба позволява да се монтират различни инжектори.Лошото е че човек плаща скъпо, а не получава това за което плаща - в смисъл работата е много куца като монтаж.

Andreshko нищо не се разбира от коментара ти , дай да видим как е твоя монтаж на Romano ?Нали си им рекламно лице :D/>барем твоя требе да е читав ? Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оплетох се.Монтажа на твоята уредба е меко казано аматьорски. Има още няколко разбирачи от форума които си блъскат главите с хубави монтажи на техните коли. Колегата Markony може да заповяда в София да му представя няколко газаджии които правят колите по мап таблици. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз претенции нямам Андрешко.Поддържам връзки с доста колеги и питах дали някой ще се наеме да обърне по-специално вниамние на няколко Хонди.С удовлствие бих дошъл на курс при колега, който може да ми обясни ситуация а или б защо се прави на малко по-инженерен език,а не примерно щото АЕБ така казват.Ясно е че безхаберници няма да се оправят с коя да е кола,камо ли Хонда.Пък кво и има на хондата тя си е цвете...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз претенции нямам Андрешко.Поддържам връзки с доста колеги и питах дали някой ще се наеме да обърне по-специално вниамние на няколко Хонди.С удовлствие бих дошъл на курс при колега, който може да ми обясни ситуация а или б защо се прави на малко по-инженерен език,а не примерно щото АЕБ така казват.Ясно е че безхаберници няма да се оправят с коя да е кола,камо ли Хонда.Пък кво и има на хондата тя си е цвете...

Едно БМВ 330 е в пъти по сложно за настройка от хонда.Като идваш в София кажи и ще те отведа при верните хора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно БМВ 330 е в пъти по сложно за настройка от хонда.Като идваш в София кажи и ще те отведа при верните хора Публикувано изображение

 

Нищо сложно няма ! Един монтаж на ГИ ако е сложен то не знам тогава......какво да кажат хората, които правят основни ремонти и правят турбини и т.н. , да не говорим за професионалистите които се състезава на световни рали шампионати......

 

Мога да ви кажа, че едно време българските рали екипи се справяха на асвалта с едно фенерче на 220 волта /едни такива гадни сини български/ и чифт гедоре и крик. Ама печелеха здраво , въпреки че италианците - Табатон идвахва с кви ли не ел. генератори, камионетки и т.н.

Та продължаваме да имаме добри майстори, но явно в ГИ "индустрията" са се навъдили доста печалбари, които между другото крадат хляба на Кадърните !

 

Просто трябва малко повече внимание и иженерна мисъл , а не как му е по лесно на монтажника да монтира.

Трябва да се чете , без четене не става ! Още повече пък фирмите производители снасят наготово вече разработени монтажи и напътствия !

Ама на българска работа..........

 

ПП - настройките са следващата стъпка....и те са елементарни но за тези които мислят и четат !!!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моя монтаж :)/> лично на мен ми харесва как го направиха, сега не съм сигурен компа дали е така както го виждате или аз малко го изместих да не е там вирнат :)/>Помня че калибрираха така, запалиха, после ме накараха да държа 2500 или 3000 оборота, после пак празен ход, после да пусна всичко консуматори дет се сетя, след тва пак 3000 об , пак празен ход и тва беше. От тогава 30 000 км никви донастроики никви проблеми нищо, ся колко корекно бачка не знам но факт е че върви хубаво гори хубаво и определено спазвам правило N1 от подписа ми. Интересно ми е само да я видя по таблица наистина как бачка :)

post-11281-0-41234900-1357929081.jpg

post-11281-0-75283200-1357929093.jpg

post-11281-0-28885500-1357929108.jpg

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говорим за монтажи а за настройките колега.Колегата tenev нека публикува снимки да видите дали има газова уредба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...